» »

Menjava podvozja - prošnja za mnenja/nasvete

Menjava podvozja - prošnja za mnenja/nasvete

sajkne ::

Živijo vsem skupaj

Zanima me, če mi lahko kdo pove, koliko časa mehanik porabi za menjavo podvozja (sprednji del na obeh straneh) - končniki, roke, stabilizatorji. Kolikšen strošek pričakovati samo za delo (brez stroška vgradnih komponent)?
Avto je Opel Astra karavan, star 10 let.

Pa še dodatni vprašanji: Je res, da je vedno treba menjati na obeh straneh? Je res, da je treba menjati tudi, če ti gre avto gladko čez tehnični?

tony1 ::

"Je res, da je vedno treba menjati na obeh straneh?"

Nujno je recimo tako menjati amortizerje. Roke in končnike pa ne, je pa priporočljivo, ker druga stran pogosto ni v dosti boljšem stanju. Je pa recimo lukenj na cesti nekaj več na desni.

"Je res, da je treba menjati tudi, če ti gre avto gladko čez tehnični?"

Na teh. ne gledajo in ne znajo pogledati vsega. Ali pa niti nočejo videti. Zagotovo pa pogledajo krmilni mehanizem (od volana do koles) in so precej alergični na njegovo zračnost, skrbi jih, da ne bi enkrat med vožnjo "ostal brez volana", tj. te volan ne bi več ubogal in bi naredil pizdarijo.

S komponentami podvozja je sicer tako, da lahko skrben mehanik vidi komponentno, ki ni več nova mnogo prej kot pa je zares izrabljena, in bo nevarna postala šele mnogo, mnogo kasneje. Običajno je sicer tako, da je šravfanje podvozja na starem, zarjevelem avtu ena sama jeba in se ga mehaniki radi izogibajo, tako da ne znam presoditi, ali so predlagani posegi na tvojem avtu upravičeni ali ne. (Imam soseda, ki mu je tako odpadlo kolo med vožnjo na starem bemflu.) Če dvomiš, lahko pelješ avto na pregled še kam drugam...

Podovozje je lahko že precej izrabljeno (komponente imajo opazno več lufta kot, ko so bile nove), pa se tega pri počasni vožnji ne bo kaj dosti opazilo. Bo pa lega avta na cesti slabša in pri dinamični vožnji lahko prej narediš pizdarijo. Če podvozje ne trese pri vožnji od 0 do 200, lahko seveda šparaš in nič ne menjaš. Izjema pri tem so amortizerji, z zelo slabimi je lahko avto nevarno voziti, na njih ne šparaj.

Luft v podovozju se vidi postopoma, najprej vidiš nekaj lufta v volanu (tj. volan pridobi nenatančnost, nimaš več dobrega občutka kaj kolesa delajo na cesti), ko povoziš luknjo, tega na volanu sploh ne čutiš. Šele mnogo kasneje pa boš recimo videl vibracije podvozja, takrat pa je treba ukrepati in zamenjati kar je izrabljeno. Vibracije iz podvozja ali krmilnega sistema je treba vedno jemati resno.

"za menjavo podvozja (sprednji del na obeh straneh) - končniki, roke, stabilizatorji"

Tole vse našteto je kar malo tu mač. Tako skrbnega (ali pa takega s tako premalo dela?) mehanika skoraj ni.

Druga stvar bi bila, če bi stranka hotela imeti "nov" avto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

fur80 ::

sajkne je izjavil:

Živijo vsem skupaj

Zanima me, če mi lahko kdo pove, koliko časa mehanik porabi za menjavo podvozja (sprednji del na obeh straneh) - končniki, roke, stabilizatorji. Kolikšen strošek pričakovati samo za delo (brez stroška vgradnih komponent)?
Avto je Opel Astra karavan, star 10 let.

Pa še dodatni vprašanji: Je res, da je vedno treba menjati na obeh straneh? Je res, da je treba menjati tudi, če ti gre avto gladko čez tehnični?


Zakaj boš pa menjal vse? A poka, čutiš pri vožnji, da ne štima, avto ne uboga, trese, pri luknjah poka,... Zakaj boš menjal vse, zato, ker ti je mehanik tako rekel, da je fajn? :D

tony1 ::

Pa še tole: menjava končnikov in stabilizatorjev je poceni. Roke bodo precej dražje in tudi dela bo precej več.