»

Activision se vrača z Dance Hero

Kinectovo zajemanje premikov s kamero je idealno za plesne igre (na sliki Harmonixov Dance Central)

vir: Kotaku
Kotaku - Po ukinitvi glasbenih franšiz Guitar Hero in DJ Hero se po poročanju Kotaku-ja Activision vrača z novo glasbeno igro, ki naj bi se imenovala Dance Hero. Iz imena je razvidno, da bo šlo za na ples osredotočeno igro, ki bo najverjetneje izkoriščala zaznavanje gibanja na konzolah sedme generacije. Znamko Dance Hero so pri Activision sicer registrirali že leta 2008, daleč pred predstavitvijo Microsoftovega Kinecta oz. Sony-jevega Move-a, kar pa je najbrž povezano z masovnim registriranjem znamk Hero. Podatki o novi franšizi so še izredno skopi, saj npr. ni še jasno, za katero platformo Dance Hero sploh prihaja. Pri Kotaku sicer precej logično sklepajo, da bo namenjena predvsem za konzole, ki omogočajo enostavno zaznavanje premikov.

Na Xbox 360 bo Dance Hero...

1 komentar

Prihaja Darkspore

Izsek iz igre

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - EA-jev Spore, najnovejša igra, ki jo je zasnoval Will Wright (odgovoren za franšizi Sim City in The Sims), je bila pred nekaj leti dobrodošla novost v igričarskem svetu, saj je igralcem omogočila ustvariti celotno vesolje tako, kot so si ga zamislili. Skozi evolucijo so lahko ustvarjali in prilagajali svoje žverce, ki so se nato razvile vse do ravni, ki jim je omogočala potovati po vesolju ter zavzeti druge svetove.

EA seveda ne bi bil EA, če ne bi dodobra izkoristil možnosti franšize. Tako niti ni presenečenje, da po Spore prihaja še ena igra, poimenovana Darkspore, ki pa bo nekoliko drugačna. Gre za igro tipa RPG, kjer se igralci postavijo v vlogo različnih likov. V primeru Darkspore bodo...

21 komentarjev

Assassin's Creed brez nadaljevanja v letu 2011

Renesančne Benetke

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Letos je pompozno po zaslugi novega DRM-ja na tržišče prišlo prvo nadaljevanje igre Assassin's Creed za osebne računalnike (različica za konzole je izšla že lani), kjer kot Ezio v renesančni Italiji poskrbite, da ljudje, ki vedo preveč, zagotovo ostanejo tiho. Drugo nadaljevanje, Assassin's Creed: Brotherhood, izide letos jeseni, to pa bo predstavljalo zadnji izid pred manjšo pavzo.

Nadaljevanja v letu 2011 namreč še ne bo, saj razvijalci z Jean-Francoisom Boivinom iz montrealskega studia Ubisofta na čelu, menijo, da franšize potrebujejo nekaj oddiha, da si jih igralci ponovno zaželijo ter jih začnejo pogrešati. Mnogi studii tega ne počnejo (izpostavil je vsakoletne izide nadaljevanj serij Guitar Hero in Rock Band) ter s tem zasičijo trg. Igralci tako na izid...

12 komentarjev

Remedy želi razviti Alan Wake 2

bit-tech.net - Remedy, razvijalski studio, odgovoren za razvoj Alana Wakea in serije Max Payne, si želi razviti nadaljevanje pravkar predstavljenega Alana Wakea. Pravijo, da je bila opcija za nadaljevanje vključena že v pogodbo o razvoju prvega dela, sprva mišljenega kot ekskluziva za Windows Vista, ki bi dodobra obremenila moderne računalnike. Kot vemo do tega ni prišlo, saj je bila kasneje dodana različica Xbox, nedolgo pred izidom pa je bila različica za osebne računalnike celo odpovedana. Pri Remedyju pravijo, da so pri Microsoftu z Alanom Wakeom zadovoljni ter da ne vidijo razloga, zakaj do nadaljevanja ne bi prišlo, čeprav ga pri Microsoftu še niso potrdili. Dolgotrajen razvoj prvega dela se jim ne zdi problematičen, saj so povedali, da je razvoj prvega Maxa Paynea...

14 komentarjev

Steam odstranjuje Ubisoftove igre

Steam je eden izmed uspešnejših digitalnih servisov za igre

vir: Euro Gamer
Euro Gamer - Z angleške različice Steama sta pred kratkim izginila Assassin's Creed II ter Silent Hunter 5, Ubisoftovi igri, ki sta dobro znani predvsem zaradi uporabe novega DRM-ja, ki za svoje delovanje in delovanje igre zahteva stalno internetno povezavo. Po odstranitvi so, dokaj logično, vsi najprej pomislili, da se povezava skriva prav v DRM-ju (kar je nekoliko ironično, saj je tudi Steam neke vrste DRM). A temu očitno ni tako. Čeprav podrobnejših informacij nimamo niti od Ubisofta, niti od Valveovih predstavnikov Steama, je Ubisoft na kratko situacijo razložil za spletno stran Eurogamer. Povedali so, da je bila odločitev za odstranitev prej omenjenih iger njihova, dosežena s sodelovanjem...

6 komentarjev

Prvi popravek za Ubisoftov DRM

Shranjevanje tudi brez internetne povezave

vir: Shacknews
Shacknews - Po obilici ogorčenja in slabih rezultatih anket so pri Ubisoftu že splavili prvi popravek za prihajajoč Assassin's Creed 2. Poleg vsiljivega DRM-ja samega je bilo največ žolča na internetu prelitega prek dejstva, da se bo ob izgubi internetne povezave igra enostavno zaprla, kasnejše nadaljevanje pa bo mogoče le od zadnje shranjene igre. A temu očitno ne bo tako. Popravek bo namreč omogočil nemoteno nadaljevanje igranja, tudi če bo vmes prišlo do izpada internetne povezave. Igra se bo nato shranila lokalno, saj bo po njenem ponovnem zagonu mogoče nadaljevati iz iste točke, kjer je bila zaključena prejšnja igralna seja. V izvorni novici omenjajo tudi prvi primerek razbite zaščite, o čemer smo že poročali. Popravek si že lahko prenesete s FileShacka. Bo možnost...

17 komentarjev

Bo Ubisoftov DRM deloval?

Prva popularna igra z delujočo zaščito?

vir: Slashdot
Slashdot - Pred praktično točno mesecem dni smo poročali, da bo Ubisoft pripravil novo protipiratsko oz. DRM zaščito za svoje igre, ki bo za igranje le-teh zahtevala delujočo povezavo na internet tudi ves čas igranja in ne le za zagon. Takrat smo poročali, da bo s tem odpravljena zahteva po vstavljenem optičnem mediju, težav pa naj ne bi bilo več tudi s številom namestitev igre, ki so v nekaterih primerih zdaj omejene na 3. Omenjeno je bilo tudi, da se bodo igre shranjevale v oblak, kar bo omogočalo nadaljevanje igre s kateregakoli računalnika na katerikoli lokaciji, ki ima internet.

Prav zaradi shranjevanja igre in kasneje njenega nalaganja, ko zgodbo želite nadaljevati, boste potrebovali internetno povezavo. Seveda je to nekoliko diskriminatorno do uporabnikov...

124 komentarjev

PS3 Slim povečal prodajo

Prodajni hit PS3 Slim

vir: Wikipedia
engadget - V tednu po predstavitvi Slim modela PlayStation 3 je prodaja močno poskočila tako v Veliki Britaniji kot v ZDA. Medtem ko se je v ZDA prodaja povišala za zgolj 300%, je na Otoku poskočila za kar desetkrat. Poleg tega je bila konzola, prvič po prvem tednu leta 2008, na vrhu prodajnih statistik, pred svojima konkurentoma Xbox 360 in Wii. Prodaji je zagotovo poleg novega, tanjšega modela pomagalo tudi znižanje cen starejših dveh modelov.

Obenem z GamePlan Insights lestvice 10 najbolj pričakovanih izidov kupci hočejo kar polovico naslovov za PlayStation 3, med katerimi sta tudi dve ekskluzivi, Gran Turismo 5 in God of War III, poleg Final Fantasy XIII, Assassin's Creed 2 in Call of Duty: Modern Warfare 2. Dobre prodajne...

27 komentarjev