»

Modifikacija trdega diska

Slashdot - Ob vseh modifikacija ohišij in dodajanju prozornih ploskev se je nekdo lotil tudi modifikacije diska. Na kratko: avtor modifikacje je disku (Caviar 31200) odstranil vrhnjo ploskev in jo nadomestil z pleksijem... Najbolje, da si to čudo ogledate sami: Hard Drive Mod (zna trajati kar nekaj časa preden se vse slikice naložijo)

8 komentarjev

Izvorna koda Quake 2 objavljena!

Planet Quake - Morda že malce stara novica, vendar pa se bo med bralci Slo-techa zagotovo našel kdo, ki še ne ve, da se je Id končno usmilil tropov programerjev in jim ponudil celotno kodo nekdaj zelo popularne igre Quake 2. Vsi navdušenci, ki imate vsaj malo pojma o programiranju grafike, lahko kodo odslej brezskrbno spreminjate in vanjo vgrajujete nekatere novejše tehnologije, kot so npr. trueform. Kje dobiti izvorno kodo, pa izveste tukaj.

0 komentarjev

Novi Radeoni

Tom's Hardware - Kot veste, je ATI do maja 2001 prodajal svoje kartice samo pod svojo znamko, vendar pa sedaj srečujemo vedno več ATI-jevih kartic, ki prihajajo iz podjetij, ki z ATI-jem niso ravno najbolj povezana. Tako ATI svojega pred kratkim predstavljenega RADEON 8500LE ne bo prodajal pod svojim imenom, ampak jih bo razdelil samo OEM, ODM in AIB partnerjem, ki bodo kartice prodajali pod svojo znamko. Kar 13 podjetij je že najavilo RADEON 8500LE kartice. Kartica bo delovala pri 250MHz hitrosti jedra in bo imela vse kar ima mogočnejši brat 8500 (razen hitrosti jedra, ki je pri Radeonu 8500 275MHz), vklučujoč Trueform in Smartshader. RADEON 8500LE podpira Windows XP in tudi DirectX 8.1.

0 komentarjev

RV200 -> Radeon 2 VE?

X-Bit Labs - Čudna so pota ATI-jeva, še bolj čudna pa so pota njegovih kodnih imen. Za R300, katerega predstavitev je še kar precej oddaljena, so vsi mislili, da bi utegnil biti Radeon 3. Po krajšem raziskovanju strani, ki se ukvarjajo s 3D grafiko, pa se je izkazalo, da bo šlo za nekakšen Radeon 2 Ultra. Po skoraj enakih stopinjah se odpravlja RV200 (POZOR! To ni R200 ali Radeon 2), za katerega so vsi predvidevali, da bo šlo za nekakšno okleščeno verzijo Radeona 2 (nekako v stilu Nvidiine družine MX). Po krajših raziskovanjih se je izkazalo, da bi RV200 utegnil biti Radeon 2 VE. Radeon 2 VE bo naslednik Radeona VE in bo namenjen "poslovni grafiki". Izdelan bo v 0.15 mikronski tehnologiji, odlikoval pa se bo z asinhronim delovanjem pomnilnika in procesorja (drugače povedano: procesor in pomnilnik bosta lahko delovala z različno hitrostjo in ne bosta frekvenčno odvisna drug od drugega). Ker bo Radeon 2 VE "posloven" čip, se bomo morali odpovedati DirectX 8.1 Pixel in Vertex shaderjem. Pojavljajo...

0 komentarjev

DirectX konferenca

The inquirer - 16. julija (jutri), se bo pričela konferenca, na kateri bodo prisotni številni razvijalci iger in proizvajalci strojne opreme, govorilo pa se bo o DirectX-u in nekaterih novih tehnologijah, ki naj bi jih prihodnje igre vsebovale. Po manjšem sporu med Nvidio in Microsoftom (škoda, ker ni nihče poročal o tem) izgleda, da bo glavno besedo na konferenci imel ATI, ki bo predstavili svoje N-patches (Trueform tehnologija), ki bodo po njegovih besedah končno naredili konec oglatim kolesom, obrazom in podobnim stvarem. Čeprav se je Nvidia sprla z Microsoftom, to ne pomeni, da je na konferenci ne bo. Imela bo kar lep govor, ki bo obsegal preddavanje o GeForcu 3, NForcu in njegovih zvočnih zmožnostih, nekaj pa bo tudi govora o 3DFX-ovih tehnologijah Motion Blur in depth on field. Na konferenci bo prisoten tudi Intel (o AMD-ju zaenkrat ne duha ne sluha ), ki bo razvijalce iger poizkušal navdušiti s svojimi naprednimi ukazi SSE in SSE2. Govorilo naj bi se celo o DirectX 9, katerega uradna...

0 komentarjev

Trillian - vse v enem

Overclockers Australia - Kot na marsikaterem področju računalništva, velja tudi na področju chat programov precejšnja zmeda. Imamo AOL Instant Messenger, ICQ, MSN Messenger, IRC, Yahoo! Messenger, pa še kakšnem malce manj znan program bi se našel. Največji problem je, ker ti programi niso združljivi med sabo, to pa utegne biti zelo moteče, saj preklapljanje med temi programi programi slej ko prej postane mora. Kaj če bi lahko imeli vse skupaj lepo v enem programu. Ravno to so imeli v mislih programerji, ko so pisali Trilliana. Trillian podpira vse prej naštete programčke, tako da potreba po vseh teh odpade. Kako se program obnese v praksi mi ni znano, ker ga še nisem preizkusil. Mogoče ga boste vi. Oddeskajte sem in si ga downloadajte.

1 komentar

Uporaba Trueforma v igrah

The inquirer - Problem današnjih iger je še vedno precejšnja oglatost (če ne veste kaj mislim, se spomnite na oglata kolesa pri avtomobilih, oglate obraze, ...), ki malce poslabša uživanje v grafiki. Trueform je tehnologija, ki naj bi to popravila, vgrajena pa bo v bodoče Radeone 2. S pomočjo Trueforma bi Radeon 2 ponazoril poligone kot skupek ploskev (in ne trikotnikov), kar bi omogočalo boljše definiranje krivulj. Tukaj pa nastane prvi problem, saj podobno metodo kot Trueform uporablja že Nvidia, vendar ti dve tehnologiji nista združljivi med sabo. Precej problematično je, ker se bodo morali programerji odločiti, katero tehnologijo bodo podprli. Za uživanje v Trueformu je potreben majhen poseg v kodo programa/igre. ATI...

0 komentarjev

Nove ATI-jeve tehnologije

X-Bit Labs - ATI bo, če so govorice resnične, v torek predstavil novo tehnologijo. Stvari bo ime TRUFORM in bo vgrajena v prihajajoči Radeon 2 čip. Za kaj sploh gre? Tehnologija omogoča strojni opremi, da modele obrazov v igrah modelira bolj natančno kot prej. To pa tako, da strojna oprema modelira sliko, ki je ravna, tako, da nastane okrogla. Vem, da nič ne razumete, ampak je res zapleteno. Vse pa bo jasno v torek...
Tehnologija je bila razvita ravno ob pravem času. ATI bo namreč začel razpošiljati testne primerke Radeona 2 konec pomladi. V začetku (pri nas v sredini in koncu) poletja pa bo Radeon 2 že na policah naših prodajalcev.

2 komentarja