»

Microsoft pokazal RoomAlive

Microsoft - Microsoftov raziskovalni oddelek je predstavil prototip z imenom RoomAlive, ki nadgrajuje lanski projekt IllumiRoom. Medtem ko je šlo tedaj za dnevne sobe, ki so bile sposobne projiciranja posnetkov, je RoomAlive pravcata interaktivna dnevna soba.

Sistem je za zdaj še v fazi prototipa, a je sodeč po predstavitvi že dobro izdelan. Za polno uporabo potrebujemo šest projektorjev svetlobe in pripadajočih kinectov, ki jih namestimo v sobi. Programska oprema poskrbi za samodejno kalibracijo, saj kamere same zaznajo, kateri deli prostora se na posameznih kamerah prekrivajo. Rezultat je tridimenzionalen načrt sobe, v kateri je sistem nameščen, ki natančno popiše vse ploskve v prostoru in njihovo orientacijo.

Rezultat se imenuje projection mapping in celotno dnevno sobo spremeni v interaktivno okolje za igranje iger. Prav vsak kvadratni centimeter je...

7 komentarjev

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Ars Technica - Pri Ars Technici so za vse razvijalce iger pripravili priročen vodič, ki jim v vsega petih korakih pove, kako sicer odlično igro za konzole popolnoma pokvariti, ko je čas za njeno izdajo na osebnih računalnikih. Vodič so pripravili z neizmerno pomočjo igričarske industrije, saj je dandanes skorajda vsaka igra namenjena za konzole in osebne računalnike. S tolikšnim deležem ne-ekskluzivnih naslovov je slabih prenosov z ene na drugo platformo seveda dovolj.

Pod prvo točko so izpostavili protipiratske zaščite, predvsem izredno drakonske različice. Na konzolah jih igralci zaradi naveze strojne in programske implementacije ne opazijo, a zato še njihov delež težav prejmejo igralci različic za osebne...

15 komentarjev

EA stavi na osebne računalnike

Frank Gibeau, direktor EA-ja

vir: Gamasutra
Gamasutra - EA -jev Frank Gibeau je v intervjuju s stranjo Gamasutra povedal, da je popolnoma možno, da bo daleč najpomembnejša platforma za Electronic Arts v prihodnosti osebni računalnik, kar je popolnoma v nasprotju z vsemi dolgoletnimi napovedmi o propadu igranja iger na osebnih računalnikih na račun igralnih konzol. Gibeau je priznal, da situacija ni popolnoma rožnata, a je po drugi strani izpostavil tudi nekaj bistvenih prednosti osebnih računalnikov pred igralnimi konzolami. Med slabosti je mogoče šteti predvsem klavrno stanje v trgovinah, a tukaj razvijalce iger vedno bolj rešujejo...

38 komentarjev

V kratkem na PlayStation 3 možno shranjevanje v oblak

nVidiina 3D rešitev za osebne računalnike

vir: engadget
engadget - Naročniki na PlayStation Plus bodo verjetno že z jutrišnjim dnem dobili možnost shranjevanja poteka igranja v igrah na PlayStation 3 v oblak, kar bo Sony omogočil s svojim oblakom make.believe. Podpora bo prispela z novo različico firmware-a, 3.60, za shranjevanje pa bo vsak naročnik dobil 150 MB prostora, kar ni ogromno, a bi moralo zadoščati za shranjevanje poteka igranja. Prednost je, da s seboj po svetu ne bo več potrebno prenašati svoje konzole, saj bo igro mogoče nadaljevati na katerikoli konzoli, kjer se bo igralec prijavil s svojim računom.

Če je že govora o konzola lahko omenimo še nVidiine napovedi, da bo 3D prikaz slike ena izmed ključnih lastnosti osme...

10 komentarjev

Optični ploščki bodo z nami še vsaj naslednje desetletje

Bo Blu-ray še aktualen ob izidu PlayStation 4?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Čeprav se zdi, da se celoten svet počasi premika na internet oz. v oblak, tudi kupovanje glasbe, filmov in iger, CEO Sony Computer Entertainmenta, Kaz Hirai, meni, da optičnih ploščkov še ne smemo odpisati. Gospod Hirai namreč pravi, da še vsaj deset let ne bomo ugledali igralne konzole iz serije PlayStation, ki ne bi imela optičnega pogona ter bi se za prenos in namestitev iger opirala zgolj na internet, brez kakršnihkoli izmenljivih fizičnih medijev. Svoje mnenje je opravičil z velikostjo poslovanja svojega oddelka Sonyja, saj se PlayStation prodaja skoraj povsod po svetu, kjer telekomunikacijska infrastruktura morda ni tako dobro razvita, kot npr. v Evropi. To pomeni, da se ne morejo zanašati zgolj na pretakanje vsebin s spleta. Vseeno po drugi strani vedno več vsebin lahko...

29 komentarjev

Portal 2 v letu 2011, na PS3

Angleški prijatelj Wheatley

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Velika skrivnost, ki so jo pri Valveu napovedovali za E3 in za katero so že prej potrdili, da je povezana s Portal 2, je znana. Portal 2 in Steamworks bosta prišla na PlayStation 3, kjer je Steamworks Valveova rešitev za dostop do skupnosti, prenašanje dodatnih vsebin za igre, samodejne posodobitve iger in shranjevanje poteka igre v oblak. K neprekinjenemu igranju, ki je poznan s PC-ja in Macov (igro začnete na enem ter jo nadaljujete na drugem, tam kjer ste ostali na prvem), se torej najverjetneje pridružuje še PS3. Gabe Newell, vodja Valvea, je Portal 2 predstavil na Sonyjevi konferenci ter se obenem zahvalil za topel sprejem, kljub pretekli kritiki konzol, sploh PS3. Vsi Valveovi naslovi za PS3 bodo zdaj razviti v samem podjetju, kar velja tudi za različice...

26 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Crysis 2 se bo dogajal v New Yorku

Naslovnica marčevske izdaje

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Crysis 2, igra, ki bo kot prva uporabljala pogon CryEngine 3, bo očitno nadvse pomembna tudi za konzole, za razliko od prve igre v seriji, ki je še danes znana kot igra za osebne računalnike, ki uspe na kolena spraviti še tako zmogljiv sistem. Prve podatke o Crysis 2 bomo ugledali v marčevski izdaji uradne revije PlayStation (PlayStation: The Official Magazine), katere naslovnico je glavni urednik revije na ogled postavil kar na svojem Twitterju. Na naslovnici se lepo vidi za Crysis...

68 komentarjev

Intel v Wii 2, Cell odhaja iz PlayStationov

engadget - Čeprav je naslednja generacija konzol oddaljena še nekaj let (za Xbox 360 se npr. naslednika pričakuje okrog leta 2015, čeprav je bilo to sprva načrtovano za ~2010), prvi orisi o strojni zmogljivosti naslednikov zgolj tri leta po predstavitvi trenutnih konzol že bežijo na plano. Zamenjava za Xbox 360 je še popolnoma zavita v temo, medtem ko sta največja tekmeca, Wii in PlayStation 3, že dobila prve informacije o centralnih procesorjih, ki bi jih lahko vsebovala.

Nintendov Wii je brez dvoma v današnjih dneh televizorjev s podporo visoki ločljivosti kot nebogljeno dete, a ga je revolucionaren način igranja dolga tri leta držal v vodstvu oz. vsaj ob boku svojima tekmecema. Pomanjkljivosti svoje konzole se pri Nintendu zavedajo in že pripravljajo naslednika, v nekaterih krogih poimenovanega tudi kot Wii HD. Le-ta naj bi po svežih informacijah uporabljal centralni procesor, izdelan v Intelovih tovarnah. Še več, govori se celo o kombinaciji centralnega in grafičnega procesorja, ki bi...

13 komentarjev