»

Igra za sproščanje napetosti

engadget - Eden izmed največjih hitov na Global Game Jam 2010 je zagotovo kar zmagovalka nagrade za najbolj izvirno igro, GNILLEY. Njen ustvarjalec, Glen Forrester, poznan tudi kot Radix, se je sprva osredotočal predvsem na uporabo barv, a se je v razvoju središče igralnosti popolnoma spremenilo. Svojih nasprotnikov se ne znebite s pritiskanjem enega izmed gumbov na tipkovnici oz. na miški, temveč enostavne kričite v mikrofon. Bolj ko kričite, bolj stopnjo in celo igro pretresate, kar nasprotnike tudi pokonča. Poleg efektivnega orožja je vpitje tudi ključ za odpiranje sicer skritih prehodov, vso to vpitje pa seveda pomeni, da boste za igranje potrebovali mikrofon. Če je slika vredna več kot 1000 besed, je videoposnetek vreden še nekajkrat več,...

17 komentarjev

Prodaja iger lani narasla

X-Bit Labs - Analize trga računalniških iger kažejo, da se je prodaja iger tako za konzole kot PC-je lani skokovito povečala. NPD Group, GfK Chart-Trac in Enterbrain ocenjujejo, da je bilo lani prodanih 409,9 milijona iger, kar je 11 odstotkov več kot leto prej. Za rast sta najbolj zaslužni ZDA in VB s 15- oz. 26-odstotno rastjo, medtem ko so tradicionalni ljubitelji tehnologije Japonci beležili 13-odstotni upad. V Veliki Britaniji, kjer je bila rast največja, so prodali 38 odstotkov več iger za konzole in 6 odstotkov več programja za prenosne naprave, medtem ko sta v ZDA ta odstotka znašala 22 oz. 2. Skupno so tako v ZDA prodali 268,4 milijona kosov iger, medtem ko so v Veliki Britaniji že podvojili vrednost iz leta 2003.

21 komentarjev

Filmi po računalniških igrah

bit-tech.net - Včasih so bile predloge za filme knjige, gledališke igre, opere in podobno, sedaj pa se vedno pogosteje dogaja, da filme snemajo po igrah. Takih računalniških seveda, kjer je bila pionirka legendarna Lara Croft (filmska Angelina Jolie) v Tomb Raiderju. Na Bit-Techu so prešteli, koliko filmov z enakovrstnim izvirnikom se snema ali je v predprodukciji ta trenutek, in končali pri številki 28. Še letos pričakujemo Cold Fear in Fear Effect, v naslednjih treh letih pa vse od bojda za kino še primerne adaptacije igre Halo, do nekoliko manj jasnega zapleta v World of Warcraft leta 2011. In seveda Second Life, kolikor je to pač sploh računalniška igra.

63 komentarjev

World of Warcraft: 9 milijonov aktivnih igralcev

Slashdot - Pri Blizzardu so se včeraj pohvalili, da v njihovi spletni igri World of Warcraft svoja alternativna življenja preživlja več kot 9 milijonov uporabnikov (podatki bi naj veljali za pretekli mesec). Na videogamesblogger.com so pobrskali po World Factbook ameriške osrednje obveščevalne agencije in kot zanimivost navrgli, da bi v primeru, če bi WoW svet in igralci predstavljali resnični narod, bila WoW država med 236 popisanimi državami na 90. mestu po številu prebivalcev. Mimogrede, Slovenija se nahaja na 148. mestu ;).

24 komentarjev

The Pirate Bay izdal film

The inquirer - Pri vsem znanem piratskem zalivu so izdali dokumentarni film o zgodovini izmenjave datotek preko medmrežja. Film nosi provokativen naslov: Steal This Film in je seveda prosto dostopen za prenos v različnih formatih. Klasični dokumentarci, kot so na primer tisti, ki jih snemajo pri televizijski hiši BBC, naj bi bili neustrezni, saj po mnenju ustvarjalcev Pirate Baya njihovi avtorji naj ne bi razumeli novih tehnologij in sprememb. Za prihodnost načrtujejo tudi nadaljevanja, če bo dovolj donacij, ki bi jim to omogočile.

Morda lahko kot drugi del pričakujemo parodijo na Pirate s Karibov.

12 komentarjev

Domače branje: "Slatalla, Michele in Quittner, Joshua. 1995. Masters of Deception : The Gang That Ruled Cyberspace."

Slo-Tech - Slatalla, Michele in Quittner, Joshua. 1995. Masters of Deception : The Gang That Ruled Cyberspace. Harper Perennial: New York

Knjiga Masters of Deception je še eno izmed del, ki skušajo osvetliti zgodovino hekanja in kiberkriminala. Avtorja sta namreč v knjigi popisala zgodovino ene največjih hekrskih skupin MOD (Masters of Deception) od ustanovitve, do njenega žalostnega konca. Skupino je ustanovil Phiber Optik (pravo ime Mark Abene), potem, ko so ga zaradi spora z Erikom Bloodaxeom (pravo ime Chris Goggans) izključili iz tiste čase najelitnejših hekerskih skupin Legion of Doom (LOD), ki je delovala med leti 1980 do 1990. Mimogrede, vodja LOD, Chris Goggans je po izidu imel nekaj pripomb na nepristranskost knjige. Trdil je namreč, da knjiga člane MOD prikazuje v preveč pozitivni luči.

Spor med skupinama je bil tako hud, da je na koncu privedel do prave vojne, znane pod imenom Great Hacker War, v kateri so si člani skupine vdirali v računalnike drug drugega, se nadlegovali...

7 komentarjev

Matrica, filmska usoda mikroorganizmov

Wired News - V Matrici so iz ljudi pridobivali elektriko. To je očitno do intenzivnega razmišljanja spravilo kar nekaj ljudi. Tako je 16 letni Kartik Madiraju uspel iz "magnetnih bakterij", 48 ur pridobivati 5,5 µW energije pri 25 µA. Belgijci so poizkusili več različnih bakterij najprej krmiti z odpadki. V kombinaciji z gorivimi celicami, jim je uspelo pridobivati elektriko. Na koncu je večino energije proizvajal en sam rod:Brevibacillus agri. Seveda jim je uspelo pridobiti elektriko tudi s človeškim urinom.

Da se ne bo bakterija, z imenom Neo, zbudila, bo potrebno uporabiti najmočnejšega agenta Smitha.

28 komentarjev

Računalniški program, ki bo napovedal uspeh filma

Ars Technica - Profesor Ramesh Sharda iz državne univerze v Oklahomi je napisal računalniški program, ki naj bi napovedal, ali bo nek film uspešnica ali ne. Program upošteva številne parametre, med drugim: oceno, konkurenco s strani drugih filmov ob trenutku izida, moč igralske postave, žanr, posebne učinke, ali je film nadaljevanje, v kolikih dvoranah bo igral ob premieri...

Program napovedi uredi v devet kategorij. Od "flop"-a (polomije), ki zasluži miljonček zelencev, do "blockbusterja" (mega uspešnice), ki studiu pridela 200 miljonov dolarjev prihodka.

Program je testiral na 800 že obstoječih filmih. Neverjetno, ampak program je v 37% pravilno uvrstil film. Preostalih 63% pa je v 75%-ih uvrstil le eno kategorijo višje ali nižje od dejanskega stanja.

Tako so prvi studii že pokazali zanimanje za program in mu obljubili dodatna sredstva, da svoj program še izpopolni. Prav tako podobni programi zanimajo tudi glasbeno industrijo. Kratko bodo spet potegnili filmofili in ljubitelji dobre...

17 komentarjev

"Zanimiv" poskus filmske in glasbene industrije

RTV Slovenija - Spletni portal rtvslo.si poroča, da bosta filmska in glasbena industrija na trg poslali brezplačen program, ki bo z računalnika odstranil programe za izmenjavo nelegalnih avdio in video datotek.

Program naj bi deloval tako, da na računalniku poišče programe za izmenjavo datotek, lahko pa tudi izbriše avtorsko zaščitene avdio in/ali video datoteke.

Za razvoj programa z imenom Digital File Check so se pri Mednarodni zvezi fonografske industrije odločili zaradi želje po zmanjšanju izmenjave piratskih multimedijskih vsebin. Zainteresiranim uporabnikom bo na spletu na voljo brezplačno. Predstavniki filmske in glasbene industrije upajo, da bo program uporabilo čim več ljudi, ciljajo pa zlasti na delodajalce in starše.

Več o programu lahko preberete tukaj.

Brez komentarja.

63 komentarjev

Odprtokoden film

Slo-Tech - Na Slo-Techu se je v debatah o piratiziranju pogosto omenjalo, da če ne bo več mogoče piratiziranje filmov, bomo začeli gledati/delati odprtokodne filme. To je mogoče prvi odprtokoden film, ki bo začel tradicijo.

Fundacija Blender in Nizozemski inštitut za umetnost sta pričela z ustvarjanjem 3D animiranega kratkega filma, ki ga bosta ustvarila z odprtokodnimi orodji Blender, GIMP... Film pa bodo tudi ponudili pod odprtokodno licenco GPL.



P.S.: Za vse, ki ste začetniki v Blenderju, je zelo koristna brezplačna knjiga Blender_3D:_Noob_to_Pro.

14 komentarjev

S.T.R.A.H.

Gamer's Depot - Če še ne veste, je F.E.A.R., kot so svojo najnovejšo prvoosebno streljanko poimenovali pri razvijalcu Monolith (NOLF 1 in 2, TRON 2.0), na letošnjem sejmu E3, prejel nagrado "Best Of E3". Vsi, ki ste že videli F.E.A.R-ov predstavitveni fimček ( ogled) zelo dobro veste, zakaj je temu tako, ostalim pa naj povem, da gre za nekakšno mešanico med Half-Life 2 in Doom-om 3.

Grafična podoba in obnašanje predmetov je zelo podobno Half-Life-u 2 -- uporablja Havok fizikalni in izboljšan Lithtech grafični pogon -- tematika igre pa ima opraviti s temnimi silami zla. Vaša naloga je, da kot predstavnik najbolj elitne državne enote za posredovanja v izrednih razmerah, ugotovite, kaj je krvavo pokončalo nekoliko manj elitno Delta force enoto, ko je poskušala zavzeti oblegan nebotičnik.

Zavoljo dejstva, da so Monolith z obema NOLF-oma jako impresionirali, skoraj da ni S.T.R.A.H.-u, da bi F.E.A.R. razočaral. V pogovoru za gamers-depot so producent, glavni razvijalec igre in razvijalec pogona igre...

18 komentarjev

Boj z mlini na veter ali kako preprečiti snemanje filmov

več strani - Verjetno mi ni potrebno razlagati, kaj so t.i. "cami", ki se hitro po izidu filma v ZDA znajdejo na različnih spletnih straneh, kakor po drugi strani ne začudenja, kdo jih zaradi njihove nizke kvalitete sploh gleda. Ampak, včasih je ekskluziva pomembnejša, in če lahko tako na nepošten način še kdo zasluži, za ljudi potem res ni ovir.

Tako je razmišljala tudi trojica gledalcev filma The Day After Tommorow, ki je film na treh različnih koncih v Los Angelesu in Kanadi snemala s kamkorderji. Zaradi zakonodaje, ki v omenjenih državah to prepoveduje, so posredovali uslužbenci, in posameznike pridržali. Sledilo je seveda moralno poročila MPAA, kako je omenjeno počenje kaznivo.

Slashdot pa tudi poroča, da je Sony razvil način, kako omenjeno početje onemogočiti in ga tudi patentiral. Podobno razmišljajo tudi pri Cinei, kjer so razvili sistem, ki z modulacijo slike film na kameri naredi neuporaben.

Sicer vse lepo in prav, samo poraja se mi vprašanje, kaj bi se zgodilo, če bi filmi...

18 komentarjev

DVD enote, ki bodo cenzurirale filme

Independent - Da imajo starši radi svoje otroke pod nadzorom, je splošno znano dejstvo in verjetno prav v težnji izkoristiti prej omenjeno željo staršev, bodo na trg prišle DVD-enote, ki bodo cenzurirale filme. Tako bodo ClearPlayjeve naprave glede na stopnjo, ki jo boste nastavili, preskočile oz. utišale dele filma, ki bodo žaljivi in neprimerni za gledalce. A ker takšno početje vpliva na izgled umetniškega izdelka, so režiserji, med drugim tudi Steven Spielberg, že vložili tožbo proti podjetju, ki pa se je kljub takšnim in podobnim pritiskom odločilo poslati njihov DVD predvajalnik na trg.

Sedaj si, dragi bralci, predstavljajte Vojno zvezd brez nasilja in ostalih PG-13 bonbončkov ...

18 komentarjev