»

EA-jev pogrom s SimCity DRM

DRM win

vir: Ars Technica
Slo-Tech - Kot glede na živahno temo na forumu najbrž že veste, se splavitev najnovejšega SimCity-ja ni najbolje obnesla .. kajti čeprav gre za eno redkih pristnih single player iger v letu, vseeno rabi ves čas prisotno internetno povezavo, da lahko njen DRM opravi svoje delo.

In že takoj po začetku prodaje 5. marca se je izkazalo, da EA ni pripravil dovolj strežnikov za vse igralce, tako da so nekateri morali na začetek igranja čakati tudi do pol ure, trpeti slabo odzivnost (lag) pri izvrševanju ukazov, oz. delati brez podpore za shranjevanje (ker se to dela v oblaku). Vse skupaj je že malo spominjalo na lanske težave z Diablo III (Error 37), zato je Amazon.com igro za nekaj časa celo umaknil iz prodaje. Odziv igričarjev in igričarskih revij...

16 komentarjev

Prihaja Darkspore

Izsek iz igre

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - EA-jev Spore, najnovejša igra, ki jo je zasnoval Will Wright (odgovoren za franšizi Sim City in The Sims), je bila pred nekaj leti dobrodošla novost v igričarskem svetu, saj je igralcem omogočila ustvariti celotno vesolje tako, kot so si ga zamislili. Skozi evolucijo so lahko ustvarjali in prilagajali svoje žverce, ki so se nato razvile vse do ravni, ki jim je omogočala potovati po vesolju ter zavzeti druge svetove.

EA seveda ne bi bil EA, če ne bi dodobra izkoristil možnosti franšize. Tako niti ni presenečenje, da po Spore prihaja še ena igra, poimenovana Darkspore, ki pa bo nekoliko drugačna. Gre za igro tipa RPG, kjer se igralci postavijo v vlogo različnih likov. V primeru Darkspore bodo...

21 komentarjev

Assassin's Creed brez nadaljevanja v letu 2011

Renesančne Benetke

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Letos je pompozno po zaslugi novega DRM-ja na tržišče prišlo prvo nadaljevanje igre Assassin's Creed za osebne računalnike (različica za konzole je izšla že lani), kjer kot Ezio v renesančni Italiji poskrbite, da ljudje, ki vedo preveč, zagotovo ostanejo tiho. Drugo nadaljevanje, Assassin's Creed: Brotherhood, izide letos jeseni, to pa bo predstavljalo zadnji izid pred manjšo pavzo.

Nadaljevanja v letu 2011 namreč še ne bo, saj razvijalci z Jean-Francoisom Boivinom iz montrealskega studia Ubisofta na čelu, menijo, da franšize potrebujejo nekaj oddiha, da si jih igralci ponovno zaželijo ter jih začnejo pogrešati. Mnogi studii tega ne počnejo (izpostavil je vsakoletne izide nadaljevanj serij Guitar Hero in Rock Band) ter s tem zasičijo trg. Igralci tako na izid...

12 komentarjev

Simsi praznujejo

Slo-Tech - The Sims je brez dvoma ena izmed najpopularnejših in najbolj znanih serij iger na svetu, delo simulacijskega genija Willa Wrighta, ki je odgovoren tudi za Spore in serijo Sim City. Prva igra The Sims je v Severni Ameriki izšla 31. januarja daljnega leta 2000, kar pomeni, da so razvijalci upihnili že deseto svečko. Kljub dejstvu, da se je Will Wright posvetil drugim projektom, Electronic Arts serijo še vedno razvija, kar je s skupnimi dohodki v višini 2,5 milijard dolarjev, 125 milijoni prodanih kopij in rednim udeleževanjem lestvic najbolj prodajanih iger (tako The Sims 3 kot razširitev, World Adventures, sta še vedno med angleško deseterico najbolje prodajanih iger) popolnoma logično.
Velik del prodaje gre sicer verjetno predvsem na račun mnogih razširitev, saj je Sims 3, izdan lani poleti, uspel nabrati le 4,5 milijona prodanih kopij. Vseeno je tretja izdaja igre v serijo prinesla kar nekaj (potrebne) svežine in zagnala tudi spletno menjalnico, The Sims 3 Exchange platform, s...

2 komentarja

Modern Warfare 2 še vedno podira rekorde

vir: Wikipedia
TorrentFreak - Priljubljenost najnovejšega naslova iz serije Call of Duty skorajda ne pozna meja, saj je rekordom v prodaji sledil tudi rekord pri količini nelegalnih prenosov. Teh je bilo v letu 2009 oz. pravzaprav v dveh mesecih od izida kar 4,1 milijona samo za osebne računalnike, več kot dvakrat več od najbolj piratizirane igre iz leta 2008, Spore (izid v začetku septembra, 1,7 milijona prenosov za PC). Številki za Modern Warfare lahko dodamo še 970.000 prenosov za Xbox 360, kar prek vseh platform pomeni trikrat več prenosov od Spore (slednji je na voljo le za osebne računalnike z operacijskim sistemom Windows oz. OS X). Lanskoletno zmago Spore je z letošnjimi rezultati preseglo vseh 5 najbolj prenesenih iger, The Sims 3 na drugem, Prototype na tretjem, NFS: Shift na...

31 komentarjev

Premajhna raznolikost likov v igrah

TG Daily - Psiholog Dmitri Williams z Južne Kalifornijske Univerze se je odločil opraviti raziskavo likov, ki se pojavljajo v igrah in pregledati njihov spol, raso ter starost. V zadnjem letu je tako pregledal 150 naslovov vseh starostnih kategorij na devetih platformah in prišel do presenetljivih zaključkov. V igrah se najslabše godi latinskim američanom, saj jih od vseh pomembnejših akterjev le za 3 %, vsi pa igrajo zgolj stransko vlogo. Ta podatek je sploh zanimiv, če vemo, da ob igrah svoj prosti čas preživlja več otrok z latinskimi koreninami, kot belih otrok. Igranje sebi podobnega lika je za otroke nadvse pomembno, saj so po nekaterih drugih raziskavah igre lahko pomembna osnova za zanimanje za tehnična področja študija in dela. Brez sebi podobnega lika bi bili lahko otroci, na katere imajo igre v tem smislu največji vpliv, nezainteresirani za igranje iger in v prihodnosti morda tudi za tehnične poklice.

Podobno se godi tudi ženskam nasploh, saj je bilo ženskih vlog, ki jih je mogoče...

12 komentarjev

Tetris

Slo-Tech - Verjetno je večina slo-techerjev premlada, da bi lahko rekla, da je bil Tetris igra vaše mladosti, a vseeno...

Da ne bom zgubljal besed: tale tip je naredil AI igralca tetrisa... Skratka, kamera snema zaslon, nato računalnik analizira sliko zaslona, ugotovi kakšen lik je prikazan in kakšna je situacija na dnu ter v tipkovnico pošlje kode tipk, ki bi se morale odigrat, da se lik premakne tja kamor umetna inteligenca misli, da bi bilo dobro.

To pa je hack in pol.

18 komentarjev