» »

Visoki obrati, ko se motor segreje

Visoki obrati, ko se motor segreje

Sparkius ::

Pozdravljeni,
potreboval bi vašo pomoč oziroma mnenje.
Imam Peugeot 508 SW 2.0 hdi 163 KM letnik 2011, katerega motor se vrti v prostem teku pri približno 1300 vrtljajih na minuto, ko se segreje. Ob pritisku na zavorni pedal se vrtljaji znižajo na normalnih 800 vrtljajev na minuto, ob sprostitvi pa se vrnejo na 1300 vrtljajev na minuto. Pri teh vrtljajih se vozi tudi, če pedal za plin ni pritisnjen. Če ga ugasnem in spet prižgem, za kratek čas dela na 800 vrtljajev na minuto.
Ta napaka se zgodila kar naenkrat v četrtek zjutraj. Nekaj sem iskal po internetu in našel en tak primer, vendar ni bilo zaključka kako je rešil ta problem.
Hvala!
Lp Gorazd

Sparkius ::

Aja, avto drugače normalno deluje. Pa zamenjani sta bili levi zadnji luči, ampak ne vem kako bi lahko bilo to povezano.

OutOfTheBox ::

Avto drugače med vožnjo deluje normalno?

Zgodovina sprememb…

Sparkius ::

Ja, deluje normalno, razen da vrtljaji ne padejo pod 1300 obratov (v prostem teku ali pa v prestavi).

OutOfTheBox ::

Prva stvar ki jo moraš narediti je zadevo priklopit na diagnostiko in videt če meče ven kakšne napake. Ker se avto drugače obnaša (obrati ne padejo niti ko je avto topel. ECU mora delovat v kakšnem drugem načinu, ker ob pritisku na zavoro zniža motorju obrate). Nekaj se dogaja v ozadju in obstaja velika verjetnost da boš preko diagnostike to zvedel. (zakaj se ECU tako obnaša).

Kode ti lahko računalnik meče ven, tudi če nimaš check engine light lučke na dashboardu (ker se ne smatra za kritične). Če mene vprašaš je neka malenkost, ki jo pa je potreba dobit ven.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2024 ::

Sparkius je izjavil:

Pozdravljeni,
potreboval bi vašo pomoč oziroma mnenje.
Imam Peugeot 508 SW 2.0 hdi 163 KM letnik 2011, katerega motor se vrti v prostem teku pri približno 1300 vrtljajih na minuto, ko se segreje. Ob pritisku na zavorni pedal se vrtljaji znižajo na normalnih 800 vrtljajev na minuto, ob sprostitvi pa se vrnejo na 1300 vrtljajev na minuto. Pri teh vrtljajih se vozi tudi, če pedal za plin ni pritisnjen. Če ga ugasnem in spet prižgem, za kratek čas dela na 800 vrtljajev na minuto.
Ta napaka se zgodila kar naenkrat v četrtek zjutraj. Nekaj sem iskal po internetu in našel en tak primer, vendar ni bilo zaključka kako je rešil ta problem.
Hvala!
Lp Gorazd


V grobem sta dve možnosti:

a) motor in vse ostalo deluje normalno, edino nek porabnik je, ki začasno dviguje obrate, čeprav 1300 je za diesel dosti. Renaultovi DCI motorji gredo iz 800 na 900 obratov, če mora še gnati kompresor klime. Drug tak porabnik je alternator, vendar tudi tu je dvig na 1300 obratov preveč. S povsem praznim akumulatorjem in to velikim, 120Ah, BMW dvigne obrate iz 750 na 850, tudi B47 motor, 190KM

b) nek senzor sili motor v večji vbrizg in višje obrate. Pregledati bi bilo z OBD2 readerjem, če imaš kakšne napake. Ni nujno, da gori lučka. Recimo pri BMWju, če lambda sonda daje napačne odčitke, če je to pod 30 sekund, se ne prižge lučka. Misliš, da je avto v redu, OBD2 reader pokaže, da je imel avto 5+ opozoril.

Ne glede na to, da je avto 2011 letnik, bi bilo smiselno avto odpeljati na uradni servis, da posodobijo firmver na avtu. Jaz sem imel tako izkušnjo z Oplom Vectra, ki je doživel mislim da 3 nadgradnje firmvera. Zadnji razlog za nadgradnjo vas bo presenetil: vedno ko sem se peljal iz tople garažne hiše ven na hladno (s hladnim motorjem), je avto na štand gasu crknil. No, ob zadnji posodobitvi je predel ko muc.

sbawe64 ::

Kakšne vožnje delaš z vozilom ?


Lmm odgovor:
Glede na opisane simptome gre najverjetneje za težavo z regulacijo prostega teka motorja. Nekaj možnih vzrokov:

1. EGR ventil:
- Lahko je umazan ali se zatika
- To je pogosta težava pri dizelskih motorjih te starosti

2. Senzor položaja pedala za plin:
- Možno je, da daje napačne signale računalniku
- To bi pojasnilo, zakaj motor "misli", da je pedal za plin rahlo pritisnjen

3. Zračni sistem:
- Morda pušča zrak mimo merilca pretoka zraka
- Preverite cevi za morebitne razpoke ali slabo tesnjenje

4. Nastavitev prostega teka:
- Morda je potrebno ponovno programiranje računalnika
- Ali čiščenje sistema za regulacijo prostega teka

Predlagam:
1. Najprej preverite EGR ventil in ga po potrebi očistite
2. Preglejte vse zračne cevi za morebitne poškodbe
3. Če težava ostane, naj diagnostiko opravi serviser s profesionalno opremo
2020 is new 1984
Corona World order

Sparkius ::

V glavnem delam 50 km v eno stran, ko grem v službo, so pa potem tudi krajše relacije.
Hvala vsem, bom avto peljal na pooblaščen servis, da ga priklopijo na tester oz. preverijo z OBD readerjem!

Blinder ::

Na pooblaščenem te bojo olupili živega. Edino če se dogovoriš z njimi, da ti printajo izpis napak in potem s tem listom greš do kakega drugega mehanika. Jaz ne bi sploh stopil v pooblaščeni servis.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Sparkius ::

OK, bom pa poskusil najprej na nek drug servis.

bbbbbb2024 ::

sbawe64 je izjavil:

Kakšne vožnje delaš z vozilom ?


Lmm odgovor:
Glede na opisane simptome gre najverjetneje za težavo z regulacijo prostega teka motorja. Nekaj možnih vzrokov:

1. EGR ventil:
- Lahko je umazan ali se zatika
- To je pogosta težava pri dizelskih motorjih te starosti


EGR ventil verjetno ni. Umazan je vsak EGR vnetil, dosti je odvisno od kvalitete nafte (če ima visoko primes žvepla). EGR ventil, če ne dihta povsem praktično ni razlike v delovanju. Če pa se ventil zatakne, pa se lučka motnje v motorju gotovo prižge. Čiščenje EGR ventila v vsakem primeru pomaga, samo nestrokovno čiščenje prej škodi kot koristi.

EGR ventil je v takem tubularnem (cevastem ) ohišju in je praviloma iz nerjavnega jekla. Ventil je treba odklopiti, ter očistiti, kolikor se da, s plastično ali leseno palico, nikakor ne s šraufcigrom.

Potem se ventil namoči v čistilec zavor (topilec karbona) za 24 ali 48 ur. Potem se to še enkrat s krpo in morda leseno palico zdrgne in je ventil kot nov.

Meni je eden na pooblaščenem servisu enkrat na 2,2dCi motorju s šraufcigrom postrgal, kolikor je lahko. Za 2 meseca se je zopet prižgala lučka. Nato sem šel k enemu bivšemu Koteku (serviser za Renaulte) on je to naredil po predpisih čiščenje in ugotovil, da ga je šraufciger od prejšnjega mesarjenja toliko zyebal, da ta ventil nikoli ne bo dobro dihtal.

Zato sem ga moral zamenjati.

Vendar za opisane težave mislim, da ni kriv EGR.

hojnikb ::

najbrz te heca kaksn senzor temparature motorja. Pri zelo hladnem motorju so taki obrati kr normalni...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Sparkius ::

to bi bilo fajn, da bi bil samo kakšn senzor!

sparklyslo ::

Ce si iz okolice Lj. se zapel k Jerovsku Grosuplje, sicer imajo Citroene, ampak itak je to HDI motor od PSA.
In niso "zlatarji".

Sparkius ::

OK, hvala ti!

Sheteentz ::

https://autonova.si/

Jaz sem citroena vozil sem, itak je pežo isti šmorn.

IL_DIAVOLO ::

Hdi enkrat in nikoli vec.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

BCSman ::

2.0 hdi je vrhunski motor. Trenutno sem na 490k km, skoraj gotovo bo kak izmed brezveznih senzorjev razlog za op-ove težave. Če je egr, pač samo iztakneš cevko iz egr-ja in je problem rešen.

HyperGL ::

Še mojih 5 centov... glede na to, da se motor šele ogret začne vrtet nad 1000 vrtljaji in kot praviš, se pri pritisku na zavoro spet spusti na normalnih 800, bi jaz posumil na kakšno vakum cev oz. nekaj na tem sistemu. Lahko da se ob segretem motorju odpre kakšna razpoka v ceveh, T členih, itd... na sistemu vakuma. Sploh pri starejših avtih, kjer so plastike že malo švoh. Videl pred kratkim.

Sparkius ::

Hvala za Autonova, sem že enkrat bil, pa so bili kar korektni!
Hvala tudi za druge predloge/mnenja o napaki!
Glede motorja sem pa drugače kar zadovoljen - 330kkm pa nisem imel kakšnih težav.

Sparkius ::

Pozdravljeni,
včeraj popoldne, ko sem šel domov iz službe, se napaka ni več pojavila! Tudi danes zjutraj motor še vedno normalno dela! Trkam na les, da tako tudi ostane!

fikus_ ::

Potem je verjetno kakšen senzor (slab stik,....).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto sredi vožnje ugasnil, pred tem cukanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1107849 (2742) sbawe64
»

avto ima probleme - kaj bi bilo krivo?

Oddelek: Na cesti
2622698 (21579) andromedar
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7725938 (23807) Zheegec
»

Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10726918 (24651) energetik
»

Težave z avtomobilsko elektroniko

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
2510118 (9428) mevden

Več podobnih tem