Forum » Loža » Kolesarske dirke - a gredo še komu na živce?
Kolesarske dirke - a gredo še komu na živce?
Temo vidijo: vsi

NuMaN ::
To smo že imeli obdelavi, pa nihče ne ukrepa proti temu, tudi policija samo po desetih zvečer.
Zalegla bi samo neanonimna prijava pri inšpekciji, ampak jih je spet težko dobiti "pri delu" (mislim na to, da inšpektor pride ravno takrat, ko razgrajajo).
Zalegla bi samo neanonimna prijava pri inšpekciji, ampak jih je spet težko dobiti "pri delu" (mislim na to, da inšpektor pride ravno takrat, ko razgrajajo).
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

WizzardOfOZ ::
Inšpektorji delajo od 7-8h do 15-16h.

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

NuMaN ::
Tudi v tem času razgrajajo, se derejo, preveč glasna glasba.
Vse to se tolerira, čeprav je proti pravilom.
Vse to se tolerira, čeprav je proti pravilom.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

toro69 ::
Tudi kolesarji jih.
Ni poanta da bi mel kaj proti kolesom.
Ne jih ne, niti pri registraciji niti pri gorivu. Pa tudi sam kolesarim.
Gorivo ni namenjeno plačilu cestne infrastrukture.
Če upoštevamo višino letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu, ki jo plačujejo lastniki električnih vozil – zlasti glede na njihovo maso in moč – potem je škoda, ki jo povzročijo kolesarji cestam, verjetno primerljiva s tisto, ki jo povzročita max. dve vozili Tesla Model 3.
https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-de...
Drobnoprodajna cena posameznega naftnega derivata je sestavljena iz:
- prodajne cene brez dajatev,
- okoljske dajatve za onesnaževanje zraka z emisijo ogljikovega dioksida (CO2 takse),
- prispevka za energetsko učinkovitost (prispevek URE),
- prispevka za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije (prispevek OVE+SPTE),
- trošarine in
- davka na dodano vrednost (DDV), ki se obračuna na vse prejšnje postavke.

delavec44 ::
V preteklosti so trošarine na gorivo bile namenjene tudi cestni infrastrukturi. Danes pa verjamem, da so bolj pomembni drugi proračunski izdatki.

ššš ::
Fuknem še svoja dva cekina v temo:
Letos sem po letih kolesarjena prodal svojo specialko. Delal sm po kake 5000km na leto. Lansko leto sem imel nesrečo. Se umikal avtu, zapel robnik s pedalom in šel z glavo direkt v tla. Bil tut precej pobutan in opraskan. Pelal sm "samo" kake 20kmh. Če ne bi mel čelade bi se orenk slabo končalo. Od takrat mi cestno kolesarjenje enostavno ni več blo tok fajn. Sej sem se še fural in se tut še zdej, samo ne sanjam pa o cesti in prelazih 24/7, kot sem prej. Nekak se je moj odnos do kolesarstva mal ohladil. Ko obrišeš po tleh pr skor 50ih je mal drugač, kot k smo po tleh obrisal kot otroci. Te padci puščajo posledice in rane se ne zaceljo čez vikend. Lahko traja več let. In kak close call maš dobesedno na vsaki vožnji. Sam čakaš. Mularije z BMWji je ko dreka. Prehtevajo pr 100kmh na 30cm. Pjanga in natabletkanga folka tut. Pa sej tut to ni treba. Že gužva na cesti je problem. Itak niso vse sam drugi krivi. Te spusti iz prelazov pr 70kmh+ na 25mm gumucah. En kamenček pa greš po tleh. Al pa ti pr neki spodobni hitrosti en zapre pot. Bremzat itak nimaš kej. Zavintaš po cesti, ko se stegneš za bidonom, drkaš po števcu,... Nevarno je AF. Pa lahko zavijate z očmi in rečete karkol. Ampak dobesedno ne poznam nobenga kolesarja, ki ne bi bil v zadnih parih letih vsaj enkat na tleh ali v avtu.
Motit me je zečelo tut en kup drugih stvari. Ja, tut te zapore cest, pa osladno draga kolesa in oprema, non stop nek šraufanje, kupvanje dresov, gum, bidonov. Obsedenost z grami in tehniko. Pa ogromno,..res ogromno folka je začelo kolesarit.
Pa še ena čist subjektivna stvar; kolesarjenje je naporn šport. Trpi vse kar lahko. Kolena, rit, zapestja. Bolela so me ušesa, parkat sm v oko dobu kakšno stvar, večkrat sm mel vnet mehur, ko sem premočen bicikliral. Kolo goniš ko je zunej nula pa ko je zunej 40.C. Fašeš ozebline, žge te sonce. Velikrat sm bil totalno izmozgan, dehidriran, ožgan... Sej nakonc je feeling dober, samo moje telo je počas reklo da ma dovolj.
Letos sem po letih kolesarjena prodal svojo specialko. Delal sm po kake 5000km na leto. Lansko leto sem imel nesrečo. Se umikal avtu, zapel robnik s pedalom in šel z glavo direkt v tla. Bil tut precej pobutan in opraskan. Pelal sm "samo" kake 20kmh. Če ne bi mel čelade bi se orenk slabo končalo. Od takrat mi cestno kolesarjenje enostavno ni več blo tok fajn. Sej sem se še fural in se tut še zdej, samo ne sanjam pa o cesti in prelazih 24/7, kot sem prej. Nekak se je moj odnos do kolesarstva mal ohladil. Ko obrišeš po tleh pr skor 50ih je mal drugač, kot k smo po tleh obrisal kot otroci. Te padci puščajo posledice in rane se ne zaceljo čez vikend. Lahko traja več let. In kak close call maš dobesedno na vsaki vožnji. Sam čakaš. Mularije z BMWji je ko dreka. Prehtevajo pr 100kmh na 30cm. Pjanga in natabletkanga folka tut. Pa sej tut to ni treba. Že gužva na cesti je problem. Itak niso vse sam drugi krivi. Te spusti iz prelazov pr 70kmh+ na 25mm gumucah. En kamenček pa greš po tleh. Al pa ti pr neki spodobni hitrosti en zapre pot. Bremzat itak nimaš kej. Zavintaš po cesti, ko se stegneš za bidonom, drkaš po števcu,... Nevarno je AF. Pa lahko zavijate z očmi in rečete karkol. Ampak dobesedno ne poznam nobenga kolesarja, ki ne bi bil v zadnih parih letih vsaj enkat na tleh ali v avtu.
Motit me je zečelo tut en kup drugih stvari. Ja, tut te zapore cest, pa osladno draga kolesa in oprema, non stop nek šraufanje, kupvanje dresov, gum, bidonov. Obsedenost z grami in tehniko. Pa ogromno,..res ogromno folka je začelo kolesarit.
Pa še ena čist subjektivna stvar; kolesarjenje je naporn šport. Trpi vse kar lahko. Kolena, rit, zapestja. Bolela so me ušesa, parkat sm v oko dobu kakšno stvar, večkrat sm mel vnet mehur, ko sem premočen bicikliral. Kolo goniš ko je zunej nula pa ko je zunej 40.C. Fašeš ozebline, žge te sonce. Velikrat sm bil totalno izmozgan, dehidriran, ožgan... Sej nakonc je feeling dober, samo moje telo je počas reklo da ma dovolj.

WhiteAngel ::
Sam rad kolesarim. Vse opravke v radiju 5 km delam s kolesom. Ali pa na malico. Ali pa grem za eno uro ven po šihtu, da se malo zluftam, za zdravje in kondicijo. Na stranske cestice, čez polje, ob štrekah, z ženo in mulci. Seveda je pa to čisto drug nivo od specialkarjev.

Bud_Bundy ::
Mah enostavno je prometa preveč in povsod nedokončane kolesarske steze na katere te vsi podijo. Jaz sem se naveličal trkat na okna ljudem kaj jih moti, če se zapeljem še tistih 100m po cesti, če sem se že prej 20km moral mi tistih 100 m steze ne pomeni kaj dosti....
Zanimivo je tudi kako rastejo brvi v Novem mestu, ampak jaz in celo Podgurje moram v mesto po isti cesti kot cela Bela krajina.
Kupiš gorca in nosilc za avto pa je, čeprav si tako priznal poraz pred plehom.
Mi je pa bizarno kako nestrpni so ljudje v avtomobilih. Delam jim uslugo, ko hodim s kolesom na šiht, saj imajo en parking več in še hitreje so čez semafor(čeprav se mora kje 5 sekund voziti za mano).
Zanimivo je tudi kako rastejo brvi v Novem mestu, ampak jaz in celo Podgurje moram v mesto po isti cesti kot cela Bela krajina.
Kupiš gorca in nosilc za avto pa je, čeprav si tako priznal poraz pred plehom.
Mi je pa bizarno kako nestrpni so ljudje v avtomobilih. Delam jim uslugo, ko hodim s kolesom na šiht, saj imajo en parking več in še hitreje so čez semafor(čeprav se mora kje 5 sekund voziti za mano).

Sc0ut ::
Mah enostavno je prometa preveč in povsod nedokončane kolesarske steze na katere te vsi podijo. Jaz sem se naveličal trkat na okna ljudem kaj jih moti, če se zapeljem še tistih 100m po cesti, če sem se že prej 20km moral mi tistih 100 m steze ne pomeni kaj dosti....
Zanimivo je tudi kako rastejo brvi v Novem mestu, ampak jaz in celo Podgurje moram v mesto po isti cesti kot cela Bela krajina.
Kupiš gorca in nosilc za avto pa je, čeprav si tako priznal poraz pred plehom.
Mi je pa bizarno kako nestrpni so ljudje v avtomobilih. Delam jim uslugo, ko hodim s kolesom na šiht, saj imajo en parking več in še hitreje so čez semafor(čeprav se mora kje 5 sekund voziti za mano).
Ja, brvi za kolesa polno, most v Ločni pa se ves trese ko pelje tovornjak.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

MadMax ::
CI spravite k pameti da bo 3RO narejena, pa se bo most manj tresel...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Bud_Bundy ::
Most v ločni pravijo, da ni dovolj močan, da bi obesili nanj konzolo za kolesarsko stezo, zgleda, da čakajo, da se podre, oziroma na 3. os, kar bo prej.

martincek1 ::
Jaz že na leta nimam nobene slabe izkušnje pri solo kolesarjenju, vozniki se super obnašajo, prehitevanja kot se zagre.
Druga stvar pa je, ko se nas nabere 6-8 komadov, takrat je pa nevarno za popizdit. Na čelo kolone sploh nočem, ker vozniki na koncu prehitevajo že krepko v škarje, kolesarji v skupini pa poprečno izgubijo polovico IQja in tri četrtine EQja.
Druga stvar pa je, ko se nas nabere 6-8 komadov, takrat je pa nevarno za popizdit. Na čelo kolone sploh nočem, ker vozniki na koncu prehitevajo že krepko v škarje, kolesarji v skupini pa poprečno izgubijo polovico IQja in tri četrtine EQja.

mr_chai ::
Men je pa po regionalkah sila neprijetno kolesarit. Recimo cesta iz Ljubljane proti Polhovemu Gradcu, tam vsi tako divjajo. Ali pa cesta proti Igu.
Najhujš so pa razni šleperji, kamioni in kombiji. Jaz jim pravim da so to kirurgi, ker res z kirurško natančnostjo pride na par centimetrov mimo.
Najhujš so pa razni šleperji, kamioni in kombiji. Jaz jim pravim da so to kirurgi, ker res z kirurško natančnostjo pride na par centimetrov mimo.

bm1973 ::
Cesta proti Igu je res katastrofa, tam gonijo ko zmešani.
Polhov gradec je bila vsaj včasih relativno normalna, sam zdaj, ko so jo obnovili, pa še nisem vozil.
Polhov gradec je bila vsaj včasih relativno normalna, sam zdaj, ko so jo obnovili, pa še nisem vozil.

Groot ::
Polhov Gradec je dokaj ok, razen v času, ko vsi migrirajo v ali iz službe. Torej med tednom v popoldanskem času lahko hitro naletiš na koga, ki si živčno želi čim prej domov.
Proti Igu se pa strinjam, da je čista katastrofa, ne glede na to da gre najbrž za najbolj pregleden oziroma raven odsek ceste v celi Sloveniji.
Proti Igu se pa strinjam, da je čista katastrofa, ne glede na to da gre najbrž za najbolj pregleden oziroma raven odsek ceste v celi Sloveniji.

zobnik ::
O ja mi smo v centru teh kolesarskih dirk od Franje so mene zaprli niti ena cesta ni bila odprta vse traku čez sem spraševal kje naj grem in mi niso znal pomagat ker so bile do zadnje zaprte. To je bilo letos vsaj 5 ampak včasih je bila terasa speljana drugače in se je vsaj ena ESTA našla. Zadnjič v Kranju isto te obrnejo kontra, pol se voziš po enih slabih cestah da nekaj prideš na drugo stran. Organizacija je katastrofa za domacine nečem kaj naša vlada dela da to ne more ustavit dokler niso alternativne ceste odprte
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()

Samael ::
Ali pa cesta proti Igu.
Cesta proti Igu je res katastrofa, tam gonijo ko zmešani.
Ampak to ni neka težava. Ko zmanjka kolesarske steze, ne igraš junaka, ampak zaviješ desno in greš čez Mateno. Polja koruze levo, desno ... avtomobilov pa skorajda ne srečaš. Prav luštno je. Če greš recimo v Iški vintgar, ti to pot podaljša za mogoče en kilometer. Ampak itak kolesariš.
Odkar so od Botaničnega gor asfaltirali cesto, je kolesarska steza praktično do odcepa za Mateno.
Samael != Samuel

IL_DIAVOLO ::
Zakaj bi kdorkoli se svaljkal po glavnih cestah. Najbolj uzivam po makadamskih cestah in gozdnih poteh.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

buttcrack ::
v kranju so bile table o zaporah cest vsaj en teden pred VN Kranja in on isto za L'etape. Čoravim ljudem pač vsaka stvar najeda... Glede na to, da je VN Kranja vsako leto, že več kot 50 let in l'etape že 4. letos, bi se lahko navadili. Če vam že špalir na trgu ne da vedeti, da gre za dogodek... Vikenda v začetku septembra sta pač "rezervirana" za kolesarske dogodke, jebiga.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | L' Etape kolesarska dirka in prva žrtevOddelek: Problemi človeštva | 980 (513) | donvito |
» | Kolesarska pot Velenje Mislinja (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10717 (2404) | Twixz |
» | Doping v vrhunskem športuOddelek: Loža | 5177 (2869) | nokken |
» | Promet na cestah poleti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7204 (6293) | [D]emon |