Forum » Igre » Stop killing games
Stop killing games
pegasus ::
Tale EU peticija se mi zdi zanimiva: https://www.stopkillinggames.com/eci
Bo prav zanimivo spremljati, kaj se bo iz nje izvilo ...
Bo prav zanimivo spremljati, kaj se bo iz nje izvilo ...
no comment ::
Sem že mislil, da gre za peticijo proti igram, kjer poskušaš postati čim boljši ubijalec...
(to bi bilo pa že čisto preveč woke še za te čase)
(to bi bilo pa že čisto preveč woke še za te čase)
Glugy ::
Podpisal. To bi mogla bit glavna novica na Slo Tech za neki časa.
Tud če ne igraš iger pač verjetno ne želiš da bi postala stalna praksa to da ti podjetje kadarkol vzame možnost uporabe tistega kar si kupil.
Sam vprašanje časa je kdaj se bo ta praksa prelila v druge panoge če se jo ne ustavi zdaj.
Tud če ne igraš iger pač verjetno ne želiš da bi postala stalna praksa to da ti podjetje kadarkol vzame možnost uporabe tistega kar si kupil.
Sam vprašanje časa je kdaj se bo ta praksa prelila v druge panoge če se jo ne ustavi zdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
predi ::
Sem iskal po ST pa nisem našel te teme, ker je dejansko ime EU pobude "Stop Destroying Videogames" (Ustavimo uničevanje iger). Potem sem slučajno naletel nanjo.
Del besedila, ker je marsikomu klik predaleč:
Del besedila, ker je marsikomu klik predaleč:
CiljiV nekaterih primerih se mi zdi to zelo težko izvedljivo. Recimo pri MMO-jih, kjer imaš poleg same igre še ogromno bazo podatkov, brez katere bi bila ta igra zate popolnoma drugačna. Kako bi recimo skupnost v delovanju ohranila kakšen Pokemon Go/Ingress, kjer je bistvo baza lokacij po svetu, ki jo skupaj pacajo igralci? Tej bazi bi se lastnik verjetno zelo težko odpovedal, sploh ker na njeni podlagi tečejo tudi drugi produkti.
Pobuda poziva založnike, ki potrošnikom v Evropski uniji prodajajo videoigre (ali funkcije in dodatke, povezane z videoigrami, ki jih upravljajo), da navedene videoigre pustijo v funkcionalnem stanju (primernem za igranje).
Natančneje, namen pobude je preprečiti, da bi založniki videoigre onemogočili na daljavo, dokler ne zagotovijo razumnih sredstev za nadaljevanje delovanja navedenih videoiger brez sodelovanja založnika.
Namen pobude ni pridobiti lastništva navedenih videoiger, povezanih intelektualnih pravic ali pravic do monetizacije, prav tako se ne pričakuje, da bo založnik po prenehanju zagotavljanja podpore za videoigro dal na voljo sredstva zanjo, če jo pusti v funkcionalnem stanju (primernem za igranje).
...
PARTyZAN ::
Mislim da bi bilo dovolj, da bi razvijalci izdali samo server software, da se omogoči "self hostanje" backenda.
otago ::
@predi
PoGo/Ingress(Prime) ni dober primer. Gre za community oriented game v RL, z nadgradnjo v nekakšen Street View/VR. Toliko podatkov (glede lociranih fotografij lokalnih posebnosti, znamenitosti, analize igranja in taktik anomalij), kot so pridobili skozi igro igralcev (prostovoljcev), bi težko pridobili drugače. Igrati solo - ni bilo tako zamišljeno in hkrati z vidika omejenosti kaj zmore igralec doseči sam.
Boljši primer je npr. Warcraft oz. World of Warcraft. Warcraft I-II-III, Settler 1-7, so začeli svojo igralno pot kot single player- Naenkrat pa bi rabil povezavo z serverjem za single player oz. ne bi dopuščal lastnih serverjev MMO.
PoGo/Ingress(Prime) ni dober primer. Gre za community oriented game v RL, z nadgradnjo v nekakšen Street View/VR. Toliko podatkov (glede lociranih fotografij lokalnih posebnosti, znamenitosti, analize igranja in taktik anomalij), kot so pridobili skozi igro igralcev (prostovoljcev), bi težko pridobili drugače. Igrati solo - ni bilo tako zamišljeno in hkrati z vidika omejenosti kaj zmore igralec doseči sam.
Boljši primer je npr. Warcraft oz. World of Warcraft. Warcraft I-II-III, Settler 1-7, so začeli svojo igralno pot kot single player- Naenkrat pa bi rabil povezavo z serverjem za single player oz. ne bi dopuščal lastnih serverjev MMO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
predi ::
Meni se zdi čisto v redu primer. Eno igro je podjetje v ozadju omenjenih že ukinilo (Harry Potter nekaj), ljudje so tam lahko kupovali in-game iteme, ki so z ukinitvijo propadli, kakor tudi njihov progress v igri. To je točno to, kar omeni tudi tale entuziast v videu zgoraj, poleg tega ustreza opisu v pobudi.
Ampak sam ne vidim načina, da bi takšno igro kdo peljal naprej po ukinitvi.
Ampak sam ne vidim načina, da bi takšno igro kdo peljal naprej po ukinitvi.
Glugy ::
Važn je da bodo ljubitelji določene igre lahko vsaj probal legalno vzpostavt strežnik za igro v kolikor podjetje tega ne bo več držalo pri življenju.
Oziroma bodo klient nadgradili do te mere da ne bo rabil več strežnika. Odvisno od igre.
Za podjetje se ne spremeni nič, sam zanalaš v napoto ne bodo smel bit.
Oziroma bodo klient nadgradili do te mere da ne bo rabil več strežnika. Odvisno od igre.
Za podjetje se ne spremeni nič, sam zanalaš v napoto ne bodo smel bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Google's Stadia (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 15354 (4238) | Ghost007 |
» | Zakaj igramo MMORPGje?Oddelek: Igre | 3547 (2633) | greev84 |
» | Piratska amnestija za pet dolarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 30805 (26690) | Kenpachi |
» | Ubisoftovi strežniki za DRM že padli (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Avtorsko pravo | 21402 (18966) | Kenpachi |