» »

Težave s hladilno tekočino 1.6TDI

Težave s hladilno tekočino 1.6TDI

KrajncTibor ::

Pozdravljeni,

Škoda Octavia 1.6TDI 2014 med potovanjem čez prelaze prižgala rdeča lučka za hladilno tekočino (temperatura hladilne tekočine ni narastla). Potem mi je 2 dni puščala hladilna tekočina (pregledati kje točno teče nismo mogli saj je bilo vse mokro od deža). Avto smo peljali k mehaniku vendar po 2 dneh niso ničesar ugotovili, češ da hladilna ne pušča in res tekočina na pravem nivoju... Sedaj dnevno preverjam hladilno in je vse OK.

Je imel kdo podobno težavo? Skrbi me, da bi bilo karkoli narobe z avtom in mi naslednjič sesuje mašino ali kaj podobnega?

Je mogoče kriv tlak zaradi same višine potovanja (med 2.000m in 3.000m).

Hvala za odgovore že vnaprej!:D

Utk ::

Kako veš, da je puščala, če niste niste nikjer videli, da pušča?

KrajncTibor ::

Posoda je bila prazna pod minimalno vrednostjo, smo dolili vodo :) ampak nismo videli od kje pušča... Puščala mi je potem tudi po poti navzdol smo dolili in čez noč je bila zopet na minimalni.

2dark ::

Ja, potem nekje pušča. A ni logično.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Ni nujno. Lahko nabije pritisk iz motorja in vrže nekaj ven.

hojnikb ::

mogoče je malenkost počena glava ali tesnilo in ob večji obremenitvi pozira antifriz... sploh če furas v hribe ;)
#brezpodpisa

kriptobog ::

hojnikb je izjavil:

mogoče je malenkost počena glava ali tesnilo in ob večji obremenitvi pozira antifriz... sploh če furas v hribe ;)


Se najbolj verjetno glede na tip motorja in znane napake...

Lukzii ::

Sem imel/imam podobno zadevo; manjaklo vode v hladilniku, vrglo v ekspanzijo. Mehanik je preveril za vsebnost CO2 v hladilniku in to je to...prebito tesnilo med glavo in blokom, čakam še rezultate testa glave, če je slučajno kje počena, kot je omenil moj predhodnik.
PS. pa čimprej k mehankarju/na servis

bbbbbb2015 ::

hojnikb je izjavil:

mogoče je malenkost počena glava ali tesnilo in ob večji obremenitvi pozira antifriz... sploh če furas v hribe ;)


Nekaj takega bo.

To je treba k bolj solidnemu mehaniku peljati. Najprej naj da gor OBD2 diagnostiko, da bo videl, kaj lučka pomeni. Ogromno stvari je, od tega, da je defekten pokrov za hladilno tekočino (hladilna hlapi ven - nikjer ne pušča). Da bi antifriz puščal čez tesnilo, je seveda možno, samo to niti toliko nima veze z obremenitvijo. Pa to pušča tako, 1000km prevoziš, pa pade tekočina na minimum.

Druga taka stvar je, da se je termostat zataknil. To avto tudi preverja. Lahko je senzor na termostatu šel, pa sam termostat pravilno dela, samo avto zaznava napačno pozicijo.

Antifriz se seveda vidi na olju.

Če je avto starejši, je lahko vzrokov več kot eden, jasno. Na primer tekočina hlapi čerz defekten pokrov in se senzor zatika in prižiga rdečo luč.

Načeloma pa se z rdečo lučko ne vozi okrog.

KrajncTibor ::

Hvala za odgovore, lučka mi ne sveti več in zato tudi ni javilo napake. Takoj ko smo dolili vodo na poti je lučka izginila in potem se je zopet pojavila naslednje jutro ko je manjkala tekočina. Torej ko je senzor zaznal, da je pod minimalno je vklopil rdečo luč.

mugen999 ::

Očitno hladilna nekje izginja. Srečnejša verzija je če samo nekje v sistemu pušča. Slabša verzija pa je če je spustila dihtunga na glavi, v tem primeru hladilna vteka v cilinder in zadaj kadi belo skozi auspuh. Lahko pa se tudi meša z oljem.

crniangeo ::

Tesnilo glave, servis okoli 600 eur od oka..
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Utk ::

Ja, lahko 600 evrov, lahko pa vozi naprej in čez nekaj let proda pod "250,000 km in nikoli nič narobe".

starfotr ::

OP, na nadmorski višini, ki niso običajne vsak dan se zgodi da se zadeve razširijo. Recimo plastenka postane lahko drugačne oblike - napihnjena.

Isto se ti je lahko zgodilo s cevmi in celim sistemom. Na normalni nadmorski višini je pa vse ok.

muffliato ::

Sem imel podoben primer pri Citroenu. Naenkrat na morju v največji vročini ventilator ropotal še 10 min po ugasnjeni mašini. Odprem pokrov in antifriza/destilirane praktično ni bilo, lučka pa tudi ni svetla.

Dolival sem praktično še pol leta. Puščalo pa nikjer, vsaj ne na vidnem mestu. No, naenkrat potem ni bilo več potrebe. Sumim, da je bil tokokrog prazen in poln zraka in je rabil nekaj časa, da se je spihal.

KrajncTibor ::

Avto ni kadil belo ali imel kakšne čudne zvoke... Kako pa lahko preverim, če se zliva v olje? ravno so mi naredili servis olja (pred dopustom) tako, da mislim, da še ni čisto črno ali pač?

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Olje postane črno praktično takoj ko se malo voziš naokoli.

nadlipnik ::

Ce je voda v olju, zgleda olje tako smetanasto, glej sliko

 Voda v olju

Voda v olju

Utk ::

Jaz bi pogledal te osnovne stvari, da olje ni majoneza in antifriz ni oljast, več kot tolk se pa ne bi sekiral, dokler je tega dovolj not.

KrajncTibor ::

Sem preveril olje pa je OK črno... ni te smetane

Scorpy84 ::

muffliato je izjavil:

Sem imel podoben primer pri Citroenu. Naenkrat na morju v največji vročini ventilator ropotal še 10 min po ugasnjeni mašini. Odprem pokrov in antifriza/destilirane praktično ni bilo, lučka pa tudi ni svetla.

Dolival sem praktično še pol leta. Puščalo pa nikjer, vsaj ne na vidnem mestu. No, naenkrat potem ni bilo več potrebe. Sumim, da je bil tokokrog prazen in poln zraka in je rabil nekaj časa, da se je spihal.


Toliko časa pa ziher ne. Ena od možnosti, ki se je tudi meni zgodila, da se antifriz toliko zasuši, da začne tesniti. Pri meni isto puščalo, nikjer pa mešalo, pol pa nehalo. Enkrat slučajno na skritem mestu, zasledim sledi antifriza in točno tam kjer je puščalo, se ga je nakopičilo in zasušilo, da je tesnilo. Kakšno leto sem se vozil tako, pa sem raje menjal, škoda da nisem slikal, ko sem dal glavo dol, kako je antifriz lepo zapolnil počeno tesnilo.

muffliato ::

Od junija do nekje začetka zime sem dolival samo destilirano, po deci dva. Tako da dvomim, da se je zasušil antifriz. Šele kasneje sem naredil komplet drain z antifrizom.

Valvoline ::

Moj nasvet, demontirat mehanski termostat ter zvrtat majhno 1-2mm luknjico tak da voda skoz po malem krozi, tako se zniza tlak v sistemu. Jaz to obvezno naredim na vsakem avtu k ga mislim dlje casa imet. Nabavi se tekocino za flikanje luknjic v hladilnem sistemu liqui molly ter vlij noter. Nic slabega se ne mora zgodit, aditiv pomaga tudi za podmazovanje vodne crpalke.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Ata, leto 1970 in zastave 101 so že iz mode. Forum berejo tudi otroci in lahko bi kvarno vplivali na njihovo še nedokončano otroštvo.

Valvoline ::

tony1 je izjavil:

Ata, leto 1970 in zastave 101 so že iz mode. Forum berejo tudi otroci in lahko bi kvarno vplivali na njihovo še nedokončano otroštvo.

LOL, za novejsa vozila se bolj priporocam, ker je delovna temperatura se bolj visoka pravtako tudi pritisk v hladilnem sistemu. Velikokrat se izginjanje tekocine odpravi prav z eno tako majhno luknjico v termostatu.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Še en einstein, ki je dal v koš vso avtoindustrijo. Kapo dol. Čakam, da boš povozil še vsi fiziko, zaradi katere se tlak v hladilnem sistemu na sodobnejših avtih izkorišča že 4 desetletja, saj voda pri višjem tlaku zavre pri višji temperaturi.

fikus_ ::

In novejši ICE motorji delajo bližje 100°C kot pred 50 leti, še vedno pa to ni vzrok za puščanje hladilne tekočine.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cudno dogajanje na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
547755 (4588) BadgerSkin
»

problem z avtom

Oddelek: Na cesti
111550 (1231) TheBlueOne
»

Poknjena glava motorja?

Oddelek: Na cesti
102348 (1795) val46
»

Poraba antifriza

Oddelek: Na cesti
425813 (5106) Bye
»

Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5417663 (15741) krneki0001

Več podobnih tem