» »

Koliko maličenje 3kotnikov upošasni...

Koliko maličenje 3kotnikov upošasni...

matter ::

Koliko trueform ali pri nvidii maličenje trikotnikov upočasni komp? Kolko padejo FPS, veliko, malo ?
Grem basket pa bom neloke metal

blabla ::

ko smo že pri maličenju :D
a kdo ve kako bi spremenil jezik v detonatorjih na angleščino,
ker iz teh prevodov se ne znajdem 8-O 8-O 8-O

_Mortal_ ::

Matter: Nvidine kartice ne zmorejo maličenje trikotnikov. Samo Radeon 8500. In skor nč
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

matter ::

v jokerju piše da gf4 ma

_Mortal_ ::

Joker laže. Samo Ati Radeon 8500 podpira Truform(tm). ni so itak prfuknjeni. Kup rajš PC Mediji,PC Format...
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

_Mortal_ ::

Joker laže. Samo Ati Radeon 8500 podpira Truform. ni so itak prfuknjeni. Kup rajš PC Mediji,PC Format...
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?

TheJack ::

Kje pa v Jokerju piše, da GF4 podpira Truform? Mimogrede: Pri PC Formatu in PC Medijih po mojem sploh ne vejo kaj truform je...
Bonis nocet, qui malis parcit.

Matek ::

TheJack, na področju hardwara je PCFormat dober, ker pač majo legendo-Uršiča, zato brez skrbi, da vejo kaj je trueform
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

VASkO ::

joker ma teste nad nivojem tistih iz PC&Medijev, kar se racunalniske opreme tice, PC&Mediji bi se po mojem morala imenovat Mediji oz. kvecjemu Mediji&PC, ker je o PCju zelo malo napisano, testi pa so nekake obnove net testov (niti grafov nimas zraven)

TheJack ::

MadManMato: Morda bi me lahko prepričal, v primeru, če jaz te revije sploh ne bi držal v rokah. Pa sem jo. Prav tako sem kupoval njenega predhodnika PCG. Bral sem Uršičeve članke. Prav tako članke tegale njihovega novega hardveraša. In še vedno nisem prepričan (čedalje manj, pravzaprav), da kdorkoli pri njih ve, kaj je truform. Če pa že vejo, potem pa to prekleto dobro skrivajo.

Težko si sploh predstavljam obiskovalca Slo-Techa, iz katerega bi ''hardver testi'' dotične revije izvabili še kaj več kot le pomilujoči nasmešek. Njihovi testi so namreč po večini le prepisovanje specifikacij s škatle, kar pa niti ni čudno, saj njihovi ''opisi'' hardvera obsegajo pet, šest stavkov.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

Gandalfar ::

prosim, da se drzite naslova teme in NE debatirate o kvaliteti dolocenih revij.

Za to naj nekdo ustvari novo temo. V nasprotnem primeru bom zaklenil to temo.

Senitel ::

matter: Zadeva se načeloma ne upočasni nič, ker imajo današnje igre še zmerom premalo trikotnikov. Glede na trenuten hardware bi si lahko privoščili vsaj 10x več trikotnikov...

Kar se tiče samega "maličenja": ATI ima n-patche (TruForm), NVidia ima RT-patche. Vendar je podpora za RT-patche izključena v drvierjih (tako GeForce 3 kot GeForce 4 Ti pa IMATA še vedno hardwareski tesselator). Podpora za RT-patche bo ponovno vklopljena z prihodom DirectX 9.0.

blabla: Povej kateri prevodi ti povzročajo težave, pa... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

Jst ::

Trueform??? Ste že kdaj delali z 3D Studiom? Poznate funkcijo MeshSmooth? To je trueform pri ATIju.

Geforce3 pozna to zadevo, vendar je izključena, ker ni optimizirana.
Nekaj časa nazaj sem bral na guru3d, da je ene par špilov izšlo, ki imajo funkcijo trueform. In če si bil lastnik g3 in vključil to zadeva je vse lepo delalo, samo, da je FPS bil < 20. Zato so v driverjih to izključili.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Senitel: za 7 min si me prehitel :))) ravno ko sem jaz pisal si ti postal...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

blabla ::

Senitel:
no recimo "Omogočite posnemanje meglene tablice" karkoli ze to pomeni :\\
in protiupogibne nastavitve (antialiasing verjetno :D )
zgleda, da je jezik fiksiran na regional settings in to bi rad spremenil

Senitel ::

blabla: "protiupogibne nastavitve" so popravljene v 28.32, prav tako "omogočite posnemanje meglene tablice" :D...

Jst: A mogoče poznaš kakšen KONKRETEN špil v katerem se je to zgodil?? Ker mi še zmeraj ni niti približno jasno, kako se to lahko zgodi!!?? :\\ Direct3D ima D3DDEVCAPS_NPATCHES flag za n-patche (TruForm) in to ni blo v NVidinih driverjih nikol vklopljeno, imaš pa D3DDEVCAPS_QUINTICRTPATCHES, D3DDEVCAPS_RTPATCHES in D3DDEVCAPS_RTPATCHHANDLEZERO, ki se se ukvarjajo z RT-patchi. V OpenGL-u je podobno: GeForce-i imajo NV_evaluators extension in Radeon 8500 ATI_pn_triangles... Kako se lahko to tko "pomotoma" zameša mi ni jasno?
Pa kako bi ti to optimiziral? Hardware razdeli trikotnike tolikokrat, kolikorkrat pač aplikacija reče (TruForm) oziroma tesselira kontrolno mrežo na toliko trikotnikov, kot jih aplikacija hoče - RT-patchi.
N-patchi (TruForm) ni isto kot RT-patchi in to vse skupaj ni isto kot mesh smooth (čeprav je efekt podobno).

Jst ::

Senitel: Kot pravim je moj vir te informacije guru3d in to sem prebral ene 2 mesca nazaj. Ko so tam opisovali trueform sem jaz to razumel, da deluje kot meshsmooth. (med 2 točkama trikotnika doda še eno in vse zgleda smooth)

Mogoče se pa motim....
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Mesh shooth in n-patchi imajo samo to skupno, da nardijo iz par trikotnikov nekajkrat več trikotnikov. Če daš eno kocko čez mesh smooth boš dobil kroglo (bolj ali manj) znotraj mej osnovne kocke. Če daš isto kocko čez n-patche dobiš en kockasti air bag, pri katerem pa robovi (!!) ostanejo isti, kot v osnovni kocki.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ATI Hemlock že novembra? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
659847 (7147) Machiavelli
»

nVidia buys ATi (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
674494 (3622) Senitel
»

Novoletno darilo

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
142079 (2079) asteroidk
»

GeForce4 čipi bodo zamudili

Oddelek: Novice / Grafične kartice
132300 (2300) franci

Več podobnih tem