» »

Virtualni števci in vrtenje (prirejanje) prevoženih kilometrov

Virtualni števci in vrtenje (prirejanje) prevoženih kilometrov

«
1
2

david_g ::

Pozdravljeni!

Sem pred nakupom rabljenega avta VW/AUDI in kot ugotavljam je po "koroni" ponudba pri nas precej slabša, da cen sploh ne omenjam. Tako je riziko "natega" (v smislu prevoženih km) ob precej višjih cenah kot v preteklosti še večji. Kot vsak kupec pa seveda iščem načine "zavarovanja pred nategom" in poleg klasičnih metod; preverjanje VIN števike, mehanski pregled, software-ski pregled... bi rad preveril svoje domneve glede ene od potencialnih možnosti, a nikjer na internetu nisem zasledil nobene koristne forumske teme.

Kot že naslov pove se gre za digitalne števce (Virtual Cockpit) VW /Audi pri katerih sem opazil zanimivo posebnost na ebayu. Namreč pri prodaji rabljenih (verjetno od karamboliranih vozil) je praktično pri vseh napisano število prevoženih kilometrov in zraven opomba, da se kilometri lahko priredijo zgolj navzgor. Podobno sem našel tudi oglas za prirejanje kilometrov na virtualnem števcu zopet zgolj navzgor. Poleg tega pa še neka navodila pri nakupu novih, kjer je zopet v podobnem kontekstu poudarek na previdnosti v smislu, da je samo en poskus spreminjanja kilometrov pri novem digitalnem števcu, ker se "zapeče", potem pa je možno spet popravljati le navzgor.

Zanima me ali imate kakršnekoli koristne informacije o tem - je potemtakem vrtenje nazaj (navzdol) res onemogočeno?

Ob dodatnem brskanju pa sem našel neke naprave, ki po vgraditvi omogočajo "počasnejše" štetje kilometrov. Naprava ponuja par možnosti (določi se pred samim zagonom motorja, če sem prav razumel) v smislu brez štetja prevoženih kilometrov, polno štetje prevoženih kilometrov in delno štetje prevoženih kilometrov.

Sicer je res, da s takšno napravo ob redni uporabi vseh lastnikov od prvega nakupa avtomobila lahko pride do podobnega efekta nerealnih prevoženih kilometrov, toda običajno do vrtenja pride pri uvozu k nam in če se ta naprava ni uporabljala, potem ta možnost odpade. Druga varianta pa je zamenjava digitalnih števcev z rabljenim ali novim, kar pomeni zagotovo nove stroške in vprašanje rentabilnosti takega početja se poveča (ponudba rabljenih je zagotovo vsaj malo omejena - veliko oglasov ravno ni, nov pa je takoj skoraj 2 jurja pri audi a4 recimo, pa še strošek zamenjave).

Me pa zanima, če je recimo software-sko mogoče preveriti ali je bil virtualni števec zamenjan?

Hvala za odgovore.

DamijanD ::

Kolikor je meni znano trenutno nimaš možnosti, da bi bil 100% zihr. Tudi servisna knjižica (digitalna, papirna, vseeno) ti nič ne garantira, ker lahko vestno pred vsakim servisom malo zavrtijo nazaj kmje... in uradno ima avto 10k, 20k, 30k - realno pa 30k, 60k, 90k ....

delavec44 ::

Med bolj sigurnimi je popis na tehničnem, ki ga pokaže avtolog. Seveda, če ni uvoz iz tujine.

leeon ::

black ice ::

Za avte iz Nemčije ni veliko podatkov.

Spxy ::

delavec44 je izjavil:

Med bolj sigurnimi je popis na tehničnem, ki ga pokaže avtolog. Seveda, če ni uvoz iz tujine.


Pa tudi v tem primeru je možnost, da je med obema popisoma (1 leto), avto naredil realnih 50k km, pa so jih zavrteli nazaj in je potem naredil "samo" 20k v tistem letu. Če to redno počneš se nabere.

starfotr ::

Vse se da shekat, nikoli še ni bilo nič neskončno varnega. Samo dovolj časa moraš imet in posledično denarja.

david_g ::

black ice je izjavil:

Za avte iz Nemčije ni veliko podatkov.


Torej recept je izbor avta, ki je kupljen pri nas - servisi na uradnem servisu zaradi garancije, potem pa loterija oziroma čim več preverb.

Upam, da kdo vseeno ve kaj več o virtualnih števcih.

feryz ::

Kako shekaš server proizvajalca, kamor novejši avto redno pošiljajo, poleg ostalega, prevožene kilometre?
Res pa je, da je ta podatek skoraj nemogoče dobiti.

david_g ::

starfotr je izjavil:

Vse se da shekat, nikoli še ni bilo nič neskončno varnega. Samo dovolj časa moraš imet in posledično denarja.


To je načeloma seveda res. Torej v tem primeru bi bila koristna informacija kako pogosto se to dogaja v kontekstu zahtevnosti in kakšna je kaj praksa. Se morda kakšni dealerji pritožujejo, da ful stane hekanje virtualnih števcev... ali pa, da raje zamenjajo števce tako kot recimo usnje na volanu in potrm prodajajo zgodbo, kako se po volanu vidi ohranjenost avta ter realnost malega števila prevoženih kilometrov 😁

feryz je izjavil:

Kako shekaš server proizvajalca, kamor novejši avto redno pošiljajo, poleg ostalega, prevožene kilometre?
Res pa je, da je ta podatek skoraj nemogoče dobiti.


Zakaj se potem sploh pošiljajo ti podatki na server 🤔 Logično je,da če narediš nekaj takega, to za seboj potegne neke stroške (že samo vzdrževanje serverjev ni zastonj, da sploh ne omenjam razvoja software-a) in potem takšno informacijo ponujaš v zameno za plačilo. Sem prepričan, da bi bilo ogromno interesa. Tudi taka blagovna znamka bi zagotovo pridobila na ugledu, povpraševanju... vsaj v mojih očeh.

Se pravi niti na uradnem servisu takih podatkov ne morejo pridobiti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: david_g ()

fikus_ ::

V avtu je več "racunalnikov" kamor se shranjujejo km in drugi podatki. Za branje tega moras imeti "tovarniški" SW in znanje. In teh km se ne kar tako brisati. Vsaj nekaj let nazaj za VW.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

david_g ::

fikus_ je izjavil:

V avtu je več "racunalnikov" kamor se shranjujejo km in drugi podatki. Za branje tega moras imeti "tovarniški" SW in znanje. In teh km se ne kar tako brisati. Vsaj nekaj let nazaj za VW.


Lahko napišeš še kaj več:
1) Kateri so ti računalniki, da vem recimo mojstru rečt, kaj naj pogleda, ko peljem avto na pregled? (logično mi je na prvo žogo, da je verjetno en tak malo bolj skrit "računalnik" vezan na avtomatski menjalnik)
2) Kako to misliš "vsaj nekaj let nazaj za VW"? Od določenega letnika vozil naprej to velja? (če sem pravilno razumel, od katerega letnika naprej)
3) Kakšno priporočilo za pregledovanje? (AMZS sicer kar oglašuje preverbe rabljenih vozil v smislu mehanske preverbe in preverbe "papirjev" - nisem pa prepričan, da so tam res stručkoti za kakšne take hakelce, ko je potrebno nek pomnilnik najdit, ki so ga švercerji pozabili sfejkat)

WizzardOfOZ ::

Vzameš malo boljši obd2 tester (ne ravno unga za 10€) in srednje dober SW (recimo motor data), pa ti pokaže vse računalnike v avtu, kamor se lahko priklopiš in kaj pogledaš.

Jaz lahko s svojim obd2 spremlam v realnem času celo to za koliko stopinj obračam volan in s kako silo pritiskam na pedal za zavoro.

In s takim obd2 čitalcem lahko tudi preveriš v katere računalnike vse so zapisani kilometri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matobeli ::

Za prebrat maš hitro dobolj dobre naprave, za spreminjat morš met pa drugačne, tudi pomojem direktni dostop v računalnik in ne samo prek obd.

Ne rabiš bit ravno štručko, ampak treba je pa vedet da so avtomehaniki v večini tako zelo izjemno računalniško nepismeni da bi jih z 10min šnelkurzom vsak ljubiteljski ITjevec popolnoma nadmudril.

Je pa res kar pravi feryz, vedno več avtov lahko kliče domov (recimo vsak avto z SOS tipko). Ni stvar da je proizvajalcu škoda imet server in eno bazo podatkov, ampak enostavno nekaterih podatkov ne smejo zbirat in če jih že zbirajo jih zih ne bodo dali beki tretji osebi na vpogled.

OutOfTheBox ::

delavec44 je izjavil:

Med bolj sigurnimi je popis na tehničnem, ki ga pokaže avtolog. Seveda, če ni uvoz iz tujine.


Avtolog je toliko med sigurnimi, kolikor je sigurna teta ki vpisuje kilometre v sistem. Dvem sorodnikom (ja dvem, ali je to zgolj veliko naključje ali se napake res tako pogosto dogajajo?), je teta na tehničnem "zbila" kilometre.

Kako bo to zgledalo če bi avto prodajal? Dejte mal pogledat na avtologu vaše podatke, sem skoraj prepričan da bo eden na dvajset bralcev negativno presenečen.

Ena milost je sicer če avto ni vreden dost, drugo pa je če govorimo o avtu za 30, 40 jurjev plus.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Teta že prav nardi, ampak kilometre v računalnik vpiše direkt mehanik, vsaj pri amzs. Zoprna zadeva, sploh če se ne zmoti točno za 100kkm

hojnikb ::

Prej ko boš ugotovil, da je iskanje avtomobila z mal realnimi kilometri sizifovo delo, prej ti bo bolš.

Danes enostavno nemorš bit več sigurn, tudi pri digitalnem belezenju, servisih tehničnih itd...

Sj si ze sam ugotovil, da obstajajo naprave za zmrzovanje kilometrov
evo recimo en tak
https://superkilometerfilter.com/

In če je to prejšni lasntik/firma mela gor, potem ti absolutno nič ne pomaga, ker neboš vedel realnih kilometrov.


Če pa ni to, je pa hekanje računalkov in pobrisanje oz. rollback kilometrov. Ponekod se da to enostavno, ponekod malo tezje. Virtualn cockpit ti še ni garancija, da kilometri niso zbiti.

Tko da, če hočeš dobr kupit, se delaj da kilometri na števcu ne obstajajo oz. so simbolna številka in kupuj avto na podlagi dejanskega stanja, koker se pač to da videt.
#brezpodpisa

bbbbbb2015 ::

david_g je izjavil:

Pozdravljeni!

Sem pred nakupom rabljenega avta VW/AUDI in kot ugotavljam je po "koroni" ponudba pri nas precej slabša, da cen sploh ne omenjam. Tako je riziko "natega" (v smislu prevoženih km) ob precej višjih cenah kot v preteklosti še večji. Kot vsak kupec pa seveda iščem načine "zavarovanja pred nategom" in poleg klasičnih metod; preverjanje VIN števike, mehanski pregled, software-ski pregled... bi rad preveril svoje domneve glede ene od potencialnih možnosti, a nikjer na internetu nisem zasledil nobene koristne forumske teme.


Tega si se lotil napak.

Če kupuješ rabljen avto, je bolje da ga kupiš od znanega servisa, kjer je nekdo dal stari avto noter, ki si ga kupil ti. Ogibaj se čistih preprodajalcev avtov. Za 5+ let stare avte se je še vedno dalo zbijati km.

Drugače pa je najbolje avto kupiti v Nemčiji. Zdaj, ogibaj se črnih/rumenih/bež avtov, ker te naprave za goljufanje km uporabljajo taksisti in recimo tisti, ko imajo recimo nenujne zdravstvene prevoze.
Avto v tujini kupi od trgovcev, ko vidiš, da imajo salon z avti. Ogibaj se Turkov, ki imajo avte na gramoznem parkirišču.

Idealno kupi avto, star do tri leta, če ga lahko. Ker ga boš kupil od prvega lastnika, verjetno. Sicer, če se da, kupi avto do 4 leta star, kjer je bil prejšnji lastnik lizing. To so avti, servisirani v nulo.

Za BMWje se da servisna zgodovina preveriti. To vidiš, da recimo vpisujejo menjavo letnih gum za zimske in podobno.

Če se da, uvažaj preko posrednika, ki je specialist za določeno znamko avtov. Za BMWje ti lahko dam priporočilo, za VW/AUDI se ne spoznam.

WizzardOfOZ ::

OutOfTheBox je izjavil:

Dvem sorodnikom (ja dvem, ali je to zgolj veliko naključje ali se napake res tako pogosto dogajajo?), je teta na tehničnem "zbila" kilometre.


Tašči so jih napisali več kot jih ima, ker je nekdo prebral iz števca in zaokrožil cifro. imela jih je 152.xxx, na tehničnem je pa zapisal 160.000 in ker naredi na leto manj kot 5000, je na naslednjem tehničnem bilo vprašanje, če je števc menjala.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

PINki ::

Imam kontakt od enega tipa, ki je premenjal veliko teh virtualnih števcev. Kolikor sem zasledil je res, da se lahko korigira km samo navzgor. Ce kupis stevec z 150kkm in imam jaz 70kkm na starem stevcu, se km stejejo od 150kkm navzgor. Oziroma moras nekaj pisati proizvajalcu ali uvozniku pa se to nimas veliko šans, ce ni ravno nov kupljen stevec.

delavec44 ::

Če je nov kupljen števec, ne more imeti 150kkm pred korekcijo ;)

Zgodovina sprememb…

Tech909 ::

hehe torej treba kupovat avte z digitalci :P Jaz itak sm vzel digitalec na novemu, ker brez digitalca je kot da voziš avto iz leta 1970, pa obvezno še heads up display, isto, če ga nimaš kot da voziš avto iz leta 1940

WizzardOfOZ ::

Tech909 je izjavil:

hehe torej treba kupovat avte z digitalci :P Jaz itak sm vzel digitalec na novemu, ker brez digitalca je kot da voziš avto iz leta 1970, pa obvezno še heads up display, isto, če ga nimaš kot da voziš avto iz leta 1940


headup display so imeli serijsko nekateri avtomobili že leta 1993, ti si pa šele sedaj to spoznal? Verjetno voziš še avto z ročnim menjalnikom, ker noben avtomatski ne šalta hitreje kot pravi moški. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.

delavec44 ::

Tudi sam. Itak pa te dileme kmalu več ne bo, ko ne boš več mogel kupiti novega ICE avta.

WizzardOfOZ ::

starfotr je izjavil:

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.


Vzdrževati je treba vse, tako ročne kot avtomatske menjalnike. Predpisan interval menjave olja v menjalniku za moj avto je 60k kilometrov. Pa ni važno ali ročni ali avtomatski. Razlika je samo količina olja v menjalniku. Ročni 4 litre, avtomatski 10 litrov. Ampak to je ranga par 10€ razlike.
Pa tudi avtomatski menjalniki ne crkujejo več tako kot so nekoč.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

DaLemuroso ::

starfotr je izjavil:

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.


Meni pa se zdijo avtomatski bolj zanesljivi. Posebej, če ga vozi še žena. Pri nas so se pri ročnih menjale sklopke, potisni ležaji itn. Od prijatelja žena je enega totalno demolirala, ko ga je dala v zelo "neprimerno" prestavo.

Kar se tiče rabljenih avtov pa ljudje želijo primarno poceni in z veseljem kot resnico kupijo laži. Mi kupujemo nove, če dajo deal kakor, da je testni ali pa tako malo rabljene, da se vidi, da je kot nov.
Butalci se pritozujejo, pametni obvozijo.

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.


Vzdrževati je treba vse, tako ročne kot avtomatske menjalnike. Predpisan interval menjave olja v menjalniku za moj avto je 60k kilometrov. Pa ni važno ali ročni ali avtomatski. Razlika je samo količina olja v menjalniku. Ročni 4 litre, avtomatski 10 litrov. Ampak to je ranga par 10€ razlike.
Pa tudi avtomatski menjalniki ne crkujejo več tako kot so nekoč.


Pri ljudskih avtih pri ročnem menjalniku ni predpisane menjave olja. Če lepo delaš z njim je za zmeraj. Sklopka se pa tudi kar tako ne skuri.

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.


Vzdrževati je treba vse, tako ročne kot avtomatske menjalnike. Predpisan interval menjave olja v menjalniku za moj avto je 60k kilometrov. Pa ni važno ali ročni ali avtomatski. Razlika je samo količina olja v menjalniku. Ročni 4 litre, avtomatski 10 litrov. Ampak to je ranga par 10€ razlike.
Pa tudi avtomatski menjalniki ne crkujejo več tako kot so nekoč.


Pri ljudskih avtih pri ročnem menjalniku ni predpisane menjave olja. Če lepo delaš z njim je za zmeraj. Sklopka se pa tudi kar tako ne skuri.


Ne preveč nakladat, bo kdo tvojim debilizmom celo verjel in imel probleme. Nekak tako kot tisti lastniki avtomobilov s ketno namesto jermena. Naj bi bila za večno. Pol so pa ugotovil, da se ketna tudi raztegne in da jo je treba kdaj pa kdaj tudi zamenjat.
A hladilne tekočine v hladilnem sistemu potem tudi ne menjate. Je za večno?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

glede na to da v menjalniku nič ne gori, pa tudi termični stresi so bistveno manjsi, tam olje kamot zdrzi 10x tega kar motorno olje...
#brezpodpisa

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

delavec44 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

starfotr je izjavil:

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.


Vzdrževati je treba vse, tako ročne kot avtomatske menjalnike. Predpisan interval menjave olja v menjalniku za moj avto je 60k kilometrov. Pa ni važno ali ročni ali avtomatski. Razlika je samo količina olja v menjalniku. Ročni 4 litre, avtomatski 10 litrov. Ampak to je ranga par 10€ razlike.
Pa tudi avtomatski menjalniki ne crkujejo več tako kot so nekoč.


Pri ljudskih avtih pri ročnem menjalniku ni predpisane menjave olja. Če lepo delaš z njim je za zmeraj. Sklopka se pa tudi kar tako ne skuri.


Ne preveč nakladat, bo kdo tvojim debilizmom celo verjel in imel probleme. Nekak tako kot tisti lastniki avtomobilov s ketno namesto jermena. Naj bi bila za večno. Pol so pa ugotovil, da se ketna tudi raztegne in da jo je treba kdaj pa kdaj tudi zamenjat.
A hladilne tekočine v hladilnem sistemu potem tudi ne menjate. Je za večno?


Daj ne palamudi. Če menjava ni predvidena s strani proizvajalca, kaj imamo mi tu za pametovati. Imam načrt servisiranja pred sabo.
Hladilno tekočino se pa zmeri na vsakem servisu. Zakaj bi jo menjal dokler je dobra?

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

Daj ne palamudi. Če menjava ni predvidena s strani proizvajalca, kaj imamo mi tu za pametovati. Imam načrt servisiranja pred sabo.


Povej kater avto? Pa ti lahko povem na koliko km se menja olje v menjalniku in katero gre notri.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

Peugeot 308 (T9) 1.2 130km. Piše doživljenjsko. Pa tudi ne vem kaj bi lahko šlo narobe razen, da rata trd. Ročni menjalnik.
Da bi ga pa na 60kkm menjal je pa res metanje denarja skozi okno.

Se pa popravljam, za hladilno tekočino res piše 165kkm ali 10 let.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Motor 0W-30 - 3.5 litra
Menjalnik FE 75W - 2 do 2.3 litra

Pa en komentar strokovnjakov na vse, ki imate seveda doživljensko olje v menjalnikih:
Why is a transmission oil change necessary at all?
The transmission oil should be changed several times, because although some car manufacturers proclaim that the transmission oil lasts for the life of the car thanks to lifetime filling, that is only half the truth. A lifetime filling can usually last for the assumed service life of approx. 250.000 - 280.000 kilometers, but the gearbox is then ready for replacement.
The gear oil ages primarily through the absorption of foreign particles, which cannot be avoided with moving metal parts despite the lubricating film.
The high shear forces between the gear flanks can also separate the long-chain additive molecules, so that the physical properties of the gear oil change. It usually becomes more viscous, which is reflected in shifting problems, noticeable jerking or tugging and unexpected speed fluctuations, especially when it is cold.
So the transmission oil should generally be changed between 60.000 and 100.000 kilometers or every 6-8 years.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

leeon ::

najboljši komentarji so itq 'nvem, kaj bi lahko šlo narobe...'. seveda ne veš, saj nisi strokovnjak. vendar, danes ima žal vsak pravico svoje nepoznavanje razlagati vsem

in preden kdo reče 'jaz se pa spoznam, že 20 let delam to' - ne, samo zato ker 20 let sediš na enem stolu nisi kar strokovnjak za to. isto kot pridete v kakšen bar, kjer vam natakar, ki je že par let tam, skuha slabo kavo... samo zato, ker nekaj delaš, ne pomeni, da si za to strokovnjak

delavec44 ::

Vi ste pa vsi bolj pametni od proizvajalca.

BCSman ::

Moj citroen je pri 400.000 šel spet na 0. In to digitalni števec. Očitno glupi francozi niso pomislili da je možno naredit tako veliko kilometrov. Tako da jih imam šele 75k km. Je pa tečno pri mehaniku, ker mu moram vsakič razlagat naj doda 400k km.

settler ::

Glede kilometrov in nižanje le teh. Pri Peugeot 406 Coupe letnik 2002 je že tako da se prevzame največje število km ko se računalniki med sabo sinhronizirajo. Vem da se št kilometrov zapiše v ECU, BCM in števec. Če ti uspe vse 3 pobrisati ali prevrteti, kar ponavadi pomeni odpiranje elektronike in sprememba št. kilometrov na samem EEPROM-u in če poznaš lokacijo, kjer so km zapisani ti bo uspelo :) Je pa to čisto preveč časa in denarja za tako početje.

feryz ::

BCSman je izjavil:

Moj citroen je pri 400.000 šel spet na 0. In to digitalni števec. Očitno glupi francozi niso pomislili da je možno naredit tako veliko kilometrov. Tako da jih imam šele 75k km. Je pa tečno pri mehaniku, ker mu moram vsakič razlagat naj doda 400k km.
Ti imaš še srečo.
Moj kombi je šel na "-----".
Za postavitev na nulo, hočejo 600 evrov.
Tako da jih ima že par let "-----".

Tech909 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tech909 je izjavil:

hehe torej treba kupovat avte z digitalci :P Jaz itak sm vzel digitalec na novemu, ker brez digitalca je kot da voziš avto iz leta 1970, pa obvezno še heads up display, isto, če ga nimaš kot da voziš avto iz leta 1940


headup display so imeli serijsko nekateri avtomobili že leta 1993, ti si pa šele sedaj to spoznal? Verjetno voziš še avto z ročnim menjalnikom, ker noben avtomatski ne šalta hitreje kot pravi moški. :))

mugen999 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Pol so pa ugotovil, da se ketna tudi raztegne in da jo je treba kdaj pa kdaj tudi zamenjat.

Glih zato pa ketna drsa po plastičnih vodilih ki bolj ko se ketna steguje bolj lezejo skupaj, seveda imajo vodila več hoda kot se pa ketna lahko stegne. Tako da se na koncu lahko samo se strga. No tako vsaj zdaj delajo pri sodobnih avtih.

mancini ::

starfotr je izjavil:

Jaz imam ročnega predvsem zato, ker ne šaltam veliko, ker je 90 % vožnje avtocesta in 6. prestava. In pri ročnem nima kaj crknit, ni potrebe po skoraj nobenem vzdrževanju itd. Diametralno nasprotje so avtomatski menjalniki.


Avtomatk pa salta kar tako iz dolgcasa???
Ga zges pa AC in ti mece iz 7 v 5.
Res ne razumem kaj zelis povedat.

Se vedno pa imas moznost rocnega prestavljanja, recimo se peljes nekam na Pohorje in avtomatik ne ve naj bo v 3 ali 4. Pa mu voznik doloci

DamijanD ::

Hotel je reči, da mu ni problem parkrat prestavit ročno, pol je pa itak skozi v eni prestavi. In posledično se mu zdi strošek avtomatika nepotreben.

Utk ::

Jaz se bi tudi vozil po taki AC, na kateri ni nikoli zastoja...

DamijanD ::

niso AC problem ampak ure, ko se voziš :D

BCSman ::

Dnevi tudi. Sobota od Lj do Postojne v 1. in 2. prestavi . Upam da bo globalno segrevanje dovolj segrelo severno morje, da bodo nemci in jodlarji tja hodili namesto na hrvaško. In da hrčki zaplenijo žabarjem vikende.

Utk ::

Nemci že zdavnaj in od zmeraj hodijo v veliki večini na sever. To kar pride na Hrvaško je en drobiž.

david_g ::

PINki je izjavil:

Imam kontakt od enega tipa, ki je premenjal veliko teh virtualnih števcev. Kolikor sem zasledil je res, da se lahko korigira km samo navzgor. Ce kupis stevec z 150kkm in imam jaz 70kkm na starem stevcu, se km stejejo od 150kkm navzgor. Oziroma moras nekaj pisati proizvajalcu ali uvozniku pa se to nimas veliko šans, ce ni ravno nov kupljen stevec.


Torej vendarle očitno je nekaj na temu kar sem pisal in potem je dejansko za enega povprečnega prodajalca avtomobila vrtenje kilometrov na virtualnem števcu težje dosegljivo.

Hvala za tole informacijo. Hvala tudi vsem drugim za koristne informacije.

Ob tem se mi poraja še eno vprašanje: kako pa je, če navadne števce menjaš za virtualne??? Je potrebno biti na kaj posebej pazljiv, da ne bi bili kakšni problemi. Je to potrebno homologirati?

delavec44 ::

Pa jih tehnično sploh lahko? Ne pride drugačen računalnik?

PINki ::

Komot jih menjaš.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16725108 (3476) PARTyZAN
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20361882 (34447) urkoman
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19756747 (49357) SuperVeloce
»

Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja

Oddelek: Na cesti
146650 (5314) sandmat

Več podobnih tem