Slo-Tech - V drugem letošnjem kvartalu je Tesla prodala 384.122 električnih vozil, kar je znatno manj kot v enakem obdobju lani. Velika večina prodanih vozil je modelov 3 in Y, in sicer 373 tisoč, le manjši del pa odpade na S in X. Cybertruck, ki se uradno prodaja le v ZDA, se prodaja najbolj skromno in je daleč od napovedanih 250.000-500.000 enot letno.
Skupno je prodaja upadla vseh modelov 13 odstotkov, saj so lani prodali več kot 443 tisoč vozil. Lani je Tesla odprodajala zalogo, letos pa sta proizvodnja in prodaja precej usklajeni, saj so proizvedli 396.858 modelov 3 in Y. Proizvodnja preostalih modelov je padla za skoraj polovico.
Prav tako so v minulem četrtletju prodali in namestili za 9,6 GWh kapacitete baterij, kar je malo več kot v enakem obdobju lani (9,4 GWh). Kaj vse skupaj pomeni v številkah, pa bomo izvedeli 23. julijah, ko bo Tesla objavila še finančni izkaz.
Tu ni nobene hude filozofije. Vedno več je konkurence. Niso pa vsi kupci mahnjeni na obliko jajčk. To jih najbolj nese. Ljudje rabijo več prostora za vsemogočo robo. Naj naredijo konkurenco ID Buzz-u pa bo šlo.
Tu ni nobene hude filozofije. Vedno več je konkurence. Niso pa vsi kupci mahnjeni na obliko jajčk. To jih najbolj nese. Ljudje rabijo več prostora za vsemogočo robo. Naj naredijo konkurenco ID Buzz-u pa bo šlo.
Tvoj argument je v bistvu, da bi Tesla morala namenoma uniciti t.i. sharehold value. Pomoje bi padale ornk tozbe. Mimogrede, cybertruck se prodaja v podobnih stevilkah kot ford 150 lightning. Cel segment se prodaja slabo.
Rivianu je prodaja padla za 23%. Ni cudno, da je sla Teslina delnica gor, ker so rezultati blizu pricakovanj, vecini tekmecev pa (tudi) ne gre najbolje. Zanimivo bo videti, ce bo Tesla ukinila prodajo X/S.
heh..prodaja tesel je šele na začetku in bo kmalu šla navzgor, samo da se v ameriki "prime" robotaxi, kakšne pol leta
kdo nebi imel avta ki te za relativno nizek denar pelje sam kamorkoli, sploh konkurenčne taxi službe jih bodo nakupili celo morje, konkurence ala waymo ne bodo šli kupovat zaradi drage lidar opreme
in ko se prime amerika, se bo stvar razširila po celem svetu, če ne z nakupom tesle avta, pa z nakupom tesla fsd softwarea- ki ga bo čez nekaj let imel vsak avto, ker si avta brez njega ne bo več nihče želel
jaz mislim, da je delnica tesle relativno nizko in jo čaka velik vzpon
Delnica je šla IMHO gor predvsem zaradi dobrih rezultatov v juniju. Cel kvartal je bil slab, junija se je pa trend na Kitajskem obrnil, pa na nekaterih drugih trgih tudi.
Ja, zelo dobra prodaja na Kitajskem, Norveskem, Turciji. Vseeno, kaze da so prodajo model S in model X "izcuzali do konca". Glavni problem je zelo slaba prodaja v kontinentalni Evropi. Verjetno, ker je tukaj veliko avtoproizvodnje in kupec raje kupuje domace + Musk je naredil velik brand damage.
... kupec tu kupuje kakovostno; ameriška vozila res niso znana po kakovosti. In to se očitno ni spremenilo tudi pri EV-jih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Američani sami so priznali, da so njihovi izdelki narejeni slabše od svetovnega povprečja in so komaj po tem ko so na njihov trg vstopili Japonci in Evropejci začeli več vlagat v kvaliteto proizvodnje.
Žalostno je, da je zanič narejena Tesla s podpovprečnimi materjali izdelana neprimerno boljše kot kak Audi ali VW v tem cenovnem razredu.
Kot rečeno, se pozna na prodaji. Tesla je v zadnjem letu že vsaj 5x propadla, pa vsak mesec se jim prodaja sesuva, konkurenca pa še vedno caplja nekje daleč zadaj z več kot pol manjšo prodajo :)
Tesla ni bila nikoli najboljša stvar po narezanem kruhu, samo prodajat in reklamirat so jo znali in imeli so največji display. Posnetki o slabi izdelavi Tesel so stari kot tesla sama.
Žalostno je, da je zanič narejena Tesla s podpovprečnimi materjali izdelana neprimerno boljše kot kak Audi ali VW v tem cenovnem razredu.
Žalostno je, da je celotna VAG grupa (s tema dvema na čelu) tako oskubila kvaliteto, da je že tragikomično -sploh za ogabno visoke cene. V teh cajtih bi (neverjetno) raje vozil francoza, mnogo boljši P/P!
Tu ni nobene hude filozofije. Vedno več je konkurence. Niso pa vsi kupci mahnjeni na obliko jajčk. To jih najbolj nese. Ljudje rabijo več prostora za vsemogočo robo. Naj naredijo konkurenco ID Buzz-u pa bo šlo.
Tvoj argument je v bistvu, da bi Tesla morala namenoma uniciti t.i. sharehold value. Pomoje bi padale ornk tozbe. Mimogrede, cybertruck se prodaja v podobnih stevilkah kot ford 150 lightning. Cel segment se prodaja slabo.
Rivianu je prodaja padla za 23%. Ni cudno, da je sla Teslina delnica gor, ker so rezultati blizu pricakovanj, vecini tekmecev pa (tudi) ne gre najbolje. Zanimivo bo videti, ce bo Tesla ukinila prodajo X/S.
Zakaj bi "morala"? To ni odvisno od njih samih. Imeli so monopol v EV sektorju. Konkurence praktično ni bilo ali pa so si sami(npr. VW) zabijali gole z vesoljskimi oblikami in ciljanje izključno na najdražji prodajni del. Sedaj se vračajo k "škatlam" in gre lažje v promet. Še vedno pa ni vozil v rangu 15-20k€. Kdor bo to prvi zapolnil, bo zmagovalec.
Če gledaš skozi denar je itak clio ali dacia edino smisleno od A do B. Ostalo se kupuje, kot vsako drugo luksuzno stvar, kjer p/p nima veze. Eni se pretegnejo za novo škodo, eni za bmwja, enim pa se absolutno nič ne pozna ali dajo 50 ali pa 80k in kupijo, kar jih premami v nekem trenutku.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zakaj bi "morala"? To ni odvisno od njih samih. Imeli so monopol v EV sektorju. Konkurence praktično ni bilo ali pa so si sami(npr. VW) zabijali gole z vesoljskimi oblikami in ciljanje izključno na najdražji prodajni del. Sedaj se vračajo k "škatlam" in gre lažje v promet. Še vedno pa ni vozil v rangu 15-20kEUR. Kdor bo to prvi zapolnil, bo zmagovalec.
Tudi, ce so zmagovalci. To ne bi bilo dovolj. Vredni so skoraj bilijardo dolarjev. Ti v bistvu predlagas, da management nalasc (najmanj) razpolovi vrednost firme. Vredno tozbe. Edina smiselna pot naprej je robotika/AI, da dosezejo spremembo paradigme transporta.
Mimogrede, Tesla razvija t.i. Cybercab, ki je v resnici poceni (taksi) avto.
Žalostno je, da je zanič narejena Tesla s podpovprečnimi materjali izdelana neprimerno boljše kot kak Audi ali VW v tem cenovnem razredu.
Kot rečeno, se pozna na prodaji. Tesla je v zadnjem letu že vsaj 5x propadla, pa vsak mesec se jim prodaja sesuva, konkurenca pa še vedno caplja nekje daleč zadaj z več kot pol manjšo prodajo :)
ma ne nabijaj, imam T3 pa po kvaliteti izdelave in materialih ni niti približno na nivoju pasata, še na nivoju golfa ni ... Fanboyi ste res smešni.
ja Highland, je ok, dosti bolje ko stara (staro pred leti nisem kupil, sem jo testno vozil pa to niti približno ni bilo to) ni pa še na nivoju novega pasata. Zgoraj fanboy nabija da je svetlobna leta pred..
Tesla 3 in VW Passat imata v EU podobne prodajne stevilke. Prodajne cene so tudi tam tam. Tesla 3 ima nizje stroske vzdrzevanja + carina se placa. Boljs, da je Passat v cem boljsi (in tudi je), vsaj pri taksnih cenah.
ID7 je električna verzija Pasata. Pelje scat M3 anytime. Pro S verzij ima wltp doseg cca 700 km. Pelješ se pa kot gospod, imaš ročke za žmigovce in "prestave", HUD, Instrument cluster, orenk prtljažnik, progresivni volan, orenk podvozje - skratka avto in ne približek. A sem omenil apple car play, kvalitetno izdelavo, servis v vsaki vasi, kjer imajo VW salon, star avto ti vzmejo v račun, ne bo ti psihopat v puberteti šaril po softveru medtem ko voziš...
ma ne nabijaj, imam T3 pa po kvaliteti izdelave in materialih ni niti približno na nivoju pasata, še na nivoju golfa ni ... Fanboyi ste res smešni.
Katerih materialih in kakšni kvaliteti izdelave?
Če ti je trda plastika na vratih bolj všeč od alkantare potem imaš mogoče prav.
ID7 je električna verzija Pasata. Pelje scat M3 anytime. Pro S verzij ima wltp doseg cca 700 km. Pelješ se pa kot gospod, imaš ročke za žmigovce in "prestave", HUD, Instrument cluster, orenk prtljažnik, progresivni volan, orenk podvozje - skratka avto in ne približek.
Model 3 je 7-8 jurjev cenejši od najcenejšega ID7 4all na avto.net.
Drugače je po funkcionalnosti ID7 bolj primerljiv z Model Y, čeprav je en crossover drug pa karavan. Tam je cena bolj izenačena. Vsak ima svoje dobre in slabe lastnosti.
Fak, vsaj vsedi se v enega pa drugega, ne samo fotke gledat. Sam imam T3, pa se po počutju v njem ne more primerjati s passatom. Si tudi ti lastnik t3 in imaš občutek da moraš hvaliti svojo izbiro, ali pa samo v prazno nabijaš? Smešen Si...
Zakaj bi "morala"? To ni odvisno od njih samih. Imeli so monopol v EV sektorju. Konkurence praktično ni bilo ali pa so si sami(npr. VW) zabijali gole z vesoljskimi oblikami in ciljanje izključno na najdražji prodajni del. Sedaj se vračajo k "škatlam" in gre lažje v promet. Še vedno pa ni vozil v rangu 15-20kEUR. Kdor bo to prvi zapolnil, bo zmagovalec.
Tudi, ce so zmagovalci. To ne bi bilo dovolj. Vredni so skoraj bilijardo dolarjev. Ti v bistvu predlagas, da management nalasc (najmanj) razpolovi vrednost firme. Vredno tozbe. Edina smiselna pot naprej je robotika/AI, da dosezejo spremembo paradigme transporta.
Mimogrede, Tesla razvija t.i. Cybercab, ki je v resnici poceni (taksi) avto.
Ne vem, od kot ti te trditve. Zakaj bi morali firmo razvrednotit? Naj delajo naprej. Iščejo nove niše v avtoindustriji, kar najbolje znajo. Izkoristili so situacijo in če bodo uspešni naprej, super. Ne bo jim pa več tako lahko. Iz nič so naredili "premijsko" znamko. To pa ni kar tako. Za Elona se ne bojim, da ne bi šlo naprej.
Še vedno pa ni vozil v rangu 15-20k€. Kdor bo to prvi zapolnil, bo zmagovalec.
Trenutno je kar nekaj ponudbe v tem rangu na trgu.
- Dongfeng box - Fiat Panda - Fiat 500/600 - Hyundai Inster - Citroen C3 - MG4 - Opel Frontera
Mogoče sem izpustil še kakšnega kitajca.
Ponudba je, samo to niso "A"vtomobili, ki bi jih vsakdo rad vozil. To so mestni palčki. Opel Frontera - mi gre na smeh, kaj je sedaj.
Rang 15-20k€ pomeni, da prideš v trgovino in ga za toliko tudi odpelješ. Brez da moraš nekoga še prosit, da ti vrne nek drobiž. Subvencije je treba ukinit, ker izkrivljajo stanje an trgu. Raje naj ukinejo DDV pa bo.
Fak, vsaj vsedi se v enega pa drugega, ne samo fotke gledat. Sam imam T3, pa se po počutju v njem ne more primerjati s passatom. Si tudi ti lastnik t3 in imaš občutek da moraš hvaliti svojo izbiro, ali pa samo v prazno nabijaš? Smešen Si...
A ti si se probal vsesti v oba? Sam imam Model Y, pa ne vem kaj točno te matra. Sedeži so na nivoju umetnega usnja v BMWjih in VWjih. Armaturka je bistveno manj plastična kot v kakšnem Audiju. Čričkov ni, trde plastike zelo malo. Vse lepo pokrito z umetnim usnjem, blagom, alkantaro...
Si mogoče ti eden fake lastnikov Tesle, ki se čuti poklicanega, da pljuva po vsem, kar ima vezo z Muskom? :) Ali imaš izkušnje s 5 let starimi modeli, pa misliš, da v tem času ni bilo napredka?
Drugače ni treba verjeti meni na besedo. Lahko pogledaš kak review, če že nimaš izkušenj iz prve roke.
Npr:
"...this has a better build quality from the look and feel than most of the cars that are sometimes maybe, you know, duble in the price. That's astonishing."
Ponudba je, samo to niso "A"vtomobili, ki bi jih vsakdo rad vozil. To so mestni palčki. Opel Frontera - mi gre na smeh, kaj je sedaj.
Rang 15-20k€ pomeni, da prideš v trgovino in ga za toliko tudi odpelješ. Brez da moraš nekoga še prosit, da ti vrne nek drobiž. Subvencije je treba ukinit, ker izkrivljajo stanje an trgu. Raje naj ukinejo DDV pa bo.
Tole so čisto OK avtomobili. Po velikosti so primerljivi z ICE konkurenco v tem cenovnem razredu, po udobju, zmogljivostih in stroških vzdrževanja pa bistveno boljši.
In ja, cena 15-20k pomeni, da kupec za avto plača 15-20k. Ali je to s subvencijo ali ne nima popolnoma nobene veze.
Ukinitev subvencije je pa povsem druga, nepovezana debata.
Saj bos tudi precej vec placal za njega. Bi bilo cudno ce bi bilo drugace.
10-15% Avto je pa svetlobna leta daleč boljši od M3.
Dvomim da to drzi tudi ce gledas najdrazji model 3 in najcenejsi ID7.
ID7 Pro S z vsem (razen steklene strehe) je cca 53 jurjev. Res da je Tesla 3 LR RD zdaj pod 45 jurjev, tako da lahko dobiš 6,5 jurja subvencije, ampak vseeno ga ne bi kupil. Saj niti ročke za žmigavce nima in naprej-nazaj drajsaš po zaslonu, da ne govorimo o tem, da nima orenk progresivnega volana, audio je na Tesli smešnica. Prodam kahlo dreka za 30 EUR, to je še cenejše od T M3. Dvomim, da bi kdo to kupil - kljub razliki v ceni.
Res da je Tesla 3 LR RD zdaj pod 45 jurjev, tako da lahko dobiš 6,5 jurja subvencije, ampak vseeno ga ne bi kupil.
O ne, random trol is slo-techa ne bo kupil Tesle. Firma bo propadla :)
Fanbojček, “Tesla prodala za osmino manj vozil, ” je naslov. Joki se, očitno veliko ljudi misli tako.
PS: A bo Musk preselil Teslo v Južnoafriško republiko, potem ko ga bo Donny deportiral? Kanada ga ne bo vzela, po mojem. Hm, JAR tudi ne bi bil navdušen - glede na njegov BS. Madžarska? Rusija?
Ne vem, od kot ti te trditve. Zakaj bi morali firmo razvrednotit? Naj delajo naprej. Iščejo nove niše v avtoindustriji, kar najbolje znajo. Izkoristili so situacijo in če bodo uspešni naprej, super. Ne bo jim pa več tako lahko. Iz nič so naredili "premijsko" znamko. To pa ni kar tako. Za Elona se ne bojim, da ne bi šlo naprej.
Ker imata tako Toyota in VW nizjo kapitalizacijo. Ce bi Tesla postala najvecja avto firma na svetu z 20% trznim delezem (VW + Toyota), bi bila njena vrednost se vedno nizja od trenutne kapitalizacije.
Problem ID.7 je kot pri vseh folkswagnih: base config je res goli pleh in šipe na ročno spuščanje, ko pa dodaš barvo, peno na sedežih in električne šipe, je pa cena x2.