»

Računalnik se uči z gledanjem iger in nato ustvari novo

Računalniško generirano okolje v Super Mariu

Slo-Tech - Poklic oblikovalca naj bi bil med najodpornejšimi, ko govorimo o izrinjanju poklicev zaradi robotizacije in umetne inteligence. Raziskovalci z Georgia Institute of Technology so pokazali, da to ni nujno res. Izdelali so program, ki opazuje igranje iger - bodisi videoposnetke na YouTubu ali Twitchu - in potem oblikuje nove sekcije v igri. Za demonstracijo so si izbrali klasiko iz leta 1985, originalni Super Mario Brothers.

Algoritem opazuje, kako se človeški igralci premikajo skozi igro. Pozornejši je na dele, kjer se zadržujejo dlje, saj so ti očitno bolj pomembni in so tako tudi bogatejši vir informacij o ustroju igralnega okolja. Sčasoma...

19 komentarjev

Sony se bo odpovedal osebnim računalnikom

Znamka Vaio je vedno vključevala izredno lahke in tanke prenosnike, ki so uporabljali napredne materiale in komponente (visokoločljivostni zasloni, pogoni SSD, itd.)

vir: The Verge
The Verge - Z Japonske prihajajo napovedi, da Sony namerava prodati svojo divizijo, ki izdeluje osebne računalnike Vaio. Oddelek bi kupil sklad Japan Industrial Partners, ki bi za znanje iz družine Vaio plačal med 400 in 500 milijoni dolarjev. Sony bo obdržal del novega podjetja, kar bo vlilo zaupanje zelo pomembnim japonskim poslovnim uporabnikom. Obenem bo znamka Vaio poleg Japonske še nekaj časa v uporabi tudi na pomembnejših trgih, zamenjavi lastnika navkljub. A v večini primerih se ime Vaio poslavlja. Večina tisočerice zaposlenih bi bila po novem zaposlena pri novem lastniku, najverjetneje kar v obstoječem razvojnem centru v Naganu, medtem ko bi se peščica preselila v druge oddelke znotraj Sonyja.

Svet bi s praktično ukinitvijo znamke Vaio seveda izgubil znano in...

57 komentarjev

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Ars Technica - Pri Ars Technici so za vse razvijalce iger pripravili priročen vodič, ki jim v vsega petih korakih pove, kako sicer odlično igro za konzole popolnoma pokvariti, ko je čas za njeno izdajo na osebnih računalnikih. Vodič so pripravili z neizmerno pomočjo igričarske industrije, saj je dandanes skorajda vsaka igra namenjena za konzole in osebne računalnike. S tolikšnim deležem ne-ekskluzivnih naslovov je slabih prenosov z ene na drugo platformo seveda dovolj.

Pod prvo točko so izpostavili protipiratske zaščite, predvsem izredno drakonske različice. Na konzolah jih igralci zaradi naveze strojne in programske implementacije ne opazijo, a zato še njihov delež težav prejmejo igralci različic za osebne...

15 komentarjev

EA stavi na osebne računalnike

Frank Gibeau, direktor EA-ja

vir: Gamasutra
Gamasutra - EA -jev Frank Gibeau je v intervjuju s stranjo Gamasutra povedal, da je popolnoma možno, da bo daleč najpomembnejša platforma za Electronic Arts v prihodnosti osebni računalnik, kar je popolnoma v nasprotju z vsemi dolgoletnimi napovedmi o propadu igranja iger na osebnih računalnikih na račun igralnih konzol. Gibeau je priznal, da situacija ni popolnoma rožnata, a je po drugi strani izpostavil tudi nekaj bistvenih prednosti osebnih računalnikov pred igralnimi konzolami. Med slabosti je mogoče šteti predvsem klavrno stanje v trgovinah, a tukaj razvijalce iger vedno bolj rešujejo...

38 komentarjev

V kratkem na PlayStation 3 možno shranjevanje v oblak

nVidiina 3D rešitev za osebne računalnike

vir: engadget
engadget - Naročniki na PlayStation Plus bodo verjetno že z jutrišnjim dnem dobili možnost shranjevanja poteka igranja v igrah na PlayStation 3 v oblak, kar bo Sony omogočil s svojim oblakom make.believe. Podpora bo prispela z novo različico firmware-a, 3.60, za shranjevanje pa bo vsak naročnik dobil 150 MB prostora, kar ni ogromno, a bi moralo zadoščati za shranjevanje poteka igranja. Prednost je, da s seboj po svetu ne bo več potrebno prenašati svoje konzole, saj bo igro mogoče nadaljevati na katerikoli konzoli, kjer se bo igralec prijavil s svojim računom.

Če je že govora o konzola lahko omenimo še nVidiine napovedi, da bo 3D prikaz slike ena izmed ključnih lastnosti osme...

10 komentarjev

Remedy želi razviti Alan Wake 2

bit-tech.net - Remedy, razvijalski studio, odgovoren za razvoj Alana Wakea in serije Max Payne, si želi razviti nadaljevanje pravkar predstavljenega Alana Wakea. Pravijo, da je bila opcija za nadaljevanje vključena že v pogodbo o razvoju prvega dela, sprva mišljenega kot ekskluziva za Windows Vista, ki bi dodobra obremenila moderne računalnike. Kot vemo do tega ni prišlo, saj je bila kasneje dodana različica Xbox, nedolgo pred izidom pa je bila različica za osebne računalnike celo odpovedana. Pri Remedyju pravijo, da so pri Microsoftu z Alanom Wakeom zadovoljni ter da ne vidijo razloga, zakaj do nadaljevanja ne bi prišlo, čeprav ga pri Microsoftu še niso potrdili. Dolgotrajen razvoj prvega dela se jim ne zdi problematičen, saj so povedali, da je razvoj prvega Maxa Paynea...

14 komentarjev

Alan Wake bo zgoden

bit-tech.net - Igro Alan Wake zlahka lahko povežemo z zamudami in odpovedmi, saj so jo sprva najavili že leta 2005 na E3 in predstavili na jesenskem IDF-u leta 2006 kot eno izmed prvih iger, ki dodobra zapreže štirijedrni procesor. Takrat je bilo mišljeno, da bo igra ekskluziva za Windows Vista in DirectX 10 ter da bo vključevala mnogo grafičnih dobrot iz takrat sveže grafične knjižnice. Ta načrt se je izjalovil, saj so sprva lani poleti najavili različico za Xbox 360, februarja pa povedali, da različice za osebne računalnike ne bo. Razlagi za ukinitev sta dve, po besedah razvijalskega studia Remedy so sami premajhni, da bi lahko razvijali dve različici, po besedah Microsofta pa osebni računalniki niso primerna platforma za igro, kot je Alan Wake. Sprva se je Xbox 360...

29 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Alan Wake le za Xbox 360

bit-tech.net - Saga Alana Wakea se je začela že pred petimi leti, ko so napovedi razvijalskega studia Remedy, ki razvija igro, naredile večjedrne procesorje že takrat vsaj nekoliko smiselne. Alan Wake je bila, vsaj v napovedih, prva igra, ki bi dejansko pridobila z uporabo štirijedrnega procesorja v primerjavi z zgolj dvojedrnikom. Stvari so se nekoliko zapletle lani poleti, ko so pri Remedy najavili, da bo Alan Wake prišel tudi na Microsoftovo igralno konzolo Xbox 360. Poteza je bila seveda pričakovana, saj je Microsoft založnik igre. A vse od takrat do danes ni bilo znano, kaj se bo zgodilo s PC različico igre. Pri Microsoftu so namreč prav danes razjasnili, da PC različice Alana Wakea ne bo, kar pomeni, da bo naslov ekskluziven za Xbox 360. Uradni razlog za to je nadvse...

55 komentarjev

Crysis 2 se bo dogajal v New Yorku

Naslovnica marčevske izdaje

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Crysis 2, igra, ki bo kot prva uporabljala pogon CryEngine 3, bo očitno nadvse pomembna tudi za konzole, za razliko od prve igre v seriji, ki je še danes znana kot igra za osebne računalnike, ki uspe na kolena spraviti še tako zmogljiv sistem. Prve podatke o Crysis 2 bomo ugledali v marčevski izdaji uradne revije PlayStation (PlayStation: The Official Magazine), katere naslovnico je glavni urednik revije na ogled postavil kar na svojem Twitterju. Na naslovnici se lepo vidi za Crysis...

68 komentarjev

Valve ne mara PS3

bit-tech.net - Valve, najbolj poznan po svoji seriji prvoosebnih streljačin Half Life in spletnemu nakupovalnemu servisu Steam, ne razvija iger za PlayStation 3, temveč se ukvarjajo le z razvojem iger za osebne računalnike ter Xbox 360. Nekatere od teh je vseeno mogoče igrati tudi na PlayStationih, saj jih tja prenese eden največjih založnikov v industriji, Electronic Arts. Razlog za takšno odločitev je preprost in, glede na način razkritja, kar malo grob. Eden izmed Valveovih razvijalcev, Tom Leonard, je v intervjuju povedal, da se jim enostavno ne da ukvarjati s težavnostjo PlayStation 3, saj je programiranje za osebne računalnike in Xbox 360 veliko bolj enostavno od zahtevne arhitekture PS3. Pravi, da je v to...

70 komentarjev

Bo Alan Wake zapregel vsa štiri jedra?

Alan Wake

Slo-Tech - Dandanes le redke nove igre izkoriščajo dve jedri v novih procesorjih. Z drugimi besedami, igralna izkušnja običajno zaradi dveh jeder ni omembe boljša, z vsem dolžnim spoštovanje do izjem, se ve.

Če je temu tako, zakaj potem za igranje iger kupiti, ko bo to možno, štirijedrni procesor? Intel je izkoristil letošnji jesenski IDF ravno zato, da prepriča omahljivce. Tako so fantje iz Remedy Entertainment, avtorji izredno uspešne igre Max Payne, na navitem Core 2 Quad (3,73 GHz) pokazali njihovo prihajajočo mojstrovino, Alan Wake. Markus Maki (Remedy) je poudaril, da A-Wake ne bo tekel na enojedrnem procesorju, pogojno, torej brez kakršnih koli bonbončkov, pa na Pentiumu 4, ki podpira Hyper Threading. Že samo obdelava fizike terja v povprečju 80% enega jedra.
...

52 komentarjev