» »

Spletna aktivacija iger na fizičnih medijih

Spletna aktivacija iger na fizičnih medijih

Koraaz ::

Pred kratkim sem gledal ponudbo rabljenih iger preko Bolhe in sem zasledil, da večina iger od leta 2009 in naprej zahteva spletno aktivacijo preko platform kot so Steam, Uplay, Origin ipd.

Ko je igra enkrat aktivirana in zabeležena v knjižnjici uporabnika je priložena serijska številka praktično neuporabna, kar prepreči možnost nadaljne uporabe preko posojanja ali prodaje.

Ob tem se mi poraja več vprašanj:
- zakaj so se odločili za takšno potezo? Čemu potreba po fizičnem mediju, če v vsakem primeru potrebuješ dostop do interneta in steam računa? Bi lepo že leta 2009 spletna prodaja iger postala redna praksa, kot to poznamo danes, izločili nepotrebne stroške proizvodnje in posrednikov, povečali dobiček in se znebili vseh neuporabnih smeti.

- Igre za konzole, za razliko za PC "master race" nimajo teh omejitev in jih lahko brez ovir, posojaš, prodajaš ali obdržiš zase. Ni potrebna registracija in aktivacija v spletnih trgovinah in ni potrebna konstantna povezanost z internetom. Vsaj za PS4 naj bi bilo tako.
Morda se motim, tako, da me popravite, ampak glede na to kaj so obljubljali na konferencah, predvidevam, da so obljubo držali.

- Po hitrem ogledu spletnih trgovin tipa bigbang vidim, da se fizične igre za PC še zmeraj prodajajo. Zakaj, če imamo spletno prodajo in je v vsakem primeru potrebna spletna aktivacija??!!:O

- Na zadnji strani fizičnih iger je ponavadi opozorilo zelo neočitno opazen ali pa ga sploh ni oz. je v drobnem tisku pod specifikacijah pod "other" kjer piše, da potrebuješ internet povezavo za registracijo na spletni platformi prodaje iger. Ta praksa drobnega tiska je zelo sporna, ampak očitno je, da za nekatere to ne velja kot recimo za druge, kjer morajo na veliko označiti (npr. paid promotion za YT sponzorje).
Da je stvar še hujša je, da marsikdo sploh ne ve za to in potem kupci veselo kupujejo že aktivirane rabljene igre, medtem, ko prodajalci vede ali nevede tega sploh ne napišejo v oglas.

Zanima me vaše mnenje na to situacijo?

tony1 ::

Lumparija, ki so jo izumili, ker so tako več zaslužili. (Obenem pa je neko sodišče v EU (bil je tudi članek na ST) razsodilo, da vendor ne sme kupcu prepovedati preprodaje digitalnega izvoda igre naprej. Kako pa se to izterja, pa nimam pojma...)

Zdi se, da so na konzolah fizični mediji še vztrajali, ker so konzole dobile internetni dostop kasneje (ali pa ta ni bil tako samoumeven) kot na računalnikih.

HolyFuck1 ::

Temo bi lahko poimenoval "Zakaj kapitalisti hočejo denar?"

A misliš iznajt kakšno toplo vodo tukaj, ali samo ne znaš povezat nezmožnosti nadaljnje distribucije oz. uničenje second hand trga z maksimiziranjem dobička?
Za dosegljivost v fizičnih trgovinah pa je odgovor enak: pokrijejo več trga, stane jih pa vse skupaj eno plastično embalažo ter en listek s kodo.

Koraaz ::

HolyFuck1 je izjavil:

A misliš iznajt kakšno toplo vodo tukaj, ali samo ne znaš povezat nezmožnosti nadaljnje distribucije oz. uničenje second hand trga z maksimiziranjem dobička?

Zakaj potem niso isto naredili za konzole, ampak zgolj za PC tržišče? A proizvajalcem konzol denar smrdi?:))
Zakaj takšna hinavščina za en trg, drug pa ne?

HolyFuck1 je izjavil:


Za dosegljivost v fizičnih trgovinah pa je odgovor enak: pokrijejo več trga, stane jih pa vse skupaj eno plastično embalažo ter en listek s kodo.

To definitivno ne velja več. Leta 2022 so prodali zgolj 10% iger na fizičnih medijih. Ostalih 90% je bil nakup preko platform https://gamerant.com/physical-game-sale...
Če greš zdele recimo na spletno stran od Big Banga dobiš ven čez 300 zadetkov, na mimovrste pa 191, tako, da fizične kopije še zmeraj prodajajo, kljub temu, da večina ljudi kupuje igre digitalno in ne več fizično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Koraaz ()

blackbfm ::

Čemu potreba po fizičnem mediju, če v vsakem primeru potrebuješ dostop do interneta in steam računa? Bi lepo že leta 2009 spletna prodaja iger postala redna praksa, kot to poznamo danes, izločili nepotrebne stroške proizvodnje in posrednikov, povečali dobiček in se znebili vseh neuporabnih smeti.


ker nimajo vsi 500mbit optike.. sploh pa ne leta 2009

HolyFuck1 ::

Zakaj potem niso isto naredili za konzole, ampak zgolj za PC tržišče?

Zato ker je legacy za konzole, da se še vedno lahko igra igro z vstavljenim ploščkom.
Če igre ne bi delovale na tak način, potem spet sledi potencialen upad prodaje, ker določen % ljudi nima internetne povezave, ves profit pri konzolah pa se dela z igrami in ne z napravami samimi.

To definitivno ne velja več. Leta 2022 so prodali zgolj 10% iger na fizičnih medijih.

Ravnokar si samemu sebi dokazal narobe. 10% trga več pokrijejo.

opeter ::

Koraaz je izjavil:

HolyFuck1 je izjavil:

A misliš iznajt kakšno toplo vodo tukaj, ali samo ne znaš povezat nezmožnosti nadaljnje distribucije oz. uničenje second hand trga z maksimiziranjem dobička?

Zakaj potem niso isto naredili za konzole, ampak zgolj za PC tržišče? A proizvajalcem konzol denar smrdi?:))


Brez skrbi, za konzole bo tudi kmalu tako, točneje: vse manj bo iger na fizičnih medijih in bo vse samo še digitalno, vezano na račun uporabnika. Xbox (Microsoft) je šel po tej poti, verjetno pa mu bosta kmalu sledila še Sony in Nintendo.

https://www.forbes.com/sites/mitchwalla...

Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Konzole vs. PC - Od začetka (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14234536 (10052) dolenc
»

Znani prvi podatki o prihodnjem Playstationu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
5114839 (11049) Invictus
»

Oteženo izposojanje in preprodaja iger za Xbox One (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Konzole
7327158 (24014) Jerry000
»

PS4, Xbox 720 obe brez možnosti preprodaje ali najema iger (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Igre
11727266 (21370) bojsi
»

Konzole in piratstvo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Konzole
1237307 (4357) Berserker

Več podobnih tem