» »

Testi z Matrox Triplehead2Go

Testi z Matrox Triplehead2Go

Bit Technologies - V tej novici smo predstavili zanimivo Matroxovo rešitev, ki VGA signal grafične kartice namiznega ali prenosnega računalnika razdeli med tri monitorje. Dodali smo tudi, da je rešitev primerna za poganjanje iger na treh monitorjih.



Kako se produkt izkaže v dejanski uporabi? Na Bit-Tech so vpregli močan računalnik (Sli kakopak, na CrossFire podsistemu Triplehead2Go ne deluje), poganjanje 3840x1024 točk ni mačji kašelj in prišli do naslednjih rezultatov. Računalnik v igri Counter-Strike, v ločljivosti 1280×1024, zmore 160 sličic na sekundo, na 3840x1024 pik pa povsem solidnih 130. Dodana vrednost je v tem, da na očeh nimate (več) plašnic, pač pa so sovragi vidni tudi na dveh dodatnih monitorjih. Neprecenljiva vrednost, ki vas dejansko ohrani pri življenju. Ilustrativne posnetke zaslona si oglejte na tej strani.

V F.E.A.R. so zabeležili večji padec izrisa sličic, saj se je zmogljivost skoraj prepolovila, iz 124 FPS na 66 FPS. Opazili so še, da pri žanru FPS igralec dobi občutek, kot da gleda skozi lečo, medtem ko pri RTS-u teh težav ni.

Izračun visokih stroškov nakupa vseh potrebnih komponent prepuščamo vam.

27 komentarjev

BluPhenix ::

Mnja. Zgleda da zadeva precej popači sliko. NEkaj podobnega se da doseči recimo tudi v Q3 engineu, ko večaš kot pogleda. Lahko daš tudi na 360 stopinjski kot gledanja in se počutiš kot Alien :D
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

opeter ::

Ja, nekako podobno je pri panoramskem fotografiranju (ribje-oko itn.). Drugače pa je 100%-no fajn zadeva za strastne igričarje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

kuglvinkl ::

Ja, za FPS IMHO ni, je že boljš posečt po 24 colskem monitorju.

Za strategije je pa zakon.
Your focus determines your reallity

opeter ::

Ali pa "normalni" dual-mode način z dvema 30" LCD-jema. :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

kuglvinkl ::

Jes. :)
Your focus determines your reallity

PrimozR ::

Magari postavljena v pivot, side by side :>

BluPhenix ::

Sej to so ugotovili tudi tam. Se ti bolj splaca en 24" monitor kot tole. Delovna površina je sicer malenkost manjša, ampak ne bistveno.

Sicer pa je bolj "hard-core" (ne vem kje sem dobil link, lahko da v novici ali testu): Tole

Sicer baje da je firma ki naj bi to delala izumrla, ampak mislim da se bo nekoč pojavila še kakšna, ki bo imela tako idejo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

[MYTiX] ::

Če že želite imet velike monitorje si nabavte 30", kjer je cena na pixel manjša.
Primer 12x30"
podpis

pikachu004 ::

ve kdo kateri lcd ima najtanjsi rob ohisja al kateri ima tanjsega od teh na sliki?

opeter ::

NEC-ovi monitorji imajo 1 cm debeli rob. Pa tudi Samsung je v redu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

PrimozR ::

Odstraniš ohišje, zmontiraš same panele in narediš custom osvetljavo :>

roli ::

Ali pa še boljše za FPS: Projektor
http://www.r00li.com

Utwig ::

Mam Parhelio in 3 monitorje, to seka, to morš videti. Ko vidiš v IL2 od ene konice krila do druge, FPSi so hitrejši ker se stvari na stranskih monitorjih premikajo hitreje. Gre za periferno vizijo, tja ne gledaš, se pa dogaja, tako da si bolj noter.

Tako imam vsaj upgrade path.

Sicer pa LCDji: Eizo je napovedal S1961, ki bo imel 7mm stranske robove. Pride v Aprilu, cena neznana. Predhodnik, S1910 (13mm, sicer en od najboljših 19" LCDjev na Prad-u) stane okrog 500€ v Nemčiji online (Lieferung nach Slowenien = 20-30€) oziroma okrog 160k pri moj-tv.com.

Pejte na site od Mikkota: http://matroxrulez.net pa poglejte film iz ene dirke na 3 monitorjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utwig ()

PrimozR ::

Lucky bastard. Jest bi tut LFS tko špilu :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

RBR IMHO ni lih najboljša izbira za večmonitorstvo. Vsaj po HUD-u sodeč ne. Je pa tipo izbral meni eno najljubših etap :) ZELO hitra. >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

snow ::

A je v Counterstriku zato večji vidni kot, ali je slika raztegnjena?
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

PrimozR ::

Večji vidni kot. Sej je na Bit-Techu primerjava, lahko odpreš real-size slikco. Moment, bom poisku.

EDIT: normalna slikca: klik
Triple head: klik!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BluPhenix ::

Ja samo meni se vseeno zdi, da sliko malo razteguje. Marsikatere teksture so malo razvlečene. Tudi pri tistemu FRPju, je recimo ograja na desni malo čudna. Najprej je normalna, pol pa razvlečena. Lahko da je tako tudi zato, ker so fotografirali sliko na 3 monitorjih in potem fotošopali, da so dali vse v isto ravnino. Nimam pojma. Bi bilo treba videt v živo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Pomojem je lepo printscreen narjen. Ker pa komp oz. grafa misli, da je to en monitor (pač 3nevemkolkx1024), dobiš ven eno ogromno sliko. Nič photoshopanja, lahko shraniš v slikarju.

BluPhenix ::

JA na to nisem niti pomislil. Torej so mi tiste razvlecene teksture se malo bolj mistika. Sicer pa lahko da ko gledaš v centralni monitor, da deluje prav fanj, tudi ce so take teksture. Lahko da je tako z namenom.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

snow ::

Hmm saj ravno to mi je čudno, ker v samem CS-ju pa nisi mogel štimat vidnega kota... pa sem hotel POV 120 kot v Q3 :\
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

CaqKa ::

nevem kak je pri halflife oziroma CS ampak pri Q3 se lahko server zaklene da ne moreš cg_fov spreminjat.

MrStein ::

Teksture so razvlečene, ker GPU računa sliko za raven ekran, uporabnik pa je stranska monitorja nagnil proti sebi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

bond007 ::

Hja.. to bi lahko bilo res, če bi gledali samo slikane monitorje. Ampak tukaj so prav print screeni in niso odvisno od postavitve monitorjev. Sicer pa res kul zgleda zadeva, sam $$$ treba met:'(

recimo tole

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

MrStein ::

Saj za to ravno gre.
Tisti "raztegnjeni" del slike je daleč na levi (ali desni), na katero gledaš že pod velkim kotom.
Da zgleda slika prava, je na ekranu raztegnjena.

Seveda če se premakneš in gledaš ta del slike od blizu, zgleda čudno.

Tak kot oni napisi zraven nogometnega igrišča. Če jih gledaš iz kamere, so čist prav, če jih greš gledat od zgoraj (ali z bilokaterega "napačnega" zornega kota), pa so čudni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utwig ::

Pr Enemy Territoryu daš lahko kot na 120°, več Punkbuster ne pusti, default je 90 in maš HUD na centralnem monitorju. Pr IL2 Sturmoviku lahko vidiš od ene konice krila do druge hkrati :-) in maš tudi HUD na centru. V OpenGLu se da HUD spravt na center (enable HUD mode), v DirectXu pa odvisno od podpore iger. So s Parhelio FPSji bolj slabi (2400x600 resolucija, starejši špili). Tukaj bo pa odvisno od grafe.

Brez LCDjev to ne bo dobro, razen v 3x1024x768 (75Hz), ker je refresh v ostalih načinih 60Hz. Parhelia gre na 85 v 3840x1024.

Problem je, ker je Parhelia flopnla in razen flight simulator fanov ni nihče kupoval te kartice. Temu primerna je podpora s strani game developerjev (Matroxov tržni delež je pod 1%). Glede na to, da je sedaj veliko wide LCDjev in da če imaš SLI GeForce7800GT ali višje (potem si lahko tudi privoščiš TH2GO) framerate ne bo problem, bo verjetno podpora s strani developerjev boljša (HUDi, ...). Nekateri pravijo da je vidni kot, etc... goljufanje. Jebiga, če maš 20ms ping z VDSLom, hudo grafo z večjo resolucijo, dobro miško FuNC podlogo,... si pač v prednosti.

Pa tudi za delo je to fajn, ko imaš od Starta do ure več kot 1 meter :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utwig ()

Utwig ::

Aja, z Ati karticami se vam slabo piše, Matrox je objavil seznam kompatibilnih kartic in maksimalnih resolucij:

Parhelia surround gaming site (screenshoti, tweaki):

TH2GO surround gaming site:

Drgač pa po forumu sodeč rabiš za native 3840x1024 resolucijo 7800GT ali SLI za zadnje igre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utwig ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Surround gaming sistem

Oddelek: Kaj kupiti
71055 (879) Tr0n
»

Monitor LCD 22" vreden nakupa?

Oddelek: Kaj kupiti
253163 (2112) 54321
»

Dell XPS 410

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
53165 (2840) BoLhCa
»

Testi z Matrox Triplehead2Go

Oddelek: Novice / Grafične kartice
273480 (2775) Utwig
»

SLI za prenosnike

Oddelek: Novice / Grafične kartice
344497 (3044) Pyr0Beast

Več podobnih tem