Slo-Tech - V letošnjem letu prodaja ameriških avtomobilov Tesla v Evropi upada, čeprav je skupno povpraševanje po električnih avtomobilih naraslo. V večini evropskih držav je bilo za Teslo že prvo četrtletje negativno, padec pa se je aprila še poglobil. Tudi v Veliki Britaniji, kjer je bil prvi kvartal še pozitiven, je bil april prava mala katastrofa.
Po poročanju Reutersa, je aprila prodaja vozil Tesla na Otoku padla za 62 odstotkov, medtem ko je skupno prodaja električnih avtomobilov zrasla za osem odstotkov. Na Danskem je prodala padla za 67 odstotkov, na Nizozemskem za 74 odstotkov, na Švedskem za 81 odstotkov, v Franciji za 59 odstotkov in na Portugalskem za 33 odstotkov. To so neuradni podatki, saj Tesla mesečnih številk uradno ne razkriva.
Aprila je bilo v Evropi registriranih 7165 tesel, s čimer se uvršča na 11. mesto. To je celo za BYD-jem, ki je 10. Med električnimi vozili je prvi Volkswagen s 23514 vozili. Najbolj priljubljeni model je sicer Škoda Elroq, Volkswagen pa ima takoj za tem celo druščino: ID.3, ID.7 in ID.4. Sledi še Kia EV3.
Razlogov za padec prodaje je več, preveč poenostavljeno bi jih bilo pripisati zgolj negativni podobi Elona Muska v Evropi. Pomemben dejavnik je tudi močna kitajska konkurenca, še zlasti podjetje BYD, ki bo očitno še letos prehitel Teslo kot največji proizvajalec električnih vozil na svetu.
Če se dajati denarja kitajcem in Muskovi Tesli, kaj naj človek kupi? VW?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BYD se ni neka konkurenca v EU. Tista limuzina je slabsa od model 3 (vsaj po testih, kot so carwow ipd.), pa obcutno drazja, ostalo pa niso nekaj zanimivi avtomobili. Ne vem no, mogoce sem spregledal kaksen nov model, ampak na cesti jih jaz na Dunaju ne vidim prav veliko. Zagotovo pa se je precej cakalo na novi Y. Ker ce si vsaj malo nastudiral, je bilo jasno, da se zaradi mnogih izboljsav starega enostavno ne splaca kupiti, tudi ce je znizan. Slika bo zagotovo boljsa, zdaj ko se dostavlja.
Se pa pozna Tesli, da nima neke ponudbe. Model S in X za EU nista zanimiva ze kot tip vozil, pa tudi na zelo stari zasnovi sta. Sigurno bodo rabili dva bolj privlacna modela v drugih razredih (ali vsaj enega), ce bodo zeleli vecji delez trga.
Tesla je high-tech podjetje z naprednim računalniškim sistemom, samo-vozečim načinom in simulatorom kamina. Ni odvisna od prodaje. Tesla ima TEHNOLOGIJO.
BYD se ni neka konkurenca v EU. Tista limuzina je slabsa od model 3 (vsaj po testih, kot so carwow ipd.), pa obcutno drazja, ostalo pa niso nekaj zanimivi avtomobili. Ne vem no, mogoce sem spregledal kaksen nov model, ampak na cesti jih jaz na Dunaju ne vidim prav veliko. Zagotovo pa se je precej cakalo na novi Y. Ker ce si vsaj malo nastudiral, je bilo jasno, da se zaradi mnogih izboljsav starega enostavno ne splaca kupiti, tudi ce je znizan. Slika bo zagotovo boljsa, zdaj ko se dostavlja.
Se pa pozna Tesli, da nima neke ponudbe. Model S in X za EU nista zanimiva ze kot tip vozil, pa tudi na zelo stari zasnovi sta. Sigurno bodo rabili dva bolj privlacna modela v drugih razredih (ali vsaj enega), ce bodo zeleli vecji delez trga.
Ne, da ni konkurenca, ampak prisli so, ko so vsi idioti ze kupili Teslo. Pricakovati, da bodo pa ostali, kar naenkrat zamenjali mnenje in zaceli na veliko kupovati elektricne avtomobile, pa ni realno.
Pac naivcev je zmanjkalo, zdaj pa gre razvoj naprej, po svoji nenahypani poti.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.
Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.
Zanimivo da je Evropa tako slab trg za Teslo. Navsezadnje proizvajajo superiorne avtomobile v skoraj vseh aspektih.
Več kot očitno pa je, da je psyops proti Musku vsaj do neke mere uspešen. Veliko ljudi verjame v nesmisle da je Musk Nazi in podobno. Nek reprezentativen vzorec je tudi na tem forumu.
Zanimivo da je Evropa tako slab trg za Teslo. Navsezadnje proizvajajo superiorne avtomobile v skoraj vseh aspektih.
Več kot očitno pa je, da je psyops proti Musku vsaj do neke mere uspešen. Veliko ljudi verjame v nesmisle da je Musk Nazi in podobno. Nek reprezentativen vzorec je tudi na tem forumu.
Kot lastnik Y ke ti povem da ni prav nič superioren avto.
Kaj je pa superiornega na njih, razen, da so slabo narejeni?
starejše 3ke in Y res da trpijo z nekje slabo narejeno notranjostjo in ne premium občutek materialov. Pa tudi zunanji panel gap-i so imeli težave.
Drugače pa: - Tesla ima po evropskih in ameriških testih najvarnejše avtomobile v velikostnem razredu - najbolj aerodinamične - najlažje med električnimi podobne / iste valikosti - posledično najbolj energijsko učinkovite - tehnologija proizvodnje je po kvaliteti in učinkovitosti prehitela legacy proizvajalce ene 3-4 leta nazaj - infotainment in phoneApp software je z naskokom boljši od vse konkurence. Imam relativno novo Teslo in VW. App od VW je nauporaben v primerjavi z Teslinim - ko se evropska birokracija zmiga bodo vse Tesle z HW4 (ene 2-3 leta stare in manj) dobile daleč najboljšega avtopilota. Ki zna v bližnji prihodnosti (te napovedi so bile večkrat že napačne seveda) postati hands-off avtopilot.
Tesla je kul ker ti za mizereno doplačilo končno odklene motor na polno zmogljivost. Menda samo nekih par jurjev za polno odklenitev že vgrajenega motorja.
BYD se ni neka konkurenca v EU. Tista limuzina je slabsa od model 3 (vsaj po testih, kot so carwow ipd.), pa obcutno drazja, ostalo pa niso nekaj zanimivi avtomobili. Ne vem no, mogoce sem spregledal kaksen nov model, ampak na cesti jih jaz na Dunaju ne vidim prav veliko. Zagotovo pa se je precej cakalo na novi Y. Ker ce si vsaj malo nastudiral, je bilo jasno, da se zaradi mnogih izboljsav starega enostavno ne splaca kupiti, tudi ce je znizan. Slika bo zagotovo boljsa, zdaj ko se dostavlja.
Se pa pozna Tesli, da nima neke ponudbe. Model S in X za EU nista zanimiva ze kot tip vozil, pa tudi na zelo stari zasnovi sta. Sigurno bodo rabili dva bolj privlacna modela v drugih razredih (ali vsaj enega), ce bodo zeleli vecji delez trga.
Ne, da ni konkurenca, ampak prisli so, ko so vsi idioti ze kupili Teslo. Pricakovati, da bodo pa ostali, kar naenkrat zamenjali mnenje in zaceli na veliko kupovati elektricne avtomobile, pa ni realno.
Pac naivcev je zmanjkalo, zdaj pa gre razvoj naprej, po svoji nenahypani poti.
Kot drugi avto, mamo ze vw kamper, za dnevno uporabo in kratke izlete pa nek cenejši elektro. Kater evopejc / tesla drug proizvajalec je lahko konkurenčen? Kater model?
Kaj je pa superiornega na njih, razen, da so slabo narejeni?
starejše 3ke in Y res da trpijo z nekje slabo narejeno notranjostjo in ne premium občutek materialov. Pa tudi zunanji panel gap-i so imeli težave.
Drugače pa: - Tesla ima po evropskih in ameriških testih najvarnejše avtomobile v velikostnem razredu - najbolj aerodinamične - najlažje med električnimi podobne / iste valikosti - posledično najbolj energijsko učinkovite - tehnologija proizvodnje je po kvaliteti in učinkovitosti prehitela legacy proizvajalce ene 3-4 leta nazaj - infotainment in phoneApp software je z naskokom boljši od vse konkurence. Imam relativno novo Teslo in VW. App od VW je nauporaben v primerjavi z Teslinim - ko se evropska birokracija zmiga bodo vse Tesle z HW4 (ene 2-3 leta stare in manj) dobile daleč najboljšega avtopilota. Ki zna v bližnji prihodnosti (te napovedi so bile večkrat že napačne seveda) postati hands-off avtopilot.
Ja, pomanjkljivosti elektrike so morali z necem nekako kompenzirati.
Glede ostalega, ja pac appliance. Ne avto.
Saj nic narobe, nekdo je moral zaceti, zdaj bodo pa druge firme, ki znajo delati avtomobile, prevzele.
Kot drugi avto, mamo ze vw kamper, za dnevno uporabo in kratke izlete pa nek cenejši elektro. Kater evopejc / tesla drug proizvajalec je lahko konkurenčen? Kater model?
Na tvojem mestu, bi pocakal se 5 let, kako se bo zgodba z elektriko razpletla. Ker se lahko precej zajebes.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.
Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.
Na tvojem mestu, bi pocakal se 5 let, kako se bo zgodba z elektriko razpletla. Ker se lahko precej zajebes.
Zakaj?
Visanja cen elektrike, pomanjkanje polnilnic, vodik se vedno ni pozabljen, cene baterij, vprasljivost servisov in rezervnih delov, BYD postavlja fabriko v Turciji in Maroku... nima smisla. Pocakas, da se vsa kalna voda hypa zbistri in kupis takrat. Pac, ce rabis drugi avto kupis enega poceni bencinarja in kasneje prodas - kar za sedanje el. avtomobile nisem preprican, da bo sploh izvedljivo.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.
Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.
Zanimivo da je Evropa tako slab trg za Teslo. Navsezadnje proizvajajo superiorne avtomobile v skoraj vseh aspektih.
Več kot očitno pa je, da je psyops proti Musku vsaj do neke mere uspešen. Veliko ljudi verjame v nesmisle da je Musk Nazi in podobno. Nek reprezentativen vzorec je tudi na tem forumu.
Kot lastnik Y ke ti povem da ni prav nič superioren avto.
Vcasih padejo na cisto uporabnih zadevah. Npr. toliko se ukvarjajo s FSD, ampak autopark je trenutno sranje, ker so pac dodatni senzorji dragi, pa kot feature ni poceni. In ker ravno gledam ter primerjam: pri eni Skodi za 1k dodatne opreme lahko naucis avtomobil parkirati in se zadeva shrani, dobis t.i. smart summon ter avtomatsko parkiranje, ki dejansko deluje. Pac OK nimajo pri Tesli tu interesa, ampak v EU niso tako premaknjeni, da bi spustili na ceste tak polizdelek kot je FSD, in smo lepo brez drugih uporabnih zadev. Pa se dolgo bomo. Z novim motorjem pa je tudi ze en Enyaq ravno tako varcen, tudi polni se hitreje, torej tudi neke prednosti tu ni vec. Edina razlika je se ta ekstremni minimalizem, ki pac omogoca nekaj drazjo elektroniko za pospeske in racunalnik. Tu pa vsak zase lahko presodi kaj mu vec pomeni.
Kot drugi avto, mamo ze vw kamper, za dnevno uporabo in kratke izlete pa nek cenejši elektro. Kater evopejc / tesla drug proizvajalec je lahko konkurenčen? Kater model?
Ta segment ni pomemben trenutno. In glede na ta link ga niti se ni tu, hkrati ti pa tudi tam pise kaj bo konkurenca. Mislim, da bo en Twingo, pa ceprav bo nekaj tisocakov vec (baje pod 20k zacetna), precej bolj privlacen. BYD se bo moral se malo potruditi in narediti nekaj za nas trg, ker tak avtomobil se tu ne bo prodajal. Vprasanje samo koliko generacij vozil bodo potrebovali, da bodo zadeli.
Na tvojem mestu, bi pocakal se 5 let, kako se bo zgodba z elektriko razpletla. Ker se lahko precej zajebes.
Zakaj?
Visanja cen elektrike, pomanjkanje polnilnic, vodik se vedno ni pozabljen, cene baterij, vprasljivost servisov in rezervnih delov, BYD postavlja fabriko v Turciji in Maroku... nima smisla. Pocakas, da se vsa kalna voda hypa zbistri in kupis takrat. Pac, ce rabis drugi avto kupis enega poceni bencinarja in kasneje prodas - kar za sedanje el. avtomobile nisem preprican, da bo sploh izvedljivo.
Mah, to je avto za kratke relacije, max 150km v obe strani, polniš samo doma, nit ne porabiš tolk štroma.. Servis pa deli, to se pa treba pozanimat ja.
Jaz sem danes vplačal avans za štromarja. Ne zase, da ne bo pomote. Ko sem ga vprašal, zakaj ne Tesla ... Je mož probal oba in Tesla je, milo rečeno, drvarnica. Pospeškov se človek ultra hitro naveliča in potem mu ostane zanič avto.
Petko sem imel na testu za dve uri in to je edini električni avto, za katerega bi se odločil. Renault je zadel v polno.
Petka je sicer odlicen mestni avto. Je pa manj uporabna, ce se hoces zapeljati do Benetk in nazaj. Vsaj v primerjavi s kaksnim ID7 ali Teslo. Imel bi jo samo kot drugi avto v gospodinjstvu.
Mimogrede, ne pozabite na proteste in Muskov poizkus podrejanja sindikatov, kar je v razvitih drzavah na nivoju pedofilije, ropanja upokojencev, unicevanju okolja,...:
In Denmark, registrations totalled 593, down 65.6%, and they fell by 61% to 1,536 in the Netherlands. Quarterly sales were down 41.1% in France, 55.3% in Sweden, 12.5% in Norway, 55.3% in Denmark and 49.7% in the Netherlands.
Ne vemo, zato se pa zdaj ne splaca kupovati avtomobila. Nemci so iznasli nacin, da se vodik trajno shranjuje pri sobni temperaturi in sobnem pritisku (in prodaja v trafikah), tako, da sam vrag ve, kaj bo prislo ven iz tega - ker so pac nemci, se ne znajo iti ameriskega medijskega rompompoma, tako, da se tudi tukaj ne da tocno ugotoviti, razen, da so gradili testno fabriko (pa jih je zajebala korona), pripravljali testno vozilo in da ga vojska uporablja za agregate.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.
Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.
nevem kako je VW prvi ker imajo pa res ene najslabši EV-jev.
BYD bo pa verjetno, do konca leta top 2-3.
Koliko VW EV-jev si si lastil, da trdiš to? Al to kar tako malo pišeš, ker si nekje na internetu prebral? Mam enega takega kolega med drugim tudi - tudi on (kot verjetno tudi ti ne) ni sedel še v nobenem EV-ju, kaj šele vozil in lastil. Edino kar je do sedaj vozil/lastil je low-powered uninspired kanglica. Taki potem komentirajo vse, kar ne morejo imeti/niso imeli.
nevem kako je VW prvi ker imajo pa res ene najslabši EV-jev.
BYD bo pa verjetno, do konca leta top 2-3.
Koliko VW EV-jev si si lastil, da trdiš to? Al to kar tako malo pišeš, ker si nekje na internetu prebral? Mam enega takega kolega med drugim tudi - tudi on (kot verjetno tudi ti ne) ni sedel še v nobenem EV-ju, kaj šele vozil in lastil. Edino kar je do sedaj vozil/lastil je low-powered uninspired kanglica. Taki potem komentirajo vse, kar ne morejo imeti/niso imeli.
Ja, imas taksne na obeh straneh, ceprav jaz poznam procentualno vec ljudi, ki nekriticno zagovarja EVje, sploh Teslo in Muska. Ves, nizka samozavest in neuspesnost (sploh ne nujno financna) v zivljenju privedejo do vezanja lasne osebne identitete na uspesne znamke in nekriticno zagovarjanje le njih - ker napad na njih, ceprav upravicen, razberejo kot napad nase.
Tega ne pisem jaz, sem se cepil proti Covidu in sem ze leta mrtev. Baje.
Ljudje, ki najbolj mahajo z zastavami, si je ne zasluzijo imeti.