Forum » Igre » Stop killing games
Stop killing games

pegasus ::
Tale EU peticija se mi zdi zanimiva: https://www.stopkillinggames.com/eci
Bo prav zanimivo spremljati, kaj se bo iz nje izvilo ...
Bo prav zanimivo spremljati, kaj se bo iz nje izvilo ...

no comment ::
Sem že mislil, da gre za peticijo proti igram, kjer poskušaš postati čim boljši ubijalec...
(to bi bilo pa že čisto preveč woke še za te čase)
(to bi bilo pa že čisto preveč woke še za te čase)

Glugy ::
Podpisal. To bi mogla bit glavna novica na Slo Tech za neki časa.
Tud če ne igraš iger pač verjetno ne želiš da bi postala stalna praksa to da ti podjetje kadarkol vzame možnost uporabe tistega kar si kupil.
Sam vprašanje časa je kdaj se bo ta praksa prelila v druge panoge če se jo ne ustavi zdaj.
Tud če ne igraš iger pač verjetno ne želiš da bi postala stalna praksa to da ti podjetje kadarkol vzame možnost uporabe tistega kar si kupil.
Sam vprašanje časa je kdaj se bo ta praksa prelila v druge panoge če se jo ne ustavi zdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()

predi ::
Sem iskal po ST pa nisem našel te teme, ker je dejansko ime EU pobude "Stop Destroying Videogames" (Ustavimo uničevanje iger). Potem sem slučajno naletel nanjo.
Del besedila, ker je marsikomu klik predaleč:
Del besedila, ker je marsikomu klik predaleč:
CiljiV nekaterih primerih se mi zdi to zelo težko izvedljivo. Recimo pri MMO-jih, kjer imaš poleg same igre še ogromno bazo podatkov, brez katere bi bila ta igra zate popolnoma drugačna. Kako bi recimo skupnost v delovanju ohranila kakšen Pokemon Go/Ingress, kjer je bistvo baza lokacij po svetu, ki jo skupaj pacajo igralci? Tej bazi bi se lastnik verjetno zelo težko odpovedal, sploh ker na njeni podlagi tečejo tudi drugi produkti.
Pobuda poziva založnike, ki potrošnikom v Evropski uniji prodajajo videoigre (ali funkcije in dodatke, povezane z videoigrami, ki jih upravljajo), da navedene videoigre pustijo v funkcionalnem stanju (primernem za igranje).
Natančneje, namen pobude je preprečiti, da bi založniki videoigre onemogočili na daljavo, dokler ne zagotovijo razumnih sredstev za nadaljevanje delovanja navedenih videoiger brez sodelovanja založnika.
Namen pobude ni pridobiti lastništva navedenih videoiger, povezanih intelektualnih pravic ali pravic do monetizacije, prav tako se ne pričakuje, da bo založnik po prenehanju zagotavljanja podpore za videoigro dal na voljo sredstva zanjo, če jo pusti v funkcionalnem stanju (primernem za igranje).
...

PARTyZAN ::
Mislim da bi bilo dovolj, da bi razvijalci izdali samo server software, da se omogoči "self hostanje" backenda.

otago ::
@predi
PoGo/Ingress(Prime) ni dober primer. Gre za community oriented game v RL, z nadgradnjo v nekakšen Street View/VR. Toliko podatkov (glede lociranih fotografij lokalnih posebnosti, znamenitosti, analize igranja in taktik anomalij), kot so pridobili skozi igro igralcev (prostovoljcev), bi težko pridobili drugače. Igrati solo - ni bilo tako zamišljeno in hkrati z vidika omejenosti kaj zmore igralec doseči sam.
Boljši primer je npr. Warcraft oz. World of Warcraft. Warcraft I-II-III, Settler 1-7, so začeli svojo igralno pot kot single player- Naenkrat pa bi rabil povezavo z serverjem za single player oz. ne bi dopuščal lastnih serverjev MMO.
PoGo/Ingress(Prime) ni dober primer. Gre za community oriented game v RL, z nadgradnjo v nekakšen Street View/VR. Toliko podatkov (glede lociranih fotografij lokalnih posebnosti, znamenitosti, analize igranja in taktik anomalij), kot so pridobili skozi igro igralcev (prostovoljcev), bi težko pridobili drugače. Igrati solo - ni bilo tako zamišljeno in hkrati z vidika omejenosti kaj zmore igralec doseči sam.
Boljši primer je npr. Warcraft oz. World of Warcraft. Warcraft I-II-III, Settler 1-7, so začeli svojo igralno pot kot single player- Naenkrat pa bi rabil povezavo z serverjem za single player oz. ne bi dopuščal lastnih serverjev MMO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()

predi ::
Meni se zdi čisto v redu primer. Eno igro je podjetje v ozadju omenjenih že ukinilo (Harry Potter nekaj), ljudje so tam lahko kupovali in-game iteme, ki so z ukinitvijo propadli, kakor tudi njihov progress v igri. To je točno to, kar omeni tudi tale entuziast v videu zgoraj, poleg tega ustreza opisu v pobudi.
Ampak sam ne vidim načina, da bi takšno igro kdo peljal naprej po ukinitvi.
Ampak sam ne vidim načina, da bi takšno igro kdo peljal naprej po ukinitvi.

Glugy ::
Važn je da bodo ljubitelji določene igre lahko vsaj probal legalno vzpostavt strežnik za igro v kolikor podjetje tega ne bo več držalo pri življenju.
Oziroma bodo klient nadgradili do te mere da ne bo rabil več strežnika. Odvisno od igre.
Za podjetje se ne spremeni nič, sam zanalaš v napoto ne bodo smel bit.
Oziroma bodo klient nadgradili do te mere da ne bo rabil več strežnika. Odvisno od igre.
Za podjetje se ne spremeni nič, sam zanalaš v napoto ne bodo smel bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()

JanBrezov ::
Zadeva je uspela. So sicer strahovi, da je nekaj podpisov neveljavnih (dvojni podpis), zato predlagatelji prosijo za še več, za ziher.

OutOfTheBox ::
Kako pa dvakrat podpišeš, če moraš vpisat svoje osebne podatke (emšo,..)?
- Al nimajo sploh varovalke, "ste že podpisali tole peticijo"?
- Gre skoz tudi s fake emšoti?
- Al nimajo sploh varovalke, "ste že podpisali tole peticijo"?
- Gre skoz tudi s fake emšoti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

opeter ::
Čakaj, pri meni ni bilo dovolj podati EMŠO, ampak je bilo potrebno še digitalno podpisati.

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

JanBrezov ::
Se ne spomnim, da bi kaj digitalno podpisoval. Če klikneš link od @XsenO zgoraj, imaš možnost e-identifikacija. To misliš?

matobeli ::
OutOfTheBox je izjavil:
- Al nimajo sploh varovalke, "ste že podpisali tole peticijo"?
- Gre skoz tudi s fake emšoti?
Imajo varovalko za dvojne podpise, gre skoz tudi s fake emšoti.

matobeli ::
Slovenia: 5.828, 103.33%
Manj od nas imajo samo še Malta, Luksemburg in Ciper ter v % še Bulgarija (11.743, 97.98%)
Dejmo se mal že v roke vzet.
Manj od nas imajo samo še Malta, Luksemburg in Ciper ter v % še Bulgarija (11.743, 97.98%)
Dejmo se mal že v roke vzet.

Zmajc ::
Občutek imamo da so peticijo preko VPN-a nafilali američani z bot farmami. Nekam sumljivo hitro šlo skoz.
I could be wrong...
I could be wrong...

opeter ::
Se ne spomnim, da bi kaj digitalno podpisoval. Če klikneš link od @XsenO zgoraj, imaš možnost e-identifikacija. To misliš?
Aja, ne, tisto je bila ena druga peticija!

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Kayzon ::
Ah kaj se sekirate, ce nakup igre pomeni da si igro ne lastite potem tudi piratiziranje ni kraja.

JanBrezov ::
Kako jim je pa to uspelo ? :)
25 junija so imeli 492.477 zbranih podpisov.
En zelo znan YouTuber, PirateSoftware, je postal velik kritik te pobude in ji je aktivno nasprotoval, kar je sprožilo veliko debato o tem, predvsem z vidika, da laže in zavaja glede pobude, nakar se je hitro povečalo število podpisov za pobudo. V hecu sedaj razlagajo, da je PirateSoftware v bistvu pomagal celi zadevi. Se pa sumi, da je dosti podpisov prišlo iz ZDA preko VPN, ker naj bi bil postopek preverjanja podpisov slab, zato je strah, da pobuda ne bo preživela končnega štetja in da bo precej podpisov neveljavnih. No, tega YouTuberja pa nenadoma vsi sovražijo. Našli so ga pri kupu laži, zaradi nekega incidenta v online igri WoW so ga vrgli iz skupine OnlyFangs, sedaj ga obtožujejo še, da po 20 let kariere v gamedev ne zna programirati :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanBrezov ()

Zmajc ::
Njegov foter je bil dev v Blizzardu in mu porihtal službo tam. Tam je delal nekaj časa in "šel vstran". Sedaj pa je kao neka inštitucija in najpametnejši osebek v gamedev sceni.
Tip je patološki lažnivec, ne prenese kritike in se pretvarja da je bog osebno v vsem kar dela ...dejansko pa je rahlo zabit in egomaniak.
Trenutno je nr1 punch bag na internetu ....zasluženo.
Tip je patološki lažnivec, ne prenese kritike in se pretvarja da je bog osebno v vsem kar dela ...dejansko pa je rahlo zabit in egomaniak.
Trenutno je nr1 punch bag na internetu ....zasluženo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()

JanBrezov ::
Jap. Ima svoj game studio in špil Heartbound na Steam-u, ki je že 7 let v Early Access. En senior c++ developer je šel skozi kodo, ki jo kaže po YouTube in se izkaže, da je ta precej slabe kvalitete in da ni čudno, da je špil tako dolgo v Early Access. Zaradi drame okrog Stop Killing Games se mu je seveda zgodil review bombing.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Iniciativa proti uničevanju starih iger v EU zbrala dovolj podpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 6571 (1419) | kow |
» | Evropska iniciativa proti "uničevanju" računalniških igerOddelek: Igre | 1602 (354) | Jarno |
» | Obdavčitev izjemno bogatih v EU? Podprite! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 11419 (7433) | Jarno |
⊘ | Vode ne damo (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 9435 (5754) | bluefish |
» | Obvezna hramba prometnih podatkov padla na nemškem ustavnem sodiščuOddelek: Novice / Zasebnost | 11910 (11218) | pss-m |