» »

W in Z buffer?

W in Z buffer?

slycer ::

Zanima me, kakšna je razlika med tema bufferjema? Kateri je boljši in katerega podpira voodoo3.

Senitel ::

Z in W buffer skrbita za pravilno renderiranje 3D scene (da so vidne samo tiste pike, ki morajo biti vidne). 16 bitni Z ali W buffer lahko ločita 65535 različnih globin. Te "globine" se raztezajo od front plane-a (0) pa do back plane-a (1), scena se renderira samo v tem globinskem obsegu. Pri klasičnem z-bufferju se večina teh globinskih nivojev nadrenja precej spredaj (pri kameri). Pri w-bufferju pa se ti globinski nivoji nekoliko bolj enakomerno razporedijo od front plane-a pa do back-plane-a.
Praktična razlika? Če imamo 16 bitni z-buffer in 16 bitni w-buffer, bomo pri z-bufferju lahko opazili, da se nekatere precej oddaljene točke "tepejo" z ozadjem, ko pa je objekt dovolj blizu bo vse v najlepšem redu. Pri 16 bitnem w-bufferju pa se oddaljene toče naj nebi "teple" z ozadjem (ker je več globinskih nivojev v ozadju), lahko pa se zgodi, da nam jih zmanjka spredaj in zgodba se ponovi (razni piksli ali celo trikotniki kar popajo od nekje).
W-buffer so pogruntali pri 3dfx-u in je predvsem dobra ideja, ki pa se v praksi ne obnese najbolje. Z-buffer deluje povsem po optičnih zakonitostih, in tudi razporeditev je taka. Kateri je boljši... Če imaš 16 bitni z-buffer in 16 bitni w-buffer bi rekel, da je w-buffer nekoliko boljši (če ni preveč trikotnikov). Sicer pa 24 in 32 bitni z-buffer rulata...
Praktično ves hardware (Voodoo 3, Voodoo 4&5, GeForce, Radeon) podpirata oba načina (tako z kot tudi w).


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gothic 2 ne dela zaradi novih ATI-jevih driverjev

Oddelek: Igre
91131 (996) nosferatu666
»

30.30 Detenatorji

Oddelek: Novice / Grafične kartice
111968 (1968) Lee_Nover
»

Test Kyra II

Oddelek: Novice / Nova vsebina
141906 (1906) OZZY
»

Kva praute na Kyro2

Oddelek: Zvok in slika
261622 (1193) Senitel

Več podobnih tem