» »

Golf 7 hladilna tekočina

Golf 7 hladilna tekočina

nekoman ::

Zdravo.
Avto golf 7 variant 2015 1.6 TDI 110 km 81 kW.
Doliti moram hladilno.
Na posodi v avtu piše gor G13, tip tekočine.
Zanima me,če lahko dolijem G12, jo imam doma za porabit..?
Lp

hojnikb ::

če pise G13, potem uporabi G13...

Se je pa za vprasat, _zakaj_ je sploh treba dolivta.
#brezpodpisa

OutOfTheBox ::

Kot je hojnik napisal. Daj točno tisto kot piše, nič več nič manj. Je pa treba odgovorit na vprašanje zakaj moraš hladilno dolit. Če je v sistemu vse ok, se v teoriji hladilne tekočine nikoli ne doliva. Dajmo rečt, da če še nikoli ni bila dolita je prišlo do minimalnega izhlapevanja skozi ekspanizjsko posodo / pokrovček ampak tam so izgube res minimalne, mogoče toliko da ni več na MAX oznaki ampak daleč od minimuma.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

Moraš jo doliti, ampak to ni normalno. Najprej ugotovi, kje tiči težava.

mancini ::

The G13 has the same exceptional cooling and antifreeze performance as G12++, but it is manufactured using glycerin. Glycerin is much less harmful to the environment than glycol. The G13 is also excellent for cooling and protection against corrosion and chalk deposits
Zdaj pa se odloci.

Bolj je vprasanje zakaj jo moras dolit in ce je to dovolj da jo samo dolijes, ali pa bos moral se odzracit sistem

nekoman ::

Zdej jo bom dolil. Nardim ta teden turo 2kkm pol bomo pa videli. Če bi pa res jo se ful zmanjkovalo bom pa bodo dolival..
Minus mnde ne bo. Pol pa na servis.
Na črpalki majo samo G12+.
Bom jutri kje najdi G13 upam.

Anney ::

Ne kompliciraj. G12+ je ok.
G12+ mixes well with G12++ and G13.
Obstajata samo dva načina kako živeti svoje življenje:
Prvi pravi, da nič ni čudež, drugi pa, da vse je čudež.

mugen999 ::

Normalno je da se jo doliva cca pol deci na 2 leti, ker sistem ni 100% zaprt in izhlapeva. Če pa bi vtekala v cilinder bi pa zadaj belkasto kadilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

IL_DIAVOLO ::

S tehnološkega vidika od G12 ni razlik, razlika je le v tem narejen na propilen glikoluki je manj strupen, se razgradi hitreje, kar pomeni manj škodljiv za okolje pri odstranjevanju je njegova cena bistveno višja od antifriza G12. Izumljen na podlagi zahtev za izboljšanje okoljskih standardov.


Nima veze.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

LorD_DDooM ::

Ima veze, če so v sistemu tesnila in komponente, ki niso odporne na glikol; ter komponente, ki ne nudijo korozijske zaščite v takem okolju.
Za enkratno dolivanje manjših količin verjetno ne bo problema, za menjavo celotnega volumna tekočine pa naj se dotaka predpisan tip hladila.

NeeV ::

V mojem 2013 Golfu TDI 1.6 sem dobila opozorilo za nizko količino hladilne tekočine zaradi počenega rezervoarja, v kabino je pihalo vonj po tekočini + nek masten film se je naredil na notranji strani vetrobranskega stekla.

Likalnik ::

Verjamem, da je super, da se dolije tisto tekočino katero predpiše proizvajalec...res pa je, da moraš za to dotično tekočino včasih premetati pol države, da jo sploh dobiš.
večina "uporabnikov" vozil, gre na bencinski servis in kupi tekočino katera je enake barve kot trenutna v avtomobilu....in samo dolijejo in ni nobenih težav....večina sploh ne ve katero tekočino ima trenutno notri...še posebno, če kupiš rabljeno vozilo...
moje mnenje je, da tu ne rabiš komplicirati...

primoz4p ::


In pa:
"Koncentrat hladilne tekočine vedno redčite z destilirano ali deionizirano vodo do koncentracije 50/50, da dosežete raven zaščite proti zmrzali nekje okoli -35 stopinj Celzija."
Vir:
https://www.avtoakademija.si/novica/pos...

OutOfTheBox ::

moje mnenje je, da tu ne rabiš komplicirati...


Različne tekočine imajo različne formulacije, tudi če so iste barve, zato je pomembno da daš TOČNO tisto katero je proizvajalec predpisal. Drži da so si ene zelo podobne npr G12+ in G13 v strukturi, če pa recimo mešaš star G12 in G13 na dolgi rok , sistem ne bo deloval optimalno, pride lahko do večjih temperatur motorja in potem boš čez 5 let naključno ugotovil da maš slučajno mal belga dima zadaj. Kaj to pomeni vemo, sam ti ne boš znal povezat da je to lahko bil problem zarad napačne tekočine ampak se je slučajno zgodilo.

res pa je, da moraš za to dotično tekočino včasih premetati pol države, da jo sploh dobiš.


Ali pa naročiš preko spleta, autodoc in podobni recimo. Sploh ni ene koristi da daš nepredpisano tekočino, potencialno samo slabosti na dolgi rok.

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Ti jaz povem zakaj jo moraš dolivat: ker je vodna pumpa hin. Klasična vw napaka. Jaz sem dolival na golfu 2012 v zelo rednih intervalih. Med garancijo so na servisu bili lepo tiho, takoj po izteku so mi sporočili da je pumpa fuč in mi ponudili novo za 500€

nekoman ::

Sem dolil pred odhodom na turo manj kot 1 dcl.
Pogledam včeraj po 1k km je bp.
Mogoče je bil notri samo kakšen zračni žep ipd.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Težave s hladilno tekočino 1.6TDI

Oddelek: Na cesti
262568 (1872) fikus_
»

Cudno dogajanje na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
548910 (5743) BadgerSkin
»

dolivanje hladilne tekočine motorja

Oddelek: Na cesti
3510870 (10220) Daliborg
»

Hladilna tekočina pod črtico za min.

Oddelek: Na cesti
162670 (2254) facepalm
»

Hladilna tekočina (strani: 1 2 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
647883 (7040) VASkO

Več podobnih tem