» »

Nakup kompaktnega karavana

Nakup kompaktnega karavana

McAjvar ::

Kupuje se nov avto. Družinsko velik prtljažnik je bistvenega pomena, zato bi moral biti karavan (SUVi odpadejo), prav tako pa dimenzije, sicer ne gre v garažo. Po širini je maksimum cca 210 cm (z ogledali vred), po višini okoli 155 cm, poleg tega je fino, da se vrata prtljažnika ne odprejo previsoko, da ne delam luknje v strop.

Trenutno se vozi Astra in zaradi omenjene omejitve velikosti bi verjetno ostal na tem kompaktnem razredu. Vožnja, ko je, je večinoma mestna, relativno kratke relacije, razen enkrat ali 2x letno, ko se naredi po 2-3k km. Sicer v povprečju letno naredimo manj kot 10k km. Dizel odpade, načeloma pa je vseeno, če je električen, hibrid ali bencinski.

Po doslej prebranem se nekako najbolj nagibam k Toyoti Corolli Touring Sports. Štromarskih karavanov nekako ni (še) veliko, kolikor vidim. MG 5 sicer izgleda fajn, ampak je glede prtljažnika dokaj revščina. Tudi Astro karavan najdem v hibridni izvedbi, ampak me trenutna verzija iz 2019 precej živcira (kot da bi jo dizajniral nekdo, ki tega avta potem nikoli ne bo vozil), zato sem skeptičen do te opcije. Našel sem še nekaj drugih opcij, ampak če potem v ozir vzamem zanesljivost, NCAP oceno in osebne preference :) se nabor hudo skrči. Po okolici vidim precej Toyot, kakršno bi imel tudi sam, kot taksijev, zato se mi zdi, da glede vzdrževanja ne more biti tako hudo.

Zanimajo mnenja in predlogi poznavalcev, če je še kak drug karavan, ki bi se ga splačalo pogledati (ali dobri razlogi, zakaj Toyote ne)?
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

bluefish ::

Octavia je cca. 200 po širini z ogledali, 145 po višini.

https://www.carsized.com/en/cars/compar...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

cekr ::

Poglej: Touran(se dobi še novega), Sharan; tovorne škatle: Caddy(lahko dobiš z dvižnimi ali stranskimi vrati) ipd
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

kixs ::

Kaj te pa zivcira pri Astri? Me zanima, ker imam enako karavansko.

Groot ::

Seat Leons Sportstourer ali Toyota, kj si jo omenil že sam.

Kar se tiče novih modelov pa Opel Astra karavan (vsaj meni zelo všečna oblika), Peugeot 308 ali pa Škoda Octavia karavan. To je bolj ali manj vse kar ti pametnega ostane. Nisem pa gledal dimenzijsko kaj ustreza, Seat zagotovo.

McAjvar ::

Touran je že previsok, Sharan ter tovorne škatle pa sploh. Žal garaža je, kakršna je. Gledal sem Golfa karavan, ampak... mi ni všeč. Preveč je oskubljen gumbov in "tač skrin" usmerjen. Rad imam knofe :) Pa še precej drag je.

Octavia je bila precejšen favorit, dokler je nisem vozil. Res mi ni všeč. Tudi lane assist je bil preveč agresiven (čeprav se ga da izklopiti, ampak med vožnjo, ko je rukal volan, kjer res ni bilo potrebe, ne bi praskal po ekranu in iskal, kje se ugasne). Vozi se sicer kar ok, ampak ima tudi preveč funkcij skritih za tač skrinom. Ta bolezen, da se odstranjuje fizične gumbe, je sicer vseprisotna, ampak ponekod vsaj manj nadležna.

Peugeot 308 mi je sicer oblikovno všeč, ampak ima recimo eno NCAP zvezdico manj od Toyote, pa še o njihovi zanesljivosti sem bral manj pozitivnih mnenj, kot o Toyoti. Sicer škoda, ker je tudi na štrom.

Hvala za predlog za Seata, bom pogledal, kaj imajo.

Glede Astre pa... saj oblikovno mi je všeč. Praktičnost notri pa za moj okus šepa. Gumb za vse štiri žmigavce je postavljen tako, da moram vsakič pogledati, kje je, preden ga pritisnem. Čeprav to ni pogosto, mi je vsakršno odvračanje pogleda s ceste moteče. Sredinski naslon za roke se ustavi 2-3 cm prekmalu, da bi mi bil udoben. Gumbi za klimo so precej "ravni", kar pomeni da moram dostikrat na hitro pogledati, kam moram pritisniti za nastavitev ventilacije. Ekran z informacijami je glup. Za vsako malenkost prekrije trenutno prikazano informacijo (recimo hitrost) z obvestilom, kaj sem naredil. Ja, hvala, izklopil sem tempomat in vklopil omejevalnik hitrosti. Ne želim obeh obvestil, pokaži majhno lučko, kaj je aktivno in daj mir. Piskanje, ko ga kaj moti, mi je dokaj nadležno in budi malega, ko spi. Poleg tega piska kar tako: ko je tank bolj prazen, zapiska. Ok, hvala. Grem na pumpo, natankam, dam kontakt... in ponovno zapiska za vsako malenkost, ki ga je motila pred izklopom. Ker najprej zapaničari, potem pa preveri trenutno stanje. Izklop senzorjev oddaljenosti je... nisem ga še pogruntal. Če ga izklopim, se ponovno vklopi nazaj sam, ko res ne želim. Grem mimo cestninske postaje, piska. Izklopim. Peljem 200 km, do naslednje cestninske. Pogledam tik pred postajo, lučka je ugasnjena. Se približam postaji, se vklopi, da lahko začne tulit (in zbudi malega). Če ga vklopim za sekundo ali dve in takoj izklopim, mu to ni dovolj, se zopet prižge sam. Prižgati ga moram za dlje časa, preden razume, da ko ga ugasnem, da mora biti tiho. Dežni senzor je stalno pijan in redko deluje meni všečno, ali celo konsistentno (včasih se kljub popolnoma mokri šipi sploh ne odzove, včasih pa kar ko je suho). Da navigacije ne omenjam. Kdor jo je zasnoval, je le za pred strelski vod (ali še raje, do smrti lahko uporablja zgolj to navigacijo, bo dovoljšnja kazen). O tem bi lahko napisal dosti, ampak je post že tako predolg. Je pa to prejšnji model Astre, čisto lahko, da je novejši model popravljen. Ampak trenutno sem preveč razočaran, da bi si želel izkušnjo ponoviti.

Hvala za predloge, če pa je še kaj zanimivega za pogledat, pa kar povejte :) Saj Toyoto moram tudi najprej poskusiti, potem pa se verjetno odločiti med modelom, ki najmanj razočara...
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Groot ::

A pa imaš težavo samo s širino? Ker Toyota je kar dolg karavan, po filingu bi rekel da imes vseh naštetih najdaljši.

Sicer pa pomoje ne boš sfalil s Toyoto, tudi sam sem se nagibal k njej potem pa dobil drugo ugodnejšo opcijo malo rabljenega avta.

kixs ::

@McAjvar: parking senzorji so res preglasni in obcutljivi in jih tudi sam rocno izklapljam. Se sami vklopijo nazaj, ko pade hitrost pod 10km/h. Me pa nekako ne motijo prevec oz. sem se ze navadil. Dezni senzor nima tezav. Navigacija... raje na telefonu google maps. Klimo na auto, pa se ne ukvarjas vec.

McAjvar ::

@Groot: širina in višina. Podaljšali smo pa garažo lahko, tako da dolžina ni problem.

@kixs: saj če sem sam, ni panike. Na cestninskih postajah, ko mali spi, pa močno najedajo. Pozabil sem še omeniti, da se mi zdi preglednost dokaj slaba, zaradi stebričkov. V kakih drugih avtih se mi zdi boljše. In pa ker je avto na CNG, se mi je že parkrat zgodilo, da naključno začne svetiti lučka za motor (recimo zdajle, tik po servisu), ki potem tudi sama od sebe ugasne, vmes pa naključno fašem obvestila "service the fuel system"... na servisu pa pravijo, da ne najdejo nobenih informacij o napaki, ko gledajo po računalniku... Pol se pa pejt.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

pegasus ::

A lahk predlagam še Imprezo? ;)

McAjvar ::

Vsekakor, mi je všeč, ampak nove ne najdem v karavan izvedbi :(
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17337442 (30508) Superboyy
»

Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8425196 (21103) dj_uro
»

Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14439413 (35195) Mufasa
»

Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
254132418 (123960) Valvoline

Več podobnih tem