Forum » Šola » 10 festival racunalnistva
10 festival racunalnistva
PingoUser ::
Pozdravljeni,
V soboto, 3.4.2004 bo spet tekmovanje iz racunalnistva (znano tudi kot 10. Festival racunalnistva). V okviru tega tekmovanja poteka tudi tekmovanje iz poznavanja Unixa, na katratko iz Linuxa. Tekmovanje ni administratorsko, gre za nekaj splosnih nalog, ki so resljive na preprost nacin s skriptnimi orodji, domacimi v Linuxu.
Podatki o lanskem tekmovanju iz Unixa so tule, skupaj z nalogami in njihovimi uradnimi resitvami: http://www.lugos.si/delo/tekm/unix-2003/.
Tekmovanje bo tudi letos podobno lanskemu in sledi razpisnim pogojem, ki so objavljeni tule:
http://www2.arnes.si/~ljzotks2/racunaln....
Na tekmovanje se tekmovalci SE VEDNO lahko prijavijo na naslovu: http://www.zveza-zotks.si/e_prijave/gzm....
Tisti, ki ste srednjesolci, opozorite svoje ucitelje, da vas prijavijo. Na tekmovanju lahko dobite lepe nagrade, poteka pa po tradicionalnem racunalniskem tekmovanju in pred razglasitvijo rezultatov.
Pravilnik tekmovanja
Tekmovanje v obvladovanju operacijskega sistema Unix 11. člen Tekmovalci imajo na voljo uro in pol za reševanje štirih nalog. Reševanje poteka na računalnikih v okolju Linux. Uporabljena je distribucija Pingo 2.0.
Poudarki vsebine nalog:
1. učinkovita uporaba regularnih izrazov,
2. uporaba cevovodov v ukazni lupini,
3. optimalna izvedba algoritmov, zapisanih v skriptnih jezikih,
4. prepoznava in uporaba nekega temeljnega koncepta Unixa.
Tekmovanje je primerno za tekmovalce vseh srednješolskih stopenj. Tekmovanje poteka po zaključku ostalih tekmovanj iz računalništva in pred razglasitvijo rezultatov. Tekmovalci se nanj lahko prijavijo ne glede na to, ali sodelujejo na drugih tekmovanjih.
Za reševanje lahko tekmovalci uporabijo:
• ukazne lupine, ki so na voljo v distribuciji Pingo 2.0: bash, sh, tcsh
• sistemska orodja, denimo ls, cat, cp, mv, mkdir, touch, rm, sort, uniq ... ki so del paketa coreutils
• orodja sed, awk,
• interpretirane jezike perl ali python Rešitev nalog v prevedenih jezikih (C, C++...) ni mogoče uporabiti.
Tekmovalci smejo na tekmovanju uporabljati vso računalniško literaturo. Vabljeni so, da prinesejo priročnike priljubljenih orodij.
Tekmovalci svoje rešitve pripravijo na računalnikih, testiranje rešitev pa je prepuščeno testnemu okolju. Rešitve, ki vzdržijo največ preskusov, dobijo tudi največ točk. V primeru enakovrednih rešitev se lahko tekmovalna komisija odloči za podrobnejši pregled rešitev in tekmovalce razvrsti glede na kakovost rešitev.
Tekmovalna komisija podeli tri nagrade za doseženo prvo, drugo in tretje mesto. Glede na število prijav in nagradni sklad lahko tekmovalna komisija podeli še dodatne nagrade.
V soboto, 3.4.2004 bo spet tekmovanje iz racunalnistva (znano tudi kot 10. Festival racunalnistva). V okviru tega tekmovanja poteka tudi tekmovanje iz poznavanja Unixa, na katratko iz Linuxa. Tekmovanje ni administratorsko, gre za nekaj splosnih nalog, ki so resljive na preprost nacin s skriptnimi orodji, domacimi v Linuxu.
Podatki o lanskem tekmovanju iz Unixa so tule, skupaj z nalogami in njihovimi uradnimi resitvami: http://www.lugos.si/delo/tekm/unix-2003/.
Tekmovanje bo tudi letos podobno lanskemu in sledi razpisnim pogojem, ki so objavljeni tule:
http://www2.arnes.si/~ljzotks2/racunaln....
Na tekmovanje se tekmovalci SE VEDNO lahko prijavijo na naslovu: http://www.zveza-zotks.si/e_prijave/gzm....
Tisti, ki ste srednjesolci, opozorite svoje ucitelje, da vas prijavijo. Na tekmovanju lahko dobite lepe nagrade, poteka pa po tradicionalnem racunalniskem tekmovanju in pred razglasitvijo rezultatov.
Pravilnik tekmovanja
Tekmovanje v obvladovanju operacijskega sistema Unix 11. člen Tekmovalci imajo na voljo uro in pol za reševanje štirih nalog. Reševanje poteka na računalnikih v okolju Linux. Uporabljena je distribucija Pingo 2.0.
Poudarki vsebine nalog:
1. učinkovita uporaba regularnih izrazov,
2. uporaba cevovodov v ukazni lupini,
3. optimalna izvedba algoritmov, zapisanih v skriptnih jezikih,
4. prepoznava in uporaba nekega temeljnega koncepta Unixa.
Tekmovanje je primerno za tekmovalce vseh srednješolskih stopenj. Tekmovanje poteka po zaključku ostalih tekmovanj iz računalništva in pred razglasitvijo rezultatov. Tekmovalci se nanj lahko prijavijo ne glede na to, ali sodelujejo na drugih tekmovanjih.
Za reševanje lahko tekmovalci uporabijo:
• ukazne lupine, ki so na voljo v distribuciji Pingo 2.0: bash, sh, tcsh
• sistemska orodja, denimo ls, cat, cp, mv, mkdir, touch, rm, sort, uniq ... ki so del paketa coreutils
• orodja sed, awk,
• interpretirane jezike perl ali python Rešitev nalog v prevedenih jezikih (C, C++...) ni mogoče uporabiti.
Tekmovalci smejo na tekmovanju uporabljati vso računalniško literaturo. Vabljeni so, da prinesejo priročnike priljubljenih orodij.
Tekmovalci svoje rešitve pripravijo na računalnikih, testiranje rešitev pa je prepuščeno testnemu okolju. Rešitve, ki vzdržijo največ preskusov, dobijo tudi največ točk. V primeru enakovrednih rešitev se lahko tekmovalna komisija odloči za podrobnejši pregled rešitev in tekmovalce razvrsti glede na kakovost rešitev.
Tekmovalna komisija podeli tri nagrade za doseženo prvo, drugo in tretje mesto. Glede na število prijav in nagradni sklad lahko tekmovalna komisija podeli še dodatne nagrade.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | CEOI 2017 v LjubljaniOddelek: Novice / Ostalo | 5866 (4576) | WhiteAngel |
» | Tekmovanje iz programiranjaOddelek: Šola | 5085 (4327) | Yacked2 |
» | Na mednarodni fizikalni olimpijadi en bron za SlovenijoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8333 (7066) | Vajenc |
» | Slovenija do brona na mednarodni biološki olimpijadiOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8389 (7218) | AnWar |
» | 3. srednješolsko tekmovanje IJS v znanju računalništvaOddelek: Novice / --Nerazporejeno-- | 5557 (4407) | BigWhale |