»

Epic spreminja pravila licenciranja za Unreal Engine, a ne za igre

Slo-Tech - Minuli mesec je splet razburila napovedana sprememba pogojev licenciranja pogona Unity, sedaj pa spremembe pripravlja še Epic za svoj Unreal Engine. To pot je pričakovati manj nasprotovanja, ker sprememba ne bo vplivala na razvijalce iger. Ti še vedno plačujejo pet odstotkov prihodkov po tem, ko zaslužijo vsaj milijon evrov. Spremembe bodo doletele druge uporabnike, denimo filme studie, proizvajalce avtomobilov in podobno.

V Epic Games, kjer so minuli teden odslovili 900 zaposlenih, zagotavljajo, da tudi novi pogoji ne bodo ekscesno dragi. Cenovna struktura bo podobna kot pri konkurenci, denimo Mayi ali Photoshopu. Razlog za spremembe pa so finančne težave, ki so se začele zgrinjati nad Epic Games pred dobrima dvema mesecema. Doslej je Epic Games velik del svojih prihodkov dobival od Fortnita, a so ti sedaj nekoliko pojenjali.

Nov cenovni model prinaša podoben način kot tako osovražena novost v Unityju. Tudi Epic bo zaračunaval glede na število kopij (per-seat licensing plan), o...

4 komentarji

Epic Games razkrili Unreal Engine 5

Slo-Tech - Epic Games so z navdušujočo video predstavitvijo odgrnili tančico s pete generacije grafičnega pogona Unreal Engine. UE5 predvidoma prispe konec prihodnjega leta in po videnem sodeč resnično pomeni generacijski preskok, ki ga bo mogoče izkusiti tudi na prihodnji generaciji konzol, saj naj bi omenjena prezentacija v realnem času tekla na Playstationu 5.

Epic Games so te dni še najbolj razvpiti po Fortnitu in svoji igričarski trgovini, toda jedro njihovega doprinosa industriji še vedno tvori grafični pogon Unreal Engine, ki z Unityjem sestavlja dvojico trenutno najbolj razširjenih. Najava naslednje, pete generacije pogona, je zato hudo pomembna reč, še posebno v luči dejstva, da prihaja skladno z nastopom nove generacije konzol in bo tako nosila stereotipno imenovani "next-gen" videz prihodnjih iger. Pred meseci je Microsoft z napovedjo DirectXa 12 Ultimate dal vedeti, da se lahko v grafičnem smislu kmalu nadejamo vznemirljivih kvalitativnih preskokov ... toda Epicovo razkritje je...

21 komentarjev

Epic: ljubitelji Fortnita bolščijo v črno luknjo

To je vse, kar je ostalo od Fortnita

Slo-Tech - Včeraj, pozno popoldne po našem času se je iztekla deseta sezona priljubljene večigralske igre Fortnite, ki jo izdaja Epic games. Kot je zdaj že nekaj časa običajno, so bili tudi tokrat uporabniki povabljeni, da se udeležijo posebnega dogodka, imenovanega The End. Toda ta se je pred očmi milijonov gledalcev (samo na Twitchu jih je dogodek spremljalo 4 milijone) iztekel precej presenetljivo.

Začelo se je z raketo, ki je poletela pod nebo in se razletela v več manjših, ki so nato popadale v okolico meteorita (ta je tam pristal med enim prejšnjih dogodkov) in ustvarile črno luknjo, ki je nato vase posesala vse. Predmete, zgradbe, igralce ... vse. Od tega trenutka dalje Fortnita ni mogoče več igrati, po vpisu v igro vas na zaslonu pričaka omenjena črna luknja, v katero pa kljub vsemu vsak trenutek strmi po nekaj tisoč uporabnikov.

Za zdaj ni jasno, kaj se je zgodilo in kako dolgo bo trajalo, preden se bo spet mogoče pomeriti v battle royalu. Družabna omrežja, povezana z igro,...

16 komentarjev

Epic Games zagnal lastno spletno trgovino

Slo-Tech - Igričarski studio in založnik Epic Games je pognal Epic Games Store, spletno trgovinico za igre, s katero se želi odprto zoperstaviti Steamu.

Nalinijska trgovina Steam ima sicer vse več vidnih tekmecev, kot sta GOG.com in Itch.io, a še vedno zelo trdno sedi na prestolu med igričarskimi tržnicami. Zdaj se je pojavil še en izzivalec, nihče drug kot Epic Games, ki ga mularija pozna po Fortnitu, tisti malo starejši pa po Unrealu in Gears of War. Očitno je nesluten in čisto divji uspeh Fortnita dvignil apetite v firmi, zaradi česar so se odločili nove milijone dolarjev vložiti v trgovanje. Pri tem povsem odkrito hodijo v zelje Steamu, saj je poglavitna prednost njihove trgovine, ki jo izpostavljajo, ta, da od razvijalcev iger zahtevajo zgolj dvanajst odstotkov prometa, v nasprotju s...

22 komentarjev

Unreal Engine 3 postaja še cenejši

Prizor iz igre The Ball, ene izmed neodvisnih uspešnic, izdelanih z UDK-jem

vir: Ars Technica
Ars Technica - Unreal Engine 3, osnova za igre, kot so Unreal Tournament 3, triologiji Gears of Wars in Mass Effect, serija BioShock, itd., je že dobro leto dni odlična izbira za garažne razvijalce ter študente. Epic Games, razvijalec pogona, je namreč oktobra 2009 izdal razvojni paket Unreal Development Kit, v katerem je mogoče brezplačno razvijati igre, s katerimi razvijalci nimajo namena služiti denarja. Preskok z nekomercialnih na komercialne projekte je preprost, saj je za začetek potrebno poravnati le enkratni licenčni znesek v višini $99, kar avtorji storijo, ko je razvit projekt prispe na tržišče.

Do nedavnega je bila to za razvijalce edina licenčnina, dokler z igro niso zaslužili $5.000, od koder naprej so morali nato Epic Games plačevati dodatnih 25 % od...

16 komentarjev

Unreal Engine 3 podpira 3D

HotHardware - nVidia na vzpon 3D tehnologije prikaza slike stavi veliko, podobno kot na uporabo grafičnih jeder za izračun podatkov. S podporo prikaza 3D Vision v pogonu Unreal 3 so nedvomno dobili močnega zaveznika, saj pogon že uporablja nekaj novejših popularnejših iger (npr. seriji Gears of War in Mass Effect, Bioshock 2 ter Batman: Arkham Asylum) ter tudi starejše igre, kot je Unreal Tournament 3 iz leta 2007. V letu 2010 se bo nabor iger, zgrajenih okrog Unreal Engine 3, seveda še nekoliko razširil in potencialno pripeljal 3D Vision k še večji publiki. Prav vse igre na Unreal Engine 3, že izdane oz. še v delu, bodo namreč dobile podporo za tro-dimenzionalni prikaz slike....

26 komentarjev

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

vir: AnandTech
AnandTech - Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.



Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato...

13 komentarjev

Nov popravek in razširitev za Unreal Tournament 3

Slo-Tech -

Pri Epic Games so izdali težko pričakovan popravek za igro Unreal Tournament 3. Poleg izboljšanega uporabniškega vmesnika so posodobili brskalnik po strežnikih, izboljšali umetno pamet, dodali možnost snemanja demo posnetkov iger in podprli Steam Achievements. Seznam popravkov je orjaški, če koga zanima, naj si ogleda changeloge: 1, 2, 3, 4.

Poleg masivnega popravka, ki je velik kar 309 MB, pa je na voljo tudi brezplačna razširitev UT3 Titan Pack. Poleg novih načinov igranja kot so Titan, Betrayal in Greed, boste v paketu našli tudi 19 novih map. Paket pa je velik kar 916 MB!

Žal Linux klienta še vedno ni, čeprav naj bi bil v izdelavi. Vsekakor pa si je Epic z zavlačevanjem izdaje Linux klienta nakopal precej jeze uporabnikov Linuxa.

Epic je znova presenetil z razširitvijo, ki jo kot lastnik igre toplo pozdravljam. Do vrnitve stare slave pa igri definitivno manjka Linux klient.

37 komentarjev

Microsoft ne dopušča brezplačne dodatne vsebine

The inquirer - Ustvarjalci igre, ki trenutno prodaja Xbox 360, Gears of War, so znani po svojem pozitivnem odnosu do skupnosti. Epic games so v preteklosti izdali obilico dodatkov za svoje uspešnice (recimo paketi map za predstavnike serije Unreal Tournament), pa tudi svoj odličen grafični pogon so pripravljeni z ostalimi razvijalci deliti pod občutno blažjimi pogoji, kot to počne večina ostalih studiev. A tokrat jim je njihove dobronamerne poteze preprečil Microsoft.

Fantje iz Epica so pripravili 6 novih večigralskih map za Gears Of War, a ko so jih želeli distribuirati igralcem preko spletne storitve Xbox Live, so naleteli na rdečo luč iz Redmonda. Microsoft je namreč postavil stroge pogoje glede tovrstnega početja, in ti določajo, da se večina dodatne vsebine ponuja v zameno za plačilo. Več o zlobnih kapitalistih v izvorni novici.

25 komentarjev