» »

Reklamacija plosce

Reklamacija plosce

tec ::

Pred kratkim sem v garancijo poslal plosco, ki je dokoncno nehala delovat po enem letu. V firmu, kjer sem jo kupil so mi po parih dneh in vsakodnevnem klicarjenju potrdili, da je plosca res zanic in da bom dobil novo. No, to novo plosco sem danes dobil in kar mi je prvo padlo v oci je to, da sploh ni bila nova. V stari skatli sem dobil samo plosco, brez dodatnih kablov in podobnega (sicer se ne pritozujem, ker jim sam teh kablov tudi se nisem vrnil).
Ze na prvi pogled se je videlo, da je bila v uporabi kar nekaj casa, ker je bilo videti prah pod ventilatorjem na cipsetu. Srednji slot za ram je bil rahlo poskodovan, vendar dovolj da nisem mogel notri pritisnit rama. Kovinska ohisja pri zunanjih konektorjih so bila zelo popraskana, kar je ocitno da je bila plosca veckrat ze vzeta in ohisja. En konektor za zvocnike je imel vdolbino od izvijaca, kar je se bolj jasno, da je s to plosco nekdo zelo slabo ravnal. Poleg tega pa sta bila oba COM porta zvita navzdol, tako da nisem mogel plosce pravilno vstavit v ohisje, dokler nisem malo porezal tiste kovinske zascite na ohisju. Uglavnem ze takrat me je vse minilo. No, potem ko jo koncno spravim v ohisje se lepo prizge, in se boota v winxp. Se postavi na 3/4, ravno do welcome okna na winxp, ko se masina ugasne. Ok, sem pac predvideval da je kaj narobe z winsi, zato zamenjam disk, kjer sem imel instalirane druge winxp (oboji so bili instalirani na istem cipsetu), isti problem. Potem pa bootam z winxp cdjem, da bom na novo winse instaliral, pa spet pridem do okna, kjer prvic pritisnes enter in spet se masina ugasne. Poskusil sem isto se enkrat, samo da sem sedaj odkljucil vse nepotrebne komponente, pa spet isto. Zato sem plato zamenjal z eno drugo, ki jo imam se tukaj, kjer pa vse tekoce dela.
Torej, kaj lahko sedaj se naredim? Sem dejansko upravicen do NOVE plosce, torej se ne uporabljene, glede na moje tezave, al mi lahko dajo kar eno, ki so jo imel na servisu za testiranje?
Pa da ne omenjam, da sem ze 10 dni brez svoje glavne masine, kar mi je povzrocilo ze veliko skode.

Hvala

bosstjann ::

upravičen si do nove

če ti je v 45 dneh niso uspeli popraviti (tvoje). Obvezno novo.

lp boštjan

OZZY ::

koker vem imaš po zakonu tudi neko možnost uveljavljanja izpada dohodka zaradi okvare.......mal pokliči na zavod za varstvo potrošnikov pa se informiri. Sem pa bral v zakonu, da je to nekako možno, če to dokažeš.
Go with the flow.

Koci ::

zahtevaj novo, če je ne dajo pa se obrni na urad za varstvo potrošnikov.Mam izkupnje z njimi - zelo radi pomagajo
Panta rei!!

MadSiluro ::

Hmm,..zanimivo,..Uradni čas v katerem mora biti reklamacija rešena je 45 dni,..Če si dobil zamenjano matično ploščo od podjetja , ki ni uvoznik je zelo velika verjetnost ,da so dali ploščo v reklamacijo ter prejeli rabljeno ploščo iz reklamacije,..Kar ni njihova napaka ampak napaka uvoznika,..Kar se tvoje matične plošče tiče si 100% da je res bila defektna?
Ker ponavadi je problem , da se fantiči , malce preveč igrate z nastavitvami ali pa z mostički za cmoss reset in potem se plošča ne prižge,... Zelo verjetno ti bodo zadevo uštimali ker ni nikomur v interesu ,da bi delal probleme,..vsaj iz mojih izkušenj,..LP
May the force be with you,..


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis Avtera

Oddelek: Strojna oprema
449113 (4468) 69charger
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
536206 (6206) AngelOfDeath
»

kaj sledi po 45 dneh od uveljavitve garancije? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
754806 (3582) cpu
»

Komu je ze kdaj Cd-rom (RW) zlomu cd medtem k se je vrteu?

Oddelek: Strojna oprema
81005 (859) swar
»

Nategovanje glede garancije

Oddelek: Loža
91210 (870) Lime

Več podobnih tem