Slo-Tech - Minuli mesec je bila Tesla na sodišču v Miamiju spoznana za sokrivo prometne nezgode, v kateri je bila ena oseba hudo poškodovana, druga pa je izgubila življenje. Večinski del odgovornosti je sodišče prepoznalo pri vozniku, Teslina krivda pa je znašala eno tretjino, ker se je voznik zanašal na oglaševanje, da ima Model S avtonomno vožnjo. Sedaj smo izvedeli, da je Tesla med postopkom skušala zamolčati obstoj podatkov, ki jih je vozilo zajelo tik pred nesrečo in ob trku. Tesla je lagala, da podatkov nima.
Že sama trditev je sila nenavadna, saj je v preteklosti Tesla z veseljem hitro jela posredovati tovrstne podatke, kadar se je tako oprala krivde. To pot pa podatkov na strežnikih ni bilo, so zatrjevali v podjetju. Podatke bi lahko imelo tudi vozilo, a odvisno od posledic trka niso vedno rešljivi. Sprva je kazalo, da nesrečna tesla nima shranjenih podatkov, a je nato heker in uporabnik X-a @greentheonly podatke pridobil z vozila. Za The Washington Post je dejal, da je bilo ves čas očitno, da podatki so na voljo, treba jih je bilo le prebrati.
Izkazalo se je, da so podatki tudi na Teslinih strežnikih, kjer naj bi bili označeni za izbris. Ko jih je Greentheonly odkril na vozilu, so jih začuda našli tudi v Tesli. Odvetnik Joel Smith se je opravičeval, da so bili pri ravnanju s podatki nerodni (clumsy), a da niso zanalašč storili ničesar narobe. Šlo naj bi za res velik slučaj, da podatkov niso mogli najti. Popolna nevihta (perfect storm), je dejal. Tesla naj ne bi nikoli razmišljala o skrivanju, temveč so bili prepričani, da podatkov ni. Zato so bili toliko bolj veseli, da jih je heker obvestil o obstoju teh podatkov, ki so jih potem našli še sami.
Tudi to sprenevedanje je prispevalo k razsodbi, kjer je bila Tesla spoznana za soodgovorno. Sodnica sicer ni našla dokazov, da je bilo Teslino zadrževanje podatkov namerno. Mora pa Tesla tožnikom povrniti stroške, ki so jih imeli sami, da so samostojno pridobili podatke.
Novice » Tožbe » Tesla je lagala, da nima podatkov

paradajzos ::
Tesla lagala? Šokiran sem, vodi jih svetovni prvak v siegheilanju in prodajanju megle, kako je to mogoče?

Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BT52 ::
No dobro. :d Samo tole ni odkril neodvisni laboratorij... :D če prav razumem.
Ne vem kako legalno je tole močno tbf.
Ne vem kako legalno je tole močno tbf.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

codeMonkey ::
Podatek ali je bil autopilot aktiviran in na kaksen nacin je opozarjal voznika, da nadzira voznjo. Predvsem pa so ovirali preiskavo z laganjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

pixelzgaming ::
na linku je video crasha.
stop znak očitno ne obstaja, ovire pred sabo tudi ni videl.. avto pravzaprav sploh ni zavil nikamor tudi do trenutka samega crasha. predvidevam da bi lidar senzorji to prej zaznali?
stop znak očitno ne obstaja, ovire pred sabo tudi ni videl.. avto pravzaprav sploh ni zavil nikamor tudi do trenutka samega crasha. predvidevam da bi lidar senzorji to prej zaznali?
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 14TB HDD | Proxmox VE
Server2: i7 4770 | 16 GB DDR3 | 128GB SSD | 16TB HDD | CasaOS

BT52 ::
pixelzgaming je izjavil:
na linku je video crasha.
stop znak očitno ne obstaja, ovire pred sabo tudi ni videl.. avto pravzaprav sploh ni zavil nikamor tudi do trenutka samega crasha. predvidevam da bi lidar senzorji to prej zaznali?
Senzor ni ovira... Ti nimaš lidarja a voziš avto... Govorimo o fundamentalni ravni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Gregor P ::
Pa imamo najbolj butast komentar tedna; pa se je šele komajda začel

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()

DamijanD ::
Kako pa je pravno v takih primerih, ko je sodba že končana, potem pa pridejo na dan neki novi dokazi?

Legon ::
Saj so podatki prišli ven med samim postopkom.
A si sploh prebral novico? Saj podatki so prišli ven med samim sodnim postopkom. Precej verjetno je ravno obratno in sicer da so jim zaradi skrivanja pripisali večji delež krivde, nedvomno pa je vplivalo na ti. punitive damages.
Jap čist možno je da bi z temi podatki Tesla nosila polovičko krivde namesto tretjine.
A si sploh prebral novico? Saj podatki so prišli ven med samim sodnim postopkom. Precej verjetno je ravno obratno in sicer da so jim zaradi skrivanja pripisali večji delež krivde, nedvomno pa je vplivalo na ti. punitive damages.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

srus ::
Me spominja na Googlovo sprenevedanje, ko so ob google street maps foto snemanju povsem naključno zapisovali še SSIDje, MACe in preizkušali default passworde. Ter končali z desetinami GB povsem naključno pridobljenih omrežnih podatkov.

paradajzos ::

feryz ::
Čeprav tesla ni avto, ampak zgolj neki približek temu, je tole navadna oslarija.
Voznik se nima kaj zgovarjati na teslo in oni dejansko niso nič krivi. Že milijonkrat dokazano, da fsd in ostale oslarije ne funkcionirajo, ampak so lahko zgolj pomoč.
Tu se gre preprosto zato, da se obesiš na korporacijo, ki ima denar in ji ga čimveč spuliš. Ameriški sistem korupcije.
Laganje pa tudi meni ni jasno, priznam. Tesla nikjer ne trdi, da se bo avto brezpogojno ustavil pri stop znaku. Ali ob oviri, ali ob čemerkoli. Lahko se, lahko se ne.
Zato bi tudi tiste podatke lahko dali. Ne spremenijo popolnoma nič. Pač avto ni bremzal. Zakaj ne, niti ni pomembno.
Pomembno bi bilo, če ne bi pustil bremzati.
Voznik se nima kaj zgovarjati na teslo in oni dejansko niso nič krivi. Že milijonkrat dokazano, da fsd in ostale oslarije ne funkcionirajo, ampak so lahko zgolj pomoč.
Tu se gre preprosto zato, da se obesiš na korporacijo, ki ima denar in ji ga čimveč spuliš. Ameriški sistem korupcije.
Laganje pa tudi meni ni jasno, priznam. Tesla nikjer ne trdi, da se bo avto brezpogojno ustavil pri stop znaku. Ali ob oviri, ali ob čemerkoli. Lahko se, lahko se ne.
Zato bi tudi tiste podatke lahko dali. Ne spremenijo popolnoma nič. Pač avto ni bremzal. Zakaj ne, niti ni pomembno.
Pomembno bi bilo, če ne bi pustil bremzati.

bm1973 ::

Gregor P ::
Čeprav tesla ni avto, ampak zgolj neki približek temu, je tole navadna oslarija.Kako niso nič krivi?
Voznik se nima kaj zgovarjati na teslo in oni dejansko niso nič krivi. Že milijonkrat dokazano, da fsd in ostale oslarije ne funkcionirajo, ampak so lahko zgolj pomoč.
Tu se gre preprosto zato, da se obesiš na korporacijo, ki ima denar in ji ga čimveč spuliš. Ameriški sistem korupcije.
Laganje pa tudi meni ni jasno, priznam. Tesla nikjer ne trdi, da se bo avto brezpogojno ustavil pri stop znaku. Ali ob oviri, ali ob čemerkoli. Lahko se, lahko se ne.
Zato bi tudi tiste podatke lahko dali. Ne spremenijo popolnoma nič. Pač avto ni bremzal. Zakaj ne, niti ni pomembno.
Pomembno bi bilo, če ne bi pustil bremzati.
Danes res veliko bolj pazijo na to, kako oglašujejo njihovo verzijo "samodejne vožnje" Full Self-Driving (FSD), zdaj so npr. dodali še "Supervised" poleg; seveda ne zato, ker jih tako skrbi za varnost voznikov, ampak ker so morali. Namreč prej se je Musk na polno hvalil, da je njihov FSD dejansko sposoben praktično popolne samodejne vožnje, tudi marketing je šel v to smer in ljudje so temu dejansko verjeli oz. nasedli in tudi umirali po cestah, zato so začele padati tožbe.
Primer zrežiranega videa iz leta 2016:
Musk na TW/X:
Tesla drives itself (no human input at all) thru urban streets to highway to streets, then finds a parking spot
https://x.com/elonmusk/status/789019145...
... isti video potem objavljen še 2019 na YT:
Tesla video promoting self-driving was staged, engineer testifies
Sicer pa smo to že predelali in ni potrebno, da gremo ta krog o Muskovem zavajanju še enkrat

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

redtech ::
Kaj pričakovati od podjetja, ki izdeluje pol izdelke, kot drugega, da zavajajo!
Toliko kot od vsakega velikega podjetja, ki ščiti svoje lastnike in sebe...
Fun
https://youtube.com/shorts/fe8efxX80uE?...

feryz ::
Sicer pa smo to že predelali in ni potrebno, da gremo ta krog o Muskovem zavajanju še enkratKakor rečeš.![]()
Zato pa so zahtevane obe roke na volanu, novejši pa še oči spremljajo. Ker vse naredi sam.
Res pa je, da nima senzorja za položaj nog. Mogoče so zato krivi nesreče.
O tem da tesla sama vozi, ariel pa opere kilometre do konca umazanih cunj s pol kavne žlice praška, pa raje ne bi.
Kdorkoli se na to zgovarja, kaj v reklamah piše, ne bi smel voziti avta. Ker enostavno ni diht.
Ta je kot tista, ko čez pomol zapelje v morje, ker je navigacija tam cesto narisala.
Ok, saj včasih jo je, le trajekt bi moral biti tam.

Dr_M ::
Firma kot firma, nic posebnega, jasno da nihce ne bo pljuval v lastno skledo.
Je pa pravilno, da se to kaznuje.
Je pa pravilno, da se to kaznuje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

IL_DIAVOLO ::
In kaj je bistveno v teh podatkih. Se kakorkoli spremeni situacija?
Se dobro da nisi kriminalist

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

DamijanD ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
In kaj je bistveno v teh podatkih. Se kakorkoli spremeni situacija?
Se dobro da nisi kriminalist![]()

Vem, da je notri polno stvari. Ampak zanimalo me je, če je karkoli takega kar še bolj obremenjuje eno ali drugo strani. In glede na to, da je ta članek bil objavljen nekaj tednov po sodbi, sem mislil, da je bilo to naknadno najdeno in me je zanimalo ali to sedaj karkoli spremeni.

Legon ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
In kaj je bistveno v teh podatkih. Se kakorkoli spremeni situacija?
Se dobro da nisi kriminalist![]()
Vem, da je notri polno stvari. Ampak zanimalo me je, če je karkoli takega kar še bolj obremenjuje eno ali drugo strani. In glede na to, da je ta članek bil objavljen nekaj tednov po sodbi, sem mislil, da je bilo to naknadno najdeno in me je zanimalo ali to sedaj karkoli spremeni.
Treba znat brat, saj precej jasno pise, da da so podatke uporabili med sojenjem kakor tudi to za kasne podatke gre.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla sokriva za smrt peške leta 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 4454 (1304) | Sparrow |
» | Tesla povečala proizvodnjo in prodajo vozil (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 8105 (4523) | dexterboy |
» | Tesla Model 3 na preizkusu najvarnejši avtomobil vseh časovOddelek: Novice / Ostale najave | 8528 (4760) | krneki0001 |
» | Težave v Tesli: vpoklic vozil, nesreča s smrtnim izdom, znižanje bonitete (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 37518 (31724) | bbf |