»

PlayStation pobrisal vsebine, ki so jih uporabniki že kupili

Slo-Tech - Digitalne vsebine lahko trajajo večno, se ne obrabljajo in kvarijo, a le dokler je medij berljiv, oblak dostopen in tehnologija na voljo. Precej drugače pa to razumejo ponudniki storitev v oblaku. Sony bo s platforme PlayStation pobrisal produkcijo Discoveryja, kamor recimo sodita seriji Mythbusters ter Naked and Afraid. To ni zelo tragično. Tragično je, da se bo to zgodilo tudi uporabnikom, ki so že kupili kakšne izmed epizod teh serij. Te bodo 31. decembra izpuhtele iz njihovih arhivov.

Sony je naročnikom poslal suho sporočilo, v katerem piše: "Zaradi dogovorov o licencah s ponudniki vsebin ne boste mogli več gledati predhodno kupljenih vsebin Discoveryja, prav tako pa bo vsebina odstranjena iz vaše videoteke." In tako bo preprosto izginil cel kup serij, saj gre skupno za več kot 1300 sezon (posamezna serija jih ima seveda več). Naročniki kaj dosti ne morejo storiti.

Na PlayStation so filmi in serije prispeli leta 2008 kot del PlayStationa 3. Sprva jih je bilo možno prenašati...

67 komentarjev

Microsoft britanskega regulatorja prepričuje o prevzemu Activision Blizzarda

Reuters - Microsoft se še vedno trudi prepričati javnost in regulatorje, da prevzem Activision Blizzarda ne bo nikakor vpliva na konkurenco na trgu. Po skorajšnji odobritvi Evropske komisije je sedaj še v Veliki Britaniji zagotovil, da bo Call of Duty licenciral Sonyju za obdobje deset let. S tem želi Microsoft tudi britanskega regulatorja, kjer je pričakovati več težav, prepričati v odobritev prevzema.

Lani so v Redmondu napovedali, da bodo za 69 milijard dolarjev prevzeli Activision Blizzard. Eden najglasnejših kritikov in nasprotnikov te kupčije je bil prav Sony, je dejal Microsoftov predsednik Brad Smith. Da so njegovi pomisleki tehtni, je dal vedeti tudi britanski CMA (Competition and Markets Authority), ki je minuli mesec dejal, da bo prevzem negativno vplival na konkurenco med Xboxom in PlayStationom ter ohromil igranje v oblaku. Microsoft zato sedaj jamči naslednje. Za igralce Call of Duty bi bili platformi PlayStation in Xbox enakovredni, prav tako pa bi bili Call of Duty in drugi...

10 komentarjev

CES 2014: Sonyjev PlayStation Now za igranje iger kjerkoli

Slo-Tech - Sony je prepričan, da prihodnost igranja iger niso konzole, temveč igranje iger kjerkoli in kadarkoli. Na CES-u so predstavili storitev PlayStation Now, ki bo omogočila igranje iger v oblaku.

Uporabniki bodo igro dejansko igrali v oblaku, medtem ko bo njihov vmesnik konzola (PlayStation 3, 4 ali Vita), pametni telefon, tablični računalnik ali kar pametni televizor iz Sonyja. Na CES-u so obiskovalci lahko preizkusili, kako je na ta način mogoče igrati The Last of Us.

Storitev bodo najprej dobili v ZDA, kjer bo poleti z njo mogoče uporabljati PlayStation 3 in 4, podpora za Vito pa pride pozneje. V vseh primerih bo na začetku mogoče igrati le naslove za PlayStation 3, četudi jih bomo igrali na drugih napravah. Sony obljublja, da bo večina novih televizorjev serije Sony Bravia podpirala PlayStation Now že letos. Na koncu, v neki nedoločeni časovni točki, bo storitev...

8 komentarjev

Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4

Glavne strojne lastnosti PS4

vir: The Verge
The Verge - Na uradni predstavitvi nove igralne konzole PlayStation 4 Sony le-te pravzaprav ni pokazal, so pa povedali, kakšni čipi bodo tiktakali v njej. Pokazali so tudi nov igralni plošček, kamerno enoto za sledenje ploščku, ki je na prvi pogled podobna Kinectu, ter pokazali še nekaj pomembnih novosti na programski strani nove konzole, vključno z novim vmesnikom.

Dvomov ni več, PlayStation 4 je prva konzola nove, osme generacije, ki uporablja AMD-jev centralni procesor, osnovan na arhitekturi x86. Prva konzola iz osme generacije sploh je Wii U, ki uporablja IBM-ovo PowerPC arhitekturo (podobno, kot Xbox 360), medtem ko se za tretjo generacijo Microsoftove konzole (prav tako bo član osme generacije konzol) pričakuje, da bodo...

41 komentarjev

Po težavah z EC2 zdaj nedosegljiv še PlayStation Network

TechCrunch - Tekoči teden res ni najbolj naklonjen spletnim storitvam. Včeraj dopoldne je prišlo do resnih težav z dosegljivostjo Amazonovih strežnikov EC2 na vzhodni obali (točneje, zatajili so diskovni in bazni strežniki), malo nazaj pa je odpovedal še PlayStation Network, tj. omrežje, ki zagotavlja večigralstvo, dosežke, klepet in je med drugim pomemben vir ogledov in dohodkov za NetFlix. Sony še ni komentiral vzrokov za izpad, so pa napovedali, da bi vse skupaj lahko trajalo "dan ali dva" oz. cel podaljšani vikend.

Medtem so se že pojavile špekulacije, da bi izpad lahko bil posledica napada skupine Anonymous. Slednji so v začetku meseca kot odgovor na (zdaj že zaključen) sodni postopek proti hekerju Georgu Hotzu sprožili Operacijo: Sony, ki je za kratek čas ohromila...

30 komentarjev

Optični ploščki bodo z nami še vsaj naslednje desetletje

Bo Blu-ray še aktualen ob izidu PlayStation 4?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Čeprav se zdi, da se celoten svet počasi premika na internet oz. v oblak, tudi kupovanje glasbe, filmov in iger, CEO Sony Computer Entertainmenta, Kaz Hirai, meni, da optičnih ploščkov še ne smemo odpisati. Gospod Hirai namreč pravi, da še vsaj deset let ne bomo ugledali igralne konzole iz serije PlayStation, ki ne bi imela optičnega pogona ter bi se za prenos in namestitev iger opirala zgolj na internet, brez kakršnihkoli izmenljivih fizičnih medijev. Svoje mnenje je opravičil z velikostjo poslovanja svojega oddelka Sonyja, saj se PlayStation prodaja skoraj povsod po svetu, kjer telekomunikacijska infrastruktura morda ni tako dobro razvita, kot npr. v Evropi. To pomeni, da se ne morejo zanašati zgolj na pretakanje vsebin s spleta. Vseeno po drugi strani vedno več vsebin lahko...

29 komentarjev