»

Valve ne gleda zgodovine brskanja uporabnikov

Slo-Tech - Valve že vrsto let uporablja tehnologijo Anti-Cheat (VAC), ki jo sproti nadgrajujejo in omogoča iskanje goljufov v igrah in njihovo blokado. Podrobnosti sistema Valve noče razkriti, da ga ne bi hekerji dobili več podatkov, kako ga obiti, a v osnovi gre za preverjanje, da igralci ne goljufajo. Če VAC odkrije goljufe, jih blokira brez podrobnih informacij, kaj točno so storili. In sistem je kljub manjšim napakam, ki so jih sproti odpravljali, deloval brez večjih pretresov.

Včeraj pa so se na internetu pojavile informacije, da VAC spremlja vse domene, ki jih obiščete, in podatke posreduje Valvu. VAC naj bi spremljal podatke v lokalnem predpomnilniku DNS (DNS cache) in jih posredoval Valvu. Odziv uporabnikov je bil silovit, saj so početje Valva označili za...

24 komentarjev

Steam za Linux potrjen, prva igra bo Left4Dead 2

Phoronix - Valve je te dni uradno odprl svoj Linux blog in s tem dokončno potrdil prihod Steama in (upajmo) čim večjega števila njihovih iger na GNU/Linux. Z idejo so se nazadnje igrali pred dvemi leti, ko je sicer padla odločitev, da bo treba še malo počakati, tokrat pa kot kaže mislijo zares. Potrditve pa so po tihem deževale že vse od pomladi. Predvsem Phoronix je redno pisal, da mora nekaj biti na tem, ker so v svoje vrste pridobili nekatere najbolj ugledne razvijalce na področju Linux iger.

Za začetek bodo podprli distribucijo Ubuntu 12.04, s katero imajo dobre izkušnje predvsem na strežniški strani, sam Steam klient, ki je že skoraj nared in ki naj bi kmalu štartal v zaprti beti, ter igro...

245 komentarjev

Portal 2 prihaja nekoliko prej, a koliko prej?

Portal 2 je blizu!

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Prvo nadaljevanje zelo popularnega Portala, na Valveovem pogonu Source ustvarjene igre (po izdaji prve verzije je razvijalsko ekipo kupil Valve), je sicer načrtovano za 19. april, prihodnji torek. A nestrpno pričakovana igra bi utegnila iziti že nekoliko prej. Na domači spletni strani umetne inteligence oz. operacijskega sistema GLaDOS, ki domuje na strežnikih podjetja Aperture Science, ustvarjalca sistema GLaDOS in pištole za ustvarjanje portalov (poleg drugih tehnologij, uporabljenih v igrah), se je pred dnevi namreč pojavil števec, ki se je do ničle odštel ravno nedavno. Nekateri so pričakovali, da bo to zaznamovalo predčasni izid Portal 2, a temu ni bilo tako.

Namesto tega se je prikazala stran, ki zbira podatke, koliko sredstev...

16 komentarjev

Portal 2 šele v prihodnjem letu

Prizor iz konca prvega Portala

vir: bit-tech.net
bit-tech.net - Pri Valveu so objavili, da jim z izidom 2. inkarnacije priljubljene in mnogokrat nagrajene igre, Portal (ki je prav tako zamudila prvotno napovedan datum izida), ne bo uspelo ujeti božično-novoletnih počitnic 2010. Izid Portal 2 se bo namreč zavlekel v leto 2011, uradno objavo pa so naslovili z Making games is hard (Ustvarjanje iger je zahtevno). Povedali so še, da zamuda ne pomeni nič hujšega, da se bo življenje na zemlji nadaljevalo normalno ter da bo Portal 2 zaradi zamude še boljši, kot bi bil sicer. Pri Valve so dobro znan po tem, da svoje igre raje dokončajo popolnoma, tako kot se jim zdi prav, namesto da bi z izidom pohiteli ter izdali polizdelek, katerega bi...

4 komentarji

Valve išče poskusne zajčke

PC World - Poročali smo že, da aprila uporabniki Macov lahko pričakujejo verzijo Steama in lep nabor iger, primernih za Applov OS X. A da bo ob še neznanem datumu v aprilu vse potekalo gladko, Valve išče poskusne zajčke, ki bi nekaj iger odigrali že pred tem. Pripravili so formular (za izpolnjevanje morate biti prijavljeni v Steam, registracija je brezplačna), v katerem bodo lastniki jabolčnih računalnikov razkrili svoje igralne navade.

Predstavnike Valvea namreč zanima, koliko in katere Mace z Intelovimi procesorji si lastite, koliko iger za Mace ste kupili v preteklem letu, zanima pa jih tudi igranje na ostalih osebnih računalnikih in konzolah ter uporaba virtualizacijske programske opreme za poganjanje operacijskega sistema Windows. S pomočjo podrobnih navodil Valve anketirance poprosi tudi, da ustvarijo zgoščeno...

1 komentar

Gabe Newell in Erik Johnson gresta v Avstralijo

bit-tech.net - Napoved izida Left 4 Dead 2 je med oboževalci povzročila obilico nemira, saj so bili prepričani, da bo Valve pričakovane razširitve za prvotno izdajo izdelal na hitro ter jih izdal kot popolnoma novo igro. Posledica je bila celo bojkot nove igre, na kar so pri Valveu odgovorili na zanimiv način. Dva najglasnejša akterja bojkota so pripeljali v Seattle, ju nastanili (na stroške studia seveda) ter jima omogočili izdaten predogled nove igre. Kasneje sta poskušala pomiriti skupnost, saj sta povedala, da je igra še pred izidom dodelana ter da ni skrbi, da bi bila spacana skupaj. A skupnost se je na to odzvala z obtožbami o podkupovanju.

Med zmešnjavo je bilo slišati tudi krike modifikatorja igre. Joe W-A je menil, da bi si tudi on zaslužil ogled Valveovega studia, s čimer bi dobil tudi priložnost pokazati svoj mod igre razvijalcem le-te. A Valve mu je odgovoril, da tokrat oni bojkotirajo modifikacijo. Joe jih je v hecu vprašal, če to pomeni, da bo moral k sebi domov na lastne stroške...

14 komentarjev

Valve pripravlja PS3 ekipo

bit-tech.net - Kot smo že govorili, v preteklosti Valve ni bil preveč naklonjen Sonyjevemu PlayStation 3, vseeno pa so se na tej platformi znašle igre. Slednje je predelal kar založnik EA, tukaj pa se najde tudi težava oz. razlog za spremembo odločitve. Za primer so postavili The Orange Box, ki združuje Half-Life 2, HL2: Episode One, HL2: Episode Two, Team Fortress 2 in Portal. PC in Xbox360 igri sta pri Metacriticu dosegli oceno zavidljivih 96 %, medtem ko je PS3 različica dosegla le 84 %.

Pri Valve so se zato odločili, da bodo, kljub pomanjkanju navdušenja nad platformo, razvoj PlayStation 3 iger preselili pod isto streho. Tako bodo izidi vseh treh platform sovpadali, enaka pa bo tudi kvaliteta in podpora po izidu. Zato pravijo, da že iščejo talentirane programerje za PlayStation 3. A vseeno jim lahko pošljete življenjepis, tudi če nimate izkušenj s PS3. Talentiranih razvijalcev se nikoli ne branijo.

14 komentarjev

Valve ne mara PS3

bit-tech.net - Valve, najbolj poznan po svoji seriji prvoosebnih streljačin Half Life in spletnemu nakupovalnemu servisu Steam, ne razvija iger za PlayStation 3, temveč se ukvarjajo le z razvojem iger za osebne računalnike ter Xbox 360. Nekatere od teh je vseeno mogoče igrati tudi na PlayStationih, saj jih tja prenese eden največjih založnikov v industriji, Electronic Arts. Razlog za takšno odločitev je preprost in, glede na način razkritja, kar malo grob. Eden izmed Valveovih razvijalcev, Tom Leonard, je v intervjuju povedal, da se jim enostavno ne da ukvarjati s težavnostjo PlayStation 3, saj je programiranje za osebne računalnike in Xbox 360 veliko bolj enostavno od zahtevne arhitekture PS3. Pravi, da je v to...

70 komentarjev

Valve išče inženirje za prenos njihovih iger na Linux

Slo-Tech - Na Valve-ovi strani se je pojavil razpis za novo delovno mesto. Med odgovornostmi je naveden tudi prenos iger iz Windows platforme na Linux. Očitno so pri Valve-u opazili, da se Linux trg počasi a vztrajno veča in hočejo biti med prvimi ponudniki Linux iger. Ker konkurenca ne počiva, so tudi pri ID-ju obljubili, da bo njihov nov FPS Enemy Territory: Quake Wars imel podporo za Linux, isto pa so obljubili tudi pri Epic-u za njihov Unreal Tournament III. Kmalu ne bo več izgovorov zakaj ostati na Windows-u.

100 komentarjev