»

V Južni Koreji mladoletnim prepovedano igranje spletnih iger ponoči

vir: CNN
CNN - Ta konec tedna je v Južni Koreji stopil v veljavo kontroverzni zakon, ki mladoletnim omejuje igranje spletnih iger ponoči. Tako imenovani Pepelkin zakon, ki je bil sprejet 29. aprila, uvaja šesturno obdobje ponoči, ko mlajšim od 16 let ne bo dovoljeno igrati večine spletnih iger. Igralci bodo lahko izbrali, ali se bo prepoved začela izvrševati ob polnoči, 1.00 ali 2.00 uri zjutraj, vsakokrat pa bo trajala šest ur. Omejitev zajema 19 najpriljubljenejših iger MMO, ki skupno obsegajo 79 odstotkov korejskega trga, med katerimi sta tudi v Koreji izjemno popularni Dungeon & Fighter in Dragon Nest.

Ukrep je izvedlo Ministrstvo za enakost spolov in družino, saj je prejelo veliko število pritožb...

91 komentarjev

Kitajski zaporniki prisiljeni v igranje spletnih iger

vir: BBC
Guardian - Prejšnji mesec smo pisali o sivem trgu z virtualnimi dobrinami, ki se ustvarjajo z igranjem spletnih iger (recimo World of Warcraft) z namenom pridobivanja virtualnih dobrin njihovo preprodajo za prave valute. Nekateri si s tem služijo kruh, saj naj bi bilo na Kitajskem, koder je 80 odstotkov vseh tovrstnih igralcev na svetu, kar 100.000 ljudi, ki jim je to glavna zaposlitev, druge pa v to prisilijo. Liu Dali (ime je izmišljeno) je bil iz zapora izpuščen pred letom 2009, ko je Kitajska prepovedala preprodajo virtualnih dobrin za pravi denar brez ustreznih licenc, a je vprašanje, koliko se je stanje izboljšalo.

Nekdanji zapornik je za Guardian povedal, da morajo zaporniki podnevi opravljati fizična dela (kopati jarke, delati v kamnolomu...

73 komentarjev

Kitajska daje staršem več nadzora nad početjem otrok v internetnih igrah

Na Kitajskem so kiberkavarne zelo priljubljena dostopna točka do interneta.

China Daily - Kitajska vlada je prek osmih ministrstev v ponedeljek objavila seznam ukrepov za zaščito mladoletnih igralcev spletnih iger, ki jih bodo morali ponudniki iger vpeljati najpozneje do 1. marca letos. Preizkusno delovanje sistemov bo potekalo februarja, prihodnji mesec pa bo uporaba obvezna. Namen sprejetih ukrepov je staršem omogočiti večji nadzor nad aktivnostmi njihovih otrok.

Starši ali zakoniti skrbniki bodo lahko od ponudnikov iger zahtevali, da omejijo dovoljen čas uporabe iger na dnevni ali tedenski osnovi ali pa kar v celoti blokirajo uporabo svojih storitev. Ponudniki iger bodo morali redno spremljati vzorce uporabe in igralniške račune, tako da bodo lahko sodelovali s starši, če se bo izkazalo, da njihovi otroci igrajo neprimerne igre...

6 komentarjev

Kitajska omejuje mlade igralce iger

Slashdot - Kitajske oblasti želijo mladoletne igralce računalniški iger zaščititi pred kvarnimi vplivi, zato so jim prepovedali cel kup stvari. Najprej so vsem, ne le mladoletnim, prepovedali uporabo virtualnih valut za nakup realnih dobrin. Kot virtualno valuto Kitajci definirajo tudi predplačilne kartice za igranje spletnih iger (na primer World of Warcraft). Odslej bo uporaba virtualnih valut, ki jih je moč menjati za realno valuto, omejena le na nakup virtualnih dobrin.

Mladoletne igralce iger pa so še dodatno omejili. Da jih splet ne bi pokvaril, jim bodo od 1. avgusta prepovedali sploh vsakršno ukvarjanje z virtualnimi valutami. Nova zakonodaja bo izrecno prepovedovala vsakršne kvarne vsebine, pri čemer natančna opredelitev ni podana. Se pa med njo prištevajo pornografija, kulti, praznoverje, igre na srečo in nasilje v spletnih igrah. Vse to bo mogoče, ker je v veljavi nova zakonodaja, ki zahteva registracijo s pravim imenom.

4 komentarji

StarCraft II v Južni Koreji le za polnoletne

Duke Nukem: Starcraft edition?

vir: Ars Technica
Ars Technica - Težko pričakovani StarCraft II: Wings of Liberty je v Južni Koreji doživel zapreko v obliki starostne omejitve igralcev. Državni Game Rating Board je namreč določil, da bodo drugo izdajo nadvse popularne strategije lahko igrali le polnoletni igralci, v primerjavi z oznako 12+ za originalni StarCraft in njegove razširitve. StarCraft II naj bi že pred tem dobil nekoliko višjo oznako, 15+, Blizzardovi popravki, ki bi omejitev znižali, pa bi lahko povzročili še večje zamude že tako ali tako pozne igre.

Če se pri Blizzardu na odločitev želijo pritožiti, imajo 30 dni časa. Slednje bi bilo smiselno, sploh če upoštevamo, da kar polovica 10 milijonov licenc za prvotni StarCraft domuje prav v...

30 komentarjev

Južna Koreja omejuje igranje spletnih iger

BBC - Oblasti v Južni Koreji so zaskrbljene nad količino časa, ki ga njihova mladež preživi z igranjem spletnih iger, zato bodo to vrsto zabave zanje omejili. Za začetek bodo med polnočjo in osmo uro zjutraj šoloobveznim otrokom prepovedali igranje iger na spletu. Drugi korak bo rezanje pasovne širina dostopa do interneta, če bo uporabnik prijavljen na določene strani za igranje predolgo časa. Ministrstvo za kulturo je že pozvalo ponudnike spletnih iger, da nove omejitve udejanjijo, kar bodo storili z nadzorom številke EMŠO, ki jo posredujejo igralci. Starši bodo lahko izbrali, da jih obvestijo ob uporabi njihove številke, tako da je otroci ne bodo mogli zlorabiti.

30 komentarjev

Število igralcev na spletu lani večje

Heise - Čeprav se je trg računalniških iger lani vsled recesije nekoliko sesedel (zbrani podatki so sicer za ZDA, a stanje po svetu ne odstopa znatno), se to pri spletnih igrah ni dosti poznalo. V podjetju NPD Group, kjer spremljajo razne trge in dogajanje na njih, so izračunali, da se je lani število igralcev iger zmanjšalo. Temu navkljub je število prodanih spletnih iger že tretje leto zapored naraslo. To pomeni, da je bilo 20 odstotkov vseh odigranih iger online.

Zanimivo je tudi, da so aktivni igralci na spletu preživeli več časa kot leto poprej. Lani so svojemu konjičku posvetili osem ur tedensko, leta 2008 pa 7,3 ure na teden. Najpriljubljenejša platforma za spletno igranje je kakopak PC, medtem ko je med konzolami najviše Xbox 360. Več o tem.

1 komentar

Južna Koreja prepovedala strani o samomorih

smh.com.au - Zadnji modni hit v Južni Koreji so samomori, za katere nesrečneži mnogokrat najdejo metode, navdih in vzpodbudo kar na spletnih straneh. V zadnjem mesecu naj bi si namreč življenje vzelo 20 ljudi, mnogokrat skupinsko prav z navodili s spleta. Da bi tovrstna dejanja preprečili, so Korejci predstavili paket ukrepov. Ministrstvo za zdravje bo od spletnih portalov zahtevalo odstranitev spletnih strani, ki promovirajo samomor, ter boljše sledenje po spletu, tako da bodo sproti brisali vse prispevke, ki nagovarjajo k temu dejanju. Policija bo razširila ekipo za nadzor na spletu, ki bo lovila skrbnike spletnih strani in blogov, ki se bavijo s to tematiko. Poleg represivnih ukrepov bodo delovali tudi preventivno, saj nameravajo organizirati vrsto seminarjev, predavanj in javnih kampanj z namenom izobraziti in pomagati ljudem.

Policija je v zadnjem času aretirala tudi tri skrbnike spletnih strani, kjer so se ljudje pripravljali na samomore. Vzdrževanje takšnih strani spada po tamkajšnjem...

48 komentarjev

Igranje iger, domače naloge in Harry Potter

New Scientist Tech - Raziskovalci Univerze v Michiganu in Univerze v Austinu so raziskovali vpliv video iger na ameriške šoloobvezne otroke med tednom in vikendi. Prišli so do ugotovitve, da otroci namenijo manj časa za izdelavo domačih nalog in branje. Predvsem fantje namenijo zaradi iger manj časa branju, okoli 30 %, dekleta pa zaradi igranja iger namenijo manj časa izdelavi šolskih nalog, okoli 34 %.

Vendar raziskovalci ugotavljajo, da igranje iger ne vpliva na čas namenjen druženju s sovrstniki in svojimi starši. V Teksasu so ugotovili, da 36 % otrok igra igre, od tega predstavljajo fantje največji delež, kar 80 %. Povprečen šoloobvezen predstavnik moškega spola v Teksasu med tednom igra v povprečju 58 minut ter dobro uro in pol med vikendom. Šibkejši spol med tednom uživa v igranju iger 44 minut, med vikendom eno uro in štiri minute. Hope Cummings, raziskovalka na Univerzi v Michiganu, ugotavlja, da so igralci bolj učinkoviti pri pisanju domačih nalog, saj jih napišejo hitreje. Ena od ugotovitev...

15 komentarjev

In koliko časa vaša mati preživi na internetu?

Slashdot - Ste se kdaj spraševali, kdo igra največ iger po internetu? Verjetno ste na podlagi lastnih (ali tujih) izkušenj prišli do zaključka, da so najstniki daleč največji uporabniki večigralskih iger. A rezultati raziskave, ki jo je opravil ameriški ponudnik internetnih storitev AOL, so precej presenetljivi. Tako naj bi največ časa igrale na internetu ženske, starejše od 40 let, in kar četrtina jih igra igre med polnočjo in peto uro zjutraj. Zaradi tega se zmanšuje čas, ki so ga pred tem porabile za gledanje televizije, branje, rekreacijo in ostale aktivnosti.

V raziskavi so prišli do še nekaterih ne tako presenetljivih spoznanj - najstniki, ki igrajo igre, porabijo polovico več časa za igranje kot pa za domače naloge/učenje. In kaj ženske igrajo najraje? Besedne igre in igre z ugankami in sestavljankami. Če vas zanima več, odklikajte sem.

2 komentarja