» »

SLI brez strojnih dodatkov

SLI brez strojnih dodatkov

Hexus - Že pred skoraj desetimi leti smo lahko s povezavo dveh grafičnih kartic ustvarili SLI navezo in povišali 3D performanse našega mlinčka, potem pa je za nekaj časa takšen princip pospeševanja utonil v pozabo, dokler ga nVidia pred ni ponovno obudila pod isto kratico z drugim pomenom.

Sočasna uporaba novejših kartic je sprva zahtevala uporabo posebnega mostička, s katerim smo obe grafi fizično povezali (če sta to seveda podpirali), a kmalu so se pojavile rešitve, ki so za majhno razliko v performansah omogočale bistveno bolj svobodno spajanje neidentičnih kartic brez mostičkov. Zaradi praktičnosti pri nadgrajevanju se je tovrsten način uporabe razširil, na strani Hexus pa so se odločili, da ga bodo temeljito pretestirali in ugotovili njegov dejanski vpliv na performanse.

5 komentarjev

Senitel ::

Glavni problem pri SLI in CrossFire je sinhronizacija pomnilnika med obema karticama. Drugi problem je da ta sinhronizacija v vsakem primeru zre bandwidth na obeh karticah, ki bi se ga sicer dalo porabit za renderiranje. Zaradi tega je lahko SLI kdaj celo pocasnejsi od ene kartice. Da se pa z nekaksnim "SLI aware" nacinom programiranja spravit te sinhronizacije dost na minimum. Tudi ce to sinhronizacijo cist eliminiras moras se vedno prestavit koncno sliko iz ene kartice na drugi. Ce to delas preko bridge-a ali preko zunanje povezave gre to prakticno brez zakasnitev. Ce delas to preko PCI Express imas latence...

gumby ::

>>Da se pa z nekaksnim "SLI aware" nacinom programiranja spravit te sinhronizacije dost na minimum.

to bi moralo bit porihtano ze v driverjih... programer sploh ne bi smel vedet, da ima dve (ali vec) graficnih v SLI

po drugi strani bi pa lahko standardizirali SLI konektorje, da bi lahk skup povezal razlicne kartice. ampak tole verjetno ni v interesu proizvajalcev...
my brain hurts

Senitel ::

po drugi strani bi pa lahko standardizirali SLI konektorje, da bi lahk skup povezal razlicne kartice. ampak tole verjetno ni v interesu proizvajalcev...

Standardizirali SLI konektorje? Saj so vsi isti! Problem dveh različnih kartic je kako delat load balancing med dvema različno hitrima karticama? Lahko se ti zgodi da bo morala hitrejša čakat na počasnejšo, kaj je torej point?

to bi moralo bit porihtano ze v driverjih... programer sploh ne bi smel vedet, da ima dve (ali vec) graficnih v SLI

Saj je porihtano, zato pa imaš bridge med karticama! Obenem je pa to porihtano 100x bolje kot pri klasičnem programiranju CPU-ja (programer se mora tukaj še kako zavedati da ima opravka z npr. dvema jedroma in ne samo enim).
Trik nastane, ko imaš neko igro, ki recimo vsakih 10 frame-ov posodobi en svoj render target (v katerem je zrenderirana recimo tekstura za oddaljeno vegetacijo). V tem primeru bo moral po tistem, ko ena kartica posodobi ta render target driver to prekopirati še na drugo kartico. Če se igra zaveda, da ima opravka z dvema karticama lahko render target posodobi dvakrat zapored v dveh zaporednih frame-ih. In v tem primeru driverju ne bo treba nič kopirat med karticama in vse skup bo drastično hitrejše.

gumby ::

nisi me razumel... z standardizacijo sem mislil, da bi lahk sparil karkoli, tudi razlicne proizvajalce. navzven bi se stvar naj obnasala kot ena kartica...
my brain hurts

Senitel ::

Glej... Ne mores kar tko iz dveh locenih stvari naredit eno logicno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD RS780G

Oddelek: Strojna oprema
101826 (1448) x45
»

Slovo BTX-a?

Oddelek: Novice / Procesorji
143072 (2364) Poldi112
»

S3-jeva D3D10 grafična kartica (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
537109 (5715) Sea
»

Geforce 6100 vs 6600GT

Oddelek: Strojna oprema
61096 (1005) Cinderela
»

Benchmarki graficnih kartic za prenosnike?

Oddelek: Strojna oprema
191252 (1091) klemen22

Več podobnih tem