Forum » Na cesti » Avto, ki lahko stoji 6 mesecev?
Avto, ki lahko stoji 6 mesecev?

barakus ::
Kateri nov avto (tip motorja) je najbolj primeren, da lahko stoji 6 mesecev v letu, drugih 6 mesecev pa je v uporabi?
Kolikor sem raziskoval bi bil nabjboljši kakšen atmosferski bencin oz. če tega ni turbo bencin motor?
Kolikor sem raziskoval bi bil nabjboljši kakšen atmosferski bencin oz. če tega ni turbo bencin motor?

Pithlit ::
Vsak, ki mu odklopiš 12v akku.
Ali pa če ga vsakih par mesecev dopolniš, kar ti je laže.
To. Če maš štarter (al pa soseda na kable) pa niti to ni treba.
Načeloma imata sicer tako bencin kot dizel rok uporabe, ampak 6 mesecev ne bi smelo predstavljat nekega problema (sploh ker je stvar lepo spravljena v tanku).
Life is as complicated as we make it...

starfotr ::
To je neumnost. Prodaj ga ali pa posodi nekemu kolegu, da se recimo 1x na teden pelje v službo in naredi npr. 50-100 km.

Scorpy84 ::
Kateri koli avto z notranjim izgorevanjem, pred počivanjem novo olje noter, s tem da si nekaj km vseeno naredil. Pred uporabo, ponoviš. Elektronika, nič posebej, samo kupi pametni polnilec in pozabiš. Če bo bencinar, kupi stabilizator goriva, če bo dizel je malo večji problem zaradi usedlin. Treba ugotoviti kakšen aditiv pomaga, ker ni stabilizatorja kot pri bencinarju. Mogoče pomaga če avto vsake toliko časa "treses" da se dizel meša, da ne nastanejo usedline. Tanka napolniš do vrha, da bo čim manj vlage v stenah rezorvarja, da preprečiš nastanek alg. Avto naj bo res suh, pred tem dobro opran z vodo. Kupi namensko preginjalo za avto, ki diha. Še boljše, če greš še na dodatno zaščito podvozja.

Pithlit ::
Aja, baje obstaja možnost da se avto registrira za manj kot leto. Informacija z UE. Ni pa mi deklica znala povedat kako točno... le da je "tečno".
Po mojem sicer tko da ga registriraš in pol enostavno odjaviš (in ti vračajo keš).
Po mojem sicer tko da ga registriraš in pol enostavno odjaviš (in ti vračajo keš).
Life is as complicated as we make it...

Baja ::
plačaš zavarovanje za pol leta, greš na tehničnega kjer plačaš tudi cestnino samo za pol leta. "tečno" je verjetno pol tablice vračati, spraviti avto cez eno leto na tehničnega (preizkusne tablice) pa mogoče sem še kaj pozabil. nakup novih tablic? pač, če se organiziraš, nebi smel biti nek velki problem.
sam to je še vedno ceneje kot pol leta zav/cestnine
Če ga odjaviš, moraš vrniti tablice. In jih ob prijavi spet plačati.
sam to je še vedno ceneje kot pol leta zav/cestnine
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Baja ()

delavec44 ::
Mogoče se bolj splača, če imaš oldtimerja. Tam je precej cenejša cestnina. Zavarovanje pa kakšen WIZ Perla do 6000km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

Baja ::
tole ne velja že ene 20 let, razen če je oldtimer tvoj drugi avto. s prve roke, sem vozil tako oldtimerja prva leta po narejen izpitu, da nabijem bonus, pa nisem prisel do max preden so to ukinili

iloveboobz ::
sj pa napises avto na nekoga, k ze ma kaksn avto ane...
Sam oldtimer pomen 30+ let star avto.
Sam oldtimer pomen 30+ let star avto.
smoki

bm1973 ::

Baja ::

Pithlit ::
Če ga odjaviš, moraš vrniti tablice. In jih ob prijavi spet plačati.
Tablice lahko daš v hrambo na UE. Za plačilo seveda...
Lahko pa tudi ne. Lahko jih obdržiš. Sicer tvegaš globo ampak jaz osebno ne poznam nikogar ki bi jo fasal - pa jaz sem imela tablice na avtu leto pa pol čez rok... Ker sem enostavno pozabila da avto stoji pri mehaniku. Sam ja, ne vem kolk se splača s tem igrat.
V vsakem primeru moraš pri ponovni registraciji tablice seveda ponovno plačat (narest odjavo/prijavo... oziroma po novem imajo "ponovno prijavo").
Life is as complicated as we make it...

Blinder ::
Kaj se ne da dobit nekoga, da se enkart na mesec zapelje z avtom za 15 km?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matobeli ::
Nardiš svoje tablice za tistih 100eur doplačila in menda ostanejo.
Najceneje je verjetno odjavit in prijavit direktno na UE, prijaviš lahko preko spleta, odjavo pa po staremm
Najceneje je verjetno odjavit in prijavit direktno na UE, prijaviš lahko preko spleta, odjavo pa po staremm

Pithlit ::
Kaj se ne da dobit nekoga, da se enkart na mesec zapelje z avtom za 15 km?
Če je cilj met avto pol leta on, pol let off... Se že kr splača odjavo narest. Ne vem sicer kolk so točne ampak nekih 150€ se pa že prišpara.
Sej vem da je za slotechovce to drobiž ki niti omembe ni vreden.
Life is as complicated as we make it...

Baja ::
Ja, OPa v bistvu zanima ker avto lahko pol leta pusti stati, če lahko stroške zniža, ni nič vprašal
ker pa je OP zelo dosti povedal zakaj bo avto stal pol leta, pa kolko let bo tako, se mu mogoče bolj splača avto najeti za tiste pol leta ko ga rabi.
ker pa je OP zelo dosti povedal zakaj bo avto stal pol leta, pa kolko let bo tako, se mu mogoče bolj splača avto najeti za tiste pol leta ko ga rabi.

twom ::

mr_chai ::
Spet so ev fanboyi prlezl s svojimi super tech "we are the future" predlogi.
Glede olja, ne boš ga rabil menjat pred uporabo, če boš notri dal sintetično olje. Menjaš ga normalno 1x na leto, mogoče še manjkrat. So delal neke teste in ugotovil, da je res brez veze pogosto menjat olje v avtu ki pol leta ali eno leto stoji. Ljudje imajo v glavah še stare nasvet, pri modernih oljih in mašinah je drugače. Olja so v zadnjih 10 letih močno napredovala, saj vidimo kaka "tanka" olja se daje v mašine, pa kr dela vse ko urca :)
Glede olja, ne boš ga rabil menjat pred uporabo, če boš notri dal sintetično olje. Menjaš ga normalno 1x na leto, mogoče še manjkrat. So delal neke teste in ugotovil, da je res brez veze pogosto menjat olje v avtu ki pol leta ali eno leto stoji. Ljudje imajo v glavah še stare nasvet, pri modernih oljih in mašinah je drugače. Olja so v zadnjih 10 letih močno napredovala, saj vidimo kaka "tanka" olja se daje v mašine, pa kr dela vse ko urca :)

feryz ::
Brezvezno nakladanje.
Avto parkiraš in ko ga ponovno rabiš, se vsedeš noter in pelješ. Lahko čez pol leta lahko čez leto ali še dlje.
Avto parkiraš in ko ga ponovno rabiš, se vsedeš noter in pelješ. Lahko čez pol leta lahko čez leto ali še dlje.

Daniel ::
Accu je dobro vmes malo na polnilec ruknit, ker se klasika samoprazni. Ostalo pa po sistemu ugasneš in čez 6 mesecev spet voziš.

Pithlit ::
Priklopiš ga čez 6 mesecev. Če ne užge. Zakaj bi vmes nekaj priklapljal?
Enkrat za spremembo imaš (no ja, sej ne sam zdej) absolutno prav.
Kljub temu ni glih slaba ideja odklopit Akku če avto stoji dalj časa.
Life is as complicated as we make it...

Daniel ::
Priklopiš ga čez 6 mesecev. Če ne užge. Zakaj bi vmes nekaj priklapljal?
Ker akumulator propada, če se dalj časa samoprazni + novejša vozila zmeraj počasi nekaj vlečejo iz akumulatorja. Nekje 2% izgubi na samopraznjenju mesečno. Če pa avto še karkoli vleče iz njega pa je lahko že kakšen mesec dovolj, da ne bo več vžgal, po 6 mesecih bo pa skorajda za na odpad. Če se že greš takih stvari potem pač odpreš haubo in priklopiš gor kakšen vzdrževalec, ki bo tistih 6 mesecev držal napetost na ustreznem nivoju. Strošek je praktično zanemarljiv.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()

MadMax ::
Pred počitkom oreng oprat in posušit (tudi bremze, obloge ogret z nekaj bremzanja na krajši poti-krog čez vas ali ulico/dve okrog doma).
Ne zategovat ročne.
Na 2 meseca dopolnit akumulator in zalaufat (na povišanih vrtljajih ogret in nato par minut še držat, recimo da so povišani 2krpm), medtem na začetku procedure še za 15÷30 sekund vklopit klimo.
To je v pol leta 2x po 15 minut posla.
Menjava olja 1x letno, če v voznega pol leta narediš prek 15k km pa pač ustrezno temu pogosteje. Če ne vlivaš nekega poceni "jedilnega" olja je vseeno pred/med/po zimskem spanju.
Gume 2÷3 desetinke nad sezonskim, če je "arhiviran" čez zimo na mrzlem lahko tudi pol bara. Če moraš po sezonskem počitku še spustit za kako desetinko je idealno.
Najmanj primerni za take štose pa so novodobni dizli, ki imajo potrebo po adblue.
Če zadeva ni v zaprti garaži ampak v nekem seniku/šupi, bodo neprimerno večji problem kot vse do zdaj omenjeno itak glodalci.....
Ne zategovat ročne.
Na 2 meseca dopolnit akumulator in zalaufat (na povišanih vrtljajih ogret in nato par minut še držat, recimo da so povišani 2krpm), medtem na začetku procedure še za 15÷30 sekund vklopit klimo.
To je v pol leta 2x po 15 minut posla.
Menjava olja 1x letno, če v voznega pol leta narediš prek 15k km pa pač ustrezno temu pogosteje. Če ne vlivaš nekega poceni "jedilnega" olja je vseeno pred/med/po zimskem spanju.
Gume 2÷3 desetinke nad sezonskim, če je "arhiviran" čez zimo na mrzlem lahko tudi pol bara. Če moraš po sezonskem počitku še spustit za kako desetinko je idealno.
Najmanj primerni za take štose pa so novodobni dizli, ki imajo potrebo po adblue.
Če zadeva ni v zaprti garaži ampak v nekem seniku/šupi, bodo neprimerno večji problem kot vse do zdaj omenjeno itak glodalci.....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()

barakus ::
Nimam nikogar, ki bi mi avto polnil ali vzdrzeval. Nazadnje sem bil odsoten 7 mesecev in potem imel tezave z injektorji (check injection warning + cukanje). Tank sem imel 50% poln. Potem sem dal liqui molly diesel purge in kasneje se tankal svez diesel in zdaj je ok. Ampak kakor sem raziskal, dizli niso idealni, da stojijo.
Baterijo sem vzel ven in jo dal na timer, da se 2x na teden polni po 20 minut in je bila ok. Pred tem sem enkrat testiral z enim poceni pametnim vzdrzevalcem baterije in je bil crknjen/skurjen ko sem se vrnil.
Ali se EV da pustit priklopljen v elektriko nenadzorovanega 7 mesecev in je vse ok?
Npr. Toyota Hibridi niso primerni da stojijo predolgo, se baterija sama od sebe sprazni in to je kar problem.
Verjetno bi bil bencinar najbolj primeren?
Baterijo sem vzel ven in jo dal na timer, da se 2x na teden polni po 20 minut in je bila ok. Pred tem sem enkrat testiral z enim poceni pametnim vzdrzevalcem baterije in je bil crknjen/skurjen ko sem se vrnil.
Ali se EV da pustit priklopljen v elektriko nenadzorovanega 7 mesecev in je vse ok?
Npr. Toyota Hibridi niso primerni da stojijo predolgo, se baterija sama od sebe sprazni in to je kar problem.
Verjetno bi bil bencinar najbolj primeren?

MadMax ::
Koliko km pa narediš v aktivnem delu leta? 10÷15k?
Pri razmišljanju o novem avtu za tak hec ne bi škodilo razmisliti o polletnih najemih pri avtohiši. Ko rabiš, vzameš nekaj testnega za tistega pol leta, oni itak potem prodajajo do 1 leto stare.
Ni zastonj, ampak že padec vrednosti novega je vse prej kot zanemarljiv. Tako pa bi imel vedno praktično novega, vsakič lahko malce drugačnega.... Pa razen stroška najema in sprotnega goriva/pralnice nimaš drugih stroškov in problemov zaradi katerih si odprl to temo. Ni problema z vzdrževanjem hibernacije, servisi, registracijo/zavarovanjem, starimi gumami, opravka s kleparji/ličarji/zavarovalnicami v primeru kakršnekoli poškodbe (karambol, toča, ...), menjavo potrošnih delov (zavore, amortizerji, ...), ....
Povprašaj kakšno večjo avtohišo za tako opcijo in okvirne cene, pa si preračunaj. Ne rečem da bo ceneje kot imeti svoj avto, ampak prej navedeno je tudi nekaj vredno.
Pri razmišljanju o novem avtu za tak hec ne bi škodilo razmisliti o polletnih najemih pri avtohiši. Ko rabiš, vzameš nekaj testnega za tistega pol leta, oni itak potem prodajajo do 1 leto stare.
Ni zastonj, ampak že padec vrednosti novega je vse prej kot zanemarljiv. Tako pa bi imel vedno praktično novega, vsakič lahko malce drugačnega.... Pa razen stroška najema in sprotnega goriva/pralnice nimaš drugih stroškov in problemov zaradi katerih si odprl to temo. Ni problema z vzdrževanjem hibernacije, servisi, registracijo/zavarovanjem, starimi gumami, opravka s kleparji/ličarji/zavarovalnicami v primeru kakršnekoli poškodbe (karambol, toča, ...), menjavo potrošnih delov (zavore, amortizerji, ...), ....
Povprašaj kakšno večjo avtohišo za tako opcijo in okvirne cene, pa si preračunaj. Ne rečem da bo ceneje kot imeti svoj avto, ampak prej navedeno je tudi nekaj vredno.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ADuro ::
Mene bolj zanima kaj ti pomeni lastništvo avtomobila če ga pol leta ne rabiš.
Jaz bi na tvojem mestu šel v operativni leasing oz. poslovni najem če je že bilo kje predlagano. Skleneš pogodbo za pol leta potem pa odvisno od želja plačuješ 300-500 EUR na mesec če imaš neke zmerne želje. Pod črto te bo stalo manj kot devalvacija novega vozila. Vse maš vključeno v ceno vključno s kaskom in je nekako najbolj realen okvir stroškov ki ti jih predstavlja lastništvo avtomobila.
Primer: https://www.toyota.si/buy-and-offers/fi...
Načeloma če mora biti lastniški potem kupiš nekaj rabljenega, akumulator za obdobje "zimovanja" priklopiš na polnilec in nobene znanosti ni tukaj. Bistveno je da takrat, ko ga voziš narediš dovolj kilometrov da se cel sistem od motorja do izpuha dovolj pregreje na delovno temperaturo da tudi saje zgorijo do konca.
Odločitev je na tebi.
Najem ponuja fleksibilnost, lastništvo pa te načeloma reši samo birokracije.
Jaz bi na tvojem mestu šel v operativni leasing oz. poslovni najem če je že bilo kje predlagano. Skleneš pogodbo za pol leta potem pa odvisno od želja plačuješ 300-500 EUR na mesec če imaš neke zmerne želje. Pod črto te bo stalo manj kot devalvacija novega vozila. Vse maš vključeno v ceno vključno s kaskom in je nekako najbolj realen okvir stroškov ki ti jih predstavlja lastništvo avtomobila.
Primer: https://www.toyota.si/buy-and-offers/fi...
Načeloma če mora biti lastniški potem kupiš nekaj rabljenega, akumulator za obdobje "zimovanja" priklopiš na polnilec in nobene znanosti ni tukaj. Bistveno je da takrat, ko ga voziš narediš dovolj kilometrov da se cel sistem od motorja do izpuha dovolj pregreje na delovno temperaturo da tudi saje zgorijo do konca.
Odločitev je na tebi.
Najem ponuja fleksibilnost, lastništvo pa te načeloma reši samo birokracije.

mr_chai ::

SnegKidam ::
Ali se EV da pustit priklopljen v elektriko nenadzorovanega 7 mesecev in je vse ok?
Verjetno ni nekih problemov, samo ne vem, zakaj bi to sploh želel. S čim misliš, da ti bo stoječ EV skuril kakih 10 ali 20 kWh energije iz baterij v pol leta? Ni to svinčen akku z močnim samoizpraznjenjem in manj kot 1 kWh kapacitete.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SnegKidam ()

SnegKidam ::
Če pa slučajno bi, pa ga lahko priklopiš tudi preko neke pametne vtičnice za par eur. Pa "daš filat" vsak mesec za par ur preko interneta z drugega konca sveta. Ampak tudi za to ni neke potrebe. To bi mogoče bilo smiselno, če bi stal kaki dve leti ali več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SnegKidam ()

stara mama ::
Kateri nov avto (tip motorja) je najbolj primeren, da lahko stoji 6 mesecev v letu, drugih 6 mesecev pa je v uporabi?
Kolikor sem raziskoval bi bil nabjboljši kakšen atmosferski bencin oz. če tega ni turbo bencin motor?
Vsak, katerega tankaš brez biogoriv (brez B7, E10 in podobnih oslarij).
In pusti ST znanstvenike, ki tule pišejo doktorsko disertacijo iz akumulatorja.
Ekologija™ in Trajnost™

iKst_ ::
Ali se EV da pustit priklopljen v elektriko nenadzorovanega 7 mesecev in je vse ok?
Verjetno ni nekih problemov, samo ne vem, zakaj bi to sploh želel. S čim misliš, da ti bo stoječ EV skuril kakih 10 ali 20 kWh energije iz baterij v pol leta? Ni to svinčen akku z močnim samoizpraznjenjem in manj kot 1 kWh kapacitete.
Novejši EVji skurijo nekje 300-400Wh na dan, tudi, če izklopiš vse velike porabnike. V pol leta skurijo bolj 50kWh, ne samo 109 ali 20.

SnegKidam ::
Nisem vedel. Na račun česa?
Če je tako, je potem rešitev pametna vtičnica prek interneta, če nočeš, da je skoz priklopljen.
Če je tako, je potem rešitev pametna vtičnica prek interneta, če nočeš, da je skoz priklopljen.

iKst_ ::
Avto se nikoli zares ne izklopi. Računalniki so še vedno vklopljeni, HV baterija polni 12V, BMS je načeloma konstantno vklopljen, v ekstremnih temperaturah lahko celo vklopi hlajenje ali ogrevanje baterije... Skratka, več dejavnikov.
Osebno ne vidim problema v tem, da pustiš avto priklopljen. "Pametno vtičnico" imaš že v avtu samem, vsaj v novejših. Priklopiš avto, nastaviš baterijo na 50%, pa avto sam poskrbi, da je baterija vedno v optimalnem območju.
Osebno ne vidim problema v tem, da pustiš avto priklopljen. "Pametno vtičnico" imaš že v avtu samem, vsaj v novejših. Priklopiš avto, nastaviš baterijo na 50%, pa avto sam poskrbi, da je baterija vedno v optimalnem območju.

SnegKidam ::
Ja, priklopljenega met skoz ni nek problem, edino zaradi kakih neviht mogoče bi blo dobro met še dodatno pametno stikalo vmes, drugače ne vidim smisla.

RedDrake ::
Z "modernim" bencinarjem ni nobenih problemov, če stoji pol leta - samo akku je treba odklopit.
Jaz sem mojega cabria tako skladiščil čez zimo (1.11 do 1.4) in se nisem nič zafrkaval z novim bencinom, oljem, whatever. Zapeljal v garažo, odklopil akku, odšraufal tablice in prišel čez 5+ mescev nazaj.
Če narediš odjavo, tehnični ne poteče, kar pomeni, da prijavo do konca veljavnosti tehničnega komot narediš samo s prometno (ki ti itak ostane). Odkar mi je prijazna teta dala 50% bonifikacije tudi za kabria pa se z odjavo več ne hecam. Dejanko je razlike dobrih 150 EUR, ampak je plus ta da imam še en avto, ki ga lahko v nujnih primerih uporabim (in sem ga že parkrat), če daily-ja slučajno hkrati rabi žena. Tudi akku-ja več ne odklapljam, ker 3 mesece drži b.p.
Če je avto oldtimer ali "sezonsko vozilo" (kabrio oziroma motorji in podobna mehanizacija) potem se tablice zadržijo za 6 mesecev tam kjer si naredil odjavo. Drugače rabiš potem nove tablice.
Imam pa tudi oldtimerja, ki je zaradi nesrečnega naključja enkrat stal skoraj dve leti. No, tam pa so težave, vplinjač se je že dvakrat čistil pa še vedno heca, takrat sem rabil potem avtovleko, ipd ...
V glavnem za 6 mesecev se za benz ne sekirat. EV je ziher podobno. Za dizel nimam izkušenj.
Jaz sem mojega cabria tako skladiščil čez zimo (1.11 do 1.4) in se nisem nič zafrkaval z novim bencinom, oljem, whatever. Zapeljal v garažo, odklopil akku, odšraufal tablice in prišel čez 5+ mescev nazaj.
Če narediš odjavo, tehnični ne poteče, kar pomeni, da prijavo do konca veljavnosti tehničnega komot narediš samo s prometno (ki ti itak ostane). Odkar mi je prijazna teta dala 50% bonifikacije tudi za kabria pa se z odjavo več ne hecam. Dejanko je razlike dobrih 150 EUR, ampak je plus ta da imam še en avto, ki ga lahko v nujnih primerih uporabim (in sem ga že parkrat), če daily-ja slučajno hkrati rabi žena. Tudi akku-ja več ne odklapljam, ker 3 mesece drži b.p.
Če je avto oldtimer ali "sezonsko vozilo" (kabrio oziroma motorji in podobna mehanizacija) potem se tablice zadržijo za 6 mesecev tam kjer si naredil odjavo. Drugače rabiš potem nove tablice.
Imam pa tudi oldtimerja, ki je zaradi nesrečnega naključja enkrat stal skoraj dve leti. No, tam pa so težave, vplinjač se je že dvakrat čistil pa še vedno heca, takrat sem rabil potem avtovleko, ipd ...
V glavnem za 6 mesecev se za benz ne sekirat. EV je ziher podobno. Za dizel nimam izkušenj.

bastadu ::
Ja, priklopljenega met skoz ni nek problem, edino zaradi kakih neviht mogoče bi blo dobro met še dodatno pametno stikalo vmes, drugače ne vidim smisla.
Če strela udari dovolj blizu ali pride do direktnega udara, ti nobeno pametno stikalo ne bo rešilo avta ...
Drugače pa ja, glede EVjev le ti vedno porabljajo nekaj malega, ampak naprednejši podpirajo načine za "globoko spanje", ki baterijo res minimalno izpraznjujejo, v rangu par % na mesec ... potem lahko postane bolj težava, da gume zaradi neuporabe postanejo jajčaste (bolje je avto postavit na klocne, da so gume v zraku), če ga imaš zunaj na samem se lahko vanj naselijo tudi razni glodalci in naredijo veliko škode ...

SnegKidam ::
Ja, priklopljenega met skoz ni nek problem, edino zaradi kakih neviht mogoče bi blo dobro met še dodatno pametno stikalo vmes, drugače ne vidim smisla.
Če strela udari dovolj blizu ali pride do direktnega udara, ti nobeno pametno stikalo ne bo rešilo avta ...
Lahko se zgodi, da prebije vse, če pa malo manj blizu, pa zna kaj rešit. Predlani smo imeli udar precej blizu, pokurilo je marsikaj, za (sicer navadnim) stikalom pa nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SnegKidam ()

Glugy ::
Če maš mehankarja blizu pa mu zaupaš mu daš ključe za 6 mesecev pa mu rečeš da naj vsake toliko časa mal avto pelje naokol ( mu razložiš situacijo ). ampak to res sam če ga maš zlo bliz.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dedovanje avtomobila - potek proemtnega dovoljenjaOddelek: Na cesti | 927 (807) | fikus_ |
» | Sumljiv kupec avta? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11332 (7052) | BCSman |
» | Potecena registracija vec kot en mesecOddelek: Na cesti | 5122 (4650) | Egidij88 |
» | Prepis avta (novi zakoni) in tenični pregled?Oddelek: Na cesti | 32257 (11974) | smacker |
» | Problem glede registerskih tablicOddelek: Loža | 4923 (4279) | Spock83 |