»

Ogromen pobeg podatkov s Twitcha

Ars Technica - V sredo so še neidentificirani napadalci na spletu objavili celotno izvorno kodo Twitcha in praktično vseh z njim povezanih notranjih programskih orodij, pa tudi zaslužke največjih akterjev na platformi. Gre za enega največjih pobegov podatkov v zgodovini.

Preteklo sredo, 6. oktobra, so uporabniki spletnega foruma 4chan lahko naleteli na izjemno zanimivo objavo (na sliki): anonimni uporabnik je skozi torrent ponudil 125 GB velik paket podatkov, v katerem naj bi bili, po vrsti: kompletna izvorna koda platforme za pretočni video Twitch, vključno z vso zgodovino programskih posodobitev in kodo vseh aplikacij; izvorna koda vseh notranjih razvojnih orodij, ki jih v podjetju uporabljajo, vključno s tisto iz oddelka za varnost (red team tools); koda še nedokončane trgovinske igričarske platforme s kodnim imenom Vapor, ki naj bi bila Amazonov tekmec Steama; za nameček pa tudi zaslužki 10.000 največjih Twitchevih streamerjev iz leta 2019. Podjetje je najprej na hitro omenilo, da je res...

13 komentarjev

Electronic Arts žrtev hekerskega napada

vir:BleepingComputer

vir: Vice
Vice - Za zdaj še neznani vdiralci so sporočili, da so uspešno vdrli v omrežje velikana digitalne zabave Electronic Arts (EA) in pri tem odnesli za 780 GB podatkov. Med njimi naj bi bila izvorna koda za FIFO 21 - in z njo povezana orodja, napadalci pa naj bi imeli v rokah tudi izvorno kodo za grafični pogon Frostbite, ki je temelj za številne EAjeve naslove. Zadnje, napadalci naj bi si pridobili tudi točke, ki v FIFI veljajo kot igralna valuta in so med kriminalci priljubljeno sredstvo za pranje denarja.

Pri Bleeping computer so stopili v stik s neznancem, ki je omenjene podatke za 28 milijonov ameriških dolarjev ponujal na enem od forumov in ta jim je zatrdil, da bo kupec obenem dobil poln dostop do vseh EAjevih storitev. Del svojih trditev so vdiralci podkrepili s posnetki zaslonov, na katerih so mape z datotekami izvorne kode.

V EA so incident potrdili, prav tako, da je bila odnešena omejena količina izvorne kode in nekaj orodij. So pa zatrdili, da so na varnem vsi podatki, ki se...

2 komentarja

SolarWind napadalci so dostopali do Microsoftove izvorne kode

Slo-Tech - Dobra dva tedna po ambicioznem napadu na ameriške državne institucije in podjetja, ki je potekal prek sistema za posodabljanje omrežnega programja SolarWinds, se počasi slikajo bolj konkretne posledice incidenta. Kot so na silvestrskem blogu sporočili iz Microsofta, so domnevno ruski državni hekerji med napadom uspešno dostopali tudi do njihove izvorne kode. V podjetju so namreč opazili nenavadne dejavnosti na nekaterih internih računih zaposlenih, eden med njimi pa je uspešno dostopal do izvorne kode v različnih repozitorijih. Kot poudarjajo Microsoftovci, račun ni imel dovoljenja za spreminjanje kode in spremljajočih sistemov, poznejša analiza pa naj bi pokazala, da sprememb ni bilo.

Iz poročil ni mogoče razbrati, za katere dele izvorne kode gre, Microsoft trži veliko programskih izdelkov, je pa to precej zaskrbljujoče, saj lahko kaže na precej bolj daljnosežne ambicije vdiralcev. Kakršnekoli spremembe v izvorni kodi tako široko uporabljanih izdelkov kot sta Windows ali Office,...

11 komentarjev

Microsoft ukinja pretočni servis Mixer

Slo-Tech - Iz Microsofta je prišla nenadna novica, da je pred Mixerjem, njihovo storitvijo za streamanje igričarskih dogodivščin, samo še mesec dni življenja, saj jo bodo z 22. julijem zaprli, medtem ko obstoječe partnerje usmerjajo proti servisu Facebook Gaming. Odločitev je še posebej presenetljiva v luči dejstva, da so v preteklem letu z odmevnimi prestopi s Twitcha k sebi pripeljali več vidnih ustvarjalcev.

Ob prenosih igričarjenja mnogi danes že preživijo več časa kot ob igranju iger samem, zato ni bil nihče presenečen, ko je pred štirimi leti Microsoft prevzel mlado platformo za pretočni video Beam. Leto zatem so jo preimenovali v Mixer in jo tesno integrirali v Xboxov ekosistem. Čeprav je možno video igranja na Microsoftovih konzolah izvažati tudi na druge tovrstne servise, pa je raba Mixerja daleč najenostavnejša in videti je bilo, da bo eden temeljev ponudbe tudi v prihodnji generaciji ŠkatelX. Podjetje je v lanskem letu vrglo milijone dolarjev v ekskluzivne pogodbe, s katerimi so k...

8 komentarjev

Google najavil prelomno platformo za pretočno igranje Stadia

Slo-Tech - Na GDCju v San Franciscu se je že odvila najbolj pričakovana najava, saj je Google odgrnil tančico s platforme Stadia, ambicioznega servisa za pretočno igranje, ki je doslej nosil delovno ime Project Stream in bi lahko pomenil največji premik v igričarstvu v naslednjem desetletju.

Ideja "Netflixa za igre", kjer kodo namesto domače naprave poganja strežniški oblak in k nam pretaka video, je stara že skoraj dve desetletji, medtem ko so prvi zaresen tovrsten servis, OnLive, pognali leta 2010. Pa vendar pri večini igričarjev pojem pretočnega igranja še vedno sproža odpor, saj kvaliteta izvedbe doslej še ni dosegla ravni, ki bi povzročila vsesplošno rabo takšnih storitev. Zamik zaradi potovanja signala do strežnika in pa skompresirana slika sta za večino še vedno...

17 komentarjev

Kitajska blokirala Twitch

vir: Wikipedia
The Verge - Spletna storitev Twitch za pretočno spremljanje iger v živo odslej ni več dosegljiva na Kitajskem, prav tako je iz kitajskega App stora izginila istoimenska aplikacija. V podjetju ki je sicer od leta 2014 v lasti Amazona, so novico že potrdili, o razlogih pa za zdaj ne dajejo informacij. Prav tako jih ne daje pristoji kitajski organ, Cyberspace Administration of China.

Razlogi se najverjetneje delno skrivajo v prizadevanjih za zmanjšanje odvisnosti od igranja iger pri mladostnikih, kar je tamkajšnja vlada napovedala pred kratkim. Še bolj verjetno pa v skokoviti rasti priljubljenosti Twitcha na Kitajskem, zlasti v času zadnjih Azijskih iger, ko so Kitajci prek te platforme množično spremljali tekme e-sports, ki so bile na igrah prvič na...

39 komentarjev