»

Salesforce toži Microsoft

ComputerWorld - Microsoft je letošnjega maja vložil tožbo (PDF) proti Salesforce.com, ker da podjetje krši devet njihovih patentov, ki se nanašajo na uporabniški vmesnik v Windows. V Redmondu so zahtevali sojenje pred poroto, odškodnino in ukrepa začasne in trajne prepovedi prodaje izdelkov do njihove preureditve. Salesforce.com, ki se ukvarja s CRM (customer relationship management, angl. upravljanje odnosov s strankami), je na tožbo odgovoril s protitožbo.

V njej Microsoftu očitajo, da njihova platforma .NET in izdelki iz skupine SharePoint kršijo patente v lasti Salesforce.com. Microsoft naj bi jih kršil namenoma. Da mislijo resno, so pokazali z najemom odvetnika Davida Boiesa, ki je zastopal zvezno vlado v protimonopolnem postopku zoper Microsoft in ki zastopa Oracle v tožbi zoper SAP. Izvršni direktor podjetja Salesforce.com Marc Benioff je dejal, da je spor rešljiv, s čimer je namignil, da bi ob umiku Microsoftovega postopka tudi sami premislili o nadaljevanju tožbe. Temu navkljub v...

0 komentarjev

Microsoft ponovno toži Datel

Microsoftov krmilnik med Datelovimi različicami

vir: TG Daily
TG Daily - Po tožbi, povezani z mnogo večjimi (in na megabajt močno cenejšimi) pomnilniškimi karticami za Xbox 360, uporabnimi predvsem v inačici Arcade, ki nima trdega diska, Microsoft ponovno toži Datel. Tokrat gredo Microsoftu v nos Datelovi igralni ploščki za Xbox 360. Proizvajalci konzol večinoma celo ponujajo licence za izdelavo dodatnih pripomočkov, saj jim to omogoča dodaten zaslužek in večji nabor pripomočkov za konzolo. Microsoft seveda ni izjema, kar je potrdil tudi...

21 komentarjev

Microsoft bo poenostavil shranjevnaje podatkov na Xboxu

vir: engadget
engadget - Xbox 360 Arcade je najcenejša različica sicer zelo popularne konzole, a ima precejšno slabost, saj ni opremljena s trdim diskom. Na slednjega se pri dražjih različicah shranjuje potek igre ter, pomembneje, razširitve za igre in demo različice, ki jih je mogoče prenesti z Xbox Live. Do sedaj se je težavo shranjevanja na Xbox 360 Arcade reševalo s podatkovnimi karticami, ki pa v uradni različici omogočijo le 512 MB prostora, ki je večinoma uporaben zgolj za shranjevanje poteka igre.

Mnogi se boste verjetno spomnili tudi težav s pomnilniškimi enotami, ki jih je v večjih kapacitetah izdeloval Datel. Slednje je v enem izmed preteklih posodobitev Microsoft onemogočil, saj so bile poleg višje kapacitete tudi cenejše, kar je seveda slabo...

6 komentarjev

32 GB microSD, 64 GB SDXC

Toshibina SDXC kartica v družbi dveh SDHC primerkov

vir: engadget
engadget - Večina mobilnih telefonov je dandanes opremljena le z manjšo količino vgrajenega pomnilnika (v nekaterih primerih to sicer znaša 8, 16 oz. celo 32 GB), ki ga lahko razširite z uporabo microSD pomnilniške reže. Ker je zahteva po prostoru za shranjevanje podatkov skoraj vsak dan večja (zemljevidi za navigacijske naprave, glasba filmi, slike, itd.), prostora skoraj nikoli ni odveč. Mnoge zahtevnejše uporabnike bo zato verjetno razveselilo dejstvo, da so pri Samsungu pripravili kar 32-gigabajtno pomnilniško kartico standarda microSD. Samsungovi partnerji naj bi masovno proizvodnjo kartice začeli že prihodnji mesec, saj je Samsung le proizvajalec samega pomnilniškega čipa, ne pa tudi ekskluziven izdelovalec pakiranja. Skupaj z 32 GB microSD kartico so predstavili še 64-gigabajtni moviNAND čip, namenjen prav stalni vgradnji v...

72 komentarjev

Datel toži Microsoft

vir: engadget
engadget - Datel, proizvajalec prostornejši pomnilniških medijev za Microsoftov Xbox 360 je pred izidom nove različice programske opreme za konzolo sicer napovedoval, da bodo poskušali zaobiti zaščito pred neuradnimi, ne-Microsoftovimi mediji, a se je to izkazalo za precej zahtevno. Microsoft je namreč enostavno omejil podporo medijem velikosti do 512 MB, kar razvrednoti že tako ali tako večje ter z microSD karticami razširljive pomnilniške medije, ki jih v velikosti 2 oz. 4 GB proizvaja Datel. Ker so edini, ki poleg Microsofta proizvajajo te medije, ter so po popravku ostali praktično na suhem, so se odločili za v ZDA tako pogosto rešitev - tožbo. Sklicujejo se na protimonopolne razloge ter zahtevajo, da Microsoft omogoči...

21 komentarjev

Datel pripravlja popravljene spominske enote

Rok uporabe omejen

vir: ITworld.com
engadget - Novice o posodobitvi Xboxove programske opreme izpred dobrega tedna so verjetno sprožile skrb v lastnikih neuradnih pomnilniških enot za Xbox 360 Arcade. Glavni izdelovalec teh enot je Datel, ki za štirikrat večjo dvogigabajtno enoto s $40 zahteva zgolj 10$ več od uradne Microsoftove. S posodobitvijo naj bi Microsoft uporabo teh enot onemogočil, kar bi pomenilo dokaj visoke stroške oz. izgubo podatkov za vse lastnike Datelovih pomnilniških kartic. A Datel se ne da, saj so povedali, da že pripravljajo popravljeno različico enote, ki bo delovala tudi po popravku. V pismu, ki so ga poslali enemu britanski distributerji Datelovih izdelkov, piše, da vedo točno, kako obiti zaščito, povedali pa so še, da prodajalci lahko težavne enote vrnejo in zanje dobijo brezplačno...

7 komentarjev

Sodelovanje Intela in Microna obrodilo sadove

X-Bit Labs - Sodelovanje Intela in Microna bo prineslo nadaljnje blagodejne učinke za pomnilniške medije, ki uporabljajo NAND flash pomnilnik. Njuno sodelovanje je že omogočilo pomanjšanje čipov na 34 nm, zdaj pa sta uspela izdelati še 34 nm MLC čipe, ki na celico vsebujejo 3 bite informacij. Posledično imajo čipi eno najvišjih gostot zapisa na trgu, saj 4 GB čip zaseda le 126 mm2 površine. Intel in Micron se žal ne moreta pohvaliti, da imata najgostejše čipe, saj je že februarja Toshiba s pomočjo SanDiska izdelala 8 GB čip, ki na celico shrani 4 bite. Le-ti so izdelani v starejšem, 43 nm proizvodnem procesu, površina, ki jo zaseda čip, pa ni znana.

Čipi iz naveze Intela in Microna so trenutno v postopku testiranj, masovna proizvodnja pa naj bi se začela v zadnji letošnji četrtini. Obljubljajo tudi, da bo še pred koncem leta sledil premik na proizvodni proces, ki bo manjši od 30 nm. S to potezo bodo čipi postali še cenejši oz. bodo omogočali večje kapacitete na enaki površini.

7 komentarjev

Odkrit nov način kraje šifrirnih ključev

Freedom to Tinker - Skupina devetih ameriških raziskovalcev (Halderman, Schoen, Heninger, Clarkson, Paul, Calandrino, Feldman, Appelbaum in Felten) je odkrila nov nevaren način kraje šifrirnih gesel. V svoji raziskavi so pokazali, kako je mogoče z relativno enostavnimi metodami zaobiti zaščito, ki jo nudijo programi za šifriranje trdih diskov. Napad so demonstrirali na več produktih za šifriranje trdih diskov in sicer na Microsoftovemu BitLockerju, Applovemu FileVaultu, Linuxovem dm-cryptu ter na programu TrueCrypt.

Za kaj gre?

Šifrirni programi glavne šifrirne ključe shranjujejo v delovnem pomnilniku računalnika oziroma v DRAM pomnilniških modulih. Ker šifrirnih ključev ne zapisujejo na trdi disk ali druge trajne pomnilniške medije, naj bi bil ta način shranjevanja šifrirnih ključev varen. Varnost temelji na prepričanju, da je vsebina DRAM modula izgubljena v tistem trenutku, ko se računalnik ugasne.

Vendar pa so raziskovalci dokazali, da temu ni tako. Vsebina DRAM modulov se namreč ne izgubi v...

26 komentarjev

MRAM -- Mamljiv, Revolucionaren in ... Ah ... Mojstrski

Strokovnjaki v akciji!

CNN.com - Si predstavljate svet, v katerem je veliko računalnikov, tako veliko, da jih je več kot Zemljanov, pa čeprav so si med seboj različni, tako različni, da so nekateri veliki kot skala, drugi majhni kot dlan, tretji pa prav majceni, tako majhni kot drobtinica kruha, a vendarle imajo vsi nekaj skupnega, kar naredi ta svet, kljub nasičenosti in raznolikosti, še vedno preprost in ne kompliciran, tako komplicirana kot je komplicirana ta poved?

Ja, tak svet si je težko predstavljati, a strokovnjaki podjetij IBM in Infineon so naredili pomemben korak v njegovi evoluciji, pomagala pa so jim tudi podjetja Toshiba, Motorola in NEC. Predstavili so tehnologijo MRAM -- Magnetic Random Access...

25 komentarjev

Microsoft vse zanika

Guru 3D - Pojavile so se novice, da je nekaj hudo narobe z Microsoftovo Xbox konzolo. Problem naj bi bil v matični plošči. Intel je naredil design za plošči in pravi, da z njo ni nič narobe. Flextronics, podjetje, ki izdeluje to matično ploščo za Microsoft (in tudi druge komponente z Xbox), tudi zatrjuje, da oni niso krivi. Dejtvo pa je, da je nekaj narobe. Nazadnje, ko so delali javno predstavitev konzole se je namreč sesula.
Vseeno pa ta napaka naj ne bi ovirala načrtovane izdaje Xbox-a, 8 novembra. Microsoft namreč tekmuje z drugimi proizvajalci konzol, ki bodo, kmalu po Microsoftu, izdali svoje druge in tretje generacije konzol. Spodaj: fotka iz Unreal Championship na Xbox-u.

2 komentarja