Novice » Znanost in tehnologija » Tesla svoje robotaksije premierno zagnala v Austinu

iKst_ ::
Nikjer v novici ne piše, da je sistem omejen na lepo vreme. Tudi Tesla nikjer ni izjavila, da sistem v slabem vremenu ne deluje.
Glede na to, da FSD precej zanesljivo dela v dežju, snegu in megli, ni razloga, da roboxati ne bi vozil v takšnih razmerah. Je pa logično, da se bodo na začetku izogibali slabega vremena.
Spet, razlika med tehnološkimi in drugimi omejitvami. Zelo nespametno bi bilo, če bi že od začetka na javnih cestah testirali takšne robne primere.
Glede na to, da FSD precej zanesljivo dela v dežju, snegu in megli, ni razloga, da roboxati ne bi vozil v takšnih razmerah. Je pa logično, da se bodo na začetku izogibali slabega vremena.
Spet, razlika med tehnološkimi in drugimi omejitvami. Zelo nespametno bi bilo, če bi že od začetka na javnih cestah testirali takšne robne primere.

codeMonkey ::
Precej zanesljivo
Se enkrat, kaj je tvoja metrika za to trditev? Pa ja nismo spet nazaj na Youtube posnetkih.
Aja nespametno bi bilo. Torej je bil Waymo pameten, ko je mapiral mesta ter omejeval delovanje na podrocja, in smo tu brali o tem kako bodo stezka skalirali, medtem pa bo pri Tesli to delalo povsod. Samo sto nije. Zdaj smo pa tu, ko pa se pri Tesli sistem omejuje ter mapira mesta, je pa to pametno, ker gre za varnost. Napredek vsekakor.

Aja nespametno bi bilo. Torej je bil Waymo pameten, ko je mapiral mesta ter omejeval delovanje na podrocja, in smo tu brali o tem kako bodo stezka skalirali, medtem pa bo pri Tesli to delalo povsod. Samo sto nije. Zdaj smo pa tu, ko pa se pri Tesli sistem omejuje ter mapira mesta, je pa to pametno, ker gre za varnost. Napredek vsekakor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

iKst_ ::
Torej je bil Waymo pameten, ko je mapiral mesta ter omejeval delovanje na podrocja, in smo tu brali o tem kako bodo stezka skalirali, medtem pa bo pri Tesli to delalo povsod.
Saj pri Tesli dela povsod. Kot sem napisal, omejitve niso tehnične narave, ampak pravne in organizacijske.
Precej zanesljivo :)) Se enkrat, kaj je tvoja metrika za to trditev? Pa ja nismo spet nazaj na Youtube posnetkih.
Metrika je npr. relativno majhno število nesreč na prevožen kilometer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

codeMonkey ::
Torej je bil Waymo pameten, ko je mapiral mesta ter omejeval delovanje na podrocja, in smo tu brali o tem kako bodo stezka skalirali, medtem pa bo pri Tesli to delalo povsod.
Saj pri Tesli dela povsod.
Ne, ne "dela" povsod. Povsod in pri vseh pogojih kjer odpove ne dela. Kako zaznati take slucaje, kako zagotoviti, da se jim izognes, kako jih izboljsas, kako varno reagiras, ko se znajdes v takem primeru, ter kako ocenis ali je tveganje za take slucaje dovolj nizko, pa ni ne pravni ne organizacijski problem. Zato je tvoja izjava laz, katero se vedno ponavljas, ampak je nikakor se nisi uspel utemeljiti.
Metrika je npr. relativno majhno število nesreč na prevožen kilometer.
Kje dobim to metriko za sneg, kjer pravis da deluje precej zanesljivo? Da vidim na podlagi cesa sklepas. Pa kaj je to relativno majhno stevilo nesrec? Kdaj je to relativno prevec? Koliko je teh nesrec? Koliko jih je resil voznik?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

iKst_ ::
Ne, ne "dela" povsod.
Seveda dela. Poglej si Youtube posnetke, kjer FSD vozi po dežju, snegu, megli... Materiala je veliko.

codeMonkey ::
No, lepo zakljucena debata. Dokazal si prejsnjo trditev, da si lazem in tiscim glavo v pesek.

DamijanD ::
Daleč je še dan, ko bo lahko slehernikova tesla robotaxi...
Po čem to sklepaš? A niso trenutni robotaksiji na istem hardveru in softveru kot avtomobli iz salona?
- zaenkrat je notri še Teslin človek
- avti imajo remote support (kaj vse lahko naredijo preko remota mi ni znano)
- dela samo na točno določeni lokaciji
Torej nekaj časa bo še trajalo preden me bo neka tesla od W1 peljala v Koper na sladoled.
(to ne pomeni, da nekoč to ne bo mogoče - kdaj pa bo to pa ne vemo, pa tudi to ne vemo ali bo to sploh mogoče s trenutnimi teslami)

Ales ::

hruske ::
Nikjer v novici ne piše, da je sistem omejen na lepo vreme. Tudi Tesla nikjer ni izjavila, da sistem v slabem vremenu ne deluje.
Glede na to, da FSD precej zanesljivo dela v dežju, snegu in megli, ni razloga, da roboxati ne bi vozil v takšnih razmerah. Je pa logično, da se bodo na začetku izogibali slabega vremena.
Spet, razlika med tehnološkimi in drugimi omejitvami. Zelo nespametno bi bilo, če bi že od začetka na javnih cestah testirali takšne robne primere.
Tesla’s website on June 22, confirm the service will operate every day from 6:00 a.m. to 12:00 a.m. but “may be limited or unavailable in the event of inclement weather.”
https://techcrunch.com/2025/06/22/tesla...
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla svoje robotaksije premierno zagnala v Austinu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 3536 (1507) | hruske |
» | Avtomobili z lidarjem lahko uničijo kamero na telefonu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 10076 (3465) | Sparrow |
» | NHTSA: Teslin Autopilot smrtno nevaren (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11453 (6739) | c3p0 |
» | Prvi samovozeči avtomobil tretje stopnje v ZDA je mercedes (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9273 (5847) | Gregor P |