»

Kinect za zapestje: Digits

BBC - Microsoft je predstavil nov senzor za zaznavanje gibov uporabnika, ki omogoča sledenje gibom in izdelavo vernega 3D-modela gibanja roke uporabnika v realnem času. Prototip se imenuje Digits in bo v prihodnosti uporaben za igranje iger, krmiljenje zabavne elektronike (televizorji, predvajalniki) in rokovanje s pametnimi telefoni ali drugimi mobilnimi napravami.

Pripomočki za zaznavanje gibov seveda že obstajajo, a imajo vsak svoje omejitve. Kinect je celovit senzorski sistem, ki pa vseeno ne more doseči tako visoke ločljivosti in natančnosti kakor pripomočki, ki se pritrdijo na kožo. Senzorske rokavice že dandanes zelo dobro sledijo gibom roke oziroma dlani, a so precej nepraktične. Digits poizkuša združiti najboljše iz obeh svetov - ni preveč...

16 komentarjev

Prodanih 10 milijonov Kinectov

vir: engadget
engadget - Pri Microsoftu so objavili, da so nedavno presegli 10 milijonov prodanih Kinectov, naprav za zaznavanje premikanja igralcev, s čimer so odprli nov svet pri igranju iger na konzolah. Za 10 milijonov prodanih primerkov so potrebovali vsega 4 mesece, kar je očitno dovolj malo (oz. je bila prodaja dovolj velika), da bodo deležni Guinnessovega rekorda za najhitreje prodajano elektronsko napravo za običajne uporabnike. Podobno uspešna je tudi prodaja iger za Kinect, saj je bilo teh prav tako prodanih že okrog 10 milijonov. Ker je Kinect že sam po sebi opremljen z igro je to na prvi pogled ločeno, a so pri Microsoftu upoštevali le prodajo ločenih naslovov brez naprave, torej je v obtoku že prek 20 milijonov iger za Kinect.

Že vsaj 10 milijonov igralcev je tako pripravljenih na...

6 komentarjev

Kinect ne bo bolj natančen

TG Daily - Govoricam o Microsoftovih raziskavah za omogočanje polne ločljivosti IR kamere v Kinectu je sledilo uradno sporočilo, ki te govorice popolnoma ovrže. Govorice so namigovale, da bi Microsoft lahko namesto trenutnih 320 x 240 pik omogočil vseh 640 x 480 pik kamere, če bi našli način za prenos večjega števila podatkov prek nekoliko utesnjenega vodila USB. Pri Microsoftu so sporočili, da so govorice popolnoma neresnične ter da so trenutno več kot zadovoljni z natančnostjo, ki jo ponuja Kinect, čeprav ne omogoča zaznavanja posameznih prstov na rokah oz. obračanja dlani. Povedali so še, da prodajne številke nakazujejo strinjanje uporabnikov, vsaj glede na 2,5 milijona prodanih enot v prvih 25 dneh prodaje. Ampak več je boljše!!

10 komentarjev

Bo Kinect zaznaval prste?

Neizkoriščen potencial

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Microsoft je ob predstavitvi Kinecta povedal, da infrardeča kamera, ki skrbi za zajem slike igralca in s tem zaznavo premikov, sliko zajema pri ločljivosti 320 x 240 pik. Ta je žal premajhna, da bi Kinect lahko med seboj ločil prste na rokah, a je jasno dovolj za razpoznavanje kretenj s celotnimi rokami in nogami. Z začetkom ustvarjanja gonilnikov in nadaljno uporabo Kinecta v druge namene so mnogi odkrili, da ima Kinect pravzaprav IR senzor z ločljivostjo 640 x 480 pik, kar je omogočeno tudi v gonilnikih na namiznih računalnikih, ne pa na Xboxu.

Razlog za omejitev naj bi se skrival v pasovni širini priključka USB, ki ga poleg Kinecta uporabljajo še druge naprave, npr. USB ključki. V primeru uporabe polne ločljivosti bi Kinect popolnoma zasedel pasovno širino USB-ja,...

10 komentarjev

Kinect tudi za igre za odrasle

CNet - Če verjamemo stari rečenici, zakaj je bil ustvarjen internet, bi bilo naivno pričakovati, da bo Kinect izjema. Nasprotno, založniki so potrebovali točno dva meseca od izida Kinecta, da so pripravili prve igre za odrasle, ki jih lahko krmilimo s Kinectom.

Svoj demo je prikazal ThriXXX. Kot so dejali, je odprtje gonilnikov za Kinect omogočilo uporabo krmilnika na Windows 7 in s tem tudi v njihovi igri. ThriXXX priznava, da še nimajo izdelanega pravnega mnenja ali Microsoftove zelene luči za uporabo Kinecta v komercialne namene. Zato svojo igro tržijo v Evropi, ki je do Microsofta zgodovinsko gledano striktnejša.

Naj si Microsoft komercialno rabo dovoli ali ne, prej ali slej bo postala realnost. Medtem pa neprofitna organizacija OpenNI...

12 komentarjev

Kinect ruši rekorde

Slo-Tech - Kmalu bo minil mesec dni od izida Kinecta (zanimivo, kako hitro smo pozabili na simpatično in predvsem laže izgovorljivo kodno ime Natal), a navdušenje nad novo igračko iz Microsofta ne jenja. Tako poročamo o rekordni prodaji in novih načinih uporabe, še zlasti po objavi odprtokodnih gonilnikov.

V prvih treh tednih prodaje je Microsoft prodal poltretji milijon Kinectov, pa se božična nakupovalna sezona šele začenja. Do konca leta naj bi, tako upajo v Redmondu, prodali pet milijonov enot. K temu bo gotovo pripomoglo dejstvo, da je Kinect na voljo v 60.000 trgovinah v 38 državah sveta.

Nekateri med temi kupci so s Kinectom počeli zanimive stvari. Že nekaj dni po izidu je Oliver Kreylos pokazal, da je moč Kinect uporabiti za izdelavo...

17 komentarjev

Microsoft v 10 dneh prodal milijon Kinectov

Extremetech - Microsoft je v prvih desetih dneh, kolikor je nov krmilnik za Xbox, ki zaznava gibanje, na voljo, prodal okrogel milijon enot. Don Mattrick, ki vodi oddelek za razvedrilni program v Microsoftu, je dejal, da so z rezultatom zelo zadovoljni in da predstavlja dober uvod v božično nakupovalno sezono. Omogoča jim tudi, da bodo z lahko dosegli cilj pet milijonov prodanih enot do konca leta, saj so včeraj začeli prodajo še v Aziji in Avstraliji, jutri pa jo bodo na Japonskem. Poglejmo pa si število milijon še v perspektivi.

Kinect brez dodatkov stane 150 dolarjev, torej so zbrali vsaj 150 milijonov dolarjev. V reklamno kampanjo za Kinect so za zdaj vlili pol milijarde dolarjev. Igra Halo 3 je na...

41 komentarjev

Prvi odprtokodni gonilnik za Kinect

Slo-Tech - V ZDA je nov krmilnik za Xbox izšel prejšnji teden, ta teden pa smo na svoj račun prišli še Evropejci. Kinect je že naprodaj tudi v Sloveniji in stane okrog 170 evrov. Prav tako pa smo prejšnji teden pisali o razpisani nagradi v višini 2000 dolarjev za odprtokodne gonilnike za Kinect, ki bi omogočili njegovo uporabo tudi v drugih napravah (recimo na navadnih računalnikih). Prvi je to storil Hector Martin, ki je že izdal svoj odprtokodni gonilnik zanj in pobral tri tisočake, saj je bil nagradni sklad vmes zvišan.

Microsoft je medtem že izjavil, da se ne strinjajo s takšno zlorabo Kinecta, zato se bodo borili proti njej. Adafruit Industries, ki so razpisali natečaj, bodo zato poleg tega donirali še dva tisoč dolarjev Electronic Frontier...

29 komentarjev