Forum » Na cesti » Motor Citroen C8 naključno ugaša med vožnjo! In žal smo v tujini!
Motor Citroen C8 naključno ugaša med vožnjo! In žal smo v tujini!
nodrim ::
Pozdravljeni!
Iščem pomoč voznikov ali mehanikov z izkušnjami s Citroenom C8 2006 2.0 HDi. Na kratko ozadje zgodbe:
Trenutno sem na Portugalskem in našemu avtu se kolca. Simptomi so naslednji: med vožnjo se občasno zgodi, da motor za trenutek ugasne in po večini se takoj sam spravi v pogon, ker se še vedno premikamo in se motor še ni popolnoma ustavil. Potem pa se nam je pripetilo, da se po celodnevnem parkiranju motor ni pustil zagnati. Akumulator je v redu in zaganjač prav tako normalno deluje, ampak motor se ni in ni pustil zagnati. Poskusili smo tudi s porivanjem in brez sreče.
Naslednji dan nas vlečna služba dostavi do lokalnega mehanika, ki je resetiral računalnik in iskal javljene napake. Računalnik (splošni, ne originalni in specializirani za Citroen) mu ni javil nič posebnega. Po resetiranju računalnika je avto normalno vžgal in lepo tekel v leru nekih 15 minut, nakar se je nenadoma ugasnil. Po tem smo ga normalno zagnali še enkrat in tekel je 20 minut brez problemov, tako da smo se odpeljali od mehanika brez težav.
Naslednjih par dni se vozimo brez težav in po tem se nam spet zgodi, da med vožnjo izgubimo moč motorja (motor praktično ugasne in prižge se kontrolna lučka za motor za slabo sekundo) in jo dobimo nazaj ter normalno nadaljujemo vožnjo cel dan. Ponoči isti dan nam motor ugasne med mirno vožnjo in sem lahko samo še zapeljal na stran.
Preden sem začel klicati vlečno službo sredi noči sem poskusil s tem reset postopkom (https://www.bentasker.co.uk/documentati... in motor se je po tem normalno zagnal in odpeljali smo se do apartmaja.
Danes sem se zapeljal na uradni Citroen servis, da preverijo z originalnim računalnikom. Rekli so mi, da je računalnik javil napako ventila EGR ali AGR in popravilo je 600 EUR. Med vožnjo do lokalnega priporočenega mehanika mi je zdaj spet ugasnil sredi čakanja na rdeči luči. Ponovil sem ta reset postopek in motor se je spet zagnal in trenutno vžiga in teče normalno.
Zdaj pa problem je v tem, da uradni Citroen servis pravi eno, ta močno priporočeni mehanik pravi drugo in informacije na internetu se bolj nagibajo k mehaniku, ki pravi, da zaradi ventila EGR motor nikakor ne ugasne, ampak ima samo težave pri teku ipd.
Uradni servis pravi ventil EGR in 600 EUR, mehanik pravi ventil za vbrizgavanje goriva in 350 EUR. Malce boljši občutek imam pri mehaniku, ampak močno najeda, da imajo oboji tako različne zgodbe.
Lahko kdo prispeva kaj več na to temo?
Pozdrav s Portugalske,
nodrim
Iščem pomoč voznikov ali mehanikov z izkušnjami s Citroenom C8 2006 2.0 HDi. Na kratko ozadje zgodbe:
Trenutno sem na Portugalskem in našemu avtu se kolca. Simptomi so naslednji: med vožnjo se občasno zgodi, da motor za trenutek ugasne in po večini se takoj sam spravi v pogon, ker se še vedno premikamo in se motor še ni popolnoma ustavil. Potem pa se nam je pripetilo, da se po celodnevnem parkiranju motor ni pustil zagnati. Akumulator je v redu in zaganjač prav tako normalno deluje, ampak motor se ni in ni pustil zagnati. Poskusili smo tudi s porivanjem in brez sreče.
Naslednji dan nas vlečna služba dostavi do lokalnega mehanika, ki je resetiral računalnik in iskal javljene napake. Računalnik (splošni, ne originalni in specializirani za Citroen) mu ni javil nič posebnega. Po resetiranju računalnika je avto normalno vžgal in lepo tekel v leru nekih 15 minut, nakar se je nenadoma ugasnil. Po tem smo ga normalno zagnali še enkrat in tekel je 20 minut brez problemov, tako da smo se odpeljali od mehanika brez težav.
Naslednjih par dni se vozimo brez težav in po tem se nam spet zgodi, da med vožnjo izgubimo moč motorja (motor praktično ugasne in prižge se kontrolna lučka za motor za slabo sekundo) in jo dobimo nazaj ter normalno nadaljujemo vožnjo cel dan. Ponoči isti dan nam motor ugasne med mirno vožnjo in sem lahko samo še zapeljal na stran.
Preden sem začel klicati vlečno službo sredi noči sem poskusil s tem reset postopkom (https://www.bentasker.co.uk/documentati... in motor se je po tem normalno zagnal in odpeljali smo se do apartmaja.
Danes sem se zapeljal na uradni Citroen servis, da preverijo z originalnim računalnikom. Rekli so mi, da je računalnik javil napako ventila EGR ali AGR in popravilo je 600 EUR. Med vožnjo do lokalnega priporočenega mehanika mi je zdaj spet ugasnil sredi čakanja na rdeči luči. Ponovil sem ta reset postopek in motor se je spet zagnal in trenutno vžiga in teče normalno.
Zdaj pa problem je v tem, da uradni Citroen servis pravi eno, ta močno priporočeni mehanik pravi drugo in informacije na internetu se bolj nagibajo k mehaniku, ki pravi, da zaradi ventila EGR motor nikakor ne ugasne, ampak ima samo težave pri teku ipd.
Uradni servis pravi ventil EGR in 600 EUR, mehanik pravi ventil za vbrizgavanje goriva in 350 EUR. Malce boljši občutek imam pri mehaniku, ampak močno najeda, da imajo oboji tako različne zgodbe.
Lahko kdo prispeva kaj več na to temo?
Pozdrav s Portugalske,
nodrim
-valvoline- ::
95% da je ena soba hin,ne vzdrzuje povratno gorivo ter cr sistemu pada pritisk zarad tega. Splosna in pogosta napaka vseh common rail dizlov sploh pa 100kw hdijem z siemensovi sobami(ene najslabsih).
Poisci tam po trgovinah ce bos dobil dodatek za nafto antigripante 25, na pol tanka nalij tega in upaj da se bo kej izboljsalo. Lahko tudi dodas malo dvotaktola, se malo pozanimaj kolko ga je treba nalit npr na povn tank, ker prevec pa tudi ni fajn. Ce avto ne bo hotel vzgat, nabavi sprej za armaturko, tega lahko uporabis kot start sprej, malo spricnes tam k gre zrak v motorju in bo vzgal bp. Preverjeno. Maxibril ftw.
Antigripante:
https://www.motornaolja.com/produkt/diz...
Poisci tam po trgovinah ce bos dobil dodatek za nafto antigripante 25, na pol tanka nalij tega in upaj da se bo kej izboljsalo. Lahko tudi dodas malo dvotaktola, se malo pozanimaj kolko ga je treba nalit npr na povn tank, ker prevec pa tudi ni fajn. Ce avto ne bo hotel vzgat, nabavi sprej za armaturko, tega lahko uporabis kot start sprej, malo spricnes tam k gre zrak v motorju in bo vzgal bp. Preverjeno. Maxibril ftw.
Antigripante:
https://www.motornaolja.com/produkt/diz...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
TOP ::
Točno tako, kot je napisal valvoline, ker če bi bil egr ventil, motor nebi ugasnu, ampak bi teku v safe modu.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
Riff ::
je mal teži postavt diagnozo ampak tud moj brat mehanik je reku da je lahko kriva šoba vsaj ena, kuk maš pa kaj prevoženih km ?
nodrim ::
Smo na 270k, ampak zdaj tretji mehanik je našel eno žico za najbrž starter rele, ki je bila prekinjena. Medtem ko je motor tekel, je premaknil en šop žic in je avto v trenutku mrknil in vžig ni bil več mogoč.
Potem je žico pravilno zalotal in je motor zagnal iz prve, tokrat brez reseta računalnika. Zdaj po 20 minutah v prostem teku vse še vedno deluje, tako da gremo zdaj spet na cesto, da vidimo, če se kaj ponovi.
Potem je žico pravilno zalotal in je motor zagnal iz prve, tokrat brez reseta računalnika. Zdaj po 20 minutah v prostem teku vse še vedno deluje, tako da gremo zdaj spet na cesto, da vidimo, če se kaj ponovi.
Ghost7 ::
Smo na 270k, ampak zdaj tretji mehanik je našel eno žico za najbrž starter rele, ki je bila prekinjena. Medtem ko je motor tekel, je premaknil en šop žic in je avto v trenutku mrknil in vžig ni bil več mogoč.
Potem je žico pravilno zalotal in je motor zagnal iz prve, tokrat brez reseta računalnika. Zdaj po 20 minutah v prostem teku vse še vedno deluje, tako da gremo zdaj spet na cesto, da vidimo, če se kaj ponovi.
Temu se reče izkušnje. Mehaniku daj vsaj še za pivo! Na servisu bi te oželi za 600€ pa še vednon ne bi rešili problema.Mogoče bi ravno prav premaknili žice, da se kake dva emseca ne bi prekinila. Potem pa ponovi vajo, oziroma ti bi prodal "jajca".
Četudi je injektor zanič, če bi zamenjal bi se vozil spet 270.000km, toliko jih pa tudi TDI (540.000) redko vidi. Res pa je, da pri TDI se Boscheve injektorje lahko obnovi in je servis precej, precej cenejši.
PSA motorji niso slabi, ampak po določenih kilometrih začne kazat znake staranja. Hint: tudi TDI jih :D Marsikateri TDI ne dočaka rednega servisa jermena (200.000 ali 10 let), ker se prej vodna pumpa "vščije" in potem (če si pameten) menjaš tudi jermen. Govorim iz lastnih izkušenj.
nodrim ::
Hvala vsem, danes sicer kratka vožnja, ampak brez težav. Vidimo jutri, gremo naprej malo čez 100 km. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | EGR (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10611 (5535) | TadejVW |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10834 (9617) | -valvoline- |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35315 (18743) | cleanac |
» | Berlingo cuka vsako zimo (še v garanciji)Oddelek: Na cesti | 11187 (7339) | jobers2 |
» | Po novem na udaru hekerjev tudi avtomobili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 20185 (16970) | Pyr0Beast |