»

Angry Birds in Talking Tom pod isto streho: Slovenian Games Conference 2017

vir: sgc.si
sgc.si - Rovio je nedavno napovedal svoj IPO, ki ga bo vrednotil na okoli 1 miljardo dolarjev, kar je ravno znesek po kateri je bil v začetku leta prodana skupina Outfit7 kitajskemu konglomeratu Jinke. O tem kako doseči takšno valuacijo, ohranjati rast in kako sploh razviti privlačno igro pa bodo 30. septembra bodo razkrili predstavniki Rovia in Outfit7 na konferenci Slovenian Games Conference.

Društvo razvijalcev iger Slovenije - Games Slovenia - prireja že tretjo celodnevno poslovno konferenco s področja razvoja digitalnih iger, ki bo potekala 30. septembra 2017 v prostorih Four Points by Shearton Ljubljana Mons Hotel.

Dogodek se bo osredotočal na številne aktivnosti, ki kot celota predstavljajo postopek razvoja iger.

Znanje in izkušnje...

0 komentarjev

Slo-Tech napovednik: To so brezplačni dogodki tega tedna 8. - 14. maj

Slo-Tech -
Torek, 9. maj


Kaj:
Posvet o odgovornem razkrivanju varnostnih ranljivosti
Kdaj: od 16h do 18h
Kje: konferenčna dvorana, stavba B, Tehnološki park, Ljubljana
Več o dogodku: V zadnjem času smo priča številnim primerom razkritij ranljivosti informacijskih sistemov, zaradi katerih so izpostavljeni tako osebni kot drugi zaupni podatki, ogorožna pa je lahko tudi kritična infrastruktura države. Ob tem se odpirajo številna vprašanja, o katerih želimo spodbuditi javno razpravo.

Kaj: Slovenia, meet Kickstarter! - SCFM #9
Kdaj: Začetek ob 18. uri
Kje: NLB - Center Inovativnega Podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana
Več o dogodku: We`re very happy to announce that for the first time ever, a representative of Kickstarter is coming to Slovenia!...

14 komentarjev

Facebook z Oculus Riftom ima prihodnost VR-ja še vedno v svojih rokah

TechCrunch - Oculus Rift praznuje prvo leto, odkar je na voljo tudi končnim uporabnikom in ne le razvijalcem. Očala za virtualno resničnost so bila, po napovedih vseh gurujev in analitkov, eden izmed najpomebnejših gadetov lanskega leta. Vendar, podobno kot pametne ure, je danes že jasno, da VR tehnologija še vedno ni niti blizu svojemu polnemu potencialu. Oziroma, kaj ta potencial sploh je.

Vse se je začelo z Riftom

Facebookov Oculus Rift je bil - in bo verjetno do nadaljnega - najbolj viden in znan obraz sveta VR tehnologije. Podjetje, ki je svoj produkt lansiralo s pomočjo Kickstarter kampanije, se je pojavilo na prvih straneh najpmembnejših svetovnih medijev leta 2014, ko so naznanili, da jih bo za dve milijardi dolarjev prevzel Facebook. Od takrat pa ni šlo vse po načrtih. Zalomilo se je že na samem začetku, ko so datum izdaje Rifta...

39 komentarjev

Za udeležence Google I/O še Xperie Play

Xperia Play je za igričarje odličen telefon, a je vseeno njegova razširjenost močno omejena

vir: TechCrunch
TechCrunch - Kot da Googlovo darilo prek 5.000 Galaxy Tabov za vse udeležence konference I/O ne bi bilo dovolj, je manjše število srečnežev dobilo še Sony Ericssonove Xperie Play. Gre za prvi resnejši igričarski telefon z Androidom, ki so ga pri Sony Ericssonu pospremili še s certifikacijo naprav za združljivost z igrami Play Station. Lep nabor iger za prvo generacijo igralne konzole so namreč prenesli na Android, igranje pa je jasno najlažje na Xperii Play, ki ima namesto fizične tipkovnice pod drsnim zaslonom vgrajene gumbe, ki so na moč podobni igralnemu ploščku PlayStationa. Mobilni telefon so dobili udeleženci predavanja na konferenci I/O,...

0 komentarjev

MoMoSlo S03E03 - Gaming & Gamification

vir: Kiberpipa
Kiberpipa - Prvi Mobile Monday v letu 2011 bo potekal v ponedeljek, 17. januarja. Tokratna tema bodo mobilne igre ter uporaba mehanike iger v ostalih vrstah aplikacij.


Žiga Hajdukovič se je profesionalno z razvojem iger ukvarjal pri podjetju Cocoasoft, nato ustanovil svoje podjetje Razum, sedaj pa se je z ekipo Dawn of Play lotil samostojnega razvoja različnih iger, kot je na primer trenutno aktualni Monkey Labour.

Tadej Gregorčič, direktor mariborskega podjetja Motiviti, ki se primarno ukvarja z razvojem iger, bo v okviru svojega predavanja predstavil osnovne koncepte in nekaj predlogov za uporabo gamification koncepta (uporabe elementov iger v vseh vrstah aplikacij) v praksi.

Outfit7 je ekipa 15 programerjev, oblikovalcev in podjetnikov, ki razvija mobilne aplikacije za platformi iOS in Android. Podjetje je oktobra 2009 ustanovilo...

0 komentarjev

DirectX konferenca

The inquirer - 16. julija (jutri), se bo pričela konferenca, na kateri bodo prisotni številni razvijalci iger in proizvajalci strojne opreme, govorilo pa se bo o DirectX-u in nekaterih novih tehnologijah, ki naj bi jih prihodnje igre vsebovale. Po manjšem sporu med Nvidio in Microsoftom (škoda, ker ni nihče poročal o tem) izgleda, da bo glavno besedo na konferenci imel ATI, ki bo predstavili svoje N-patches (Trueform tehnologija), ki bodo po njegovih besedah končno naredili konec oglatim kolesom, obrazom in podobnim stvarem. Čeprav se je Nvidia sprla z Microsoftom, to ne pomeni, da je na konferenci ne bo. Imela bo kar lep govor, ki bo obsegal preddavanje o GeForcu 3, NForcu in njegovih zvočnih zmožnostih, nekaj pa bo tudi govora o 3DFX-ovih tehnologijah Motion Blur in depth on field. Na konferenci bo prisoten tudi Intel (o AMD-ju zaenkrat ne duha ne sluha ), ki bo razvijalce iger poizkušal navdušiti s svojimi naprednimi ukazi SSE in SSE2. Govorilo naj bi se celo o DirectX 9, katerega uradna...

0 komentarjev