»

Thermanator - z branjem toplotnih sledi do gesel

Od leve proti desni: toplotna sled po 0, 15, 30 in 45 sekundah.

vir: bleepingcomputer.com
bleepingcomputer.com - Raziskovalci University of California iz Irvina (UCI), so predstavili možnost pridobivanja gesel s pomočjo termalne kamere. Naši prsti namreč pri vnosu prek tipkovnice na njej pustijo toplotne sledi, ki jih je mogoče prebrati s pomočjo IR kamere srednjega razreda tudi še do minuto po njihovem nastanku. Uporabljeni znaki nato tvorijo niz, s pomočjo katerega je mogoče izpeljati vdor s pomočjo slovarja. Poskus na UCI je pokazal, da lahko pol minute po vnosu geslo ugane tudi popoln laik. Še najbolj pa so ogroženi tisti uporabniki, ki tipkajo po načinu "hunt and peck", torej s po enim prstom vsake roke.

Eksperiment je zajemal zbiranje termalnih sledov trideseterice uporabnikov, vsak od njih je vpisal deset različnih gesel različne moči, pri tem pa so uporabljali štiri vrste običajnih tipkovnic.

Vprašanje...

10 komentarjev

Vohunjenje s pametnim vibratorjem proizvajalca stalo štiri milijone dolarjev

Slo-Tech - Kanadsko podjetje Standard Innovation Corp, ki je izdelalo pametni vibrator s krmiljenjem prek aplikacije na pametnem telefonu, se je v skupinski tožbi zaradi kršenja zasebnosti poravnalo. Tožnikom bo izplačalo 3,75 milijona dolarjev odškodnine, ker je aplikacija vohunila za njihovim spolnim življenjem.

Spomnimo, da je lani razburila zgodba, da pametni vibratorji We-Vibe zbirajo kopico osebnih podatkov in jih posredujejo proizvajalcu. Merili in pošiljali so podatke, kot so temperatura ali stopnja vibriranja, kar je bilo v pogojih uporabe precej prikrito omenjeno. Dodaten problem je bila pomanjkljiva varnost aplikacije, ki jo je bilo mogoče shekati in vibrator oddaljeno krmiliti.

Zaradi tega si je Standard Innovation Corp hitro nakopal...

22 komentarjev

Skupinska tožba zoper Google zaradi nakupov v igrah, popravek Play Stora

CNet - Tudi Google si je nakopal skupinsko tožbo zaradi polurnega okna, ko je bilo po vnosu gesla na Androidu mogoče neomejeno kupovati virtualne dobrine v igrah, kar so otroci nekaterih staršev spremenili v visoke račune. Lani se je s tožbo zaradi enake prakse boril Apple, ki se je letos poravnal z oškodovanimi starši, sedaj pa je na vrsti Google.

Problem so igre na pametnih telefonih, ki zahtevajo nakup virtualnih dobrin, ki stanejo povsem realne dolarje ali evre. Ob nakupu je treba vnesti geslo, potem pa je nekaj časa mogoče nakupe opravljati brez vnosa gesla. Pri Applu je bilo to okno dolgo 15 minut, pri Googlu pa celo pol ure. Ker Google ob prvem vpisu gesla ni opozoril, da to pomeni odprto nakupovanje v naslednjih 30 minutah, so bili starši nemalo presenečeni, ko so začeli dobivati...

42 komentarjev

Apple mora zaradi nakupov virtualnih dobrin v igrah vrniti vsaj 32 milijonov dolarjev

Jagode drago stanejo.

Bloomberg - Apple se je poravnal z ameriško Zvezno komisijo za trgovino (FTC) v primeru astronomskih računov, ki so jih prejeli nekateri uporabniki Applovih naprav, ker so njihovi otroci kupili ogromno virtualnih izdelkov za igre (prekletstvo freemiuma). V starih verzijah iOS (4.2 in nižjih) je bilo namreč dovolj vnesti geslo za spletni nakup enkrat, potem pa je bilo naslednjih 15 minut mogoče kupovati brez ponovnega vnosa gesla. Apple tega ni jasno napisal, prav tako pa že pri prvem vpisu gesla ni nikjer pisalo, da je to že dokončna potrditev transakcije.

Obstaja cel kup brezplačnih iger, ki se financirajo iz dragih virtualnih dobrin, ki jih je mogoče kupiti. To so storili številni otroci staršev, če so ti vtipkali geslo v telefon, potem pa so v naslednjih 15 minut po...

20 komentarjev

Kaj je freemium in zakaj lahko stane več tisoč dolarjev

Nekatere igre ob zagonu jasno opozorijo na možnost zapravljanja. Druge tega ne storijo, ker to (še) ni obvezno.

vir: BBC
BBC - Freemium je poslovni model, ki se v zadnjem času čedalje pogosteje uporablja pri distribuciji (spletnih) iger in tudi druge programske opreme. Beseda je skovanka iz terminov free in premium in označuje programe, ki so v osnovni verziji brezplačni, za dodatne funkcionalnosti pa je treba doplačati. Na ta način je freemium povezan z včasih nadvse popularnimi programi shareware, ki so običajno časovno omejeni, pogosto pa nimajo odklenjenih vseh možnosti ali končni izdelek opremijo z obvestilom o statusu licence. A freemium je svoj razcvet doživel z mobilnimi igrami in lahko stane precej več kot shareware programov, ki jih kupimo z enkratnim plačilom.

Tipičen primer so mobilne igre na...

30 komentarjev

Apple ponuja poravnavo oškodovanim staršem

Jagode drago stanejo.

BBC - Apple je v postopku, ki traja od aprila 2011, staršem ponudil poravnavo za škodo, ki so jo utrpeli. Spomnimo, da je tedaj Garen Meguerian vložil skupinsko tožbo zoper Apple, potem ko je moral plačati več kot 200 dolarjev za nakupe virtualnih dobrin, ki jih je v igrah na njegovem telefonu opravila njegova hči. Problem so bile aplikacije, ki so sicer brezplačne ali zelo poceni, a med igro zahtevajo ali pa vsaj ponujajo nakup dodatnih dobrin, orožja ali virtualne valute za pravi denar. V verziji mobilnega operacijskega sistema iOS 4.2 in prejšnjih so se nakupi izvajali tako, da je bilo mogoče po vnosu gesla za nakup v naslednjih 15 minutah nadaljnje nakupe mogoče opravljati brez ponovnega vnosa gesla. V praksi je to pomenilo, da so starši kupili neko igro za en...

0 komentarjev

Skupinska tožba zoper Apple zaradi plačljivih dodatkov igram

Jagode drago stanejo.

Ars Technica - Garen Meguerian je vložil skupinsko tožbo zoper Apple, ker podjetje domnevno napeljuje otroke v zapravljanje stotin dolarjev z nakupi virtualnih dobrin za igre. Čeprav je Apple problem že pripoznal in ga začel reševati, Meguerian vztraja, da Apple še vedno neupravičeno bogati na račun staršev, katerih otroci kupujejo virtualne jagode za Smrkce in podobno.

Gre za igre, ki so sicer brezplačne, a je potrebno v igri zapraviti pravi denar za nakup virtualne valute, s katero si je moč kupiti nove stopnje, dodatne dobrine, orožja itn. Recimo, v igri Smurfs' Village je moč kupiti jagode za Smrkce, ki kljub virtualnosti stanejo prave dolarjev.

Problem je bil v stari verziji iOS-a, ki po vnosu gesla za nakup omogočala 15-minutno zapravljanje brez ponovnega vnosa...

49 komentarjev

Apple proti otrokom, ki navijajo račune staršev na iTunes

Yahoo News - Apple je napovedal, da spreminja način nakupa iger za iPhone in iPad v svoji spletni trgovini, potem ko so prejeli mnogo pritožb staršev zaradi visokih računov, ki so jih navili njihovi otroci. Trenutni sistem je nastavljen tako, da po vnosu gesla za nakup tega ni treba ponovno vnesti v naslednjih 15 minutah. To so otroci izkoristili, če so jim starši dali v roke iPhone ali iPad, in si nakupili za več sto dolarjev iger ali dobrin v igrah.

O problemu se je začelo javno govoriti lanskega decembra, ko je zgodbo o tem objavil Associated Press. Kasneje so o tem poročali še v Washington Postu, kar je spodbudilo Zvezno trgovinsko komisijo (FTC), da je podrobneje pogledala to prakso. Apple...

6 komentarjev