» »

Dobri stari Clio

Dobri stari Clio

1
2
»

OutOfTheBox ::

Kontekst je pač potreba razumet. Za naš primer vse to ne pride v poštev, ker v 2km do službe, se avto ne bo segrel, niti shladil. Ampak ja vsekakor se strinjam, vsak ima svoje potrebe in se po svoje odloča.

Utk ::

Partnerka ima do službe manj kot 2km in za furat otroke v vrtec, kadar jih jaz s svojim ne. Takrat je blo vprašanje sploh ali avto rabi, ampak ja.. kadar je slabo vreme in kadar mene ni mora pač naredit kar mora. Smo šli po dobro ohranjeno kanto za jurja takrat. Do dans v 5 letih naredila 10k km, menjala gume in alternator.

Pri nas je podobno. Samo da se ona vozi na bencin, ker se bi lahko tudi s 3,0 bencinarjem pa ne bi dost pomenilo, jaz pa z električno kanto. Ko gremo kam dlje gremo pa spet na bencin (hibrid). Kilometri so lepo razdeljeni. Ker meni se čisto nič ne skrajša če se pol ure na dan vozim s starim grdim leafom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

M-XXXX ::

OutOfTheBox je izjavil:

Kontekst je pač potreba razumet. Za naš primer vse to ne pride v poštev, ker v 2km do službe, se avto ne bo segrel, niti shladil. Ampak ja vsekakor se strinjam, vsak ima svoje potrebe in se po svoje odloča.

Ravno za to je električni avto nekaj najboljšega. Vedno se vsedeš v hladnega /toplega (obvisno od letnega časa).
No sicer to je možno tudi z webastom da ne bo pomote. Bi pa rekel da povprečen avto ki to ponuja je cenejši na električni strani kot dizelski /bencinski.
Še en win-Win za električne avte.
Pa da ne bo pomote. Si ladtim dizelski in električni avto. Brez dizelskega bi težko šlo. Električni pa zmaga v vsem razen dosegu ter svobodi.
Se zavedam prednosti in slabosti enega in drugega in kaj kateri za sabo potegne. Zavedam se kdaj je kateri primeren za koga in tudi zelo pomembno pri kakšnem budegu kdo priporoča katerega. Nič drugega kot to da ni univerzalnega pravila. Vsak premisli svoje.

ZveeZ ::

OutOfTheBox je izjavil:


če znaš kupovat, lahk dobiš dober deal. Če kupuješ naključno potem je odvisno od sreče. Partnerka ima do službe manj kot 2km in za furat otroke v vrtec, kadar jih jaz s svojim ne. Takrat je blo vprašanje sploh ali avto rabi, ampak ja.. kadar je slabo vreme in kadar mene ni mora pač naredit kar mora. Smo šli po dobro ohranjeno kanto za jurja takrat. Do dans v 5 letih naredila 10k km, menjala gume in alternator.


Ja ampak mores investirat kar nekaj casa v oglede..

No, moja zeli mali (predvsem pregleden) avto z visjim sediscem (ni nujno, je zazeljeno).
Uporaba bo mestna voznja (opravki, sluzba, trgovina) + parkrat letno 100km in 200km pot (do starsev). No za slednje bi lahko uporabila trenutni avto, ceprav ne mara dolge krave.
Trenutno ji je najbolj vsec Renault Modus. Kar sem si jih ogledal, bi me prislo okoli 3.5k do 4.5k dokler bi jih spravil na cesto (1.2 tce 100).
Mogoce bi lahko pogledal za kaksnim rabljenim EVjem, vendar ne vem ce se razlika v ceni (cca 5k dodatka) ekonomsko upravici, ker nimam moznosti polnit doma. Bi moral narediti kak izracun.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

OutOfTheBox ::

Trenutno ji je najbolj vsec Renault Modus. Kar sem si jih ogledal, bi me prislo okoli 3.5k do 4.5k dokler bi jih spravil na cesto (1.2 tce 100).


Kar dobro razmišljaš, edini problem ki ga imam pri tem so tile krš motorji. Začetni TCE-ji in večina drugih turbo bencinarjev, po 150k lahko govorimo že o blizu konca življenske dobe. To lahk izi preveriš - odpri avto net , izberi te motorje in naredi povpreček kilometrov ki jih maš gor. Tist je črta.

Fotr je kmalu od sorodnika kupil TCE 1.3 130KM za 10 jurjev. Ne Googlaj "H5FT". Jama brez dna, in pri 70k ti pokne glava. To je sicer ekstremen primer, ampak teh začetnih turbo bencinarjev ne bi tikal za noben dnar.

Zgodovina sprememb…

Glugy ::

Bimbumbam je izjavil:


Sem pomislila na EV definitivno, ampak ali niso se vedno obcutno drazji, tudi kitajski zaradi EU tarif? Sem mislila, da bi se nekaj let pocakala, da cene EV padejo in si vmes omislila pac poceni bencinca za lokalni prevoz. Trenutno smo na tesno z denarjem in si res ne zelim cez budget. Hkrati pa si ne morem cisto pomagat in me estetika vseeno malo matra :)

Nisem vedela da je Dacia Spring EV - hvala za predlog! Apropos estetika - meni so nove Dacie prav simpaticne. Tale recimo se mi zdi na prvi in hiter pogled prav fajn: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


https://www.zurnal24.si/avto/testi/kita...
Tle je leapmotor T03; električen nov za 10.290 evrov s subvencijo.

ZveeZ ::

OutOfTheBox je izjavil:

Trenutno ji je najbolj vsec Renault Modus. Kar sem si jih ogledal, bi me prislo okoli 3.5k do 4.5k dokler bi jih spravil na cesto (1.2 tce 100).


Kar dobro razmišljaš, edini problem ki ga imam pri tem so tile krš motorji. Začetni TCE-ji in večina drugih turbo bencinarjev, po 150k lahko govorimo že o blizu konca življenske dobe. To lahk izi preveriš - odpri avto net , izberi te motorje in naredi povpreček kilometrov ki jih maš gor. Tist je črta.

Fotr je kmalu od sorodnika kupil TCE 1.3 130KM za 10 jurjev. Ne Googlaj "H5FT". Jama brez dna, in pri 70k ti pokne glava. To je sicer ekstremen primer, ampak teh začetnih turbo bencinarjev ne bi tikal za noben dnar.

1.2 tce 100 je D4FT. Baziran je na neunicljivemu 1.2 16v D4F. Pravijo, da je med najbolj zanesljivimi turbo malcki.

In 2007, a new turbo engine based on the well-known D4F unit debuted on the Clio 3 model. The engineers did not just add a turbine with an intercooler to a conventional engine, there is another cylinder head, a seriously reinforced connecting rod and piston group and oil nozzles for cooling the pistons. An in-line cast-iron block for 4 cylinders, a single camshaft controlling 16 valves, a timing belt drive, and a distributed fuel injection system remained from the old engine.

The most widespread are four modifications of these power units:

780 for 74 kW or 101 hp, 145 Nm were installed on Twingo (2007 – 2011), Wind (2010 – 2011);
782 for 75 kW or 102 hp, 155 Nm were installed on Twingo (2011 – 2013), Wind (2011 – 2013);
784 for 74 kW or 101 hp, 145 Nm was installed on Clio (2007 – 2011), Modus (2007 – 2011);
786 for 76 kW or 103 hp, 155 Nm was installed on Clio (2011 – 2012), Modus (2011 – 2012).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

WhiteAngel ::

Jaz bi kakšne Ceede ali i30 gledal.

zobnik ::

Vseeno je tist kar ti je všeč samo seveda bencinar.

iloveboobz ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

za male pare po mestu drkat tole in nič druga (vsaj trenutno). Dačia Spring je outdated avto, pa itk novih ne prodajajo več pr nas.
smoki

karafeka ::

Na katerih uradnih servisih lahko te leapmotorje servisiraš?
Na peugeotovih in fiatovih?

blink ::

Bimbumbam je izjavil:

Pozdravljeni,

Doma imamo en druzinski avto, s katerim se moz prevaza v sluzbo, pa za vikend izlete. Bila sem ena tistih srecnic, ki je od corone dalje delala od doma, z januarjem pa zacnem novo sluzbo v pisarni in zato bomo zdaj rabili drugi avto. Na sreco bo moja sluzba blizu, rabimo torej za zelo lokalno voznjo (7km do vrat do vrat), prevazanje otrok v vrtec, skok v trgovino. Skratka, ne rabimo nic fensi. Gledam v rangu 10k-12k eur, ker ne zelim vlagati denarja v vec avta kot ga potrebujem in kot si ga lahko privoscimo. ChatGPT mi pravi, da je za nas najboljsa izbira dobri stari Renault Clio (TCe 90 menda). Meni je sicer lep Captur model od leta 2021 dalje, pa je zal nekih 2-3k eur nad rangom. ChatGPT pravi, da je Captur boljsa izbira od recimo C3-ja, ampak da je Clio se vedno overall boljsa izbira za nas (cena, vzdrzevanje, zanesljivost itd). Kaj pravite? Je Clio res top? Glava pravi Clio, meni je pa Captur res simpaticen. Vem, da sta to dva razlicna tipa avtomobilov, sta pa kljub temu cenovno dokaj primerljiva. A res ustrelimo mimo, ce vzamemo Capturja namesto Cliota (in to naredimo samo zato ker je meni Captur lepsi kot Clio, in zal je se par tisoc eur drazji)?

Hvala in lp


Nabavi Cliota, tistih nekaj tisoc razlike do Capturja pa imej za nekaj let goriva in zavarovanja.

iloveboobz ::

karafeka je izjavil:

Na katerih uradnih servisih lahko te leapmotorje servisiraš?
Na peugeotovih in fiatovih?


glede na to da spadajo pod stellantis grupo, bi reku da na vseh salonih, k prodajajo te znamke :)
Sj ne da maš glih kaj velik za servisirat pr _novem_ EVju. Vseeno to ni budget nemc, k bo treba servisne periodično obiskovat.
smoki

OutOfTheBox ::

iloveboobz je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

za male pare po mestu drkat tole in nič druga (vsaj trenutno). Dačia Spring je outdated avto, pa itk novih ne prodajajo več pr nas.


Čeprav ne maram kitajcev, jih je kar nekaj kul na cesti z estetskega vidika. Rad bi vedel ali to samo tipajo trg ali se že dejansko na "polno" prodaja v Sloveniji. Ker si ne predstavljam da bi tole kdo kupoval (kdo so sploh kupci tega?), glede na to da je povprečnega slovenca sram videt v poceni jajčku.

Twingo bo imel praktično isto ceno (pod 20k) in deluje dost bol normalen kot tale. Googlaj: Tata Nano, je zgledal ravno nekaj podobnega kot tole. :)

TLDR: To ni avto ki bi ga vozil povprečen slovenec. Nikoli.

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

povprečen slovenc tudi ne vozi avta v A segmentu...

Dejstvo je, da twingo še more pridit ven. In je ze v startu 2 jurja drazji, z precej manjso baterijo (-10kWh) in dost manj opreme. In do takrat k bo twingo dejansko v prodaji, se zna najdit se par bolsih kitajcov...
smoki

OutOfTheBox ::

Kitajcem ne bo pomagalo če avto ne vem kako opremijo, in bodo zgledali taki kot tale. In roko na srce, večina kitajcev zgleda grozno. Mogoče se edin BYD-ju svita kako se mora delat avte za evropski trg. Vse drugo ni omembe vredno.

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

beggers can't be chosers... na konc dneva če za isti ali manj denarja dobis več avta in je največji trade off izgled... well, micki zna bit zelo hitr vseen kak avto zgleda.
smoki

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Po izjavi sodeč bi rekel, da nisi niti dovolj star, da se usedeš za volan.


Hvala ker me pomlajuješ. Da bi te bog uslišal.

Sicer pa tišina.

mr_chai ::

Kaj sploh razmišljaš o drugih avtih, Dacia Spring je odgovor. Če ga dobiš za kakih 10k si zmagala. Tankaš doma na vtičnici in sam voziš do onemoglosti. Nimaš servisev. Razen tiste pakne menjat po kakih 50k, pa amortizerje po 150k.. Eh, nima smisla razmišljat o čem drugem.


Če pa že, pa raje vzami nekaj starejšega od Toyote, npr Yaris za kake 3k in sam tankaš ter voziš...

vilonja ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Npr. tole, pa se 3k subvencije dobis ce se ne motim.

Utk ::

Od kje ideja da je tu še subvencija?

kanarin ::

iloveboobz je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

za male pare po mestu drkat tole in nič druga (vsaj trenutno). Dačia Spring je outdated avto, pa itk novih ne prodajajo več pr nas.


Pa dej nehaj, ta Leapmotor T03 ne bi kupil niti če bi stal 5.000 €. To je čisto premajhen avto, pa tudi je precej grd. Sem pa zasledil kar velik hype o njem da je kao najcenejši EV, to ne pomeni čisto nič - če ti tak res miniaturni avto (dolžina 3,6m) aka fičo nikakor ne ustreza. Poglejte si samo recimo njogov prtljžnik (210 l) - kaj tam stoji en nahrbtnik in to je to ?

kanarin ::

OutOfTheBox je izjavil:

Kitajcem ne bo pomagalo če avto ne vem kako opremijo, in bodo zgledali taki kot tale. In roko na srce, večina kitajcev zgleda grozno.


A ti to resno - kitajski avtomobili niso samo Leapmotor T03 - to je pač samo en poceni malček. Poglej recimo leapmotor C10 pa povej če je grd. Meni je recimo Forhing T5 Evo res lep. Pa imaš cel kup Geely, BYD modelov, kitajskih znamk je sicer še precej več, samo seveda niso vse (še) prisotne na našem trgu. Kitajci definitivno znajo delat LEPE in KVALITETNE avtomobile (ter seveda cenovno konkurenčne - kljub visokim carinam), kdo to zanika je slep ali samo neumen. Kitajska je že zdaj v marsičem daleč pred Evropo in tudi kje pred ZDA, dejte se malo izobrazit.

vilonja je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Npr. tole, pa se 3k subvencije dobis ce se ne motim.


33 kW - a ti resno to priporočaš ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kanarin ()

ZveeZ ::

Realno je prihod kitajckov na nas trg super stvar za potrosnike.
Vec konkurence pomeni, da bodo morali tudi domaci proizvajalci spustiti cene na realno raven. Med covidom so dvignili cene v stratosfero, ker je bilo povprasevanje visje od ponudbe (logicno), niso pa jih vec spustili. Sedaj naj se lepo j*****.

kanarin ::

WhiteAngel je izjavil:

Jaz bi kakšne Ceede ali i30 gledal.


Se strinjam, sam imam rabljen Kia Ceed letnik 2021. Zame top avto za ta denar, ne rabim boljšega. Govorim za drugi avto v družini (prvi je Nissan Qashqai). No, mogoče bo za koga manjša ovira oz slaba stran ker gre za dokaj nizek avto (no, meni je ravno zato tudi všeč).

David Mayer ::

Sem sedel in je bila ponujena tudi testna vožnja v Forthingu, samo ni bilo prave 'kemije', kot zelo skromnemu in nekaj starejšemu kupcu so ponudili še dodaten malenkosten popust na gube, lepih oči kar ni več... Ne vem, se bojim, da bi se nam veliko ljudi smejalo s takšnim avtom, vsaj bolj kot sedaj, česar so se že navadili, mogoče se motim... Menda niti niso slabo narejeni za ta denar, 'poprodajne aktivnosti in mreža' se pa tudi širijo. Glej, ne vem, kaj morem :D

OutOfTheBox ::


Kitajci definitivno znajo delat LEPE in KVALITETNE avtomobile (ter seveda cenovno konkurenčne - kljub visokim carinam), kdo to zanika je slep ali samo neumen.


Lepota je subjektivna. Za kvaliteto bo pa čas pokazal. V tem trenutku jaz za kitajca ne bi reskiral centa, bo pa čas pokazal ko se bo vas dovolj dobilo ki boste zadeve na svoj račun testirali. Do takrat bom užival v evropskih in/ali japonskih avtomobilih.

ter seveda cenovno konkurenčne - kljub visokim carinam


To je zato ker carine pač niso še višje. Spodnji limit lahko evropa vedno sama določi in bo pač zadevo tako ali drugače morala še prilagajat, da zaščiti vaša delovna mesta, ampak istočasno ostat dovolj nizko, da spodbuja inovacije in ne višanje cen evropskih avtomobilov.

"Kdor tega ne vidi je slep ali pa neumen."

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

kanarin je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

za male pare po mestu drkat tole in nič druga (vsaj trenutno). Dačia Spring je outdated avto, pa itk novih ne prodajajo več pr nas.


Pa dej nehaj, ta Leapmotor T03 ne bi kupil niti če bi stal 5.000 €. To je čisto premajhen avto, pa tudi je precej grd. Sem pa zasledil kar velik hype o njem da je kao najcenejši EV, to ne pomeni čisto nič - če ti tak res miniaturni avto (dolžina 3,6m) aka fičo nikakor ne ustreza. Poglejte si samo recimo njogov prtljžnik (210 l) - kaj tam stoji en nahrbtnik in to je to ?


Še sreča, da ni govora o _teb_ in kaj _ti_ rabiš. Obstajajo ljudje, k jim tak avto čisto ustreza. Nenazadnje, čerabiš prostor uzad, lahko vedno podreš zice.

Za mestno drkarijo sigurno bolše kot 5m+ beštije, k jih komi parkiraš. Pa še smešno poceni operativni stroški. 100 ljudi 100 čudi. Ne sodi drugih po seb :)

kanarin je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Kitajcem ne bo pomagalo če avto ne vem kako opremijo, in bodo zgledali taki kot tale. In roko na srce, večina kitajcev zgleda grozno.


A ti to resno - kitajski avtomobili niso samo Leapmotor T03 - to je pač samo en poceni malček. Poglej recimo leapmotor C10 pa povej če je grd. Meni je recimo Forhing T5 Evo res lep. Pa imaš cel kup Geely, BYD modelov, kitajskih znamk je sicer še precej več, samo seveda niso vse (še) prisotne na našem trgu. Kitajci definitivno znajo delat LEPE in KVALITETNE avtomobile (ter seveda cenovno konkurenčne - kljub visokim carinam), kdo to zanika je slep ali samo neumen. Kitajska je že zdaj v marsičem daleč pred Evropo in tudi kje pred ZDA, dejte se malo izobrazit.

vilonja je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Npr. tole, pa se 3k subvencije dobis ce se ne motim.


33 kW - a ti resno to priporočaš ?


Še vedno precej bolj odzivno kot vsi klasišni 1.0-1.4 atmosferci izpred 15-20 let. Če misliš s tem hodit po avtocesti, pol si res mim kiksnu. Za mesto je pa čist vseen, dokler je hitrost 0-50 dovolj spodobna.
smoki

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

Drugače pa še dodam tole:

Evropa potrebuje en električen model, ki bi konkuriral tem kitajcem za 10 jurjev. Twingo bo super mestni avto, ampak bo bil občutno predrag in okrnjen za segment ljudi ki iščejo nekaj pri vstopni ceni 12,13,14k. Ampak ker evropska delovna sila ni poceni je vprašanje če je to sploh izvedljivo.

Skratka ključne besede so: Evropa, 13k, elektrika. In zgleda da kitajci v tem segmentu dost dobro konkurirajo našim.

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

Sj bo dačia elektrificirala sanderota. Bodo še našli cost down rešitve, da pridejo do te cene.
smoki

Utk ::

Baterija kot je ima twingo stane 3 jurje. 20 jurjev je pretirana cena. Ampak je, ker (mislijo da) je lahko. Bomo videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

iloveboobz je izjavil:

Sj bo dačia elektrificirala sanderota. Bodo še našli cost down rešitve, da pridejo do te cene.

Đabe, ce bo 20k€.

Djole ::

Sem vozil capturja nekaj casa, ker sem ga dobil v racun. V glavnem malce povisan clio kar med voznjo niti ne opazis. Lep na pogled, voznja nic kaj posebnega, poraba pa katastrofa. 0.9 tce, pa je pil mestne voznje 8-10l, toliko kot nas "primarni" tarraco 4x4, 190km. Pa se ropotal je skoraj podobno kot dizel:) Nekaj dni sem vozil tudi cisto novega cliota, poraba tudi cca 8 ali 9.
Ne vidim nobene prednosti pred nekim bencinerjem za 2,3,4k € kot so ze pred menoj omenili.
Trenutno imam aveota za iste namene kot jih OP potrebuje oz se manj. Res pa je da je potrebno kar nekaj brskanja da naletis na kaj takega kar ni "krs" in precenjeno.
Samo moje izkusnje glede omenjenih vozil. Ne svetujem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Djole ()

Alexius Heristalski ::

Bimbumbam je izjavil:

Ok, sem malo prebrala review-je za to Dacio Spring. Cena - super, itak. Ampak slabosti, ki jih navajajo in ki so tudi na nas pomembni faktorji so: slabi rezultati glede varnosti, malo prostora zadaj (utesnjenost) in izredno slabi pospeski. Varnost mi je ravno zaradi prevazanja otrok pomembna; prav tako mi je pomembno, da avto ni ravno utesnjen (dva otroska stolcka zadaj) in glavnina moje voznje v sluzbo bo po hitri cesti. Ne rabimo ravno velikega avta, vseeno pa mora biti dovolj velik, da me hcerka ne bo v hrbet brcala ze po defaultu.

Pospeški so od 0 do 50 km/h zelo dobri, ker je električen motor. Tudi na hitro cesto se boš lahko normalno vključila. Glede stolčkov ne vem, ima pa Isofix, tako da jih lahko namestiš. Stroški so nizki, obvezno zavarovanje (brez dodatnega kritja) je manj kot 100 EUR na leto, gume so 14-palčne in so tudi poceni (manj kot 60 EUR na gumo za neko normalno znamko). Povprečna poraba elektrike je tako nizka, da ga lahko priklopiš vsakih 150 do 200 km. Polniš ponoči med 22. in 6. uro na nižjo tarifo, kar pomeni, da te bo 1 km vožnje stal 50 do 66% manj kot na bencin.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Alexius Heristalski ::

Sem pozabil še servise. Prvi je po enem letu ali 30000 km, kar pride prej. Glede na to, da tekočino za pranje stekla doliješ sama, in da lahko sama zamenjaš tudi filter kabine (kupiš na internetu za manj kot 10 EUR), gre le za splošni pregled vozila, če delajo vse luči in podobno. Ne morejo zaračunati več kot ene servisne ure. Drugi je isto čez eno leto ali 30000 km in je skorajda enak postopek. Na tretjem, po treh letih, pa zamenjajo zavorno tekočino. Po treh letih ni več tovarniške garancije, razen na baterijo (8 let ali 120000 km) in prerjavenje (6 let, neomejeno km).
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

iloveboobz ::

Utk je izjavil:

Baterija kot je ima twingo stane 3 jurje. 20 jurjev je pretirana cena. Ampak je, ker (mislijo da) je lahko. Bomo videli.


Še to verjetno ne. LFP celice so danes konkretno pod 100€/kWh (sploh za velike proizvajalce kot je renault/dacia group). Ajd nekaj še nanese BMS, škatla in vse kar spada zram, ampak še vedno dvomim da je 100€/kWh za pack level.

Pač škrtuhi so.
smoki

kanarin ::

Djole je izjavil:

poraba pa katastrofa. 0.9 tce, pa je pil mestne voznje 8-10l


Pri izključno mestni vožji ti bo težko katerikoli benzinski avto porabil manj kot 8l (ok, razen mogoče tistih najmanjših). Imel sem 3 atmosferska benzince 1.6, zdaj imam turbo 1.0 in je razlika pri mestni vožji kvečjemu dober 1L (seveda sem pričakoval oz. upal na več, ampak taka je realnost). 8-10l je povsem običajna poraba, ni to nobena katastrofa. Razlika nastane šele pri kombinirani oz avtocestni vožnji.

matobeli ::

Vse je odvisno od teže avtomobila. Še zmer se dobijo shitboxi ki so okoli tone in ne bodo nikoli imeli porabe 8-10l.

Pa niso to shitboxi tipa clio1&2 ampak imajo praktično vse sisteme za aktivno varnost kar jih rabiš, avtomatske klime... Android avto je pa od 100eur dalje.

En japonski malček z prostornino pod 1350cm3 je čisto isto praktičen, cenovno ugoden in zanesljiv kot njegov 0.9 tce ekvivalent.

Kdor pa rabi 150KM za po mestu v 1T šitboxu ima pa itak druge perference.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najcenejši in najbolj ekonomičen avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
686064 (3408) nejc_nejc
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18128225 (19807) d_DJ
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724813 (18399) BoredMarvin
»

Dacia sandero (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5611927 (8659) IL_DIAVOLO
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36666909 (56708) louser

Več podobnih tem