» »

O Truform-u

O Truform-u

AnandTech - Včeraj sam vam govoril o ATI-jevi zadnji pogruntavščini. O Truform-u, ki bo vgrajen tudi v Radeon 2 grafično kartico. Na AnandTech-u so tu pripravili članek o tej novi tehnologiji.
Naj vam na kratko predstavim, do kakšnih zaključkov so prišli. Ugotavljajo, da gre za zelo uporabo izboljšavo, ki pa ne bo nujno uporabljena. Čeprav ATI zatrjuje, da so razvijalci igric nad Truformom navdušeni, je treba njihove izjave jemati z rezervo. Pri ATI-ju trdijo tudi, da Truform ne obremenuje hitrosti. Bomo videli...

5 komentarjev

Radiant ::

WOW!
Curved Surfaces transformirane v realnem casu!!
Ati did it!Naj bolse za splosno implementacijo moras dodat v ze obstojeci program samo eno dodatno vrstico!!Poleg tega pa sam objekt ki bo tekel kot informacija iz CPUja na GPU ne rabi met tolko poligonov kar pomeni da pravzaprav lahko naredis objekt z 100.000 poligoni ampak po tezil bus samo kot npr10.000 poligonov zaj pa to + pixel sharderji pa mamo igre ki zgledajo kot render sikvence !Svetovno!! Pa mogoce se bomo lahko spilali z tem se v gonilönikih!!!WHO NEEDS FSAA anymore!!!>:D

Senitel ::

V bistvu rabiš več kot eno vrstico >:D.
Pa v driverjih se nebo dal špilat, ker bi lahko potem nekatere zadeve izgledale naravnost čudno >:D.

Radiant ::

Dejstvo je da ne Radeon 1 in Ne Geforce 3 nista poplnoma DX8 kompatibilna!Enanu mankajo pixel sharderji 1.1 (namrec ma 1.0) drugemu pa volumetricne texture in EMBM v 1 passu in ne prek pixel sharderjev.Obema pa manka tocno to kar je Ati zdaj najavu in je kot vemo del DX8 appija (ze od zacetka).Tak da meni zgleda cis tak kot da bomo meli boj med poligoni in video post efekti kdo bo na koncu zmagal bomo vidli!Dejstvo pa je da je ta tehnologija revolucionarna!(kar ne moramo rect o nvidiini lightspeed memory arhitekturi ki je pravzaprav slaba kopija HyperZ tehnologije!)>:D

Senitel ::

Radeon 1 NE podpira pixel shaderjev! GeForce 3 pa podpira tako EMBM kot tudi volumetrične teksture (ima tudi mnogo bolj dodelan algoritem za stiskanje le teh). In tudi GeForce 3 ima podporo za high order surfaces (DirectX 8.0 podpira dve vrsti krivulj - N-Patche (Radeon 2) in high order primitives (GeForce 3)). Obenem pa lahko z kasnejšimi driverji dobiš ne obeh čipih podporo za obe zadevi, ker imata hardwareski patch tesselator. Celotna zadeva pa ni niti tako revolucionarna... Obstajajo že precej boljše zadeve (subdivision surfaces, displacement subdivision surfaces,...).
HyperZ in LSMA pa sta zadevi, ki sta zdizajnirani predvsem za pomoč fill-rateu in ne propustnosti vertexov (in spet je LSMA boljši od HyperZ zaradi cross bar referenc).

Radiant ::

Na anandtech intrvjuju z nekim tipom od Nvidia si lahko preberes da GF3 ne podpira volumetricnih tekstur in tudi to da ne obvlada EMBM v 1 passu poleg tega pa se res ni zacudit da je Lightspeed bolj dodoelan kot HyperZ saj je pa Hyper Z 1 leto starejsi!!!Kaj se pa tice high order surfacov pa je nvidiina implementacija bolj ali manj NEUPORABNA zato ker moras na novo vse pisat inkiri programer si bo delal dvakratno delo zaradi nekega graficnega cipa ki predstavlja manj kot2% trga!Medtem ko je truform kot Dolby Surround pri zvocnih standardih kompatibilen tudi za nazaj in ce gledamo da bo Ati zacel prodajat cipe Elsi in Herculesu... pa bomo meli pravo vojno cen na tem podrocju!

Aja kar se tice pixel sharderjev na rage3D si lahko zvleces dol demote za pixel sharderje na radeonu in to za DX in OpenGL ( in to ne prek set_texture_stage )in moram priznat da ni med njimi in GF3 nobene razlike!Aja kaj se pa tice reflekcij vode v 3DMarku2001 in tudi v GF3 optimizacijji VulpineGL Marka pa je tak.To so pixel sharderji uporabljeni v smislu EMBM reflekcije tocno taki (ce ne lepso )vodo lahko vidis se v Matroxsovem G400 demotu (staro najmanj 2 leti) in v Radeon Arku!!!!
>:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Graficna z TV tunerjem

Oddelek: Kaj kupiti
101402 (1119) Jan987
»

Enemy territory- mece dol

Oddelek: Igre
81284 (1114) Matek
»

Koliko maličenje 3kotnikov upošasni...

Oddelek: Pomoč in nasveti
171630 (1427) Senitel
»

Nov test

Oddelek: Novice / Grafične kartice
161939 (1939) Boeing
»

GeForce4 čipi bodo zamudili

Oddelek: Novice / Grafične kartice
132300 (2300) franci

Več podobnih tem