» »

Oddaljenih posodobitev avtomobilov ne smemo ignorirati

1
2
3

starfotr ::

Čudno imaš to prometno, kjer so navedeni konji. Mogoče je to konjska prometna. Mi smo vsaj v 90 letih 20. stoletja. Ti si verjetno v 18. stoletju obstal.

Utk ::

Nekateri znamo pretvarjat iz enote v enoto.

iKst_ ::

nejc_nejc je izjavil:

Torej po moje več šare, kot koristi.
Kar se konjev tiče, si se pa že v štartu nategnil in krepko preplačal, sedaj si pa navdušen nad zastojn povečavo.
A diski so pri recimo 300 oziroma 400 hp enaki. Pa zgirnji limit pri vzmetenju? :))


Po moje pa več koristi kot šare, zato sem glasoval z denarnico. Tako kot milijoni drugih ljudi, ki vidijo prednost v tem.

Pa kako točno so me nategnili z motorjem oz. konji? Avto ima že v osnovi boljše zmogljivosti kot večina 2x dražjih modelov v tem razredu. Posodobitev drugače ni zastonj, to je edina stvar na seznamu, ki jo je treba doplačati.

Diski so enaki ja, ni potrebe po večjih, glede na to, da končna hitrost ostane ista. Je pa povečanje iz cca. 370 na 470 glede na dyno meritve.

starfotr ::

Ali ste vsi šli preračunavat kilovate v konje, samo zato da se šliši več, ker je številka višja? :))

Mogoče si še organ začnite merit s termometrom, boste imeli vsaj 37.

iKst_ ::

Jure14 je izjavil:

iKst_ je izjavil:

... dodatnih cca. 100 konjev, ...

A v prometni pa zavarovanju se tudi sprememba pozna?


Ne.

Utk ::

starfotr je izjavil:

Ali ste vsi šli preračunavat kilovate v konje, samo zato da se šliši več, ker je številka višja? :))

Mogoče si še organ začnite merit s termometrom, boste imeli vsaj 37.

Zdaj moramo samo še najt lestvico po kateri bi ti imel iq nad 55.

starfotr ::

Ni treba. Samo s tabo se primerjam in izpadem genij.

socialec ::

Eno je izpasti, drugo je biti :D

Utk ::

starfotr je izjavil:

Ni treba. Samo s tabo se primerjam in izpadem genij.

Res, kaj pametnega si pa napisal v tej temi? Razen da si ostal v 90ih, nismo zvedeli nič od tebe.
Tudi zadnjič si napisal neko bedarijo, ki je avti po tvoje ne bi smeli imet in kako ti ne bi kupil avta s tistim, pa je stvar obvezna od nekje 2017 naprej...

Nič ni narobe če si star, vsakega slej ko prej čas povozi. Da se s tem hvališ naokoli je pa rahlo butasto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

iKst_ ::

starfotr je izjavil:

Glede na tvoj "i" v nicku mi je jasno, da si fenboj "i" izdelkov in tudi "T" avtov.

Spet mešaš redne servise z izrednimi vpoklici.

Aha to je ta kustomer satisfekšn. Vgradijo ti motor, ki je močnejši in ga SW zablokirajo. Potem izven homologacije zvišajo moč motorja z odpravo blokade na daljavo, da se fenbojem erekcija še bolj ojača. To je to, kar moramo vedet o OTA in EV.


Definitivno sem fan i izdelkov in T avtomobilov. V čem je problem?

Kakšne servise in izredne vpoklice mešam. Lahko razložiš?

Pa vidim, da ste se nekateri konkretno zapičili v to višanje moči, kljub temu, da je samo ena stvar od 10 na seznamu :) Precej zgovorno :) Še vedno pa ni nihče povedal zakaj točno naj bi bilo to slabo za uporabnika.

nejc_nejc ::

Res, brez upgrejda mape ne gre.:))

Vsa ta ropotuja je že bila v gradbeni opremi 20 let nazaj. Nisi plačal obroka in se je mal ustavilo. V zadnjem času se to marsikje kensla.

Sedaj ti pa en Elon lahko komplet logistiko države ustavi. Super le tako naprej.
Torej nič novega.
Glavno, da so karte updejtane....pa da ti 12V omogočijo :))

iKst_ ::

Vidiš, ko niti prebral nisi dobro, pa že jamraš :) Ne gre za update kart ampak update appa za navigacijo.

Tole z vklopom 12V je pa zame gamechanger. Pred Teslo sem imel hibrida, ki je imel v prtljažniku 220V vtičnico. V kombinaciji s 1500W izhodne moči in 14kWh baterijo je bila zadeva v teoriji super za kampiranje. Ampak kaj, ko je avto izklopil vtičnice, ko si ga izklopil. Tesli sicer manjka 220V vtičnica, ampak vsaj 12V dela.

Jure14 ::

iKst_ je izjavil:

Jure14 je izjavil:

iKst_ je izjavil:

... dodatnih cca. 100 konjev, ...

A v prometni pa zavarovanju se tudi sprememba pozna?


Ne.

Da ne bo ob kakšni nesreči presenečenje, ko bo zavarovalnica zavrnila izplačilo.
A mogoče v drobnem tisku te posodobitve piše, da moraš ustrezno povečanju konjev tudi urediti homologacijo, registracijo pa zavarovanje?

nejc_nejc ::

Vidiš, ko niti prebral nisi dobro, pa že jamraš :) Ne gre za update kart ampak update appa za navigacijo
.
Kako gnilo navigacijo so pa imeli, da morajo "micko" apgrejdat?

Utk ::

Ne, ker homologacija štima. V homologaciji je moč, ki je lahko motor konstantno nek čas zagotavlja. Naj bi bilo to 30 min, ampak niti ne velja za EV, ker noben EV ne more 30 min zagotavljat 300 kw moči, ker mu bi zmanjkalo baterije. Ampak omejitev baterije se tu ne upošteva, tako da v prometni vseeno piše na primer 300 kw. Krajši boost gre pa lahko višje, in to ne vpliva na homologacijo. To velja za vse, ne samo za električne. Boosti, ki trajajo nek omejen čas, ne vplivajo na homologacijo.

iKst_ ::

nejc_nejc je izjavil:

Vidiš, ko niti prebral nisi dobro, pa že jamraš :) Ne gre za update kart ampak update appa za navigacijo
.
Kako gnilo navigacijo so pa imeli, da morajo "micko" apgrejdat?


Spet nisi prebral pa komentiraš :) Zdaj bom počasi začel verjeti, da namerno delaš norca iz sebe.

Jure14 je izjavil:


Da ne bo ob kakšni nesreči presenečenje, ko bo zavarovalnica zavrnila izplačilo.
A mogoče v drobnem tisku te posodobitve piše, da moraš ustrezno povečanju konjev tudi urediti homologacijo, registracijo pa zavarovanje?


Ne bo. Je že Utk napisal. Homologirana moč in maksimalna moč sta dve različni zadevi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

nejc_nejc ::

..konstantne izboljšave navigacije, ki vključujejo alternativne poti, nastavitev baterije na cilju, vremensko napoved itd, vklop USB in 12V vtičnic v parkiranem avtu....

Vreme sem pozabil
Hmm

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

FastWIND ::

Pred kakšnim desetletjem sem na različnih forumih pisal kaj bo prinesal digitalizacije avtomobilov.... In me je večina okrcala, da nisem za napredetk itd..

Sedaj pa:
* Novejša vozila stojijo na odstavnem pasu zardi xy okvare
* Uporabniki pizdijo nad neodzivnim, zapletenimi vmesniki
* Uporabniki izgubljajo živce ko izgubijo nastavljene vrednosti, zaradi pogostega avtomatskega reseta
* Uporabniki izgubljajo živce, ker jim non stop piska eden izmed mnogih "varnostnih" sistemov, ki se jih ne fda trajno izklopiti ni je potrebno vsakič znova po zagonu avtomobila izklaplajti... Ponavadi v zapeletenih menijih.
* Uporabniki pizdijo, ker določen asistenčni sistemi ne delujejo ali slabo delujejo v slabih vremenskih pogojih ( dež, sneg, itd...) in v takih pogojih piskajo..
* Uporabniki pizdijo že zaradi navadnih prtljažnih vrat, ker so postala "pametna" imajo svojo logiko, ki bi naj pomagal a mnogokrat uporabnika spravi od živce, ker se sama zapirajo, ko tega res nočeš..
* Uporabnik... vstavi poljubno...

In vse to so vam prodajali kot napredne funkcije...

HVala ne rabim, vozil ravno toliko star avto da se v največji možni meri tej krami izognem.

nejc_nejc ::

Nova tržna niša, kjer se bo večina sranja izklopila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

starfotr ::

Tržna niša bodo stari dobri avti. Nova Kuba prihaja na naša tla.

S kakimi neumnostmi se ljudje ukvarjajo. Pri določenih avtih samo pretakneš varovalko in imaš stalnih 12 V ali pa 12 V na kontakt. In to že desetletja.

Ne rabiš nobenega UI za to. Niti ne posodobitve SW. To urediš tudi časovno prej, kakor pa tapkanje po menijih.

Vedno me preseneča ta navdušenost nad neko lastnostjo, ki je v novodobni krami odsotna, medtem ko drugje poznana že leta ali desetletja. En tak primer je bil MMS na iphone. Pa kopiranje besedila. Res neke osnove. Fanatiki pa doživljajo orgazme, ko pride nek tak update. In jim brezplačno izboljšajo napravo na daljavo. :)):))

iKst_ ::

FastWIND je izjavil:

Pred kakšnim desetletjem sem na različnih forumih pisal kaj bo prinesal digitalizacije avtomobilov.... In me je večina okrcala, da nisem za napredetk itd..

Sedaj pa:
* Novejša vozila stojijo na odstavnem pasu zardi xy okvare
* Uporabniki pizdijo nad neodzivnim, zapletenimi vmesniki
* Uporabniki izgubljajo živce ko izgubijo nastavljene vrednosti, zaradi pogostega avtomatskega reseta
* Uporabniki izgubljajo živce, ker jim non stop piska eden izmed mnogih "varnostnih" sistemov, ki se jih ne fda trajno izklopiti ni je potrebno vsakič znova po zagonu avtomobila izklaplajti... Ponavadi v zapeletenih menijih.
* Uporabniki pizdijo, ker določen asistenčni sistemi ne delujejo ali slabo delujejo v slabih vremenskih pogojih ( dež, sneg, itd...) in v takih pogojih piskajo..
* Uporabniki pizdijo že zaradi navadnih prtljažnih vrat, ker so postala "pametna" imajo svojo logiko, ki bi naj pomagal a mnogokrat uporabnika spravi od živce, ker se sama zapirajo, ko tega res nočeš..
* Uporabnik... vstavi poljubno...

In vse to so vam prodajali kot napredne funkcije...

HVala ne rabim, vozil ravno toliko star avto da se v največji možni meri tej krami izognem.


Večino od tega v resnici ni problem oz. ni res.

Par točk je takih, ki jih OTA update reši. VW je dober primer kako iz zanič, neodzivnega vmesnika v letu ali 2 narediti sodoben vmesnik z dobrim UX.

Utk ::

S kakimi neumnostmi se ljudje ukvarjajo. Pri določenih avtih samo pretakneš varovalko in imaš stalnih 12 V ali pa 12 V na kontakt. In to že desetletja.

LOL, forumski Mister Predpis pretika varovalke po svoje.

Pred kakšnim desetletjem sem na različnih forumih pisal kaj bo prinesal digitalizacije avtomobilov.... In me je večina okrcala, da nisem za napredetk itd..

Kaj si hotel povedat? Da se nekatere stvari ne spremenijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

iKst_ ::

S kakimi neumnostmi se ljudje ukvarjajo. Pri določenih avtih samo pretakneš varovalko in imaš stalnih 12 V ali pa 12 V na kontakt. In to že desetletja.


Niti ne. S pretikanjem varovalk ne dobiš stalnih 12V. Lahko sicer zvežeš vtičnice direktno, ampak pri ICE avtu z navadnim akumulatorjem je to ogromna neumnost, ker zjutraj avto ne bo več vžgal.

Na terencu, ki ga imam za kampiranje in potovanja imam dva akumulatorja. Vezava še zdaleč ni tako enostavna, kot pišeš, vsaj, če hočeš, da zadeva pravilno polni, napaja taprave vtičnice in ne kuri zagonskega akumulatorja.

nejc_nejc ::

Seveda se spreminjajo in prav je, da se, samo ne z ustvarjeno inflacijo sprememb.

Mi je zadnjic kolega, en od šefov na računalniskem faksu, lepo opisal situacijo.
Ni problema, mularija obvlada, ko pa do česa kompleksnejšega pride, je pa plitko. Saj osnov ne šteka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

Utk ::

Kakšna je tu povezava s to temo?

starfotr ::

VW ima celo v navodilih pretikanje varovalk. In je, zadeva je namenjena za male in občasne porabnike, ne pa hladilnike, ki delajo 24/7.

Vprašanje je, če stalna napetost iz velike baterije ustreza predpisom. Saj se HV baterija izklopi zaradi varnosti ob zaustavitvi avta. Ali so to kar preskočili in naredili po svoje? Verjetno, saj gre za jenkije.

Utk ::

Ja, vw iz 90ih. Kasneje dvomim.

Baterija se izklopi, ampak se lahko tudi kadarkoli nazaj vklopi, zaradi polnjenja 12v akumulatorja. Zato se na servisu ko se kaj dela okoli tega izklopi hw stikalo na veliki bateriji.

Sicer sem pa že kar zmeden. V nekih temah sem boomer, v drugih mulc. Resnica je seveda nekje vmes. Sem normalen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Kakšna je tu povezava s to temo?

Dobit 12V iz avta brez upgrejda na daljavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

iKst_ ::

starfotr je izjavil:

Vprašanje je, če stalna napetost iz velike baterije ustreza predpisom. Saj se HV baterija izklopi zaradi varnosti ob zaustavitvi avta. Ali so to kar preskočili in naredili po svoje? Verjetno, saj gre za jenkije.


Zdaj, ko si pogruntal, da je feature dejansko uporaben, so pa verjetno jenkiji krivi, ker ne delajo po predpisih :) Fascinantno :)

nejc_nejc je izjavil:

Utk je izjavil:

Kakšna je tu povezava s to temo?

Dobit 12V iz avta brez upgrejda na daljavo.


Se javiš, da dobiš 220V iz vtičnice pri Outlander PHEV pri izklpljenem vozilu? Verjetno ne bo problema, ker nisi mulc brez izkušenj, ampak starešina z osnovami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

Utk je izjavil:

Kakšna je tu povezava s to temo?

Dobit 12V iz avta brez upgrejda na daljavo.

Haha, si kar predstavljam kako se bi tega lotil nek "šef iz FRI"...

nejc_nejc ::

Glej mulo ikst :
Pri kampiranju imaš:
ce si v kempu podaljsek,
ce si pa v divjini pa agregat.

Z kommpleksne zadeve polnit s štromom noben, ki je pri zdravi, ne bo šel 500 km iz civklizacije obremenjevat vozila in edinega vira štroma v njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

MadMax ::

iKst_ je izjavil:

VW je dober primer kako iz zanič, neodzivnega vmesnika v letu ali 2 narediti sodoben vmesnik z dobrim UX.

Aha, kupiš nov avto, ki te dobsedno spravlja ob živce, kar pa holzwagnovi inženirji vsakih par mesecev s posodobitvijo popravijo ravno toliko, da ne popizdiš in ga čez steklo ne zapelješ nazaj v salon.

Po dveh letih pa si končno zadovoljen z UI.
Tako zadovoljen kot bi pravkar kupil najnovejši avto, ne pa imel 2 leti staro fliko-na-fliko ob kateri si se postaral za 5 let.
Nice :))
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

starfotr ::

Vse te operacije so testirane in se ne sme kar samovoljno spreminajt protokola.

Potem bi lahko na primer pri pralnem stroju upoštevali stikalo vrat med delovanjem, da gre skozi obvezna testiranja pred lansiranjem na trg. Potem bi pa naredili update in omogočili da se stroj vrti tudi, če vrata niso zaprta. In to bi bil dodaten fičr?

In bistvo odklopa HV stikala je varnost. Torej so z omogočanjem stalnih 12 V poslabšali varnost na daljavo? Pač ugibam. Fanbojem je super na račun splošne nevarnosti.

starfotr ::

To da kupci kupijo nov avto, kjer nič ne dela tako kot je treba, pove veliko o kupcih. Jaz v življenju ne bi kupil avta, ki ima tako katastrofalen UI in bi potem 2 leti čakal, da se zadeve uredijo vsaj za silo.

S takimi ljudi nekaj ne more biti normalno.

Utk ::

starfotr je izjavil:

Vse te operacije so testirane in se ne sme kar samovoljno spreminajt protokola.

Potem bi lahko na primer pri pralnem stroju upoštevali stikalo vrat med delovanjem, da gre skozi obvezna testiranja pred lansiranjem na trg. Potem bi pa naredili update in omogočili da se stroj vrti tudi, če vrata niso zaprta. In to bi bil dodaten fičr?

In bistvo odklopa HV stikala je varnost. Torej so z omogočanjem stalnih 12 V poslabšali varnost na daljavo? Pač ugibam. Fanbojem je super na račun splošne nevarnosti.

Vidiš kako si ostal v 90ih. Avto je stalno online, torej troši 12v baterijo. Vtičnica nima veze ali je vklopljena ali ne. Niti nima veze ali je to EV ali ICE. Samo da ICE mora res čuvat akumulator, EV pa lahko občasno vklopi veliko baterijo in napolne 12v akumulator. To je vsa razlika.

Zakaj je avto stalno online pa brez veze razlagat nekomu iz 90ih.

In z online ne mislim (samo) tega da je povezan tudi na internet. Tudi brez tega je stalno "živ".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Tudi ICE avti stari 30+ let so stalno živi. Ker drugače ga ne bi mogel daljinsko odklenit, radio bi pozabil shranjene postaje itd.

Ne odkrivaj preveč tople vode.

Utk ::

Čudno da niso takrat tega izklopili zarad varnosti....
Čeprav je takrat v mirovanju zgorelo več avtov kot danes električnih.

Toplo vodo odkrivaš ti, ki se 30 let kasneje temu čudiš. Danes se da pa pač z ugasnjenim avtom naredit še kaj več kot ga odklenit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

iKst_ ::

nejc_nejc je izjavil:

Glej mulo ikst :
Pri kampiranju imaš:
ce si v kempu podaljsek,
ce si pa v divjini pa agregat.

Z kommpleksne zadeve polnit s štromom noben, ki je pri zdravi, ne bo šel 500 km iz civklizacije obremenjevat vozila in edinega vira štroma v njem.


Ti pa si genij :) Vedno znova kažeš, da a) ne bereš postov na katere odgovarjaš ali b) nimaš pojma kako zadeve delujejo.

1. Hladilnik ni ravno kompleksna zadeva.

2. Kakšnih 500km iz civilizacije ti sanjaš. Živimo v Evropi, si pozabil.

3. Kakšnega "edinega vira štroma"? Baterijski EVji imajo običajno tudi 12V baterijo, poleg HV baterije. PHEV, o katerem sem pisal malo prej, ima poleg HV in 12V baterije še bencinski motor, ki poganja generator.

4. Agregat? Se hecaš? Rad bi te videl goniti glasen agregat v kampu z 20 šotori, se bo super končalo. Da ne omenjam prostora, ki ga zasede in cene. Leta 2025 se sabo nosi prenosne baterije z vgrajenim inverterjem, če bi kdaj dejansko kampiral bi vedel :) Je pa neumno sabo nositi 500Wh baterijo, če imaš v avtu 150x toliko.

MadMax je izjavil:

iKst_ je izjavil:

VW je dober primer kako iz zanič, neodzivnega vmesnika v letu ali 2 narediti sodoben vmesnik z dobrim UX.

Aha, kupiš nov avto, ki te dobsedno spravlja ob živce, kar pa holzwagnovi inženirji vsakih par mesecev s posodobitvijo popravijo ravno toliko, da ne popizdiš in ga čez steklo ne zapelješ nazaj v salon.

Po dveh letih pa si končno zadovoljen z UI.
Tako zadovoljen kot bi pravkar kupil najnovejši avto, ne pa imel 2 leti staro fliko-na-fliko ob kateri si se postaral za 5 let.
Nice :))


Težko rečem. Osebno ne kupim VW ampak avto, ki že v osnovi izpolnjuje moja pričakovanja. Ampak v življenju je polno kompromisov.

Definitivno je boljše, da po enem letu določene pomankljivosti odpravijo. Alternativa je, da imaš do konca zanič UX.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

darkolord ::

Ales je izjavil:

Kar se pa novih vozil tiče, dokler potrošniki ne bomo glasovali z denarnico, naš glas ne bodo upoštevali.
Glasovanje z denarnico že dolgo ne deluje več. Deluje samo še pri enostavnih zadevah, kjer je samo en fičr. Čokolada, gate, pralni prašek, itd.

Za vse, kar ima malo več tehnologije, pa ta princip ne deluje, ker praktično nikjer nimaš izbire med posameznimi fičrji, ampak lahko vzameš samo "vse ali nič", spremembe pa proizvajalci izvajajo čimbolj počasi, da predvidene neželene spremembe ne odtehtajo vsega ostalega.

Če ne želiš, da ima avto opcijo prdenja pri uporabi smerokazov, potem se moraš v celoti odpovedati Tesli. Tako glasovanje je en k... vredno v realnosti.

starfotr ::

V kampih je že desetletja elelktrika. Tudi hladilnik lahko najameš.

Hladilnilk je kompliciran stroj, saj vsebuje kompresor. Zagoni kompresorja so pa problematični za omrežje/agregat/baterijo itd.

In če v kampe nosiš baterije in inverterje, potem si povsem zgrešil celo poanto. No, še dobro da imaš sedaj to rešeno z avtom :))

In ko že omenjaš kampe. V mnogih kampih je že prepovedano polnit EV na klasičnem enofaznem kamp priključu.

iKst_ ::

V kampih je že desetletja elelktrika. Tudi hladilnik lahko najameš.


Ne se delat neumnega, no.

Hladilnilk je kompliciran stroj, saj vsebuje kompresor. Zagoni kompresorja so pa problematični za omrežje/agregat/baterijo itd.


Ne, zagoni niso problematični. Taki kamp hladilniki pri zagonu potegnejo 10-15A+-. 10x ali 20x manj od štarterja v ICE avtomobilu.

In če v kampe nosiš baterije in inverterje, potem si povsem zgrešil celo poanto. No, še dobro da imaš sedaj to rešeno z avtom :))


Zgrešil poanto za koga? Zdaj bom moral zahtevati pisno dovoljenje od random slo-techarja, da bom lahko prosti čas preživljal tako kot tebi paše?

Zanimivo, kako hitro se tema spremeni, ko se izkaže, da nekdo piše totalne nesmisle.

In ko že omenjaš kampe. V mnogih kampih je že prepovedano polnit EV na klasičnem enofaznem kamp priključu.


In? Kaj ima to veze z OTA updati in v čem točno naj bi bil problem?

MrStein ::

Kako ste iz OTA prišli prišli na hladilnike v kempih?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Nekateri so dobili 12v za hladilnik prek ota, drugi so priklopli 2 žice na akumulator in upali da bo avto vseeno vžgal. In ta drugi mislijo kako so pametni in kakšno sranje od avta imajo prvi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Utk je izjavil:

Ne, ker homologacija štima. V homologaciji je moč, ki je lahko motor konstantno nek čas zagotavlja. Naj bi bilo to 30 min, ampak niti ne velja za EV, ker noben EV ne more 30 min zagotavljat 300 kw moči, ker mu bi zmanjkalo baterije. Ampak omejitev baterije se tu ne upošteva, tako da v prometni vseeno piše na primer 300 kw. Krajši boost gre pa lahko višje, in to ne vpliva na homologacijo. To velja za vse, ne samo za električne. Boosti, ki trajajo nek omejen čas, ne vplivajo na homologacijo.
Kaj je pa to za ena glupost? V homologaciji je navedena največja moč, ki jo avto oz. motor lahko doseže s tovarniškimi nastavitvami.
Pri ev pa moč elektro motorja.
To in nič več.
Seveda lahko bruhaš več bencina v motor, dviguješ turbino ali spuščaš več/večji štrom v motor, ampak to ni fičr, ampak bag.
Ker je vse preračunano, kao preračunano, na specifikacije, ki so v homologaciji.

Fičr bi bil, če bi mi odblokirali hitrost, recimo. Pri tem nič ne spreminjaš ali preforsiraš avto.
Še vedno pa rabiš novo homologacijo. 250 ni enako 350.
Sicer mi brez problema to lahko omogočijo prek ota, ampak hočejo 5 jurjev za tak hec.

Utk ::

Kaj je pa to za ena glupost? V homologaciji je navedena največja moč, ki jo avto oz. motor lahko doseže s tovarniškimi nastavitvami.

Ni res.

nejc_nejc ::

4. Agregat? Se hecaš? Rad bi te videl goniti glasen agregat v kampu z 20 šotori, se bo super končalo. Da ne omenjam prostora, ki ga zasede in cene. Leta 2025 se sabo nosi prenosne baterije z vgrajenim inverterjem, če bi kdaj dejansko kampiral bi vedel :) Je pa neumno sabo nositi 500Wh baterijo, če imaš v avtu 150x toliko.

Ti meni o nebranju...:))

ce si v kempu podaljsek,

V kempu se uporablja podaljsek, ŽE DOLGO ČASA.
Ko si pa v divjini, imaš pa agredgat.

iKst_ ::

Nimajo vsi kampi elektrike. Pa tudi, če je. Za 1 ali 2 noči je veliko bolj priročno pustiti hladilnik v avtomobilu.

V divjini pa seveda ne bom kuril agregata. Prvič zato, ker nimam prostora, da bi vozil sabo agregat. Drugič zato, ker ne grem v "divjino", da bom celo noč poslušal ropotanje agregata in vohal izpšne pline.

Pa tako ali tako si popolnoma zgrešil bistvo. Bistvo je, da nov avto ni imel neprekinjenega 12V napajanja, uporabniki so izrazili željo po funkcionalnosti in čez nekaj mesecev je prišel update, ki je to funkcionalnost omogočil. Če ti ne razumeš zakaj je delujoča USB-C ali 12V vtičnica dobra, je to tvoja stvar. Kaj ima kdo priklopljeno je povsem nepomembno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

nejc_nejc ::

En fucking citroen je v AX varianti to že imel v 90s
Torej, bogaboječ napredek.

iKst_ ::

Ne, ni imel. Ne piši neumnosti, če ne razumeš o čem se sploh pogovarjamo.

dexterboy ::

starfotr je izjavil:

Ali ste vsi šli preračunavat kilovate v konje, samo zato da se šliši več, ker je številka višja? :)) Mogoče si še organ začnite merit s termometrom, boste imeli vsaj 37.
:) :D :))
Make My Day!
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Oddaljenih posodobitev avtomobilov ne smemo ignorirati (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Varnost
1124439 (1225) nejc_nejc
»

Windows 11 Pro bo zahteval internetno povezavo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
27651642 (27661) Unchancy
»

Nvidia razvija samovozeče avtomobile, Michigan najliberalnejši (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9029152 (25910) BigWhale
»

Microsoft z novimi triki za namestitev Windows 10 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
13156288 (48683) opeter

Več podobnih tem