» »

Uporaba Trueforma v igrah

Uporaba Trueforma v igrah

The inquirer - Problem današnjih iger je še vedno precejšnja oglatost (če ne veste kaj mislim, se spomnite na oglata kolesa pri avtomobilih, oglate obraze, ...), ki malce poslabša uživanje v grafiki. Trueform je tehnologija, ki naj bi to popravila, vgrajena pa bo v bodoče Radeone 2. S pomočjo Trueforma bi Radeon 2 ponazoril poligone kot skupek ploskev (in ne trikotnikov), kar bi omogočalo boljše definiranje krivulj. Tukaj pa nastane prvi problem, saj podobno metodo kot Trueform uporablja že Nvidia, vendar ti dve tehnologiji nista združljivi med sabo. Precej problematično je, ker se bodo morali programerji odločiti, katero tehnologijo bodo podprli. Za uživanje v Trueformu je potreben majhen poseg v kodo programa/igre. ATI trdi, da to ni nič posebnega, saj mora programer dodati 1 ali 2 vrstici kode. Tako pravijo na The Inquirer.
Mimogrede: če želite predčasno okusiti Trueform tehnologijo, potem si lahko iz ATI-jeve strani snamete plug-in za 3D Studio MAX. Še slikica:

0 komentarjev



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko maličenje 3kotnikov upošasni...

Oddelek: Pomoč in nasveti
171502 (1299) Senitel
»

al se splača tole grafo

Oddelek: Kaj kupiti
211260 (919) Zheegec
»

Novoletno darilo

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
141950 (1950) asteroidk
»

Ati znova marca

Oddelek: Novice / Grafične kartice
51632 (1632) Maximus
»

Test cenejših grafičnih kartic

Oddelek: Novice / Grafične kartice
282350 (2350) _Mortal_

Več podobnih tem