»

Larrabee še vedno trza

Oživitev prvih Pentiumov za potrebe grafičnih kartic

vir: TechEye
TechEye - Čeprav je bil projekt Larrabee, Intelova vstopnica na trg ločenih in zmogljivejših grafičnih čipov, do nadaljnjega ustavljen, ni bil popolnoma zavržen, vsaj če gre verjeti enemu izmed Intelovih uslužbencev, ki je bil (pomembnejši) član razvojne ekipe projekta Larrabee. Nekaj nejasnosti in dodatnih informacij je razkril za spletno stran TechEye, kjer je objavljeno tudi, da je Intel ukinitev programa izvedel popolnoma napačno, kar je v javnosti povzročilo napačno razumevanje, da je projekt popolnoma ukinjen in ne bo več ugledal luči sveta. Kot rečeno to ne drži, saj se lahko zgodi, da se bo Larrabee v prihodnosti vrnil še mnogo močnejši, kot je bilo sprva mišljeno....

10 komentarjev

FTC vložil tožbo proti Intelu

AnandTech - Čeprav sta se Intel in AMD pobotala (s pomočjo 1,25 milijarde dolarjev), to še ne pomeni, da ima Intel zdaj proste roke. Zaradi tožbe in kazni Evropske Unije, težav z AMDjem ter tožbe, ki so jo vložili v zvezni državi New York, so na vlak skočili tudi pri FTC (Federal Trade Commission) ter tudi sami vložili tožbo proti Intelu. Tožba je pravzaprav ponavadi vložena na polovici celotnega postopka FTCja, po preiskavi in notranjih pogajanjih, če le-ta propadejo. V tem primeru očitno so, FTC pa, kot v drugih primerih, Intelu očita onemogočanje konkurence.

Za spremembo FTC Intela ne toži le področju centralnih procesorjev, saj so jo razširili tudi na grafične čipe, kar pomeni, da v preiskavi in obtožnici niso vključena le dejanja iz preteklosti v zvezi z AMDjem, temveč tudi dejanja iz lanskega in letošnjega leta, ko so šikanirali nVidio. Na področju centralnih procesorjev poleg onemogočanja prodaje AMDjevih procesorjev s ponudbami, ki jih ni mogoče zavrniti, FTC Intel obtožuje tudi...

4 komentarji

Larrabee postavljen na hladno

Realworld Tech - Kot poroča več strani (Real World Technologies, ars technica, cnet,...), je včeraj Intel uradno ukinil projekt Larrabee. Po večih zamudah in posledičnih prestavitvah, je prejšnji mesec na SC09 konferenci postalo jasno, da Intel enostavno ne dosega konkurenčnih GPU rešitev. Larrabee bo zato na razpolago samo kot raziskovalna platforma za zainteresirane HPC razvijalce in razvijalce iger.


Intel sicer ne namerava vreči puške v koruzo in ostaja odločen, da vstopi na trg disktretnih grafičnih rešitev, vendar tega noče narediti z nekonkurenčnim produktom. Ob tem se seveda postavlja vprašanje, kakšen bo naslednji korak Intela. Larrabee 2, ki je bil že v delu, je predvsem pomanjšana in izboljšana različica originalnega Larrabee-ja. Vendar gre ob Larrabee predvsem za povsem programsko rešitev pospeševanja grafike, iz česar izhaja večji del Intel-ovih težav, saj je razvoj gonilnikov bistveno bolj kompleksen, kar pa postavlja vprašaj celoten koncept Intelovega vstopa v GPU svet.


Več...

46 komentarjev

Jutri se začenja IDF

San Francisco

Slo-Tech - Intel Developer Forum ali krajše IDF je dvo- ali trodnevna prireditev za razvijalce, ki poteka od leta 1997 in se običajno vsako leto zgodi trikrat. Spomladi na Kitajskem, jeseni pa naprej v ZDA, kmalu nato pa še na Tajvanu. Jutri se bodo v San Franciscu odprla vrata ameriške različice, ki bo trajala od torka do četrtka. V tem času bo na sporedu kopica zanimiv predavanj in predstavitev novih odkritij in novih tehnologij, ki bodo v prihodnosti postale stalnica v naših domovanjih.

Letos bo verjetno Intel predstavil Larrabee, svoj grafični projekt, ki bo po napovedih dokončan v prvem polletju prihodnjega leta. Vedno glasnejše so govorice, da je Larrabee premaknjen še dlje v prihodnost, kar...

1 komentar

Larrabee načrtovan za 2010

bit-tech.net - Na pred kratkim predstavljenim grafičnem inštitutu, ki ga podpirata Intel in Univerza Saarland, je Justin Rattner, tehnični direktor Intela, pokazal prve slike jedra Larrabee. S slike sodeč dotično jedro sestavlja 32 manjših jeder (posebnost arhitekture Larrabeeja), 32 vektorskih procesnih enot in osem teksturnih kvadrantov. Po besedah bit-techa je še nekaj nedefiniranih predelov, za katere pa Intel ne želi razkriti več informacij. Po kontaktiranju so dejali le, da to ni nujno končna različica jedra Larrabee, ki je trenutno v delu v njihovih laboratorijih, projekt pa je popolnoma zdrav. Žal je načrtovan izid premaknjen...

32 komentarjev

Larrabee s približno 1,7 milijarde tranzistorjev

bit-tech.net - Na IDFu je Pat Gelsinger, podpredsenik Intela, razkazoval rezino jeder Larrabee, Intelove vstopnice na grafični trg. Pri bit-techu so sliko s francoske strani Hardware.fr dodobra analizirali in s pomočjo Photoshopa in predpostavko, da ima rezina premer 300 mm ter je izdelana v 45 nm procesu, dognali, da ima eno jedro Larrabeeja kar 702 mm2 površine. Če ga primerjavo s procesorjem Itanium 2 (712 mm2 in 2 milijardi tranzistorjev) in nVidiinim GT200 (576 mm2 in 1,4 milijarde tranzistorjev), očitno napoved, da bo Larrabee imel 1,7 milijarde tranzistorjev, drži. Veliko število tranzistorjev oz. velika površina jedra pa pomeni tudi drago proizvodnjo, saj na rezino pride le 64 jeder, nikoli pa niso delujoča prav...

39 komentarjev