Forum » Problemi človeštva » Evropska unija: uspehi, padci, prihodnost
Evropska unija: uspehi, padci, prihodnost

Mr.B ::
Konsenz koliko je preveč deficita se ustvarja na obvezniškem in valutnem trgu. Obv. trg z višino obrestnih mer regulira ta deficit. In to da ima Rusija bistveno večje obrestne mere je končen sodnik kdo puši v tem primeru ampak je to zate znanstvena fantastika tako kot za Ruse prečkanje Dnjepra.
No sej lahko podamo vire.
PS : Je sedaj manj kot 100 znakov, ter vsej jasno da ti kot ruski troll ne moreš pokazati nikakšrnih virov.
Patetično.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
Goran10 ::
Stari najdit tečajnico je najbolj osnovno opravilo če je pretežko ti lahko ai pomaga. Višine om ti pa govorijo določeno zgodbo. In seveda bolj je trg likviden večjo težo ima ta zgodba.
Recimo trenutno so obresti na 10 letne ameriške obveznice okoli 4%. Kaj ti to pove? Not bad not good glede na njihov deficit solidne obresti. Trg ocenjuje da je ameriški dolg soliden. Če bi pa trg začel nabijat obresti bi bil pa to signal ameriški vladi da je potrebno potrošnjo in deficit zmanjšat. Comprende? A ti narišem?
Recimo trenutno so obresti na 10 letne ameriške obveznice okoli 4%. Kaj ti to pove? Not bad not good glede na njihov deficit solidne obresti. Trg ocenjuje da je ameriški dolg soliden. Če bi pa trg začel nabijat obresti bi bil pa to signal ameriški vladi da je potrebno potrošnjo in deficit zmanjšat. Comprende? A ti narišem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Goran10 ()
Goran10 ::
Ne vem meni je logično da se konenz ustvarja na trgu saj ima zgodba ki jo govori denar večjo težo kot pa neke analize nekih influncerjev ki po možnosti nimajo enega dolarja vloženega na obv. trgu. Pa seveda ko analitiki opozarjajo da je deficita preveč in da bo prišlo do kolapsa imajo v mislih ravno to da bodo obrestne mere poletele vsaj resni. Resni analitiki pa svoja mnenja prilagodijo trendu neresni pa čakajo godoja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Goran10 ()

Mr.B ::
Ko se je EU odločila da ne bo suverena, potem je nekaj takega čisto normalno...
US accused of threatening EU diplomats during bid to kill green shipping rules
Negotiators at shipping talks in London were told both they and their countries could be punished unless they voted with the U.S.
Our coalition-building efforts paid off, proving that real diplomacy based on national interest -- ours and theirs -- can thwart unaccountable bureaucratic schemes. Should this initiative or any other similar one emerge from the U.N. bureaucracy again, our coalition against it will be ready--and larger," said Rubio.
Kot da ima EU možnost reči ne... V končni fazi je za desetletja zaprla pot Ruskim energentom...ter svojo ekonomsko suverenost...
US accused of threatening EU diplomats during bid to kill green shipping rules
Negotiators at shipping talks in London were told both they and their countries could be punished unless they voted with the U.S.
Our coalition-building efforts paid off, proving that real diplomacy based on national interest -- ours and theirs -- can thwart unaccountable bureaucratic schemes. Should this initiative or any other similar one emerge from the U.N. bureaucracy again, our coalition against it will be ready--and larger," said Rubio.
Kot da ima EU možnost reči ne... V končni fazi je za desetletja zaprla pot Ruskim energentom...ter svojo ekonomsko suverenost...
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

Mr.B ::
UK ima enega najhitrjši rasti državnega dolga znotraj Eu27.
Medtem pa v Franciji...počasi tone....
Nikakor ne bo rešila.....
Tax Competitiveness Index: Which countries are performing best in Europe?
The second one concerns the complexity of their corporate tax incentive structures, including patent boxes, R&D tax subsidies, and the use of multiple corporate tax rates or brackets.
For example, France scores only 29 points in the corporate tax category. The closest country is Italy, with 58 points. The gap shows how far France stands out at the very bottom of this category.
In the property tax category, France (41) has the fifth-lowest score, while Italy (32) ranks at the very bottom.
Medtem pa v Franciji...počasi tone....
Nikakor ne bo rešila.....
Tax Competitiveness Index: Which countries are performing best in Europe?
The second one concerns the complexity of their corporate tax incentive structures, including patent boxes, R&D tax subsidies, and the use of multiple corporate tax rates or brackets.
For example, France scores only 29 points in the corporate tax category. The closest country is Italy, with 58 points. The gap shows how far France stands out at the very bottom of this category.
In the property tax category, France (41) has the fifth-lowest score, while Italy (32) ranks at the very bottom.
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

mtosev ::
https://www.rtvslo.si/evropska-unija/ma...
Marta Kos pred poročilom o širitvi Unije: Na najboljši poti sta Črna gora in Albanija
Marta Kos pred poročilom o širitvi Unije: Na najboljši poti sta Črna gora in Albanija
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

mtosev ::
Odbor Evropskega parlamenta podprl pobudo za varen splav po vsem EU-ju
https://www.rtvslo.si/evropska-unija/od...
Lepa novica. Upam, da jim uspe.
https://www.rtvslo.si/evropska-unija/od...
Lepa novica. Upam, da jim uspe.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Lonsarg ::
Ko se je EU odločila da ne bo suverena, potem je nekaj takega čisto normalno...Ce vzames daljsi average in koreliras z inflacijo smo tam-tam s cenami kot so ble. Pac zadnja leta pred Ruskim napadom so bile zgodovinsko nizke cene, treba gledat daljsi average. To govorim o EU cenah ne razliki US/EU.
US accused of threatening EU diplomats during bid to kill green shipping rules
Negotiators at shipping talks in London were told both they and their countries could be punished unless they voted with the U.S.
Our coalition-building efforts paid off, proving that real diplomacy based on national interest -- ours and theirs -- can thwart unaccountable bureaucratic schemes. Should this initiative or any other similar one emerge from the U.N. bureaucracy again, our coalition against it will be ready--and larger," said Rubio.
Kot da ima EU možnost reči ne... V končni fazi je za desetletja zaprla pot Ruskim energentom...ter svojo ekonomsko suverenost...
Razlika EU/US je pa locena zgodba, US ima pac lasten plin in jasno da to pomeni nizje cene. EU lastnega plina skoraj nima in je edini logicni korak da se plina dolgorocno popolnoma zmebimo. Neodvisno od tega iz kje ga kupujemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
FiReFTW ::
Sem bral da planirajo uvesti "hitre vlake" po evropi do leta 2040.
Evropska komisija je predstavila drzen načrt, po katerem bi do leta 2040 hitre železnice postale najhitrejši in najbolj trajnostni način potovanja po Evropi. Potniki bi med večjimi mesti tako potovali občutno hitreje, med glavnimi cilji je tudi skrajšanje poti z vlakom med Ljubljano in Dunajem z današnjih dobrih šestih ur na štiri ure in pol.
Torej iz Ljubljane na Dunaj bi rabil vlak 4 ure in pol, razdalja pa je nekaj čez 300km.
Medtem pa iz Pekinga v Šanghai kjer je razdalja 1320km rabi Kitajski vlak nekaj več kot 4 ure.
In to bi naj bil drzen načrt Evrope po hitrih vlakih in hitrem potovanju po evropi? A se ti hecajo?
Evropska komisija je predstavila drzen načrt, po katerem bi do leta 2040 hitre železnice postale najhitrejši in najbolj trajnostni način potovanja po Evropi. Potniki bi med večjimi mesti tako potovali občutno hitreje, med glavnimi cilji je tudi skrajšanje poti z vlakom med Ljubljano in Dunajem z današnjih dobrih šestih ur na štiri ure in pol.
Torej iz Ljubljane na Dunaj bi rabil vlak 4 ure in pol, razdalja pa je nekaj čez 300km.
Medtem pa iz Pekinga v Šanghai kjer je razdalja 1320km rabi Kitajski vlak nekaj več kot 4 ure.
In to bi naj bil drzen načrt Evrope po hitrih vlakih in hitrem potovanju po evropi? A se ti hecajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FiReFTW ()
Jarno ::
Torej iz Ljubljane na Dunaj bi rabil vlak 4 ure in pol, razdalja pa je nekaj čez 300km.
Za info, ko bo po 14. decembru 2025 odprta nova trasa Celovec-Graz, se bo iz Celovca na Dunaj vozilo dobre 3 ure (iz Celovca do Gradca pod 1 uro).
Torej eno uro in 20 minut iz Ljubljane v Celovec. Zgleda, da je to načrt.
Sicer je prenovitev železniških kapacitet pohvale vredna, profitiralo bo tudi gospodarstvo.
Ne gre pa to primerjat z ravnimi direktnimi linijami in "supersonic" potniškimi vlaki.
Chuck Norris je med števili 0.999... in 1 uspel vriniti konstanto imenovano CN.
#65W!
#65W!
Poldi112 ::
Govorim striktno za Evropo po 2 sv. Rusi prednjačijo v brutaliziranju vzhodne Evrope. Američani pač ne.
Neverjetno. Rusi prednjačijo v brutaliziranju svojih satelitov. Američani jih bodo bolj težko, če jih ni bilo tam, aneda?
To je podobno, kot bi rekel, da striktno v Srednji in Južni Ameriki po 2. sv. vojni američani prednjačijo v brutaliziranju Srednje in Južne Amerike. Ali da je nebo modro, sonce pa rumeno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
gozdar1 ::
Vlaki za razliko od osebnih avtomobilov ne povzročajo in niso odvisni od zastojev na cestah. Torej ena kompozicija potniškega vlaka lahko prepelja za več km dolgo kolono osebnih avtomobilov potnikov.
nejcek74 ::
Super hitri vlaki imajo svoje probleme, predvsem hrup (pa tudi varnost). Tehnologija je relativno stara, francoski TGV ima redne hitrosti do 300 km, na odseku normalne proge pa so ga testirali do 570 km se m zdi. Če si kdaj slišal TGV v naravi ti bo jasno o čem govorim :)
Problem hitrih vlakov torej ni tehnološki temveč politični in ekonomski. Delat "naj" zadeve da se pol lahko kurčiš po svetu da si "naj" na račun velike degradacije okolja in visoke cene ni (imho) smiselno. Tudi Kitajci se grejo tega vedno manj. Projekt hitrih vlakov po Evropi je vsekakor nujen, bo pa treba zanj narediti še marsikaj. Med drugim sesuti tako lobi letalskih prevoznikov kot avtomobilski. Oba furata gromozanski, javno subvencioniran biznis. Dvomim da obstaja dovolj velika politična moč (in volja) tako na evropskem kot regionalnem nivoju za to.
Btw od Ljubljane do Dunaja je bolj 400 kot 300 km. No razen če boš delal ravne predore med evropskimi mesti. Za primerjavo, Švicarski tunel pod Alpami, je za 60 km (+30km dodatnih) stal 12 milijard CHF.
Problem hitrih vlakov torej ni tehnološki temveč politični in ekonomski. Delat "naj" zadeve da se pol lahko kurčiš po svetu da si "naj" na račun velike degradacije okolja in visoke cene ni (imho) smiselno. Tudi Kitajci se grejo tega vedno manj. Projekt hitrih vlakov po Evropi je vsekakor nujen, bo pa treba zanj narediti še marsikaj. Med drugim sesuti tako lobi letalskih prevoznikov kot avtomobilski. Oba furata gromozanski, javno subvencioniran biznis. Dvomim da obstaja dovolj velika politična moč (in volja) tako na evropskem kot regionalnem nivoju za to.
Btw od Ljubljane do Dunaja je bolj 400 kot 300 km. No razen če boš delal ravne predore med evropskimi mesti. Za primerjavo, Švicarski tunel pod Alpami, je za 60 km (+30km dodatnih) stal 12 milijard CHF.
fikus_ ::
Tvoj zapis se sliši, dokler zmagujejo naši, je zadeva top šit, ko pa zmagujejo ne naši, ista zadeva potem ni več kaj posebnega,....
Hitri vlaki so dobra zadeva, npr, LJ Dunaj, stoji vmes v MB, Graz , je konkurenčen letalskemu prevozu po času in predvsem pa ceni. Ampak najprej mora biti narejena infrastruktura.
Hitri vlaki so dobra zadeva, npr, LJ Dunaj, stoji vmes v MB, Graz , je konkurenčen letalskemu prevozu po času in predvsem pa ceni. Ampak najprej mora biti narejena infrastruktura.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Mr.B ::
Ko se je EU odločila da ne bo suverena, potem je nekaj takega čisto normalno...Ce vzames daljsi average in koreliras z inflacijo smo tam-tam s cenami kot so ble. Pac zadnja leta pred Ruskim napadom so bile zgodovinsko nizke cene, treba gledat daljsi average. To govorim o EU cenah ne razliki US/EU.
US accused of threatening EU diplomats during bid to kill green shipping rules
Negotiators at shipping talks in London were told both they and their countries could be punished unless they voted with the U.S.
Our coalition-building efforts paid off, proving that real diplomacy based on national interest -- ours and theirs -- can thwart unaccountable bureaucratic schemes. Should this initiative or any other similar one emerge from the U.N. bureaucracy again, our coalition against it will be ready--and larger," said Rubio.
Kot da ima EU možnost reči ne... V končni fazi je za desetletja zaprla pot Ruskim energentom...ter svojo ekonomsko suverenost...
Razlika EU/US je pa locena zgodba, US ima pac lasten plin in jasno da to pomeni nizje cene. EU lastnega plina skoraj nima in je edini logicni korak da se plina dolgorocno popolnoma zmebimo. Neodvisno od tega iz kje ga kupujemo.
Ce vzames daljsi average in koreliras z inflacijo smo tam-tam s cenami kot so ble. Pac zadnja leta pred Ruskim napadom so bile zgodovinsko nizke cene, treba gledat daljsi average. To govorim o EU cenah ne razliki US/EU.
Torej saten EU da konkurira Ameriki pri enako energetsko intenzivni proizvodnji vsaj 4x učinkovitost s povprečjem inflacije… A dodamo še superlative Kitajske, ali se raje primerjamo z Indijo, ki šele razvija svojo energetsko omrežje za gospodarski boom. Dobro nekateri kasirajo, samo dolgoročno pač ne bomo konkurirali nobenemu..
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis

Mr.B ::
Super hitri vlaki imajo svoje probleme, predvsem hrup (pa tudi varnost). Tehnologija je relativno stara, francoski TGV ima redne hitrosti do 300 km, na odseku normalne proge pa so ga testirali do 570 km se m zdi. Če si kdaj slišal TGV v naravi ti bo jasno o čem govorim :)
Problem hitrih vlakov torej ni tehnološki temveč politični in ekonomski. Delat "naj" zadeve da se pol lahko kurčiš po svetu da si "naj" na račun velike degradacije okolja in visoke cene ni (imho) smiselno. Tudi Kitajci se grejo tega vedno manj. Projekt hitrih vlakov po Evropi je vsekakor nujen, bo pa treba zanj narediti še marsikaj. Med drugim sesuti tako lobi letalskih prevoznikov kot avtomobilski. Oba furata gromozanski, javno subvencioniran biznis. Dvomim da obstaja dovolj velika politična moč (in volja) tako na evropskem kot regionalnem nivoju za to.
Btw od Ljubljane do Dunaja je bolj 400 kot 300 km. No razen če boš delal ravne predore med evropskimi mesti. Za primerjavo, Švicarski tunel pod Alpami, je za 60 km (+30km dodatnih) stal 12 milijard CHF.
Btw od Ljubljane do Dunaja je bolj 400 kot 300 km. No razen če boš delal ravne predore med evropskimi mesti. Za primerjavo, Švicarski tunel pod Alpami, je za 60 km (+30km dodatnih) stal 12 milijard CHF.
Gre se za to da v teh 12 mijard CHF, uspeš dolgoročno rešiti problem transporta blaga, ki ga pred tem nisi mogel rešiti, ker obstoječa infrastruktura tega ni in nebi prenesla.
Zanimivo bo videti ko bo Semmering tunel končan, ka to pomeni za Sloveko luko. Pa je tunel dolg le 27km, kako bo to rešilo teh 300-400km do dunaja..
Lol se Hutiji delajo Facpalm USA:
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
A Navy fighter jet fell overboard Monday when the USS Harry S. Truman
aircraft carrier veered to avoid fire from the Houthis
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | "Demokracija je ogrožena" -- Romunija edišn (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Loža | 50777 (5040) | D3m |


