Forum » Loža » Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič

kamiKaZaA ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Arsenovic ni Kangler in lahko pricakujete se samo slabse.
Glej vseeno je, pa če za Arsenovičem pride na županski stolček Strojanov cigo. Važno je, da se odstrani te radare neglede kdo bo župan in kaj bo delal z mestom. Upam, da ti je zdaj jasno kaj je glavni cilj. In s protesti lahko dosežemo marsikaj. Le vkup, le vkup uboga gmajna!
Naj se še enkrat več izkaže ta naša štajerska trma in da se mi kar tako žejne čez vodo ne pustimo.![]()
Primitvci bi radi imeli drugo Avstrijo, a sami imate pogled na svet iz casa Jugoslavije.
Se premalo je mb v kurcu.
Na, izvoli:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

MadMen ::
Glede Štajrske industrije, se je po 1991 točno vedelo, kje je korito (v LJ), dlje od korita so marsikaj prepustili usodi.
Sej ne da so tudi v Ljubljani(in drugod) propadali socialistični mastodonti.
No, če ta tvoja teorija drži, zakaj so pa na dolenjskem uspeli obdržati kar nekaj socialističnih mastodontov in jih precej uspešno razvijajo? Ker so bližje Ljubljani kot Maribor?
Ah kekci


fikus_ ::
Krka je čisto druga liga industrije, V Revozu je že prej bil prisoten Renault,...
V MB je preživel Zlatorog, ki ga je prevzel Henkel.
Če bi država SLO resno mislila z ohranitvijo YU paradnih konjev industrije, bi povezala/združila LJ Litostroj turbine in MB Hidromontažo in še kaj iz te branže.
Kar se je ohranilo in ni v LJ je sedanji SIJ. Jelenčič Plemeniti je imel idejo, kompletno železarstvo v SLO zapreti in delavcem do konca življenja plačevati "socialno", bi po njegovih besedah bilo ceneje, kot sanacija.
V MB je preživel Zlatorog, ki ga je prevzel Henkel.
Če bi država SLO resno mislila z ohranitvijo YU paradnih konjev industrije, bi povezala/združila LJ Litostroj turbine in MB Hidromontažo in še kaj iz te branže.
Kar se je ohranilo in ni v LJ je sedanji SIJ. Jelenčič Plemeniti je imel idejo, kompletno železarstvo v SLO zapreti in delavcem do konca življenja plačevati "socialno", bi po njegovih besedah bilo ceneje, kot sanacija.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

starfotr ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Arsenovic ni Kangler in lahko pricakujete se samo slabse.
Glej vseeno je, pa če za Arsenovičem pride na županski stolček Strojanov cigo. Važno je, da se odstrani te radare neglede kdo bo župan in kaj bo delal z mestom. Upam, da ti je zdaj jasno kaj je glavni cilj. In s protesti lahko dosežemo marsikaj. Le vkup, le vkup uboga gmajna!
Naj se še enkrat več izkaže ta naša štajerska trma in da se mi kar tako žejne čez vodo ne pustimo.![]()
Točno tako. Vseeno je kdo je župan in kaj dela. Važno je edino to, da nimate radarjev. Meni je žal, da je Rudolf Maister naredil kar je naredil. Manj težav za nas bi bilo, če bi si samo čačkal muda.
Kako dolgo stezo letališča imate pa v MB in koliko je več turizma zaradi tega v MB? Če jo še podaljšajo, bo še več turizma pri vas?
Pač žal je tako, da ste v MB malo manj sposobni. Drugače ne bi bežali na delo v Ljubljano ali pa v Avstrijo. Pri manj sposobnih je problem, ker niti ne razumete da ste manj sposobni. In je tudi problem komurkoli karkoli dopovedat.
Viva primitiva.

kamiKaZaA ::
Kako dolgo stezo letališča imate pa v MB in koliko je več turizma zaradi tega v MB? Če jo še podaljšajo, bo še več turizma pri vas?
Dovolj bi bilo, če bi v Ljubljani izdali to dovoljenje za TUI, pa ga ne (ga bremzajo s vsemi štirimi). In spet bo šla še ena investicija po gobe zaradi Ljubljane. Letališče Maribor pa bo propadalo, ko bi lahko dejansko cvetelo.
Svetlikanje v predoru za Letališče Maribor: TUI Airlines bi gradil bazo MRO
To bi bil prvi projekt na letališču Edvarda Rusjana v Mariboru, ki bi lahko prinesel nekaj razvojnega optimizma
Družba TUI Airlines Engineering, družba za vzdrževanje letal, ki je del skupine TUI Airlines Group, se zanima za bazo v Sloveniji, pišejo na portalu Ex Yu Aviation.
https://www.finance.si/transport-in-log...
Bo mariborsko letališče baza za servisiranje letal? Kaže, da je TUI vse bliže Slivnici
https://vecer.com/maribor/aktualno/bo-m...
Iz tega projekta kot kaže ne bo nič. Ne dobijo spremembo prostorskega načrta za gradnjo novih hangerjev ob letališču. Spet po zaslugi Ljubljane (Ministrstva za infrastrukturo).

@starfotr - kako naj uspeva letališče Maribor, če pa ga Ljubljana uničuje in odganja vse potencialne investitorje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

starfotr ::
Seveda za neuspehe je kriva LJ. Včasih Beograd. Danes še Bruselj ali Strasbourg.
Bog ne daj, da bi bila najmanjša krivda v lokalcih.
Bog ne daj, da bi bila najmanjša krivda v lokalcih.

IL_DIAVOLO ::
Imate vec problemov s tem, na katerem vogalu se ga boste lahko nazrli in nekaznovano prisli domov s kafica. Kako bo mb zazivel, ce pa ima za volivce zapite primitivce.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

fur80 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Imate vec problemov s tem, na katerem vogalu se ga boste lahko nazrli in nekaznovano prisli domov s kafica. Kako bo mb zazivel, ce pa ima za volivce zapite primitivce.
Bilokako, reči kaj češ, radarjev ne bo, to bi lahko župani že vedeli! :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fur80 ()

c3p0 ::
Lokalci si izvolijo Srbe, obe največji mesti, npr. Da ne omenjamo one lubenice iz rovt. Očitno slovenček ima rad Srba, da ga malo tepe po hrbtu.

floyd1 ::
Fajn diskusija, eden bolj pameten od drugega, samo trolanje in pa anekaj totalnega brcanja v temo. Arsenovičevi vs kanglerjevi radarji?
Večino "normalnih" mariborčanov radarji sami po sebi niso toliko motili (čeprav se je večinoma le to omenjalo), ampak:
1. Postavitev radarjev je kazala na čisti "only making money" nateg iz strani FrancKe. Le nekaj komadov na "kritičnih" odsekih, ostalo so postavljali na mesta, kjer se je vedelo, da so bile naravnost "smešne" omejitve.
2. Zakaj postavljati radarje v nekem partnerstvu, kjer bi ogromne dobičke namesto občine delala neka XY privat firma? Kanglerjeve domače lubenice so ravno takrat noro hitro rastle (največja, ne pa najlepša, na njegovem vratu
), FrancKa si je rihtal bogato penzijo pri Iskri. I tata bi sine, i tata.
3. MB vstaja: Treba je ločiti med vzrokom in povodom. Kanglerja v bistvu niso "odnesli" radarji, ampak koruptivno delovanje od samega začetka županovanja, svinjarij niti niso ne vem kako skrivali, ker je šlo vse zelo po domače.
Je pa med FrancKo in Arsom vse več vzporednic, prava šerifa oba, prvi je sicer dobro poskrbel za vse svoje podanike, drugi pa gleda bolj zase.
PS: Eden od novih MB radarjev že ima polomljeno ohišje. Brez veze, to bo še sranje.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno/...
Večino "normalnih" mariborčanov radarji sami po sebi niso toliko motili (čeprav se je večinoma le to omenjalo), ampak:
1. Postavitev radarjev je kazala na čisti "only making money" nateg iz strani FrancKe. Le nekaj komadov na "kritičnih" odsekih, ostalo so postavljali na mesta, kjer se je vedelo, da so bile naravnost "smešne" omejitve.
2. Zakaj postavljati radarje v nekem partnerstvu, kjer bi ogromne dobičke namesto občine delala neka XY privat firma? Kanglerjeve domače lubenice so ravno takrat noro hitro rastle (največja, ne pa najlepša, na njegovem vratu

3. MB vstaja: Treba je ločiti med vzrokom in povodom. Kanglerja v bistvu niso "odnesli" radarji, ampak koruptivno delovanje od samega začetka županovanja, svinjarij niti niso ne vem kako skrivali, ker je šlo vse zelo po domače.
Je pa med FrancKo in Arsom vse več vzporednic, prava šerifa oba, prvi je sicer dobro poskrbel za vse svoje podanike, drugi pa gleda bolj zase.
PS: Eden od novih MB radarjev že ima polomljeno ohišje. Brez veze, to bo še sranje.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno/...

c3p0 ::
Kot že napisano, spet so se glupo lotili zadeve. Se vidi, da so (kot) divje svinje, samo na silo rinejo v nekaj. Namesto, da bi jih začeli postavljat neposredno ob šolah in vrtcih in komaj nato še kam drugam, ko se plebstvo navadi. Zdaj pa jim bo narod polomil zadeve.

Legon ::
Rofl, macka zacvili, ko ji stopis na rep. Zanimivo kako hitro se nesposobni vozniki, ki nekaj tako banalnega kot omejitev hitrosti niso sposobni spostovat, kar sami javijo.
Zanimivo bi bilo narediti eksperiment pri takih ljudeh kot si ti. Recimo, da ti pred vhodom v hišo postavijo ležečega policaja. Na cesti, kjer to ni potrebno. Zraven dajo tablo za naselje (omejitev 10 km/h), čeprav to ni. Pa za dobro mero naredijo krožni promet, brez potrebe, da te pelje čisto okoli vsaj dvakrat na dan, ko se bi moral kam premakniti. Seveda postaviti tudi radar, ki bi dosledno pošiljal kazni. To ni ZF, take in drugačne neumnosti se dogajajo marsikje.
A bi se morda vprašal po smiselnosti teh zadev ali bi samo ubogljivo sklonil glavo in poslušal gospodarja, ker je nezmotljiv v svoji razsvetljenosti?
Razumem, čeprav se mi zdi bedasto, da ljudje verujejo v nekaj višjega in temu pripisujejo nezmotljivost. Ampak da bi veroval v nezmotljivost in neoporečnost uradnika v neki pisarni....to je pa povsem nekaj drugega.
Hmm, rabis si iz riti potegnit povsme nerealen scenarij, da lahko zagovarjas idiotsko obnasanje na cesti. Bi bil zanimiv experiment pri takih ljudeh ali gre za prirojeno ali priuceno dusevno motnjo.
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Arsenovic ni Kangler in lahko pricakujete se samo slabse.
Glej vseeno je, pa če za Arsenovičem pride na županski stolček Strojanov cigo. Važno je, da se odstrani te radare neglede kdo bo župan in kaj bo delal z mestom. Upam, da ti je zdaj jasno kaj je glavni cilj. In s protesti lahko dosežemo marsikaj. Le vkup, le vkup uboga gmajna!
Naj se še enkrat več izkaže ta naša štajerska trma in da se mi kar tako žejne čez vodo ne pustimo.![]()
Primitvci bi radi imeli drugo Avstrijo, a sami imate pogled na svet iz casa Jugoslavije.
Se premalo je mb v kurcu.
Na, izvoli:
Ko to o objavi revcek, ki ze en teden joka, ker ni sposoben peljat po omejitvah...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

nekikr ::
Ja, seveda. Zapelji se malo okoli, pa boš videl kako so stvari zastavljene. Še bolje, pojdi na izlet do Brežic in štej table za spremembo hitrosti. Komaj boš sproti sledil. Ampak, hej, gospodar je pač nezmotljiv, vsako grajanje je striktno prepovedano! Uradnik naš, ki si v pisarni, hvaljen bodi tvoj podpis, naj se zgodi tvoja volja, kakor na papirju, tako v praksi, daj nam naša vsakdanja navodila....

Legon ::
Če bi bili štajerci trmasti bi dejansko kaj iz svoje industrije naredili, ne pa da se vas pol vozi v Avstrijo delat. Ampak ja, radarji so problem.
Ne moreš ustvarjat, če te v Ljubljani dol tolčejo in onemogočajo investicije s svojo neučinkovito birokracijo. Če bomo nekoč samostojni in se bomo odcepili od mačehovske Ljubljane verjemi, da bo industrija v Mariboru ponovno eksplodirala.![]()
Rđavom kurcu i dlaka smeta.
Ja, seveda. Zapelji se malo okoli, pa boš videl kako so stvari zastavljene. Še bolje, pojdi na izlet do Brežic in štej table za spremembo hitrosti. Komaj boš sproti sledil. Ampak, hej, gospodar je pač nezmotljiv, vsako grajanje je striktno prepovedano! Uradnik naš, ki si v pisarni, hvaljen bodi tvoj podpis, naj se zgodi tvoja volja, kakor na papirju, tako v praksi, daj nam naša vsakdanja navodila....
Ja ja smo razumeli, bedaki pac niste sposobni vozit po omejitvah in potem je vse drugo krivo, razen to da ste pac ensposobni bedaki.
Zato ker je vsake toliko kaka omejitev po tvoji lastni in skrajno nestrokovni presoji prenizka, si kekec domislajs da imas pravico odlocat katere prometne predpise bos spostoval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

gruntfürmich ::
glej legon, vsi mi imam neprimerno višji IQ od tebe. zato nam kar na besedo verjemi da so tvoje ideje idiotske.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Legon ::
To bo to Ja, bedak ki mu znaki z deseticami delajo probleme, se po forumu hvali z svojim IQ. Ne bi raje sel radarje zazigat, kot da delas bedaka iz sebe po forumu?

starfotr ::
Omejitve ja znakih so pozitivna naravna števila.
IQ določenih osebkov je pa negativna številka in ne uspejo sprocesirat.
IQ določenih osebkov je pa negativna številka in ne uspejo sprocesirat.

kamiKaZaA ::
Seveda za neuspehe je kriva LJ. Včasih Beograd. Danes še Bruselj ali Strasbourg.
Bog ne daj, da bi bila najmanjša krivda v lokalcih.
Kdo pa?
Če Ministerstvo za infrastrukturo iz Ljubljane ne izda dovoljenja za podaljšanje letališke steze v Portorožu, kateri so oddali vso dokuemntacijo že leta 2015, kdo je potem kriv? Ti kar odgovorim: Ljubljana.
Če Ministerstvo za infrastrukturo iz Ljubljane ne izda dovoljenja za postavitev hangerjev za TUI servisiranje letal na letališču Maribor, kdo je potem kriv? Ti kar odgovorim: Ljubljana. Občina Hoče-Slivnica se je fejst trudila, da pripelje to investicijo na letališče. A, če v Ljubljani nimajo posluha za to, bo TUI odšel drugam.
Če Ministerstvo za infrastrukturo iz Ljubljane ne da niti centa za obnovo državnih cest in državnih mostov v Mariboru, kdo je potem kriv? Ti kar odgovorim: Ljubljana.
Kako je mogoče, da država za sanacijo državnih cest v Mariboru letos ne bo namenila niti centa
https://vecer.com/maribor/aktualno/foto...
Kdo je kriv @starfotr za vse te stvari, katere malo višje opisujem? Pa to je samo par stvari, kje so še vse ostale izven Ljubljane, katere Ljubljana blokira in s tem siromaši ostale predele Slovenije.

starfotr ::
Ja seveda da nesposobni štajerci. Samo, da so eni locirani v MB in okolici, drugi pa dnevni migranti ali priseljeni v LJ zaradi službe.
Ljubljana ni kriva za vaše neuspehe.
Ljubljana ni kriva za vaše neuspehe.

Zmajc ::

HotBurek ::
Sem ravno pred kratkim razmišljal, kako "butasta" je omejitev 30 na cesti.
In moj poglede je tak:
- Da bi se morala na nivoju države določit spodnja metja 40 kot najnižja možna omejitev za ceste.
In potem se naj občine odločijo:
- Cesta pa omejitev 40
- Ali pa se tist asfalt prekvalificira v parkirišče, kolesarsko pot, travnik, whatever
In moj poglede je tak:
- Da bi se morala na nivoju države določit spodnja metja 40 kot najnižja možna omejitev za ceste.
In potem se naj občine odločijo:
- Cesta pa omejitev 40
- Ali pa se tist asfalt prekvalificira v parkirišče, kolesarsko pot, travnik, whatever
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

IL_DIAVOLO ::
Ja, seveda. Zapelji se malo okoli, pa boš videl kako so stvari zastavljene. Še bolje, pojdi na izlet do Brežic in štej table za spremembo hitrosti. Komaj boš sproti sledil. Ampak, hej, gospodar je pač nezmotljiv, vsako grajanje je striktno prepovedano! Uradnik naš, ki si v pisarni, hvaljen bodi tvoj podpis, naj se zgodi tvoja volja, kakor na papirju, tako v praksi, daj nam naša vsakdanja navodila....
Saj to je naloga voznika, da spremlja prometne znake.
Se pa zavedam, da je to marsikomu misija nemogoce, saj vidim polno nepismenih bedakov, ki se sploh ne znajo peljat 50, ce ni spredaj "spremljevalno vozilo" ki mu pove, kolko se mora peljat. Kaj sele da bi spreminjali hitrost voznje se izven standardnih 50/70/90.
Noro.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Karen ::
Radarji so samo za blagajne lokalnih šerifov polnit (tisti deb*li, ki pravijo da naj se vozi po omejitvah, so res de*ili). Predlog Vladi: ustanovi se poseben "sklad za žrtve prometnih nesreč", vse pobrane kazni lokalnih šerifov iz naslova raddarjev gredo direktno v sklad za žrtve prometnih nesreč (zdravstveno blagajno). Me prav zanima kako hitro bi radarji izginili, ko bi jih morali samo vzdrževat pa nič blagajn polnit.
p.s.: na naslednjih volitvah volim tistega, ki obljubi da bo ustanovil državni sklad za žrtve prometnih nesreč in preusmeril vse kazni lokalnih radarjev vanj.
Aja, pa prepovedal cone 30 in jih dal najmanj na 40 - tist je pa lahko minister po izbiri kar se mene tiče. Pa še za Nobelovo ga predlagam.
p.s.: na naslednjih volitvah volim tistega, ki obljubi da bo ustanovil državni sklad za žrtve prometnih nesreč in preusmeril vse kazni lokalnih radarjev vanj.
Aja, pa prepovedal cone 30 in jih dal najmanj na 40 - tist je pa lahko minister po izbiri kar se mene tiče. Pa še za Nobelovo ga predlagam.

IL_DIAVOLO ::
Ali pa pobrat izpite...bo se najmanj drago. Manj zvite plocevine in bolj prazna urgenca.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

DamijanD ::
Zakaj je problem samo, če se v Mariboru postavi radar?
Ena zadnjih bolj vprašljivih zadev v Ljubljani:
https://www.google.com/maps/place/Ulica...!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x476532b79ad104b1:0xb53bf93cf4f86061!8m2!3d46.0775857!4d14.4968399!16s%2Fg%2F1ptz791gd?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDcwOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ulica Alme Sodnik - v dolžini enih 300 - 400m je (po novem) omejitev 30, kljub temu da je cesta skoraj kot Celovška (omejitev 70) - torej super široka, ravna in pregledna, kolesarska steza, pločnik. Stvar je industrijska cona, ne pa šolsko središče. In pazi sedaj so postavili tudi radar...
Po drugi strani se mi zdi pa povsem normalno, da je 30 npr mimo gimnazije Šiška - kljub temu, da je cona 30 tako slabo označena (znak visoko, napol v živi meji), da ko so jo uvedli skupaj z radarjem, da sem prispeval v proračun.
Ena zadnjih bolj vprašljivih zadev v Ljubljani:
https://www.google.com/maps/place/Ulica...!3m1!1e3!4m6!3m5!1s0x476532b79ad104b1:0xb53bf93cf4f86061!8m2!3d46.0775857!4d14.4968399!16s%2Fg%2F1ptz791gd?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDcwOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Ulica Alme Sodnik - v dolžini enih 300 - 400m je (po novem) omejitev 30, kljub temu da je cesta skoraj kot Celovška (omejitev 70) - torej super široka, ravna in pregledna, kolesarska steza, pločnik. Stvar je industrijska cona, ne pa šolsko središče. In pazi sedaj so postavili tudi radar...
Po drugi strani se mi zdi pa povsem normalno, da je 30 npr mimo gimnazije Šiška - kljub temu, da je cona 30 tako slabo označena (znak visoko, napol v živi meji), da ko so jo uvedli skupaj z radarjem, da sem prispeval v proračun.

Opkow ::
Domnevam, da so dali znak 30 na ulico Alme Sodnik zaradi tega, ker so v stavbi L56 prireditve in večja množica ljudi, ki lahko "ponesreči" zaidejo na cesto.
Je pa hecno, če greš proti železniški progi, da je znak za konec omejitve cone 30 postavljen na levi strani ceste in ne na desni kot bi moralo biti.
Bilo je tečno vozit po tej cesti, ko je bila Verovškova parkrat zaprta zaradi obnove. Naokoli po Litostrojski, se mi pa ni dalo delat še večjega ovinka. :]
Je pa hecno, če greš proti železniški progi, da je znak za konec omejitve cone 30 postavljen na levi strani ceste in ne na desni kot bi moralo biti.
Bilo je tečno vozit po tej cesti, ko je bila Verovškova parkrat zaprta zaradi obnove. Naokoli po Litostrojski, se mi pa ni dalo delat še večjega ovinka. :]

kamiKaZaA ::
codeMonkey je izjavil:
Cona 30 ima smisel.
Pa slika kaze za prezivetje, trajne poskodbe so jasno med prezivelimi.
Cona 10 ima smisel. 10 od 10 peščev preživi trčenje.
Hitrosti so zato, da se nekam pride. Niso se avtomobili delali, da bi se z njim vozili 10 km/h, 20 kom/h ali 30 km/h. Vse kar je manj kot 40 km/h na normalni cesti, kjer ni šole ali vrtca je norost oz. omejitev za polnjenje občinske blagajne. Za umirjanje prometa bi morala biti najnižja hitrost 40 km/h. Le pred šolami in vrtci 30 km/h, pa še to samo v času šole/vrtca po vzoru Avstrije, kjer takšna omejitev velja med 7h-17h (čez teden samo).
Pa to ti piše nekdo, ki je imel kot mladoletna oseba prometno nesrečo s kolesom. Sreča, da sem preživel in končal v bolnici z le lažjim pretresom možganov. Sem pa presekal pot avtomobilu, čelade nisem imel. Ker to so še bili časi, ko nihče ni imel čelade oz. nisi niti vedel, da obstaja. Čeprav sem bil kriv povzročitve, dejansko nisem bil, ker me je ščitil zakon, da nisem kazensko odgovarjal, ker še nisem bil dovolj star. Drugače pa mladost je norost in takrat smo pubeci noreli po cesti kljub temu, da cesta ni igrišče, tega nismo upoštevali (prometa pa je bilo tudi bistveno manj kot ga je danes, le tu in tam je kakšen avto zapeljal po tistih cestah, kjer smo noreli), dokler ni en naletel na mino in to sem bil jaz.

In to so bili časi, ko je bila splošna omejitev v naseljih 60 km/h in cone 30 še sploh bilo ni.

kamiKaZaA ::
Ljubljana ni kriva za vaše neuspehe.
Razen ko nas sabotirajo kot Mb letališče.
Točno to. Najprej so sabotirali sredstva proti toči. Ko je lani v začetku junija toča stolkla Hoče, Slivnico, Radizel, Rače... je fasalo tudi letališče Maribor, kjer je stolklo streho terminala. In leto dni pozneje država oz. Ministrstvo za infrastrukturo iz Ljubljane ni saniralo te strehe. Le kako bi drugače to označil kot sabotožo? Kdo je kriv? Ljubljana.
Novica iz julija 2024 (1 mesec po toči)
Letališka streha zdrobljena, ministrica Alenka pa nič
https://www.dnevnik.si/novice/slovenija...
Ministrstvo za infrastrukturo, ki ga vodi Alenka Bratušek, je imelo možnost, da bi takoj po točonosni nevihti naročilo interventno popravilo strehe, objekt je navsezadnje zavarovan za tovrstne škodne dogodke. Storilo ni nič.
Kdaj bo ministrstvo za infrastrukturo popravilo streho? In zakaj ni tega že storilo? »Zagotavljati moramo transparentno in gospodarno porabo javnih sredstev, kar vpliva na časovno dinamiko izvedbe,« so nam odgovorili z ministrstva in zatrdili, da so že pristopili k obnovi mariborskega letališča.
Danes je minilo že 13 mesecev. Alenka Bratušek pa še ni nič storila. Ni obnove. Ob vsakem nalivu terminal zamaka z vodo. In to že 13 mesecev!!!
Kdo je kriv? Ministrstvo za infrasturkturo iz Ljubljane oz. Ljubljana!
@starfotr - bo spet zapisal, da je kriv lokalen folk in da bi to že zdavnaj lahko sanirali. Kot da lahko saniraš državno letališče, če Ministrstvo za infrastrukturo ne da zelene luči (dovljenja) in ne da nič denarja (čeprav je zavarovano in je potrebno samo sredstva iz zavarovalnice vzeti, pa tega Ljubljana namerno ne stori, ker želi dokončno uničiti letališče oz. dež ga bo uničil in že 13 mesecev zavlačujejo z obnovo strehe terminala).

Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

predi ::
Drugače pa mladost je norost in takrat smo pubeci noreli po cesti kljub temu, da cesta ni igrišče, tega nismo upoštevali (prometa pa je bilo tudi bistveno manj kot ga je danes, le tu in tam je kakšen avto zapeljal po tistih cestah, kjer smo noreli), dokler ni en naletel na mino in to sem bil jaz.Neverjetno, da si zgrešil ironijo tega svojega zapisa.![]()

starfotr ::
Tipičen primer primitvcev. Ne verjamejo, da je treba vozit z avti počasi, ker baje niso bili delani za to. Hkrati pa verjamejo v davkoplačevalsko plačevanje zasebnih ur letenja nekim bizgecem, ki trdijo da izvajajo protitočno obrambo.
Razlika je v tem, da nižja hitrost dokazano deluje na več segmentih. Obramba proti toči pa dokazano ne deluje in jo zagovarjaš.
Sprijazni se, da nisi uspel iti ven iz MB in si (za)ostal primitivec. In točno to kar se ti dogaja (postavitev radarjev) je narejeno za primitivce in ne za normalne ljudi.
Avstijo daješ za vzor. Zakaj potem Gradca ne daš za vzor? Od leta 1992 imajo cono 30 v mestu. To sem ti tudi izpostavil že prej. Tega vzora ne bi dal? Samo tiste všečne bi dal, kajne.
Razlika je v tem, da nižja hitrost dokazano deluje na več segmentih. Obramba proti toči pa dokazano ne deluje in jo zagovarjaš.
Sprijazni se, da nisi uspel iti ven iz MB in si (za)ostal primitivec. In točno to kar se ti dogaja (postavitev radarjev) je narejeno za primitivce in ne za normalne ljudi.
Avstijo daješ za vzor. Zakaj potem Gradca ne daš za vzor? Od leta 1992 imajo cono 30 v mestu. To sem ti tudi izpostavil že prej. Tega vzora ne bi dal? Samo tiste všečne bi dal, kajne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()

kamiKaZaA ::

kamiKaZaA ::
Obramba proti toči pa dokazano ne deluje in jo zagovarjaš.
Obramba proti toči deluje. Vsaj v Mariboru z okolico. Takrat, ko špricajo je dež z točo, katera je v velikosti frnikol ali pa je sploh ni. Ko pa ne špričajo, pa čeprav bi radi, pa v Ljubljani štopajo s sredstvi pa se zgodi suha toča brez dežja, katera je 15 minutah stolče vse živo med drugim tudi letališče Maribor in kasneje še močan naliv kot, da bi se oblak utrgal.
Tu imaš sedaj dokaze, da špricanje proti toči deluje, ker zmanjša samo točo in še nikoli nismo imeli suhe toče brez dežja, ko so špricali. Ko pa niso špricali, ker Ljubljančani še niso nakazali denarja oz. so štopali z nakazilom pa se zgodi to (izvoli 3 novice z različnih virov za točo, katera se je zgodila 6. junija 2024):
Foto: Na Štajerskem toča v velikosti marelic, nevihta se je skoraj razvila v tornado
https://svet24.si/novice/promet/foto-v-...
Jutranje črne napovedi vremenoslovcev so se uresničile. Nevihta, ki je prešla vzhodni del države, je ponekod postregla z debelo točo in se skoraj razvila v tornado.
FOTO in VIDEO: Močna nevihtna celica nad našimi kraji, toča zajela tudi Maribor
https://mariborinfo.com/novica/slovenij...
Na Štajerskem klestila debela toča: uničene poljščine in potolčena vozila
https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...
Bralci so nam poslali posnetke in fotografije močne toče, ki je padala v Radizelu, na Hočkem Pohorju, Kidričevem, v Hočah, Račah in Slivnici. Nekateri bralci so velikost toče primerjali z limono in breskvijo, nekaj pa jih je zapisalo, da je bila toča velikosti teniške žogice.

sbawe64 ::
codeMonkey je izjavil:
Cona 30 ima smisel.
Pa slika kaze za prezivetje, trajne poskodbe so jasno med prezivelimi.
Prilepi še sliko za cono 5, 10, 15 in 20.
Ter cono 0.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order

Legon ::
Kaj bo to sompremenilo? Dejstvo je da nizja hotsrost pomeni manjse tvega je za poskodbe. In zato imamo omejitve hitorsti, ker se povprecno govedo pozvizga za ostale udeleznce v prometu. In trenutno je konsenz da je v urbanih okoljih 30 km/h tista hitrost, ki zagotvalja zadostno potovalno hitrost ob sprejemljivem tveganju, ki ga upravljanje nevarne stvari predstavlja. Tobda smo sli iz 80% verjetnosti za smrt na 20% je pac vec vredno, kot jokanje revckov, ki ne znajo upostevat prometnih predpisov.
To da bi par psihopatov rado igralo rusko ruleto s pesci je stvar za pogovor psihiatrom, ne pa za v promet.
Ne vem kaj jokas, pac kupi še en orgonski top, dodaj sloj folije an glavo in bos kot nov.
To da bi par psihopatov rado igralo rusko ruleto s pesci je stvar za pogovor psihiatrom, ne pa za v promet.
Obramba proti toči pa dokazano ne deluje in jo zagovarjaš.
Obramba proti toči deluje. Vsaj v Mariboru z okolico. Takrat, ko špricajo je dež z točo, katera je v velikosti frnikol ali pa je sploh ni. Ko pa ne špričajo, pa čeprav bi radi, pa v Ljubljani štopajo s sredstvi pa se zgodi suha toča brez dežja, katera je 15 minutah stolče vse živo med drugim tudi letališče Maribor in kasneje še močan naliv kot, da bi se oblak utrgal.
Tu imaš sedaj dokaze, da špricanje proti toči deluje, ker zmanjša samo točo in še nikoli nismo imeli suhe toče brez dežja, ko so špricali. Ko pa niso špricali, ker Ljubljančani še niso nakazali denarja oz. so štopali z nakazilom pa se zgodi to (izvoli 3 novice z različnih virov za točo, katera se je zgodila 6. junija 2024):
Foto: Na Štajerskem toča v velikosti marelic, nevihta se je skoraj razvila v tornado
https://svet24.si/novice/promet/foto-v-...
Jutranje črne napovedi vremenoslovcev so se uresničile. Nevihta, ki je prešla vzhodni del države, je ponekod postregla z debelo točo in se skoraj razvila v tornado.
FOTO in VIDEO: Močna nevihtna celica nad našimi kraji, toča zajela tudi Maribor
https://mariborinfo.com/novica/slovenij...
Na Štajerskem klestila debela toča: uničene poljščine in potolčena vozila
https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...
Bralci so nam poslali posnetke in fotografije močne toče, ki je padala v Radizelu, na Hočkem Pohorju, Kidričevem, v Hočah, Račah in Slivnici. Nekateri bralci so velikost toče primerjali z limono in breskvijo, nekaj pa jih je zapisalo, da je bila toča velikosti teniške žogice.
Ne vem kaj jokas, pac kupi še en orgonski top, dodaj sloj folije an glavo in bos kot nov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Cona 30 ima smisel.
Pa slika kaze za prezivetje, trajne poskodbe so jasno med prezivelimi.
Prilepi še sliko za cono 5, 10, 15 in 20.
Ter cono 0.
Ni potrebe. Vedno gre za kompromis, ampak na koncu je od druzbe odvisno kaj je sprejemljivo. Nekje je zivljenje vredno vec, drugod manj. Promet je pac bolj urejen in omejitve so nizje tam kjer je vredno vec. Pa pac tudi od gostote je odvisno.
Anekdote iz otrostva so pa tudi nerelevantne, ker prometa je bilo bistveno manj. Jaz sem tudi lezal na klopi zadaj, pasov se pa niti ne spomnim, ce je avto imel. Pa zaradi tega ne bom to uporabil kot argument da moje mulce tako okoli vozim.
Pa vozim se prakticno vsak dan po Dunaju, in toliko con 30, kot jih je tu, v Sloveniji se nisem dozivel. Se tudi zelo sirijo v zadnjih letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

fur80 ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Cona 30 ima smisel.
Pa slika kaze za prezivetje, trajne poskodbe so jasno med prezivelimi.
Prilepi še sliko za cono 5, 10, 15 in 20.
Ter cono 0.
Ni potrebe. Vedno gre za kompromis, ampak na koncu je od druzbe odvisno kaj je sprejemljivo. Nekje je zivljenje vredno vec, drugod manj. Promet je pac bolj urejen in omejitve so nizje tam kjer je vredno vec. Pa pac tudi od gostote je odvisno.
Anekdote iz otrostva so pa tudi nerelevantne, ker prometa je bilo bistveno manj. Jaz sem tudi lezal na klopi zadaj, pasov se pa niti ne spomnim, ce je avto imel. Pa zaradi tega ne bom to uporabil kot argument da moje mulce tako okoli vozim.
Pa vozim se prakticno vsak dan po Dunaju, in toliko con 30, kot jih je tu, v Sloveniji se nisem dozivel. Se tudi zelo sirijo v zadnjih letih.
A primerjaš Dunaj in Maribor? :D Kaj na Dunaju so najprej naredili omejitev 30 in potem vse ostalo, kot da je to naveč vredno za razvoj mesta. Ko bo vse ostalo kot na Duanju potem pa naj naredijo še cone 30 kot na Dunaju! :D

kamiKaZaA ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Cona 30 ima smisel.
Pa slika kaze za prezivetje, trajne poskodbe so jasno med prezivelimi.
Prilepi še sliko za cono 5, 10, 15 in 20.
Ter cono 0.
Ni potrebe. Vedno gre za kompromis, ampak na koncu je od druzbe odvisno kaj je sprejemljivo.
V Kaminici (spada pod občino Maribor) so s kompromisom dosegli, da se cona 30 ukine.
Kamničanom je po dveh letih pritiska uspelo: Cona 30 se poslavlja
https://vecer.com/maribor/aktualno/kamn...
Mestna občina Maribor bo ukinila sporni režim cone 30 na skoraj pet kilometrov dolgem odseku Ceste v Rošpoh.
Na Cesti v Rošpoh bo po novem hitrost omejena na 50 km/h.
Pa še današnja novica:
(MB-TEDEN) Signal iz Kamnice
https://vecer.com/maribor/aktualno/mb-t...
Ukinitev cone 30 v Kamnici je zagotovo signal mestnim četrtem in krajevnim skupnostim, da lahko dosežejo marsikaj, če so le dovolj vztrajni, organizirani in če imajo za svoje zahteve tudi primerne argumente.

bemfa ::
Žalostno je samo, da za uvedbo cone 30 ali ležečih policajev je dovolj 1 siten prebivalec, po možnosti zaposlen na občini, ki ima otroke in nima denarja za ograjo. Za ukinitev pa rabiš 2 leti in tisoče podpisov ter argumentov. K sreči je stacionarne radarje lažje ukinit, en posameznik z jajci in kapuco na glavi pa je.

codeMonkey ::
Ko tole zgoraj berem, bolj zgleda da je pac postavit cono 30 najlazje z ekonomskega vidika. Pac tistih nekaj tabel in poslikav, pa je to to. Drugace pa cel kup nekih varovalk za kriticna mesta (prehodi, semaforji, ...). Kupim, da se ponekod pretirava, ker je pac tako najceneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

IL_DIAVOLO ::
Hitrosti niso omejene za to, da bodo imeli divjaki vec fore za kršitve, ampak da se omeji stevilo zrtev na minimalno mozno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

sbawe64 ::
Tile radarji so samo za polnjenje občinske blagajne - easy money.
V primeru Kanglerja je bil dobiček 50-50 (občina, podjetje).
V primeru Kanglerja je bil dobiček 50-50 (občina, podjetje).
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

starfotr ::
Polnjenje blagajne je samo v primeru divajkov, bedakov in nepismenih. Vsi ostali prispevajo točno 0 eur v blagajno.

scipascapa ::
Pa veste kdo potem plača vse te poškodbe? Zaposleni preko davkov itd.....mislim, kako ste lahko tako glupi?
Zakaj v Avstriji radarji niso problem, pa še več jih imajo?
Zakaj v Avstriji radarji niso problem, pa še več jih imajo?

Genetic ::
Avstijo daješ za vzor. Zakaj potem Gradca ne daš za vzor? Od leta 1992 imajo cono 30 v mestu. To sem ti tudi izpostavil že prej. Tega vzora ne bi dal? Samo tiste všečne bi dal, kajne.
Če bi bila v MB cona 30 taka, kot je v Grazu, bi iz te cone bile izvzete recimo Gosposvetska, Strossmayerjeva, Razlagova, Krekova, ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 11621 (1395) | D3m |
» | So vas kdaj ujeli na radar?Oddelek: Na cesti | 3809 (2350) | Argonavt |
» | 2krat radar v 20 minutah (cona 30) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 80011 (74829) | GenZNPC |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55148 (49768) | BlueRunner |