» »

Dobri stari Clio

Dobri stari Clio

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
5

ZveeZ ::

iloveboobz je izjavil:

Edit: ko omenjamo "1.2 16v" imamo v mislih atmosferskega 1.2 s 75 konji. Tisti, ki imajo 100+ konjev (Clio iv ima tudi 120 konjev) so 1.2 16v TCE in tisti niso toliko zanesljivi oz primerni za konstantne kratke relacije.


1.2tce v mk4 cliotu je izjemno redka zadeva, vsaj pr nas.

Na avtonet sem nasel par, verjetno uvozenih, za okoli 8k.
75 konjskih je veliko po 5-6k.

Motion ::

iloveboobz je izjavil:

Edit: ko omenjamo "1.2 16v" imamo v mislih atmosferskega 1.2 s 75 konji. Tisti, ki imajo 100+ konjev (Clio iv ima tudi 120 konjev) so 1.2 16v TCE in tisti niso toliko zanesljivi oz primerni za konstantne kratke relacije.


1.2tce v mk4 cliotu je izjemno redka zadeva, vsaj pr nas.


Jst ga mam. Lepo poskočna zadeva za okrog ovinkov. 6 stopenski ročni menjalnik je tudi fajn

iloveboobz ::

od 244 oglasov za mk4 cliota sta 2 1.2Tce.. suffice to say, da so bli ti avti relativno redki :)
smoki

Motion ::

So bli ja. Vsi uvoženi. Revoz jih ni proizvajal v tej konfiguraciji,..

Meizu ::

Caki, a jaz da sem p**** tle? Sem prisla po iskren nasvet o avtih ampak for good measure zraven dobila se vse od sikaniranja moza in nadomestne macho ponudbe, do obtozevanja, da se preseravam (s Cliotom...) in naj kupim nekaj za jurja (ko j*** otroke in njihovo varnost), do namigovanja v drugo smer, da sem luzer, ker (a) imam premajhen budget, (b) ne placam v gotovini, (c) ne znam s financami...Skratka, svasta. Lahko sem tudi p****, add it to the list.


Še en ST nasvet za v bodoče, če slučajno še bereš to temo - trole ignoriraj, to je najboljše zdravilo tu na ST, troli pa fašejo živčni zlom ker pišejo v prazno. Več kot pišeš nazaj, več futra jim daješ za nova podrkavanja.

PujsekPepe ::

Vzames tole

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tista plastika zgleda grdo ni pa treba nic strihat ce kam mal butnes.

Meizu ::

257kkm na bencinarja?

matobeli ::

Za 500 baksov več maš tud takega ki je ravno dobro ulafan (celo na plin je) https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

PujsekPepe ::

Meizu je izjavil:

257kkm na bencinarja?


Ja sem videl ja se oproscam sem mislil da je je 25k.

matobeli je izjavil:

Za 500 baksov več maš tud takega ki je ravno dobro ulafan (celo na plin je) https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Tole je best deal, kr ga lahko najdes, brez elektronike, robustna plastika okol, tista stara ki so jo vcasih dajal. Če bi ga sam nucal ga vzamem takoj. Sam še za rjo pogledaš spodej, pa zaščitiš podvozje pa ga maš za 10 let.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

...brez klime

Djole ::

4.lastnik pa samo 78k km?

Utk ::

Ti mater. Pri takih cenah takih kant res nima kdo kaj jamrat da so novi avti dragi. Ne, niso. Stare kante so drage. Tudi novi električni so poceni proti temu. Če pogledamo realno, ta bo v petih letih na odpadu, ta čas bo porabil 5 jurjev goriva in še par jurjev v popravilih in servisih. Potem boš spet rabil novih 5 jurjev. In potem imaš nekega električnega kitajca za naj bo 20 jurjev, ki ga boš lahko vozil 10 let za minimalne stroške, in tudi 10 let star bo še zmeraj vreden vsaj tolk kot ta dacia. Res ful prišparaš s staro dacio...

Če enostavno ne napraskaš 20 jurjev, ok, jebiga, ampak to ne pomeni da se tudi dejansko splačajo stari avti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Bimbumbam ::

Pri nas pa namesto epiloga po vsej tej studiji, debati in trolanju - plot twist! Hahaha...

Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).

A nacnemo novo temo? :D Al pa bols da se spokam...Da ne izpadem se jaz trol.

PujsekPepe ::

Dizl pa kratke razdalje?

Bimbumbam ::

I know...

PujsekPepe ::

Utk je izjavil:

Ti mater. Pri takih cenah takih kant res nima kdo kaj jamrat da so novi avti dragi. Ne, niso. Stare kante so drage. Tudi novi električni so poceni proti temu. Če pogledamo realno, ta bo v petih letih na odpadu, ta čas bo porabil 5 jurjev goriva in še par jurjev v popravilih in servisih. Potem boš spet rabil novih 5 jurjev. In potem imaš nekega električnega kitajca za naj bo 20 jurjev, ki ga boš lahko vozil 10 let za minimalne stroške, in tudi 10 let star bo še zmeraj vreden vsaj tolk kot ta dacia. Res ful prišparaš s staro dacio...

Če enostavno ne napraskaš 20 jurjev, ok, jebiga, ampak to ne pomeni da se tudi dejansko splačajo stari avti.


Servis je menjava jermena na 50k pa olje na 10 k. Kako se pa kej stare tesle prodajjo?

Utk ::

Itak itak, pa 5,8 porabe ima, a ne da.

PujsekPepe ::

Odvisno kje pa kako vozs.

After five years, an electric car is expected to be worth approximately 40% to 70% less than its original purchase price, with an average depreciation of around 58.8% in the US. This significant depreciation is influenced by the rapid advancement in battery technology and concerns about battery life and replacement costs.
Depreciation factors
Battery technology: Rapid improvements can make older batteries seem outdated and less desirable, increasing the perceived value loss of earlier models.
Battery lifespan and cost: Concerns about the long-term health of the battery and the high cost of potential replacement ($5,000-$20,000) can negatively impact resale value, as potential buyers factor this into their offers.
Market dynamics: The value is also affected by supply and demand for used EVs and how prices of new EVs have fluctuated over time.

Zgodovina sprememb…

ZveeZ ::

Bimbumbam je izjavil:

Pri nas pa namesto epiloga po vsej tej studiji, debati in trolanju - plot twist! Hahaha...

Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).

A nacnemo novo temo? :D Al pa bols da se spokam...Da ne izpadem se jaz trol.

Strezni ga. On bi (verjetno) samo novo igracko, ker se je stare navelical. Dejansko, ce imate sedaj ze dizla, ga bo manj skoda (bo manj stroskov) ce se ga se dalje vozi na dolge relacije.
Ce ga skrbi padec vrednosti zaradi extra kilometrine naj ga proda ter si kupi nekaj elektricnega.

karafeka ::

Bimbumbam je izjavil:



Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka. On pa vzame nekaj za v tem rangu 6-8km in ga ne bo skoda za kilometre nabijat (ima pa 2-3x tedensko relacijo 200km po AC...).

Lahk je srečn, da ma tebe…
:)

Utk ::

Mi preštevamo cente kaj se bolj splača, potem se pa itak vrže 6 jurjev kar tako za hec.

Meizu ::

in tudi 10 let star bo še zmeraj vreden vsaj tolk kot ta dacia....




Obrazložitev - kdo se bo z 10 let starim EV pripravljen it rusko ruleto ali je baterija še ok ali me čaka več tisoč evrska investicija v novo je vprašanje modernega časa... Jaz se ne bi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

PujsekPepe ::

Jajca


Utk ::

10 let stara dacia stane 4, 5 jurjev.
10 let star EV ti še zmeraj zlahka prišpara jurja na leto. Če nimaš res ful smole, se pri 5 jurjev vrednosti dobesedno sam odplača preko goriva. In ja, imam 9 let star EV. In to najslabšega možnega, brez vsakega hlajenja in gretja baterije. Vseeno sem precej prepričan da bo še vsaj 3 leta vozil normalno. Ker v zadnjih treh letih se ni spremenil praktično nič.

Alexius Heristalski ::

Dve leti stara Dacia Spring iz nemške avtohiše stane med 9 in 10 jurjev. Na to odbij 3 jurje subvencije. Prevoz stane 500+DDV, homologacija dobrih 100. Nekaj je ostalo še tovarniške garancije, plus enoletna garancija na rabljeno vozilo. Voziš se pol ceneje napram bencinu. Vzdrževanje sem že napisal. Vzamem to pred katerimkoli Cliom.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Meizu ::

Ne rečem, EV je sigurno opcija. Ampak ne za dolge razdalje in ne za nakup 10 let starega rabljenega EVja. Ni šans, da plačam slovenski premium za rabljene avtomobile na tako starem EVju, to je čisti liability.

Utk ::

A 10 let star dizel ali bencinar pa ne? A 4-5 jurjev za avto je danes tak denar, da se ne splača malo reskirat in če nimaš ful smole, se ti cel avto odplača prek goriva, kar pomeni, da je v resnici stal 0 evrov proti nekemu bencinarju. In btw, baterijo se da dobro stestirat preden kupiš avto. V nasprotju z ice kramami.

iloveboobz ::

Meizu je izjavil:

Ne rečem, EV je sigurno opcija. Ampak ne za dolge razdalje in ne za nakup 10 let starega rabljenega EVja. Ni šans, da plačam slovenski premium za rabljene avtomobile na tako starem EVju, to je čisti liability.


zakaj je tle sploh strah, da bi bla baterija problem? Razn če je polizdelek tipa leaf ali karkol evropskega z nič hlajeno baterijo... ti bo baterija še zadnja skrb... sploh pri trenutno aktualnih avtih čez 10 let.
smoki

Utk ::

Jaz imam leafa z nič hlajeno baterijo pa mi je baterija zadnja skrb. Je velika kolk je, kapaciteto izgublja zelo počasi. Bolj se bojim da crkne kak inverter ali kaj podobnega. Čeprav se to vsaj pri leafih bolj ne dogaja.

iloveboobz ::

Leafa izpostavljam ravno zato, ker je usually največja degradacija. Pri bolj resnih avtih je to še bistveno manjši problem, sploh sedaj z vodno hlajenimi LFPji.... Folka je strah baterije, a brez premisleka kupu 10 let star euro6 dizl:)):))
smoki

Utk ::

Sej prav. Leaf je res najslabši kar se tega tiče, pa vseeno ni tako slab da bi bil 10 let star neuporaben. Meni še zmeraj prišpara 1500-1800 evrov na leto. Če ga zdaj kupiš za 4-5 jurjev, tudi za manj se ga dobi, in če delaš z njim 15,000 km letno kar ni noben problem, se ti pokrije sigurno prej kot bo pa uspel crknit.
Jaz sem v 65,000 km zamenjal 3-4 kabinske filtre, 2 žarnici in 12V akumulator (še to vprašanje če je bilo nujno, ampak ok, je bil že star). Zavore so pri 150,000 km še vse original.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

OutOfTheBox ::

Bimbumbam je izjavil:


Zdaj ko je moz videl, da za 6k-8k dobimo cisto fajn avto, je padla ideja, da kaj pa ce jaz raje furam 'tadober' avto (dizel, valda...) za mojo relacijo, ki je kratka.


Ja, tole vas bo dolgoročno dost stalo sploh če je avto novejši od Euro5. Sam zdej mi ni jasno, če je avto za 6-8k dober za njega, zakaj ni zate? :)

Telbanc ::

Zavore se menja ponavad na 180.000, če normalno voziš.

EV ok, kolk so kaj popravila, tle se delajo v glavnem kalkulacije, ko da popravil pri starejših od 5 let in do njihove "smrti" ne bo.

Zadeva zgleda tko, ko da se popravljajo sam dizelaši in bencinarji, ko pa je jasno, da je štrom težji in da trpijo vsaj bremze in gume, fedri....

Ter da so menjave gum dražje in pogostejše...kot tudi verjetno zavore, amortizerji so prej fuč. Vsi majo led luči, kaj to crkne je ena jurja.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

Utk ::

Haha. Rusofil se zlaže takoj ko jezik stegne...

Zavore bolj trpijo pri EV...pa ti si prizadet.

Telbanc ::

Seveda trpijo, če je avto težji 700 kil. Sam ti nisi hodil v šolo, pa ne veš kolk je ena kila. Da nisi slučajno rom ?
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Utk ::

Pri 150 kkm imam še original ploščice gor in ti boš meni govoru kolk bremze trpijo.

deco16 ::

Nemore človek ki ni vozil EVja in se mu gnusi vedet kolk zavore nuca. Namesto da bi se poučil svoje trobi.

Po drugi strani tisti motor od dačije ni tolk napačen, največ klasike kar lahko dobiš še danes Kx platforma od renoja ni slaba, sam povem.

fikus_ ::

"kolk bremze trpijo" je zelo odvisno od načina vožnje posameznika. Nekateri so skoz na "gas - bremza", drugi pa že prej spustijo "gas" in pustijo da motor zavira.
To je zelo smiselno pri EV z regeneracijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

iloveboobz je izjavil:

Folka je strah baterije, a brez premisleka kupu 10 let star euro6 dizl:)):))

Zato, ker ti 10 let starega dizla zna vsak popravit, novih EV pač ne.

Oz. se jih sploh ne da popraviti, ker so komponente zalepljene, zašvasane,...

Telbanc ::

Pol tle gor je zadnjičen jokcal k so mu nardili predračun za popravilo EV 8000 evrov.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

bm1973 ::

Če folk res menja bremze na 180k, se mi smili... Oz., se mi smilijo ostali, ki vozijo za njim...

Jaz bremze menjam, ko so malo čez polovico,

Strošek zanemarljiv.

Utk ::

bm1973 je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

Folka je strah baterije, a brez premisleka kupu 10 let star euro6 dizl:)):))

Zato, ker ti 10 let starega dizla zna vsak popravit, novih EV pač ne.

Oz. se jih sploh ne da popraviti, ker so komponente zalepljene, zašvasane,...

Niso pol tolk zašvasani kot pamet nekaterih.

Telbanc ::

bm1973 je izjavil:

Če folk res menja bremze na 180k, se mi smili... Oz., se mi smilijo ostali, ki vozijo za njim...

Jaz bremze menjam, ko so malo čez polovico,

Strošek zanemarljiv.


Mislil si verjetno na 150.000. :D
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

PujsekPepe ::

Utk je izjavil:

bm1973 je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

Folka je strah baterije, a brez premisleka kupu 10 let star euro6 dizl:)):))

Zato, ker ti 10 let starega dizla zna vsak popravit, novih EV pač ne.

Oz. se jih sploh ne da popraviti, ker so komponente zalepljene, zašvasane,...

Niso pol tolk zašvasani kot pamet nekaterih.


Sam zakaj gnjavis s tem stromom? A mislis da ma vsak bajto pa lahek prikljucek na strom? Vecina jih kar v stanovanjih zivi.
Moj avto je iz 2009 zamenjan je bil jermen, pa valda olje in filtri, svecke, bremze prevozenih 105k in bo z lahkoto sel se 10 let. Pa ne me zdj podjebavat z revezem moj princip je da drajslam dokler sranje ne crkne, isto delam s telefoni.

Miki N ::

fikus_ je izjavil:

"kolk bremze trpijo" je zelo odvisno od načina vožnje posameznika. Nekateri so skoz na "gas - bremza", drugi pa že prej spustijo "gas" in pustijo da motor zavira.
To je zelo smiselno pri EV z regeneracijo.


Predvsem je funkcija tipa relacije - na splošno je mestna vožnja strup za koleslje v vseh pogledih.

PujsekPepe ::

Pol je pa se to, plus nadgradnje programske opreme etc:
Volkswagen (VW) offers subscriptions for in-car functions that unlock features like increased horsepower in certain ID. models for a monthly or lifetime fee. Additionally, the "VW Flex" service provides a vehicle subscription model that bundles car usage with other services like insurance and maintenance in a monthly payment.
In-car subscriptions
VW Flex: This is a flexible month-to-month vehicle subscription model where a single monthly fee covers the car, insurance, and maintenance.
Subscription to features: In some of its electric models, such as the ID.3, VW requires a subscription to access the vehicle's full power output.
In the ID.3, a subscription can unlock 228 hp instead of the standard 201 hp.
The fee is approximately $22.36 per month or $211.41 per year, with a lifetime option also available.
This model is similar to what other car manufacturers have implemented, such as BMW and Mercedes.

Eni modeli toyot racunajo 50 dolarjev za navigacije. Placas 50-60 k za avto pol mors pa se navigavicijo placat

Zgodovina sprememb…

PujsekPepe ::

fikus_ ::

Telbanc je izjavil:

Pol tle gor je zadnjičen jokcal k so mu nardili predračun za popravilo EV 8000 evrov.


Crknila elektronika v baterijski škatli, ki pa ne spada pod garancijo za baterijo, tako da jo računajo. Da prideš do te elektronike, je potrebno na silo razdreti škatlo in potem baterije preseliti v novo škatlo, zamenjati elektroniko in kot kaže škatlo spet skupaj zalepiti,... do naslednje okvare v tej škatli, ko spet ponoviš vajo za demolirati škatlo,.... Seveda se škatla plača.
Če se prav spomnim, je šlo za E Golfa iz leta 2020.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Telbanc ::

PujsekPepe je izjavil:

Pol je pa se to, plus nadgradnje programske opreme etc:
Volkswagen (VW) offers subscriptions for in-car functions that unlock features like increased horsepower in certain ID. models for a monthly or lifetime fee. Additionally, the "VW Flex" service provides a vehicle subscription model that bundles car usage with other services like insurance and maintenance in a monthly payment.
In-car subscriptions
VW Flex: This is a flexible month-to-month vehicle subscription model where a single monthly fee covers the car, insurance, and maintenance.
Subscription to features: In some of its electric models, such as the ID.3, VW requires a subscription to access the vehicle's full power output.
In the ID.3, a subscription can unlock 228 hp instead of the standard 201 hp.
The fee is approximately $22.36 per month or $211.41 per year, with a lifetime option also available.
This model is similar to what other car manufacturers have implemented, such as BMW and Mercedes.

Eni modeli toyot racunajo 50 dolarjev za navigacije. Placas 50-60 k za avto pol mors pa se navigavicijo placat


Te tri znamke, to bo vse dolgoročno propadlo, al pa bojo prevzeli kinezi. V bistvu je tole čisto guljenje folka. Zeeh, namesto da bi dali vse sile v razvoj se grejo "nepošteno" prakso.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

psychoshorty ::

Clio mk2 z 1.4 motorjem ki ima 98 konjev. Carski avtocek. Ga imam za winterwagen. Sam DAB radio z bluetoothom za 95€ fukno noter, pa imam vse kar rabim.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18128632 (20214) d_DJ
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6817692 (12331) Likalnik
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13725064 (18650) BoredMarvin
»

Dacia sandero (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5612073 (8805) IL_DIAVOLO
»

Poceni drugi avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519688 (7484) Utk

Več podobnih tem