» »

Intel znižuje cene Celeronov

Intel znižuje cene Celeronov

DigiTimes - Po nedavni predstavitvi procesorjev Core 2 Duo bo Intel znižal cene nizkocenovnih procesorjev Celeron. Znižanje cen bo postopno in bo potekalo v dveh fazah. V prvi se bo 23. julija celotna paleta celeronov pocenila za 9 do 17 odstotokov, tako da bo za najcenejši model Celeron D 331 s frekvenco 2,66 GHz potrebno odšteti 44 dolarjev, kar je 10 manj, kot je zdajšnja cena. Druga faza pocenitve bo sledila 22. oktobra, po kateri bo za najcenejši model potrebno odšteti vsega 39 ameriških dolarjev.

Poleg tega naj bi Intel v prvem četrtletju prihodnjega leta predstavil procesor Core 2 Duo E4300 z nazivno frekvenco 1,8 GHz, 2 MB drugonivojskega predpomnilnika in 800 MHz FSB-jem. Intel naj bi se za ta korak odločil zaradi AMD-jeve predstavitve procesorja Athlon 64 X2 3600+ s frekvenco 2 GHz in dvakrat 256 kB drugonivojskega predpomnilnika. Več o tem v izvorni novici.

Več o pocenitvah in nove cene si lahko ogledate v izvorni novici na DigiTimesu.

41 komentarjev

PrimozR ::

in dvakrat 256 MB dru


Em? >:D :D

Sicer pa, tale Core 2 Duo z 800 MHz FSBja, to bo SEKALO!!!! Zakaj se sprašujete? ker je 200x9. In če se bo navijal tako kot ostali Core 2 Duo, 4 GHz gladko! Namreč pri cenejših Conroe-ih je problem nizek multiplier, plate pa so omejene z FSBjem (DFI Infinity recimo komajda prileze do 400 MHz). Tole je super. Proc je poceni, FSB nižji, do 266 bo šel 100%, z BOX hladilnikom bo postal enak X6800, razen odklenjenega množilnika (seveda na 266 MHz FSBja). Sedaj samo upajmo, da Intel sem ne bo ponucal tistih jeder, ki niso zmožna niti 266 MHz.

Jan987 ::

ja mal je avtor zamenjov enote.


Sicer pa mislm da klub teli pocenitvi, jih bodo v pisarniških računalnikih izrinli semproni, ki so kar dosti hitrejši, pa tud pentiumi dvomim da se bodo dobro prodajal kot nizkocenovni procesor, saj so anthloni 64 cenješi, hladnejši boljši, varčnejši...

Skratka občutek imam da bo intel vladal v sistemih s ceno nad 250k, pod to ceno pa bo kljub takim pocenitvam še vedno vladar AMD.

Tarzan ::

Še RAMa nimam tolko, kot bo imel ta procesor predpomnilnika. Neet :>

PrimozR ::

Tarzan pazi, to je x2, vsako jedro ma 256 MB :> Sicer kB :>

mtosev ::

Eh koga briga za Celerone in Semprone. To je low end. To se redko kupuje. Vsaj tisti kateri kaj vejo nasplošno nebojo vzeli niti Celerona niti Semprona.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

PrimozR ::

Backup CPU če ti glavni crkne? Pa za sestro/mamo/očeta oz. za pisarno, kjer gonijo Office, celeron oz. sempron popolnoma zadošča.

OZZY ::

mtosev..le kako se motiš-:\
Go with the flow.

BoLhCa ::

@jani123 hud vic!:D

@mtosev celeroni in semproni so še kako pomembna enota za oba proizvajalca... se strinjam da za folk kot smo mi, nista nit omembe vredna.

@P|P| Če imaš v kišti Intel-a ne rabiš razmišljat o backup CPU-ju, ker pač Intel ne crkne, ne vem pa kako je to v primeru amd-ja...

Drugač pa že mokro pričakujem dan ko bom posadu svojega! Conroe-ja v 975 stajco:D :D

Lp

frudi ::

Intel ne crkne, zaradi njegove porabe in gretja crknejo ostale komponente (plata, diski...) :D
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

PrimozR ::

BOlhca nastav voltažo na 1,8 v pa poroči ka se bo zgodil.

Looooooka ::

pipi bolse vprasanje je zakaj hudica bi voltazo premiku?
in nekakje velka moznost da ce nardis karkol tazga se ti masina ugasne saj tko je ponavad pr intelih.
drgac pa like i said...zakaj bi ze to naredu?
intel cpu s kerim se ne igras se ne bo glih skuru pa mu lahka ventilator stran vzames ce ti je dost dolgcas.

drgac pa weee...spet bojo skrti sefi kupval za podjetja celerone pa amdjeve low end resitve in pol hotl neke besne multimedijske aplikacije laufat in se cudl zakaj je vse tok pocas....

Nejc Pintar ::

@mtosev: nimaš pojma...
Celeroni in Semproni so pisarniške rešitve in svoje delo opravljajo zelo v redu. In verjetno je večina računalnikov pisarniških.

mtosev ::

@Pintar

Reko sn: Vsaj tisti kateri kaj vejo nasplošno nebojo vzeli niti Celerona niti Semprona.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

bond007 ::

Jst vem, da bi a v pisarniške kompe vzel recimo semprone. Hladni, zanesljivi, poceni... Ni bolšega.

mtosev ::

Jaz Semprona rekdo vidim. V šoli so skoraj vsi Celeroni. Ministersko izbira tak da so skoraj vsi Celeroni pa Pentiumi. In en Athlon 64 3000+ S754. :D :D :D Pa compi so iz Comtrona. :\ :\ :\ :\
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

bond007 ::

To je seveda res. Celeroni so praktično povsod. Še na faksu, v rač učilnici, dajo not 2.2 celerone - ki delajo nekako tako kot 1Ghz p3 - računalnik mleje in mleje - stvari se res dolgo nalagajo.. .uglavnem katastrofa. Semproni bi bili tukaj bolša izbira, a kaj ko država in določeni admini forsirajo samo intel...

mtosev ::

Meni gre na jok ko vidim taki config: Celeron 1.7ghz, 128 rama ja prav sn reko 128 rama in Windows XP. To tak teče da še FF nemore normalno delat. :\ :\ :\
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Azrael ::

Mislim, da smo malo zašli, ampak največji problem počasnosti Celeronov in Sempronov v low end mlinčkih so matične plošče, ki bazirajo na chipsetih. ki so zbirka bugov in primeri slabega načrtovanja. Šparanje pri RAMu pa drugi problem.
Nekoč je bil Slo-tech.

Jan987 ::

mtosev a ti boš mel za pisarniška opravila core 2duo 6800.

Sicer pa so celeroni tud pri nas v šoli (mislim da 2,4Ghz) in ko delaš v wordu pa internet pato gre še kar normalno, ko pa smo meli neki z videam, pol pa bol da ne govorim kolk je to počas. Sam sm ravno takratko je bila nabava teh compov sam nabavil semprona 3000+ in dela dosti hitreje, bil je pa nekje isti dnar, tako da... Samo vseeno pa s katerim koli človekom recimo nad 40let ki je računalniško sceno spremljal pred 10 leti in več zdej pa je serviser ali pa kaj takega, vsi priporočajo intel.

PrimozR ::

Loooka a AMD pa crkne če mu hladilnik dol vzameš? Noben procesor ni nesmrten. Pa P4C na 1,8 V se ne bo ugasnil. Umrl bo. Prej ali slej. Northwood sudden death syndrome.

BoLhCa ::

@P|P| ok sorry model sam a se ti delaš defektnega al...?! Povej mi, kaj ti koristi 1.8v na P4c-ju? Ja in vem, da je to "sudden death syndrome" zanjga, ne se bat. Ne prhajat s tok primitivnimi vn no~

a AMD pa crkne če mu hladilnik dol vzameš?
Si že probal? Jst naprimer za svojega P4c sm in je preživu brez problema... Boš probal ti osebno to narest z amd-jevim procem? Jst si neb~

Lahko noč :)

mtosev ::

Prihaja E4300. :D :D :D :D :D

Just as the title says, Intel is about to answer AMD with a new Core 2 Duo E4300 processor. AMD plans to release Athlon 64 X2 3600+ in Q3 this year with a price tag of $130~149. It's a cheaper version of 3800+ clocked at 2GHz, but with halved L2 cache to 2x256KB. On the other hand Intel has decided to replace Core 2 E4200(1,6GHz) by E4300 to make some advantages to fight for Athlon 64 X2 3600+. The only difference between the two processors is that E4300 is clocked to 1.8GHz. Intel Core 2 Duo E4300 is expected to be released in 2007 Q1. This is more like good news for both sides. Intel is going to release cheaper Conroe CPUs, while all AMD users will finally be able to buy reasonably priced dual core X2 processors.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

PrimozR ::

AMD preživi, kaj pa drugega! Ne mi rečt da si še en zaplankanc k misl da se AMD pregreva in umre, če vent crkne. Precej verjetno pa tvoj Northwood žre več kot pa moj 3000+ A64.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

mtosev ::

@P|P|

Jaz sn probal to na Duronu 1800 pa ni preživel. Tolk za info. ;) 10k šlo v zrak.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Looooooka ::

sam tale cache na procesorju je pa vsak let vecji...se spomnm k je intel prvic fliknu vn mal vec pa so vsi rekl "kaj ti to pomaga..."
hmm...side note...vsi cpuji k jih bo AMD pa intel zdej v prihodnosti in ze zdej vn vrgu bojo mel 64bit support not al bojo se zmer 32bit only masine na voljo?

BoLhCa ::

Lej ne mi bučk prodajat ok? Si ti OSEBNO probal? Probaj in mi sporoč, sej verjetno maš kak backup CPU doma ane? Ne ne, nism zaplankanc:P
Misliš, da me briga če pokuri za 1k sit elektrike več na let? Sicer pa je itak nekak logično, da slabši proc manj pokuri ane?:))

PrimozR ::

mtosev ne govorim za Durona. Govorim za AMD64.

EDIT bolhca zgleda da ni logično. P4 je namreč slabši in bolj vroč. verjemi, vem, sem šel s P4 2,6 na AMD. Odlična poteza. In ne, nisem še probal. Zakaj bi? pa tudi če bi, preživel bi. Lahko pa probam enkrat. Mgari loh vent ugasnem, k bo pa prlezu do 70 al 65 (se ne spomnem na kolk je v BIOSu naštiman), se bo pa ugasnu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

l0g1t3ch ::

Fak si ti BolHca en primitivc. Ne oporekam ti tvojga znanja v določenih primerih ampak z to tvojo intel superionostjo greš pa že na kurac vsem.

Drugač pa res nevem kaj se kregate kolk časa bo držu proc men še noben ni crknu :\ in to od časov 486tk naprej.

Glede slovenske javne uprave pa sam lol. Kupjo nove kompe in proci so ok p4 3,2ghz z HT sam plate in ram pa tak šrot da glava peče. V 9 mesih je crknilo cca 10 sistemov od 180ih.

Nejc Pintar ::

Bolhca sem probal na svojem AMD 2400+. PC se je ugasnil, to je to...:\

AtaStrumf ::

BoLhCa edin kar je defektno so tvoje izjave o CPU-jih in to tako o AMD-jih kot Intelih. Samo poglej kaj imaš v podpisu! P4C 2,4 GHz. Od kdaj je že to? 2-3 leta nazaj. Kaj si imel pred tem, PIII 800? Žal ti mal manjka izkušenj, da se boš lahko tako pametnega delal.

BoLhCa ::

Hihi, dregnil v osje gnezdece:P OK P|P| konc debate, ker itak ne bomo nikamor prišli.

@l0g1t3ch Ni to sam slovenska uprava. Take računalnike imajo povsod, šole, društva... 3GHz, 128rama pa 40diska in seveda garjeva plata:) To je to, folk še zmer misli, da je računalnik dober glede na-to kolk MHz ma8-O

@Nejc Pintar Hotu sm sam slišat, če je probu glede nato da je bil 100%:) Sam morš pa v BIOS-u nastavt, drgač.. hmn:D

@AtaStrumf res je, da imam star proc, ker pač nimam dovolj denarja za mesečne nadgradnje oz. mi je bolj pomembno, da je v avtu dovolj bencina in da mam kake hlače za oblečt:D Bom pa nadgradu s Conroe-jam sedaj, to je pa zihr;) Izkušn mi pa baš ne manjka verjemi, edin kar nism gonu so bili AMD FX in pa Intel-ovi ES primerki:D Pa dost o tem sedaj, bom zadržavu določene komentarje glede CPU-ju, tako da ne bom povzročal nemira in da ne bom več --> primitivc, :rolleyes:, defektn in pa sarkastično pametn:D

Dobro jutro vsem btw:))

PrimozR ::

Če misliš, da je tvoj proc hitrejši od mojga, sanjej (če si s tem mislil osje gnezdo). P4 2,6 s 6600GT, LFS, ki je CPU omejen špil, 60 FPSjev, 3000+, ista grafa, isti špil, 100 FPSjev.

klemen22 ::

Bolhca: Majkemi, človek pride z dopusta pa bere tvoje debilno debilne poste. Raj ne bom komentiral. Samo ne mi pa primerjat P4c 2.4 z kakšnimi Athloni64 ker nima smisla. In ja do sedaj nisi povedal NITI en argument zakaj je tvoj procesor boljši od primerljivga AMDja. A zato ker je bil ob nakupu 20% dražji?:\ Res si de**l.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

BoLhCa ::

Se opravičujem, sam se ne pogovarjam z "persona rudis ".

PrimozR ::

Oh ja... Nekateri so pa zelo high society. Me čudi, da taki sploh poznajo Slo-Tech.

klemen22 ::

Se opravičujem, sam se ne pogovarjam z "persona rudis ".

Zato ker nimaš argumentov?:\
Jaz se pa ne pogovarjam s šibkimi ljudmi in ovcami. Hm, v obe skupini spadaš ravno ti.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

BoLhCa ::

Me čudi, da taki sploh poznajo Slo-Tech.

Par let pred teboj?

@klemen22 v smeh me spravljaš:) good boy!

PrimozR ::

Let pa pol pa res...

klemen22 ::

@klemen22 v smeh me spravljaš:) good boy!

A nis reku da se ne pogovarjaš z rudiji?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)

mafijc ::

jao folk... se opravičujem izrazu ampak koj vam je kurac se kle pričkat kdo ma daljšiga, pardon kdo ma bulši proc pa kaj je kje... sej je prou da se debatira o novih stvareh in testi so tut fajn, da lahko preden greš u štacuno zapravljat (za nekatere) težko prislužene denarce pogledaš kaj se ti bolj splača. pač dejte probat prebolet, dejstvo, da ni pač niti amd niti intel v vseh pogledih najboljši in oh in sploh...
pač folk kupuje in uporablja to kar se jim zdi da je boljše za njih na podlagi svojih izkušenj in nasvetov drugih... pa na vseh področjih majo različni ljudje različne izkušnje z isto znamko (npr pr avtomobilih, eni so čist na renoje udarjeni enim so ušeč bmwji eni pa pač padajo na peugeote...). jst sem mel zaenkrat večino procesorjev intelovih pa nisem mel z njimi nikakršnih problemov, sem mel pa tut 2 amdjeva proca pa se mi je en pregreval stalno, drugi je pa umru po letu in pol, mam pa kolega, ki je imel podobne težave, samo sta bila giganta v nasprotnih vlogah... tako da ni vse samo črno in belo pa probejte če se le da se malo pomirit, ne pa da v vsaki novici gledam komentarje vojne Intel VS AMD in pa Linux VS MS in podobno...

jest10 ::

Jaz sn probal to na Duronu 1800 pa ni preživel. Tolk za info. ;) 10k šlo v zrak.
Ja na prastari plat, ki še ni imela zaustavitve pri visoki temperaturi...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Intel predstavil Core 2 Duo za prenosnike

Oddelek: Novice / Procesorji
153993 (3233) madviper
»

AMD: pocenitev dvojedrnikov z 2x 1MB L2

Oddelek: Novice / Procesorji
314475 (2858) OChack
»

Intel: Core 2 Duo in znižanje cen 23. julija

Oddelek: Novice / Procesorji
496902 (4126) bond007
»

Intel znižuje cene

Oddelek: Novice / Procesorji
63407 (3122) Jaffa
»

Informacije o novih Intelovih procesorjih za prenosnike

Oddelek: Novice / Procesorji
62933 (2575) PrimozR

Več podobnih tem