»

Skrivnostne razpoke na Apple Vision Pro

Slo-Tech - Nekateri lastniki Applovih futurističnih očal Vision Pro poročajo o skrivnostnih razpokah, ki so se pri vseh prizadetih kompletih pojavile na skoraj enak način. Več prizadetih uporabnikov je potožilo tudi na Redditu. Vsi poudarjajo, da jim očala niso padla na tla ali se kako drugače poškodovala zaradi udarcev.

Enako se je zgodilo tudi preizkuševalcem pri Endgadgetu. Nenavadno je, da so se razpoke v vseh primerih pojavile na istem mestu, to je v navpični smeri nad nosom. Trenutno vodilna razlaga je pokanja zaradi krčenja in širjenja materiala ob segrevanju, kar se dogaja ob polnjenju očal v zaščitnem etuiju. Uporabniki sicer poročajo, da pokanje večjih težav pri uporabi ne povzroča, ker ne prekriva ali moti nobene izmed kamer. A 4000 dolarjev drago napravo je tudi kozmetična napaka - pri čemer počeno steklo to ni - preveč.

Popravilo očal stane 800 dolarjev, kdor pa je kupil zavarovanje Apple Care Vision Pro, ki stane 500 dolarjev, pa ima odbitno franšizo 300 dolarjev. A nekaterim...

21 komentarjev

Skupinska tožba zoper Google zaradi nakupov v igrah, popravek Play Stora

CNet - Tudi Google si je nakopal skupinsko tožbo zaradi polurnega okna, ko je bilo po vnosu gesla na Androidu mogoče neomejeno kupovati virtualne dobrine v igrah, kar so otroci nekaterih staršev spremenili v visoke račune. Lani se je s tožbo zaradi enake prakse boril Apple, ki se je letos poravnal z oškodovanimi starši, sedaj pa je na vrsti Google.

Problem so igre na pametnih telefonih, ki zahtevajo nakup virtualnih dobrin, ki stanejo povsem realne dolarje ali evre. Ob nakupu je treba vnesti geslo, potem pa je nekaj časa mogoče nakupe opravljati brez vnosa gesla. Pri Applu je bilo to okno dolgo 15 minut, pri Googlu pa celo pol ure. Ker Google ob prvem vpisu gesla ni opozoril, da to pomeni odprto nakupovanje v naslednjih 30 minutah, so bili starši nemalo presenečeni, ko so začeli dobivati...

42 komentarjev

Apple mora zaradi nakupov virtualnih dobrin v igrah vrniti vsaj 32 milijonov dolarjev

Jagode drago stanejo.

Bloomberg - Apple se je poravnal z ameriško Zvezno komisijo za trgovino (FTC) v primeru astronomskih računov, ki so jih prejeli nekateri uporabniki Applovih naprav, ker so njihovi otroci kupili ogromno virtualnih izdelkov za igre (prekletstvo freemiuma). V starih verzijah iOS (4.2 in nižjih) je bilo namreč dovolj vnesti geslo za spletni nakup enkrat, potem pa je bilo naslednjih 15 minut mogoče kupovati brez ponovnega vnosa gesla. Apple tega ni jasno napisal, prav tako pa že pri prvem vpisu gesla ni nikjer pisalo, da je to že dokončna potrditev transakcije.

Obstaja cel kup brezplačnih iger, ki se financirajo iz dragih virtualnih dobrin, ki jih je mogoče kupiti. To so storili številni otroci staršev, če so ti vtipkali geslo v telefon, potem pa so v naslednjih 15 minut po...

20 komentarjev

Kaj je freemium in zakaj lahko stane več tisoč dolarjev

Nekatere igre ob zagonu jasno opozorijo na možnost zapravljanja. Druge tega ne storijo, ker to (še) ni obvezno.

vir: BBC
BBC - Freemium je poslovni model, ki se v zadnjem času čedalje pogosteje uporablja pri distribuciji (spletnih) iger in tudi druge programske opreme. Beseda je skovanka iz terminov free in premium in označuje programe, ki so v osnovni verziji brezplačni, za dodatne funkcionalnosti pa je treba doplačati. Na ta način je freemium povezan z včasih nadvse popularnimi programi shareware, ki so običajno časovno omejeni, pogosto pa nimajo odklenjenih vseh možnosti ali končni izdelek opremijo z obvestilom o statusu licence. A freemium je svoj razcvet doživel z mobilnimi igrami in lahko stane precej več kot shareware programov, ki jih kupimo z enkratnim plačilom.

Tipičen primer so mobilne igre na...

30 komentarjev

Apple ponuja poravnavo oškodovanim staršem

Jagode drago stanejo.

BBC - Apple je v postopku, ki traja od aprila 2011, staršem ponudil poravnavo za škodo, ki so jo utrpeli. Spomnimo, da je tedaj Garen Meguerian vložil skupinsko tožbo zoper Apple, potem ko je moral plačati več kot 200 dolarjev za nakupe virtualnih dobrin, ki jih je v igrah na njegovem telefonu opravila njegova hči. Problem so bile aplikacije, ki so sicer brezplačne ali zelo poceni, a med igro zahtevajo ali pa vsaj ponujajo nakup dodatnih dobrin, orožja ali virtualne valute za pravi denar. V verziji mobilnega operacijskega sistema iOS 4.2 in prejšnjih so se nakupi izvajali tako, da je bilo mogoče po vnosu gesla za nakup v naslednjih 15 minutah nadaljnje nakupe mogoče opravljati brez ponovnega vnosa gesla. V praksi je to pomenilo, da so starši kupili neko igro za en...

0 komentarjev

Prispel iOS 6.1.2 - geslo je še vedno mogoče obiti

Ars Technica - Prejšnji teden smo poročali, da je na iPhone 4S z iOS 6.1.1 (edina Applova naprava, ki je prejela to različico iOSa) mogoče zaobiti vnos gesla za odklep telefona, kakor tudi na vseh ostalih napravah z iOS 6.1. Ob izidu 6.1.2 se je predvidevalo, da bo že v nekaj dneh na voljo iOS 6.1.2, ki bi to luknjo odpravil, obenem pa bi odpravil še težave s povezovanjem na strežnike Exchange, ki servirajo elektronsko pošto, koledar, imenik, itd. Apple je popravek izdal za vse naprave, na katerih teče iOS 6.1 (iPhone 3GS, 4, 4S, 5, vsi iPadi, novejši od druge generacije, iPod Touch 4. in 5. generacije), odpravljene pa so težave s strežniki Exchange. Naprave z iOS tako ne preobremenjujejo več strežnikov (iOS 6.1 in 6.1.1 je namreč poslal ogromno...

11 komentarjev

Apple razmišlja o Twitterju

The New York Times - Apple ima praktično vse razen socialnega omrežja. Imajo najbolj priljubljen mobilni telefon, trendovske računalnike, najbolj znano tablico na svetu in ogromen kup denarja. Ena redkih dejavnosti, kamor se še niso uspeli prebiti, so socialna omrežja. Tudi je absolutni zmagovalec Facebook, za tiste bolj jedrnate še Twitter. Google se trudi z Googlom+, Microsoft se spogleduje s Facebookom, v katerem ima manjši delež, hkrati pa poizkušajo nekaj pametnega storiti s Skypom. Apple nima nič od tega. In ker so socialna omrežja vedno večje gonilo prodaje, ni presenetljivo, da vsake toliko časa na internetu oživijo govorice, da se Apple zanima za nakup Twitterja.

To pot o tem piše The New York...

29 komentarjev

Popravek za in-app purchase hack prihaja z iOS 6

ZDNet - Prejšnji teden je ruski heker Alexey Borodin (ZonD80) neprijetno presenetil Jabolčne, in sicer z javno objavo resne varnostne luknje v načinu procesiranja in-app nakupov v iOS aplikacijah (vse verzije od trojke naprej). Posledično so lahko bolj spretni uporabniki dobili vse in-app nakupe, bonuse in nadgradnje zastonj, z le malo možnosti, da se jih kasneje odkrije. Apple je pripravil paleto začasnih rešitev, pravi obliž pa bo na voljo šele s prihajajočo izdajo iOS 6, ki je trenutno v beti (in že jailbrakan).

Luknja je temeljila na Applovi šlampariji - na iNapravi namreč niso preverjali pristnosti strežnika za plačevanje in-app nakupov. Borodin je zato preprosto postavil svojega, nato pa v wi-fi nastavitvah podtaknil svoj DNS strežnik,...

1 komentar

Skupinska tožba zoper Apple zaradi plačljivih dodatkov igram

Jagode drago stanejo.

Ars Technica - Garen Meguerian je vložil skupinsko tožbo zoper Apple, ker podjetje domnevno napeljuje otroke v zapravljanje stotin dolarjev z nakupi virtualnih dobrin za igre. Čeprav je Apple problem že pripoznal in ga začel reševati, Meguerian vztraja, da Apple še vedno neupravičeno bogati na račun staršev, katerih otroci kupujejo virtualne jagode za Smrkce in podobno.

Gre za igre, ki so sicer brezplačne, a je potrebno v igri zapraviti pravi denar za nakup virtualne valute, s katero si je moč kupiti nove stopnje, dodatne dobrine, orožja itn. Recimo, v igri Smurfs' Village je moč kupiti jagode za Smrkce, ki kljub virtualnosti stanejo prave dolarjev.

Problem je bil v stari verziji iOS-a, ki po vnosu gesla za nakup omogočala 15-minutno zapravljanje brez ponovnega vnosa...

49 komentarjev

Apple proti otrokom, ki navijajo račune staršev na iTunes

Yahoo News - Apple je napovedal, da spreminja način nakupa iger za iPhone in iPad v svoji spletni trgovini, potem ko so prejeli mnogo pritožb staršev zaradi visokih računov, ki so jih navili njihovi otroci. Trenutni sistem je nastavljen tako, da po vnosu gesla za nakup tega ni treba ponovno vnesti v naslednjih 15 minutah. To so otroci izkoristili, če so jim starši dali v roke iPhone ali iPad, in si nakupili za več sto dolarjev iger ali dobrin v igrah.

O problemu se je začelo javno govoriti lanskega decembra, ko je zgodbo o tem objavil Associated Press. Kasneje so o tem poročali še v Washington Postu, kar je spodbudilo Zvezno trgovinsko komisijo (FTC), da je podrobneje pogledala to prakso. Apple...

6 komentarjev