» »

Kako ugotoviti ali je bil avto karamboliran?

Kako ugotoviti ali je bil avto karamboliran?

Avenger ::

Enkrat sem po TV gledal oddajo, kjer je model vzel eno napravco in jo položil nekam na havbo od avta in mu je gizmo povedal, da je bil avto karamboliran, če se prov spomnim, zaradi določenih lastnosti barve. Kje se kej tazga dobi in kako se še da ugotovit 'temno' preteklost avta, ki ga kupuješ. Baje tud servisna knjižica ne velja nič, ker se jih da ponarejat...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

zlobcek ::

S tisto napravico je izmeril debelino nanosa barve. Če je bil kalamboliran, ti bo znal povedat vsak klepar samo iz pogleda na avto. No vsaj pri meni je blo tko, ko sem ga vzel s sabo:)

IceIceBaby ::

Jup, najbolj sigurni indikator je izurjeno oko kleparja, mehanika ali nekoga si se res spozna na avtomobile. Ko sem jaz kupoval sem sabo vzel znanca, ki že celo življenje preprodaja avtomobile in taki že iz parih metrov znajo povedat o avtomobilu več kot lastnik :)

Drugač metoda, ki jo lahko sam uporabiš je natančen pregled. Špranje in spoji na avtomobilu morjo bit ravni (recimo spredaj med pokrovom motorja in blatnikom), če odpreš haubo pogledaš spoje spodi in morajo bit ravni. Če je to kej zamaknjeno je bil avto verjetno slabo popravljen, če je vse ravno avto ni bil zaleten ali pa je bil popravljen kot je treba kar je tudi vredu.

Pol lahko barvo pogledaš od strani. Če je bila zadeva površno pobarvana boš videl drugačno texturo na barvanem delu kot na ostalem avtomobilu. Samo sej pravim, v teoriji je to lahklo govorit, v praksi pa rabiš mal izkušenj, da to opaziš. Vzemi sabo strokovnjaka.

Aja, tista naprava je pa navaden magnet. Nekateri bolj fancy imajo display ki ti pokaže ali je barvano ali ne, lahko pa uporabiš navadne magnetke za na hladilnik. Zadeva je enostavna, če je pod barvo samo pločevina bo magnet bolj prijel kot če je spodaj še plast kita.

frenk ::

...samo pazi, da ga z magnetom ne popraskaš:D

dvign tepihe pri vozniku, uzad v prtlažniku pa poglej če je vse tako kot more bit, poglej če vrata lepo stojijo gor, če havba lepo gor stoji, poglej tud mašino, olje, svečke, itd...posluš mašino kako laufa in navsezadnje uporabi domišljijo;)...pa preden ga kupiš pejd nujn na avtocesto sprobat, kako stabilen je pri visokuh hitrostih, ker so nekatere napake šele tam dobro opazne...recimo če ti pri 120km/h skozi kakšno šprano not piha itd...najbol je pa seveda kšnga mehankarja poklicat:)

cattom ::

...S tisto napravico je izmeril debelino nanosa barve

Lani ko sem kupoval avto mi je frend posodil taksno napravico.Ta napravica pa meri debelino pleha.Če avto ni videl kleparja display pokaže tam od 100 do 180 enot,odstopanja so zelo majhna.Na mojem 14 let starem golfu je kazalo 105 enot kamorkoli sem prislonil magnet.Če pa sem prislonil magnet na frendov avto je tudi povsod kazalo enako (140 enot) razen na vratih je števec poskočil na 700. Vrata je imel udarjen a in klepar jih je seveda kital,tam koder je nanos kita displaj takoj pokaže drugo vrednost.

HyperKiller ::

to da iz vseh strani gledaš barvo je ena redhih metod ki jih poznm.
Dve osnovne:
potrebno pa je tudi na dele ki so skriti znotraj avtomobila.npr: če je avto pretstal lažje čelno trčenje, se ob popolnem uničenju deformirajo tudi drugi elementi [like killer] in če stvar še dela , se je ne menja (kilerje popravljati je težko.)
pogledati se splače za novimi deli, recimo opatiš da je na sprednji levi strani novo vzmetenje.(tip ga ni menjal ke r se mu je zdelo)
Pri Microsoftu uspešno izrezujejo varnostne luknje.

Cr00k ::

...da je bil avto karamboliran spredaj, odpres havbo, pa pogledas sraufe(pri blatnikih...), kako so zasraufan... oz. se takoj vid ce je bilo kej sraufan..., ker tovarnisko zgleda kot da je z sraufi skupaj vse pobarvan,... ce je blo pa kej popravljanja... se pa na plocevini takoj vidjo ravsice, okol glave sraufa...

upam da nism prevec zakompliciru :)

zlobcek ::

cattom, se posipam s pepelom:) Tocn nism vedu kaj se meri z tisto napravo, tko da...

No zdej vem:)

LP Zlobcek

SkIDiver ::

Jz takoj spoznam razbit avto. Sam pogledaš linije avtomobila, razmake med špranjami na avtu, smer barvanja, lak, šraufe na sprednjih blatnikih, pogled pod prednjimi tepihi. To kar se tiče pleharije in šasije. Kar se tiče motorja motorja gledam prožnost glede na številke na števcu. Prva stvar je poravnanost številk na števcu. Če niso vse ravne v vrsti je bil premaknjen. Potem med samo vožnjo gledam pospeške, zaviranje motorja, vibracije na volan. Pri samem motorju oljni madeži po motorju, odvijem pokrovček za olje ko laufa in ga pustim gor odvitega. Če stoji gor je kompresija motorja vredu. Če pade dol so šli obročki na cilindrih in/ali tesnilo glave. ter še podobne sumljive stvari, ki padejo v oči. Pri ugotavljanju kilometrine seveda pogledam tudi sedeže, volanski obroč, ročka za odpiranje vrat na voznikovi strani, prestavna ročica in ostala znamenja. Vse to mora imet neko mero obrabljenosti-zguljenosti. Pomemben element so tudi stekla avtomobila. Vsa imajo enak žig. Če ma katero steklo drugačno ni original. Torej je blo poškodovano.

Za vse skupaj je potrebna praksa na samih avtomobilih. Samo morš si vzet čas in ga v miru pregledat celega.

HyperKiller ::

dejstvo je da boš z kupljenim najverjetneje zadovoljen če op prvem pogledu občutiš kul filing.Ampak v vsej tej navdušenosti običajno pozabiš gledati podrobnosti in napake, vedno je dobro da imaš s sabo nekoga, ki si stvari ne želi tako močno kot ti, da te "drži nazaj" in si kritično ogleda blago.
pa še ko se pogalaš za ceno ti pomaga.8-)
Pri Microsoftu uspešno izrezujejo varnostne luknje.

Lebron_ ::

mi prosim poveš kako se natačno imenuje tisti detektor za barvo ??
Kje se kupi?

In koliko stane?

lp.

#000000 ::

Ja če je novejši ga (glede mašine odpelješ k mehaniku, da ga priklop na računalnik) tam pokaže vse, če je star pa isto (samo je dobro imat svojga mehankarja) glede pleha tudi peleš pač še kleparju. Seveda to nekaj stane (računalnik=cca 10.000 sit, al pa kaka pijača če poznaš folk) ampak ne boš zdej vsakih plužen tja vozil, pelješ tistega za kerga si skor 100% da je OK, in narediš še ta zadnji test. Boljš plačat še to kot kupit nekaj kjer ti rikne sklopka/menjalnik/mašina čez nekaj dni/tednov. LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

AngelOfDeath ::

@ Lebron_

merilec debeline laka

dobri se začnejo nekje od 800€ naprej
edit: Slovnica

SkIDiver ::

Merilec laka samo pokaže kaka je debelina barve in laka. Torej razlika med merilcem in kovino. ne pove pa al je bil avto dejansko butnjen pa povit al pa je bil samo podrajsan ali kaj drugega.

Če bi sam kupoval avto me ne bi motilo, če mi lastnik pove, da so bila vrata podrajsana in so potem le ta kvalitetno popravljena. To se pač dogaja. Ča pa je bil avto zbit je pa že druga pesem. Je lahko tud zategnjen. v obeh primerih pa je bil štrihan kar ti merilec pokaže. Samo ne veš al je bil lažje poškodovan-samo lepotno al je bil tud težje.

Scorpia ::

SklDriver : Prva stvar je poravnanost številk na števcu. Če niso vse ravne v vrsti je bil premaknjen.


Tuki se ne strinjam s tabo, če hočeš ti najdem tisoč avtomobilov da števec nima v ravni vrsti. Tak analogni števec se ravne vrste drži tja do 150 tisoč kilometrov, pol kasneje ga kr precej jebe ta ravma vrsta. Edino če avto ima znižan na 120 tisoč in niso v ravni vrsti pol je že druga zgodba. Sam tisti ki zniža si tudi vzame čas pa fajn naredi. Sam ti mehanski števci tudi pod 150 tisoč, ki niso znižani spet nimajo tolk ravno vrsto.

Aja pa eni avti imajo en pokrov pod motorjem, zdej ne vem kateri se ne ukvarjam s tem, ampak če je avto udarjen od spredi, tista zaščita spodi se nikoli več ne usede prav in se vidi da je uporabljena sila da se namesti.


#000000 glede mašine odpelješ k mehaniku, da ga priklop na računalnik

To ti 100% ne pove da so kabli vredu od motorja vredu, pa marsikaj drugega. Ko sem jaz imel težave z mašino tisti računalnik je kazal da je ok. Ta računalnik kaže samo kako dela dejansko računalnik od avta, mehansko pa nima blage veze. Najbolš je avto vozit, in pol vidiš kako se motor odziva. Seveda tudi ostalo.

Na internetu je en odličen članek o tem ko kupuješ rabljeni avto in je napisan prav vse na kar moreš najbol paziti. Pa tudi ko voziš avto na kaj biti pozoren in menjalnik. Zdaj kar se spomnim je da sklopko probaš tako da ročno daš do konca, v drugo prestavo in počasi spuščaš sklopko in če avto ugasne je dobra. Za menjalnik je dobro da vsako posebi preverjaš tako da na vsaki brzini greš določeno hitrost in spustiš gas. Če se nič ne sliši iz menjalnika in če ročaj ne trese so zobniki vredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

Širajzl ::

#000000 ::

Aja no sej ne vem kako dejansko je s temi računalniki ampak ideja ni slaba. Sklopka pa je tko če ima nizek pedal (čeprav se da to tud naštelat) al pa če takoj prime, takrat je v buli.

Jest ko sem kupoval sem 'ponavad kupil na uč' zato sem se dostkrat zaje... zdej če gre za avto ki ga misliš plačat od 100-300.000 sit je brez veze gledat in se metat pod njega ter preverjat kej dost ker gajba je v piz.. če pa je misliš dat kak mio ali več tam pa se že splača mal bolj podrobno pregledat, največ pa se vid če avto dejansko pelješ recimo pol kroga po obvoznici in za nazaj čez mesto, semaforčki, bremzanje zavijanje ti povejo kr dosti (seveda če si mal voznika 'maš občutek za avto' če je človek tumplek za vožnjo pol mu to ne pomaga kej dost) ampak ponavad če z avtom nardiš ene 20-30 KM ti že da neke podatke (al kej poka čez lukne, kolk ma lufta volan, kako delajo bremze, al kej cvil, a kej trokera, cuka, kako se šalta, a delajo vsi žmigavci, se odpirajo vsa okna na knof/zajlo, kje kaj pihlja, ali te zalije in crkne ko zapeleš čez lužo :D ipd. Tko da če skombiniraš vizuelnost z vožnjo, skor garant ne boš falil. Aja pa še tole, papirji so tud pomembna zadeva. LP

Scorpia ::

Karkoli že, če kupuješ rabljeni avto od njega moraš pričakovati stroške, kot so naprimer menjava olja, zavor, optiko naredit, nove gume itd... Je polno tega. Ker če tisti, ki avto prodaja bo na videz itak vredu, ampak ne bo mu se dal denar porabiti na te stvari ker ga prodaja. So pa tudi izjeme, da je nekdo prej vse to naredil ko ni imel namena prodajat ali pa je preveč dober bil.
Kot eni pravijo, najbolše imeti mehanika pri sebi če lahko. Drugo naredite eno pogodbo da en del plačaš zdej drug del pa kasneje(recimo dan, dva da preizkusiš avto). Če pa hočeš ceneje priti do avta, plačaj enemu švercerju pa greš tam za vičem kjer se rabljena avta prodajajo, pa boš dobil avto vsaj 100 če ne celo 200 tisoč ceneje. Pač majo svoje fore.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330197 (26253) tomhuggins
»

Kupovanje rabljenega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12727328 (19236) TheJack
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20956137 (46944) kixs
»

Kupovanje rabljenega avtomobila

Oddelek: Na cesti
215853 (5331) SkIDiver
»

Kateri avto do 200k?

Oddelek: Loža
492442 (1833) krneki0001

Več podobnih tem