»

Meta bo ustvarjalcem v Horizon Worlds pobrala skoraj polovico prihodkov

vir: CNBC
CNBC - Iz Mete so se oglasili z nekaj pojasnili glede razvoja vsebine za njihovo virtualno okolje Horizon Worlds: zase želijo kar 47,5 odstotka denarja, ki ga bodo uporabniki plačali za dodatke za avatarja in sorodno digitalno vsebino.

Mark Zuckerberg ima velike načrte z virtualnimi okolji, ki jih tržniki zadnja leta nazivajo z razvpito krilatico metaverzum. Podjetje je lansko poletje predstavilo aplikacijo za VR sestankovanje Horizon Workrooms, decembra pa je na področju ZDA in Kanade lansiralo še dejansko VR družbeno omrežje Horizon Worlds. Gre za neposrednega tekmeca okoljem, kot so Roblox, Rec Room in Second Life; čeprav je trenutno še omejeno na imetnike VR naočnikov Quest, pa Meta še za letošnje leto napoveduje prihod na pametne telefone in konzole. Severnoameriškega preizkusa se je že udeležilo več sto tisoč oseb, živahna pa je tudi razvijalska skupnost, ki je napravila prek 10.000 "svetov", se pravi samostojnih VR prostorov znotraj Horizon Worlds, podobno kot lahko dizajnerji v...

25 komentarjev

Facebook predstavil VR konferečno okolje Horizon Workrooms

Facebook - Facebookova platforma družabnega VR programja Horizon bo dobila konferenčno aplikacijo Workrooms, ki naj bi bila eden začetkov tistega, kar si Mark Zuckerberg predstavlja pod nazivom metaverse.

Ko je Mark Zuckerberg pred mesecem dni pompozno oznanil, da v Facebooku aktivno in odločno snujejo Metaverse, ki bo po njegovem nič manj kot naslednik interneta, je vse skupaj še najbolj izpadlo kot dimna bomba, s katero je želel zakriti aktualne težave, s katerimi se podjetje srečuje. Toda pred dnevi smo vendarle dobili prvi praktični zametek nečesa, kar bi lahko peljalo v to smer, kajti podjetje je pognalo odprto beta testiranje VR-konferenčne aplikacije Horizon Workrooms, ki naj bi po njihovem eventuelno nasledila videokonferenčno programje, kot je Zoom. Zaenkrat je zanjo nujno potrebno imeti Oculusove naočnike Quest 2 (enica ne zadostuje), Mark in druščina pa še ne govorijo, kdaj se lahko nadejamo končne inačice.



Workrooms podpira do 50 uporabnikov, od tega 16 s čeladami na glavi in...

5 komentarjev

Mark Zuckerberg še vedno verjame v Metaverse

Slo-Tech - V Facebooku so oblikovali namensko skupino za razvoj Metaversa, vseobsegajočega VR okolja, ki naj bi ne le združevalo vse VR in AR izkušnje, temveč nadomestilo današnji internet. Toda analitiki se sprašujejo, ali ni objava zgolj poskus skreniti pozornost s kopice problemov, s katerimi se podjetje trenutno sooča.

Konec junija je Mark Zuckerberg v interni predstavitvi zaposlenim v Facebooku razgrnil načrte o dolgoročni izgradnji Metaversa: virtualnega okolja prihodnosti, ki bi bilo v grobem funkcijsko podobno internetu, a na bistveno višji izkustveni ravni, saj bi se ljudje v njem skozi VR tehnologijo gibali na intuitivnejši način. Seveda gre za že dobro znan koncept iz znanstvene fantastike, ki je ime dobil v romanu Snow Crash Neala Stephensona, do danes pa smo ga lahko v takšni ali drugačni obliki videli že v obilici filmov in knjig, na primer Matrici ali Ready Player One. Pred tednom dni je v intervjuju za The Verge namero naznanil tudi širši javnosti, a nekaj več konkretne teže...

7 komentarjev

Facebook začenja testirati ciljane oglase znotraj VR okolij

Facebook - Iz Facebooka so sporočili, da pričenjajo s preizkušanjem predvajanja ciljanih oglasnih vsebin znotraj iger in drugih VR okolij svoje platforme z naočniki Oculus. Pri tem bodo uporabljali osebne podatke uporabnika, zbrane na družbenem omrežju Facebook.

Ko je lansko poletje prišla novica, da bo za rabo Oculusovih naočnikov kmalu obvezna povezava v Facebookov uporabniški račun, je bilo jasno, da skušajo Mark Zuckerberg in druščina oglaševalsko dejavnost, ki je njihov daleč največji vir prihodkov, dvigniti na novo raven. Po tem, ko so prejšnji mesec pričeli oglase najprej testno predvajati v Oculusovi aplikaciji, si reklame sedaj pot utirajo tudi v same VR igre. Pri čemer gre - pozor - za ciljano oglaševanje na podlagi podatkov, ki jih velikan o uporabniku zbere preko družbenega omrežja Facebook. Prva igra s takšno funkcionalnostjo je Blaston, v kratkem naj bi sledile še druge. Verjetno slej ko prej tudi Beat Saber, katerega razvojni studio je pod Facebookovim okriljem.

Podrobnejši...

19 komentarjev

Facebookov srhljivi hrošč s kamero na iPhone

Slo-Tech - Po internetu se je kot tekmovanje razširilo iskanje, kot bo odkril več kombinacij, ki pripeljejo do pojavitve bizarnega hrošča v Facebookovi aplikaciji za iPhone. Na Twitterju so najprej opazili, da je pri drsanju po seznamu objav (feed) v ozadju (skrajno levo) moč videti odprto aplikacijo za kamero. Če odpremo fotografijo in jo zgolj malo potegnemo navzdol, je učinek še posebej viden. To pa ni edini način. Če si ogledujemo videoposnetek in telefon zavrtimo, tako da se pogled spremeni iz pokončnega v ležečega, se aplikacija za kamero pojavi za hip. Enako se zgodi, ko telefon obrnemo še nazaj. To se ne zgodi na vseh telefonih, a na tistih z iOS 13.2.2 jo je uspelo reproducirati več ljudem, medtem ko je iOS 13.1.3 imun. Na Androidu se to ne zgodi.

Najpomembnejše vprašanje, ki se ob tem zastavlja, je jasno. Ali Facebookova aplikacija v ozadju uporablja kamero ali ne. Za pravico do uporabe vedno vpraša, ker je ta potrebna, kadar želimo neposredno fotografirati in objaviti. Rešitev je...

39 komentarjev

Oculus Quest bo dobil povezavo s PCjem in zaznavo rok

vir: Oculus
Oculus - Šesto konferenco Oculus Connect so pri Facebooku prvenstveno osrediščili okrog naočnikov Quest, ki bodo dobili možnost povezave s PCjem, gibalni nadzor z rokami in še nekaj drugih bonbončkov.

Ko je Mark Zuckerberg prišel na oder konference Oculus Connect 6 v San Joseju, se je pohvalil, da so uporabniki na tržnici Oculus Store doslej zapravili že prek sto milijonov ameriških dolarjev. Malce presenetljivo pa je, da naj bi kar petina tega zneska odpadla na vsebine za Quest, kar je ogromno ob dejstvu, da je na trgu šele štiri mesece. Zato je podjetje tem brezžičnim naočnikom namenilo precej pozornosti. Najprej z nenadejano najavo, da že novembra dobi programsko posodobitev, s katero bo moč napravo preko kabla USB-C povezati s PCjem in jo tako spremeniti iz samostojnih VR očal v klasične ožičene! Pozneje je John Carmack pojasnil še, da je njihov končni cilj takšno povezavo s PCjem spremeniti v brezžično. Zanimivo bo videti, koliko bo to vplivalo na prodajo Rifta S. Naslednje leto...

8 komentarjev

Zuckerberg prihodnost Facebooka vidi predvsem v VR in AR

TechCrunch - Obogatena resničnost v kamerah, chatboti in Facebook kot svet navidezne resničnosti. To so glavne novosti v svetu modrega velikana, ki jih je podjetje včeraj predstavilo na konferenci za razvijalce rešitev za Facebookov ekosistem. Glavni nagovor na konferenci je imel CEO podjetja Mark Zuckerberg, ki je večino časa porabil za predstavitev platforme za obogateno resničnost. Zelo na hitro pa je komentiral tudi najnovejši primer umora v živo prek Facebooka, ki v zadnjih dneh pretresa ZDA (podobnosti s slovensko zgodbo so pač le naključne). Vendar tudi tokrat je bila očitno v ospredju predvsem tehnologija. In kakšne bombončke je pripravil Facebook?

Obogatena resničnost oziroma kaj še nismo...

22 komentarjev