Forum » Igre » Konzole vs. PC - Od začetka
Konzole vs. PC - Od začetka
BigWhale ::
Bom nadaljeval v posebni temi.
Ne trollaj, ok? Zelezne zavese tudi takoj po vojni ni bilo v jugoslaviji. Smo bili samo drzava, ki je bolj simpatizirala z rusi. Pa se to ne prav dolgo. Smo pa vseeno imeli precej stvari omejenih. Nekateri so sicer se dandanes mnenja, da nam je takrat bilo lepo in smo imeli vse. Se strinjam. Ce pa cesa nismo imeli pa smo to presvercali iz Avstrije. :>
Saj si ze sam omenil piratstvo, ki je pripomoglo k vecjemu stevilu hisnih racunalnikov, ker je bilo lazje razmnozevati igre. Ce bi takrat imeli prosto odprto trgovino in uvoz elektronike, bi se tudi konzole prodajale v vecjih stevilkah, saj bi bile tudi igre bolj dobavljive. Jaz sem bil eden izmed srecnezev, ki je imel Atari 2600. Kupljen v poznih osemdesetih preko malega oglasa, ko so bile pri nas popularne 'igrice'. Tiste male prenosne z LCD zasloni in nekaj tipkami. No, takrat sem bil 'stuck' s stirimi moduli, ki sem jih preigraval cele dneve.
Druga generacija konzol, se je ze prej masovno prodajala in to je bilo se pred casom PCjev. Atari je prodal 30 mio konzol Atari 2600. Prodajati se je zacel leta 1977! C64 in ZX Spectrum, ki sta prisla kasneje, sta oba skupaj dosegla nekaj vec kot polovico te prodaje.
Tretja generacija konzol pa se je prodajala ze v sto milijonskih stevilkah.
PC je itak precej abstraktni pojem. Osebni racunalnik je IMO tisti, ki ga lahko kupis in uporabljas sam. Izraz je bil skovan za casa velikih mainfraimov in ogromnih racunalnikov. Tisti prvi pravi 'PC' pa so bili x86 racunalniki. C64, spectrumi in ostali osem bitniki, pa tudi nekateri 16 bitniki pa so se imenovali 'hisni racunalniki'. Zame so bili 'hisni racunalniki' tisti, ki si jih priklopil na TV, tisti, ki so pa nucal svoje monitorje pa so bili PCji. :)
Piratstvo je imelo precej pri tem, vedar dejstvo, da uvoz in prodaja elektronike nista bila prosta pripomore kar precej k temu, da se ni razsirila uporaba konzol. Konzole so na sceni ze kakih 35 let in pri nas so bile do pojavov PS1 in PS2 kar redke. Ja, 'zelezna zavesa' in pomanjkanje zakonodaje o avtorskih pravicah sta imela precej pri tem.
Torej če te prav razumem: Grda grda "železna zavesa", ki jo v jugoslaviji poznamo med leti 1945 in 1948 je preprečevala, da bi se v 80ih razvile konzole? Medtem ko je bilo Commodore 64 in Amigo možno kupit v lokalni burekđinici skupaj z jogurtom????
Ne trollaj, ok? Zelezne zavese tudi takoj po vojni ni bilo v jugoslaviji. Smo bili samo drzava, ki je bolj simpatizirala z rusi. Pa se to ne prav dolgo. Smo pa vseeno imeli precej stvari omejenih. Nekateri so sicer se dandanes mnenja, da nam je takrat bilo lepo in smo imeli vse. Se strinjam. Ce pa cesa nismo imeli pa smo to presvercali iz Avstrije. :>
Omejitev dostopnosti elektronike je zadela celoten trg, ne samo segment konzol. Kar koli si hotel imet je bilo treba prešvercat. In ni blo nič težje švercat Commodore kot SNES. Torej tukaj nekaj ne štima.
Saj si ze sam omenil piratstvo, ki je pripomoglo k vecjemu stevilu hisnih racunalnikov, ker je bilo lazje razmnozevati igre. Ce bi takrat imeli prosto odprto trgovino in uvoz elektronike, bi se tudi konzole prodajale v vecjih stevilkah, saj bi bile tudi igre bolj dobavljive. Jaz sem bil eden izmed srecnezev, ki je imel Atari 2600. Kupljen v poznih osemdesetih preko malega oglasa, ko so bile pri nas popularne 'igrice'. Tiste male prenosne z LCD zasloni in nekaj tipkami. No, takrat sem bil 'stuck' s stirimi moduli, ki sem jih preigraval cele dneve.
Druga generacija konzol, se je ze prej masovno prodajala in to je bilo se pred casom PCjev. Atari je prodal 30 mio konzol Atari 2600. Prodajati se je zacel leta 1977! C64 in ZX Spectrum, ki sta prisla kasneje, sta oba skupaj dosegla nekaj vec kot polovico te prodaje.
Tretja generacija konzol pa se je prodajala ze v sto milijonskih stevilkah.
Zdaj ali lahko commodore in amigo štejemo kot PC je pa stvar debate. Ena od ključnih lastnosti PCja je nadgradljivost, ki jo Commodore in Amiga IMO nista poznala. Lahko si namesto kasetarja prilopil disketar ampak kaj bolj drastičnega že ni šlo. Amiga je poznala že več opcij (ram, HD) vendar preko namenskih portov. Tako, da v tem aspektu sta bližje konzolam. Po drugi strani pa se je na njih dalo zalauaft tudi kakšen resen program.
PC je itak precej abstraktni pojem. Osebni racunalnik je IMO tisti, ki ga lahko kupis in uporabljas sam. Izraz je bil skovan za casa velikih mainfraimov in ogromnih racunalnikov. Tisti prvi pravi 'PC' pa so bili x86 racunalniki. C64, spectrumi in ostali osem bitniki, pa tudi nekateri 16 bitniki pa so se imenovali 'hisni racunalniki'. Zame so bili 'hisni racunalniki' tisti, ki si jih priklopil na TV, tisti, ki so pa nucal svoje monitorje pa so bili PCji. :)
St235 ::
Ne trolam, zdi se mi pa idiotizem vleč neke zaključke na podlagi: zaradi železne zavese so se konzole slabo prodajale. Kot sem že napisal Jugoslavija IMO ni bla del železne zavese. Je pa z vidika zgodovinarjev sporno obdobje med leti 1945 in 1948. Del zgoovinarjev se nagiba h eni del h drugi strani, samo to ni relavantno za debato.
Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo. Ključna prednost najprej Comodore in spectrum ter nato preko Amige do x86 je bila dostopnost iger in softwara. Konzole tistega časa je bilo dosti težje piratizirat (moduli) zaradi česar je bila pri nas razširjenost manjša. Po eni strani zaradi zaradi cenovne komponente (pirati so bili dosti cenejši) drugi pa sama dostopnost, ko bi moral za vsako igro čez mejo.
Če pa se dotaknem sedaj še naslova teme PC. vs. Konzole pa je višek idiotizma pospološevanje v stilu konzole so za otroke, ker tam so vse igre enostavne, ker imajo malo nastavitev (izjava v sorodni temi). Igre same po sebi niso težje ali lažje glede na to na kateri platformi so izšle. Tudi se mi zdi neumno delit igre na bolj ali manj primerne za konzolo/PC. Edino kar pa se strinjam, je da so določene zvrsti bolj priemrne za določeno nadzorno shemo.
Pri FPS je naprimer miška + tipkovnica vedno superiorna gamepadu. Samo to ne pomeni, da taka igra ni primerna za konzolo. Bi pa takoj podprl, če bi na konzolah končno uvedli podporo za miško in tipkovnico. Tudi pri Gran turismo 5 z gamepadom nisi konkurenčen nekomu z volanom, pa zato niso blokirali uporabe volana.
Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo. Ključna prednost najprej Comodore in spectrum ter nato preko Amige do x86 je bila dostopnost iger in softwara. Konzole tistega časa je bilo dosti težje piratizirat (moduli) zaradi česar je bila pri nas razširjenost manjša. Po eni strani zaradi zaradi cenovne komponente (pirati so bili dosti cenejši) drugi pa sama dostopnost, ko bi moral za vsako igro čez mejo.
Če pa se dotaknem sedaj še naslova teme PC. vs. Konzole pa je višek idiotizma pospološevanje v stilu konzole so za otroke, ker tam so vse igre enostavne, ker imajo malo nastavitev (izjava v sorodni temi). Igre same po sebi niso težje ali lažje glede na to na kateri platformi so izšle. Tudi se mi zdi neumno delit igre na bolj ali manj primerne za konzolo/PC. Edino kar pa se strinjam, je da so določene zvrsti bolj priemrne za določeno nadzorno shemo.
Pri FPS je naprimer miška + tipkovnica vedno superiorna gamepadu. Samo to ne pomeni, da taka igra ni primerna za konzolo. Bi pa takoj podprl, če bi na konzolah končno uvedli podporo za miško in tipkovnico. Tudi pri Gran turismo 5 z gamepadom nisi konkurenčen nekomu z volanom, pa zato niso blokirali uporabe volana.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
McGregorSL ::
Jaz mislim da je comodore64 PC. Že to da se je lahko uporabljal za kaj drugega kot igre in da je imel tipkovnico kaže na to.
Konzole in PCji so se čez čas razvijale drugače... V tistem Času sem imel comodore64 in je bil zame kot PC... zraven pa sem imel še atari in sega mega drive izključno za igre.
PC je bil zame kot "advanced" konzola... in še vedno trdim, da je superioren konzolam. Seveda ne rečem da konzole niso zabavne... priporočam za arkadne igre, športne, dirkaške... še posebej zabavno, če lahko na enem zaslonu špila 2-4 igralci...
Konflikt je nastal samo ker so razvijalci začeli vse zvrsti iger "portat" na konzole. Še več sedaj celo najprej razvijejo za konzolo in šele na to za PC. Tukaj pa se opazi OGROMNA razlika v kvaliteti špila za PC..... enostavno nekatere zvrsti ne moreš špilat na konzoli. Seveda razvijalci dojamejo ali ne (itak gre samo za denar pri tem) in razvijejo nek približek igre...
FPS,MMO,RPG,RTS to so zvrsti za tipkovnico in miško.
Večina konfliktov je tako samo v kontrolerju malo manj pa v grafiki.
Če rabi neka igra 50 gumbov in visoko natančnost ... pač tega ne moreš prenesti na zelo omejen plošček za konzolo.
Seveda poskušajo samo do sedaj so res vsi porti za PC poden.
moje mnenje,
~McG
Konzole in PCji so se čez čas razvijale drugače... V tistem Času sem imel comodore64 in je bil zame kot PC... zraven pa sem imel še atari in sega mega drive izključno za igre.
PC je bil zame kot "advanced" konzola... in še vedno trdim, da je superioren konzolam. Seveda ne rečem da konzole niso zabavne... priporočam za arkadne igre, športne, dirkaške... še posebej zabavno, če lahko na enem zaslonu špila 2-4 igralci...
Konflikt je nastal samo ker so razvijalci začeli vse zvrsti iger "portat" na konzole. Še več sedaj celo najprej razvijejo za konzolo in šele na to za PC. Tukaj pa se opazi OGROMNA razlika v kvaliteti špila za PC..... enostavno nekatere zvrsti ne moreš špilat na konzoli. Seveda razvijalci dojamejo ali ne (itak gre samo za denar pri tem) in razvijejo nek približek igre...
FPS,MMO,RPG,RTS to so zvrsti za tipkovnico in miško.
Večina konfliktov je tako samo v kontrolerju malo manj pa v grafiki.
Če rabi neka igra 50 gumbov in visoko natančnost ... pač tega ne moreš prenesti na zelo omejen plošček za konzolo.
Seveda poskušajo samo do sedaj so res vsi porti za PC poden.
moje mnenje,
~McG
Izi ::
McGregorSL je vse lepo razložil. Konzole in PC so v osnovi precej podobna zadeva, razlika in problem je izključni samo igralni vmesnik.
Gre se torej za bolj med Igralnim ploščkom na eni strani in Miško + tipkovnico na drugi strani. Miška in tipkovnica je skoraj vedno superiorna igralnemu ploščku. Ko hočejo izdelovalci igro narediti vsaj približno uporabno tudi za igralni plošček jo ponavadi uničijo. To je ves problem in ni kaj dosti za debatirati.
Ko pa že poteka zgodovinska debata o Železni zavesi pa še nekaj besed o njej:
Izraz je prvič uporabil že ruski književnik Vasilij Vasiljevič Rozanov leta 1918 in z njim opisal osamitev Sovjetske zveze od preostale Evrope.
Ampak uradno pa ga je uvedel Winston Churchill in to 5. marca 1946. Železna zavesa opisuje ločnico, ki je potekala od Baltika do Trsta. Naša Jugoslavija je bila za Železno zaveso do leta 1948, ko je prišlo do spora s Sovjetsko zvezo.
Po letu 1948 smo torej pristali na zahodni strani Železne zavese, kar pomeni, da ni nihče streljal za teboj če si šel čez mejo na zahod, seveda pa si moral ves denar skrbno skriti, in izdelke, ki si jih nakupil na zahodu si moral nazaj grede še bolj skrbno skriti. Avto so ti na meji vsakič malodane razdrli, pa še na osebni pregled so te ponavadi poslali. Če je šlo za tehnično robo sicer ni nihče končal v zaporu zaradi švercanja, ampak so pa prav vse kar so našli enostavno zasegli in si se lahko poslovil od svoje robe. Pa ni bilo panike, denarja smo imeli takrat namreč vsi dovolj.
Otroci kapitalizma si verjetno ne predstavljajo, da smo v komunizmu prav vsi imeli dovolj denarja, edini problem je bil, da z njim nismo mogli kupiti nič pametnega. Sedaj je ravno obratno, kupiš lahko prav vse, ampak denarja pa ni niti za najbolj osnovne stvari. V resnici je sedaj slabše, čeprav tega nihče noče priznati.
Gre se torej za bolj med Igralnim ploščkom na eni strani in Miško + tipkovnico na drugi strani. Miška in tipkovnica je skoraj vedno superiorna igralnemu ploščku. Ko hočejo izdelovalci igro narediti vsaj približno uporabno tudi za igralni plošček jo ponavadi uničijo. To je ves problem in ni kaj dosti za debatirati.
Ko pa že poteka zgodovinska debata o Železni zavesi pa še nekaj besed o njej:
Izraz je prvič uporabil že ruski književnik Vasilij Vasiljevič Rozanov leta 1918 in z njim opisal osamitev Sovjetske zveze od preostale Evrope.
Ampak uradno pa ga je uvedel Winston Churchill in to 5. marca 1946. Železna zavesa opisuje ločnico, ki je potekala od Baltika do Trsta. Naša Jugoslavija je bila za Železno zaveso do leta 1948, ko je prišlo do spora s Sovjetsko zvezo.
Po letu 1948 smo torej pristali na zahodni strani Železne zavese, kar pomeni, da ni nihče streljal za teboj če si šel čez mejo na zahod, seveda pa si moral ves denar skrbno skriti, in izdelke, ki si jih nakupil na zahodu si moral nazaj grede še bolj skrbno skriti. Avto so ti na meji vsakič malodane razdrli, pa še na osebni pregled so te ponavadi poslali. Če je šlo za tehnično robo sicer ni nihče končal v zaporu zaradi švercanja, ampak so pa prav vse kar so našli enostavno zasegli in si se lahko poslovil od svoje robe. Pa ni bilo panike, denarja smo imeli takrat namreč vsi dovolj.
Otroci kapitalizma si verjetno ne predstavljajo, da smo v komunizmu prav vsi imeli dovolj denarja, edini problem je bil, da z njim nismo mogli kupiti nič pametnega. Sedaj je ravno obratno, kupiš lahko prav vse, ampak denarja pa ni niti za najbolj osnovne stvari. V resnici je sedaj slabše, čeprav tega nihče noče priznati.
Berserker ::
Nobena igra ne rabi 50 gumbov, so samo razvijalci ki se delajo norca ter delajo zgolj zmedo. Za navadno igro nikoli ne rabiš toliko gumbov. Drugo je če igraš simulacijo. Konflikt je zaradi tega ker večina pc igralcev vidi napredek zgolj v grafiki in pod vplivom nostalgije sprejema novejše igre kot pol izdelek: "ker pač to ni tisto kar je bilo včasih". Nadzor je res jeba, ker določene igre so prav neposrečene z gamepadom.
Sicer me zanima, zakaj kljub superiorni miški večina igralcev kupi cod ravno za xbox360 in ne za pc ? Kljub slabšemu nadzoru.
Ravno sem po radiji poslušal da se je dalo javno preko radija posnet igre legalno za Amigo. Seveda v času socializma ko je vse od vsakega in o avtorskih pravic ne sluha ne duha.
Sicer me zanima, zakaj kljub superiorni miški večina igralcev kupi cod ravno za xbox360 in ne za pc ? Kljub slabšemu nadzoru.
Ravno sem po radiji poslušal da se je dalo javno preko radija posnet igre legalno za Amigo. Seveda v času socializma ko je vse od vsakega in o avtorskih pravic ne sluha ne duha.
Vesoljc ::
"krivec" je t.i. casual player, na njih ciljajo zalozniki, ker je tam ogromen potencialni zasluzek. gamepad je pac poskus kako igre priblizat sirsi publiki. wii, move, kinect, vito, wii u, sej je jasno kam gredo stvari. ce hoces da je stvar dostopna mnozicam jo je pac treba poenostavit. nekoc so bili samo "hardcore" playerji in igre so se delale samo za njih. danes ni vec tako... narest igro, ki pokrije (in zadovolji) oba ter mogoce se kak tip igralca je pa milo receno znanost.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
Izi ::
Ravno sem po radiji poslušal da se je dalo javno preko radija posnet igre legalno za Amigo. Seveda v času socializma ko je vse od vsakega in o avtorskih pravic ne sluha ne duha.
Tisto je bilo za Spectrum, in ne za Amige. Amige so imele že diskete, Spectrum pa je snemal igre kar na avdio kasete, in so pač programe oddajali kar preko radija. Predvsem Radio Študent je redno v eter pošiljal nove igre. Na kasetarju si pritisnil snemanje in že si imel posneto novo igro. Seveda je šlo dokaj počasi in za eno igro je bilo potrebno poslušati med 5 in 10 minut tistega značilnega šumenja, ki se ga danes včasih še lahko sliši na analognih modemih.
O kakšnih avtorskih pravicah kakšnih 30 let nazaj še nihče ni nič slišal. Celo sredi Ljubljane v Nami ali Maksiomarketu so normalno prodajali prekopirane avdio kasete z muziko ali video kasete s filmi. Vsebina je bila večinoma kar na roko napisana na ohišja kaset.
Računalniške programe in igre pa so prodajali zunaj na stojnicah podjetni mladeniči. Na štantu je bilo po več 100 disket in si samo izbiral. Cene so bile fiksne glede na število disket in ne na vsebino.
Videoteke so izposojale sploh samo kopije video kaset, večinoma niso imeli nobenega originala, če pa je že bil kakšen pa so ga skrbno čuvali, ker original se pač iztroši in je bil namenjen samo delanju kopij, nikakor pa ne za izposojo ali bognedaj celo nakup.
Dobri stari časi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ABX ::
Enkrat zaradi omejenega hardware razvoja, konzole so imele namenski hardware za lepšo grafiko in zvok. Ter seveda namenski OS za izkoristek le tega.
Danes v dobi Intela, AMD/Nvidia ter Windows OS, ni več te potrebe po tem, oz. se cenovno ne splača več. Tako da konzole so vzele hardware in software od PC-jev. Za večji zaslužek so software in hardware zaklenile.
Tako da danes konzole so samo omejen/zaklenjen PC.
Danes v dobi Intela, AMD/Nvidia ter Windows OS, ni več te potrebe po tem, oz. se cenovno ne splača več. Tako da konzole so vzele hardware in software od PC-jev. Za večji zaslužek so software in hardware zaklenile.
Tako da danes konzole so samo omejen/zaklenjen PC.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Bolf3nk ::
Nobena igra ne rabi 50 gumbov, so samo razvijalci ki se delajo norca ter delajo zgolj zmedo. Za navadno igro nikoli ne rabiš toliko gumbov. Drugo je če igraš simulacijo.
a namerno pozabljaš na MMORPG sceno? kako naj razvijalci naradijo dobro igro omejeno na gamepad? ko pomislim na en EVE
Berserker ::
Ja, namerno pozabljam saj zame mmorpg tipa wow predstavlja neumno zapravljanje časa , neki orki pa škrati ter risankasta grafika, saj nisi resen, tole še izgleda bolj casual kot wii igre,moje mnenje pač. Ne rabim igre kjer za navaden udarec rabim kombinacijo 5 gumbov.
Bolf3nk ::
kdo omenja wow? poglej EVE, star trek, novi GW2... risankasta grafika?
Katera igra pa ni neumno zapravljanje časa?
pol bi lahko rekel za konzolni Gears of war, da je siv, nezanimiv in neke pošasti, kar nekaj...
Katera igra pa ni neumno zapravljanje časa?
pol bi lahko rekel za konzolni Gears of war, da je siv, nezanimiv in neke pošasti, kar nekaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bolf3nk ()
BigWhale ::
Drugače se pa popolnoma strinjam s tabo. Ključna prednost najprej Comodore in spectrum ter nato preko Amige do x86 je bila dostopnost iger in softwara. Konzole tistega časa je bilo dosti težje piratizirat (moduli) zaradi česar je bila pri nas razširjenost manjša. Po eni strani zaradi zaradi cenovne komponente (pirati so bili dosti cenejši) drugi pa sama dostopnost, ko bi moral za vsako igro čez mejo.
Seveda, a to je veljalo zgolj za 'vzhodni' trg, kjer stvari niso bile dostopne. V svetu so stevilke drugacne in po prodaji enot so konzole prednjacile kar precej casa.
Če pa se dotaknem sedaj še naslova teme PC. vs. Konzole pa je višek idiotizma pospološevanje v stilu konzole so za otroke, ker tam so vse igre enostavne, ker imajo malo nastavitev (izjava v sorodni temi). Igre same po sebi niso težje ali lažje glede na to na kateri platformi so izšle. Tudi se mi zdi neumno delit igre na bolj ali manj primerne za konzolo/PC. Edino kar pa se strinjam, je da so določene zvrsti bolj priemrne za določeno nadzorno shemo.
Seveda, ni vsak avto za vse dober. So igre na konzolah, ki so prekleto tezke, pa ne zaradi kontrolerja, so pac tezke igre. :)) Te vojne so itak precej nesmiselne, ker je ze sama kategorizacija iger na lahke-tezke mal hecna.
BigWhale ::
McGregorSL je vse lepo razložil. Konzole in PC so v osnovi precej podobna zadeva, razlika in problem je izključni samo igralni vmesnik.
Gre se torej za bolj med Igralnim ploščkom na eni strani in Miško + tipkovnico na drugi strani. Miška in tipkovnica je skoraj vedno superiorna igralnemu ploščku. Ko hočejo izdelovalci igro narediti vsaj približno uporabno tudi za igralni plošček jo ponavadi uničijo. To je ves problem in ni kaj dosti za debatirati.
Uf, mis in tipkovnica je superiorna za tiste igre, ki je bila razvita za taksno obliko kontrole. Primarno gre tukaj za prvo osebne igre, kjer z misko kontroliras kamero s tipkami pa premikanje. Na konzoli je to potem malo drugace. TBH, se nobene take igre nisem igral, sem pa lani na E3 probal preview Fallout: New Vegas na xbox kontrolerju in nisem bil ravno navdusen.
Tretjeosebne igre, kjer gledas junaka na ekranu, pa so ko narejene za dva analogna sticka. Levi stick za character movement, desni za kontrolo kamere. Stvar je noro dobra. Ravno sedaj igram gratis Infamous na PS3, pa Ratchet & Clank serija, pa se polno je takih 'platformnih iger'.
Z ostalimi gumbi in kontrolami pa ni nobenih problemov.
Igre, ki pa niso mainstream, so pa vedno narejene za neko platformo z vnaprej predvidenimi kontrolami. EVE Online je lep primer ali pa razni flight simi. Te igre pokrivajo manjsi delez trzisca. Posplosevati in zaradi tega neko platformo imenovati za boljso oz slabso je pa traparija.
Tudi moj avto ne more pobirati sena po travnikih... :)
BigWhale ::
Enkrat zaradi omejenega hardware razvoja, konzole so imele namenski hardware za lepšo grafiko in zvok. Ter seveda namenski OS za izkoristek le tega.
Danes v dobi Intela, AMD/Nvidia ter Windows OS, ni več te potrebe po tem, oz. se cenovno ne splača več. Tako da konzole so vzele hardware in software od PC-jev. Za večji zaslužek so software in hardware zaklenile.
Tako da danes konzole so samo omejen/zaklenjen PC.
No ja, tri najbolj prodane konzole niso samo PCji zaprti v lepe skatle in imajo svoj custom software in ne nek zaklenjen PC software-a. :) Konzole bodo vedno ciljale na mainstream, more casual, gaming in ne na neko specializacijo za tocno dolocen trg uporabnikov.
Kakih 20 let nazaj je gaming mogoce se bil samo za otroke in geeke, dandanes pa gaming postaja vse bolj pogosta zabava tudi za vse ostale.
matonson ::
Konzole in PC so v osnovi precej podobna zadeva, razlika in problem je izključni samo igralni vmesnik.
Gre se torej za bolj med Igralnim ploščkom na eni strani in Miško + tipkovnico na drugi strani. Miška in tipkovnica je skoraj vedno superiorna igralnemu ploščku.
Čar konzole je ravno v tem, da je poceni, da se nekam flikneš ter igraš. Daš 300€ za konzolo in igraš nove igre. Seveda to ne pride v poštev, če si obseden z ultra super ql grafiko. PS3 je trenutno star že skoraj 5let. Framerate je na nekaterih igrah obupen. Ko igraš z gamepadom, še nekako zdržiš. Če bi pa hotel to igrati z miško pa dvomim, da bi živci zdržali. 25-30fps na računalniku z miško ni igralno in na konzoli tudi ne bi bilo. Ni to za neke geeke, ki jih zmoti vsak padec fpsja tako, kot nas je takrat, ko smo igrali cod2. Če bi hotel, da konzola drži vsaj 60fps, kar bi omogočalo nemoteno igranje z miško, bi jo morali razvijati vsako leto na novo, kar bi jo pa naredilo že bolj kot ne enako računalniku.
Tisti, ki ste pravi geeki, si kupite pc. Tisti, ki se kratkočasite in sproščate na čase z igrami, si kupite konzolo...
XsenO ::
"krivec" je t.i. casual player, na njih ciljajo zalozniki, ker je tam ogromen potencialni zasluzek. gamepad je pac poskus kako igre priblizat sirsi publiki. wii, move, kinect, vito, wii u, sej je jasno kam gredo stvari. ce hoces da je stvar dostopna mnozicam jo je pac treba poenostavit. nekoc so bili samo "hardcore" playerji in igre so se delale samo za njih. danes ni vec tako... narest igro, ki pokrije (in zadovolji) oba ter mogoce se kak tip igralca je pa milo receno znanost.
V časih starih mlinčkov (commodor, amige...) so nam bili dovolj joystick s 2 gumboma in 1-3 tipke na tipkovnici za menije, tako da tvoja teza z gamepadom in casuali je neumna, ker trenutni gamepadi so svetlobna leta pred tistim, kar smo imeli prej. Matr še doom se je dalo popolnoma normalno igrati s joystikom.
1 + 1 = 1
JC Denton ::
A niso enkrat organizirali eno tekmovanje med xbox360 in PC v isti igri. Neki strelski, kjer se je pokazalo da konzolaši niso imeli pravih šans.
Edit: Sem prečekiral in ne najdem nikjer več tistega članka. Mogoč je bil samo nateg.
Edit: Sem prečekiral in ne najdem nikjer več tistega članka. Mogoč je bil samo nateg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JC Denton ()
McGregorSL ::
Nobena igra ne rabi 50 gumbov,...
Sem samo malo karikiral lahko tudi 49 gumbov... Dobra lastnost tipkovnice je tudi chat... sicer smo v 21 stoletju samo voice over IP v igrah deluje slabo, sploh če ne veš kdo je na drugi strani na primer en froc ki se ti nonstop dere, drugi pa ne zna naštimat jakost mikrofona...
Nasploh je chat v veliko Multiplayer igrah zelo uporaben za delo z neznanci.
Saj tukaj se spet vidi razlika med casual igralci in tistimi ki želijo malenkost več... mogoče kak teamplay oz. groupno igranje oz. recimo kar Multiplayer :D (kjer je tipkovnica muss)
kixs ::
Otroci kapitalizma si verjetno ne predstavljajo, da smo v komunizmu prav vsi imeli dovolj denarja, edini problem je bil, da z njim nismo mogli kupiti nič pametnega. Sedaj je ravno obratno, kupiš lahko prav vse, ampak denarja pa ni niti za najbolj osnovne stvari. V resnici je sedaj slabše, čeprav tega nihče noče priznati.
Ne zavajaj!
XsenO ::
A niso enkrat organizirali eno tekmovanje med xbox360 in PC v isti igri. Neki strelski, kjer se je pokazalo da konzolaši niso imeli pravih šans.
Edit: Sem prečekiral in ne najdem nikjer več tistega članka. Mogoč je bil samo nateg.
Na kotaku je bil članek o tem rumorju.
1 + 1 = 1
Vesoljc ::
V časih starih mlinčkov (commodor, amige...) so nam bili dovolj joystick s 2 gumboma in 1-3 tipke na tipkovnici za menije, tako da tvoja teza z gamepadom in casuali je neumna, ker trenutni gamepadi so svetlobna leta pred tistim, kar smo imeli prej. Matr še doom se je dalo popolnoma normalno igrati s joystikom.
ne oporekam temu. pravim, da vcasih so poskusali prodati igre (hardware in software) zanesenjakom, danes pa je primarni trg sirsa mnozica ljudi. razvoj simple joystick -> analog gamepad se je zgodil zaradi zahtev po vecji kontroli, razvoj gamepad -> wii/kinect/move pa se dogaja zaradi zelje po vecji dostopnosti.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
ABX ::
No ja, tri najbolj prodane konzole niso samo PCji zaprti v lepe skatle in imajo svoj custom software in ne nek zaklenjen PC software-a. :)
Da, nekateri še vedno vztrajajo pri svojim OS-om, vendar bojo klecnili.
Kar se tiče kontrolerja, edini pravi pokazatelj je Internet gaming. Zmagaj in ti bomo verjeli.
In Tipkovnica je osnova, če si pravi fanatik greš na namenske naprave kot G13 in podobno. Poleg tega PC omogoča uporabo tako PS3 kot Xbox kontrolerja. Tako da PC je vse kar je konzola + več.
P.S: Xbox OS je na osnovi Windows NT.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
JC Denton ::
Imam eno anekdoto o konzolah. Ko sem hodil u drugi ali tetji razred OŠ nas je večina igrala tisti Family Computer MIcro Genius al kaj je že bil. In ko si prišel zjutraj u razred, smo imeli vsi po vrsti na mizah cele kupe tistih disket in pol smo si ji m sposojali pa menjali itd. No in sošolc, tega ne bom pozabu, si je sposodo od vsakega en cel kup iger, vrjetn cel rukzok in rekel, da bo pogledal katera mu bo všeč, ostale pa bo naslednji dan prinesel nazaj.
No potem je pa kao zbolel in ga ni bilo v šolo več kot en teden, lani, na deseti obletnici valete pa nam je potem povedal, ko smo ga spomnili, da sta bila takrat oba staršsa skor po cele dneve u službi on pa je doma igral igrce.
No potem je pa kao zbolel in ga ni bilo v šolo več kot en teden, lani, na deseti obletnici valete pa nam je potem povedal, ko smo ga spomnili, da sta bila takrat oba staršsa skor po cele dneve u službi on pa je doma igral igrce.
XsenO ::
Tako da PC je vse kar je konzola + več.
Kjer več je enako težavam z driverji, težavam s sistemom, težavami s neumnimi protipiratskimi zaščitami, podhranjenosti ne več novega mlinčka....
1 + 1 = 1
Berserker ::
McGregorSL je izjavil:
Nobena igra ne rabi 50 gumbov,...
Sem samo malo karikiral lahko tudi 49 gumbov... Dobra lastnost tipkovnice je tudi chat... sicer smo v 21 stoletju samo voice over IP v igrah deluje slabo, sploh če ne veš kdo je na drugi strani na primer en froc ki se ti nonstop dere, drugi pa ne zna naštimat jakost mikrofona...
Nasploh je chat v veliko Multiplayer igrah zelo uporaben za delo z neznanci.
Saj tukaj se spet vidi razlika med casual igralci in tistimi ki želijo malenkost več... mogoče kak teamplay oz. groupno igranje oz. recimo kar Multiplayer :D (kjer je tipkovnica muss)
No ja za to imamo cheat party z prijatelji in znanci. Sam imam v bližnji okolici tri znance z xboxom, ter dva še v mariboru in tri na obali. Tudi konzolo sem ravno zaradi coop možnosti nabavil. Je čisto drugačen filing , ker je konzola namenjne ravno temu add friend and play (saj na pc je lahko isto , ampak v osnovi je za enega igralca za grupno igranje pa nujno rabiš klan), zato je ni boljše zadeve kot igrati katerokoli igro ker je v vsakem primeru vedno zabava ( predstavljaj si Halo 3 coop 16 igralcev, kaj takšnega ne doživiš pogosto ).
Poizkusite Ninja Gaiden 2 , ki je na videz navadna akcijska sabljačina, a mnogi so to igro prekleli ( zelo malo igralcev je igro končalo na Mentor stopnji) ter Demon Souls in GT5 vse na zlato pa potem poročajte da je konzola kar tako za casual gaming.
ABX ::
Tako da PC je vse kar je konzola + več.
Kjer več je enako težavam z driverji, težavam s sistemom, težavami s neumnimi protipiratskimi zaščitami, podhranjenosti ne več novega mlinčka....
Res je. Ampak ko dela je to to.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BigWhale ::
No ja, tri najbolj prodane konzole niso samo PCji zaprti v lepe skatle in imajo svoj custom software in ne nek zaklenjen PC software-a. :)
Da, nekateri še vedno vztrajajo pri svojim OS-om, vendar bojo klecnili.
Kako to mislis nekateri? Kar vsi se vztrajajo. Xbox je nekako based na NT/2000 kernel ampak samo based, to je se dalec od tistega pravega Windows OSa. :)
Kar se tiče kontrolerja, edini pravi pokazatelj je Internet gaming. Zmagaj in ti bomo verjeli.
Igre, ki sem jih igral so vecinoma single player, tako da tezko zmagam. :)
In Tipkovnica je osnova, če si pravi fanatik greš na namenske naprave kot G13 in podobno. Poleg tega PC omogoča uporabo tako PS3 kot Xbox kontrolerja. Tako da PC je vse kar je konzola + več.
Tipkovnica je osnova za tipkanje. Seveda, ne pa za kontrolo virtualnih junakov v virtualnih svetovih. Mis + tipkovnica sta v dnevni sobi precej neprakticni zadevi, tudi mis + G13 (ki je se vedno samo tipkovnica). Pri konzolah gre predvsem za 'ease of use', kjer so stvari neprimerno bolj prakticne kot na PCjih. Vtaknes v TV in v elektriko in je stvar zakljucena.
ABX ::
Unreal 3 engine dela na vseh 3 platformah. Verjetno bo vedno več takih grafičnih pogonov.
Največ težav z PC-jem je povezano z najnovejšimi tehnologijami in igrami. Vzemi 2 leti stare igre na XP. Če ne čačkaš po internetu in pobiraš smeti bo vse delalo.
Največ težav z PC-jem je povezano z najnovejšimi tehnologijami in igrami. Vzemi 2 leti stare igre na XP. Če ne čačkaš po internetu in pobiraš smeti bo vse delalo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
St235 ::
Sam potem pa odpade EDNI argument PCja - grafična superironost.
Kot sme že v drugem postu napisal. Edini argument v prid PCja je grafična superiornost. Kontrolna shema je stvar odločitve in zvrsti. Tudi na konzolah se da usposbit miško in tipkovico. Tekmovanje med PC in Konzolami v online gaminigu je nemnost, ker ne gre za pc vs. konzolo ampak priemrjavo med kontroelrji. Probaj z igrat fps na PCju z volanom pa boš videl če si konkurenčen gamepadu.
miš+ tipkovnica je v prednosti dokler govorimo o hardcore muliplayer igrah. Online FPS, kjer se dolžina epenisa meri v milisekundah pač ne igraš na gamepadu. Kot Ferrai challaneg ne igraš na tipkovnici ampak volanu.
Prednost konzole jaz vidim v ceni. Za 300€ niti pod razno ne dobiš PCja, ki bi omogočal igranje up to date iger, stremanje HD vsebin, Bluray predvajalnik...
100% kompatibilnost. Igra, kontroler, itd. ki je delan za določeno konzolo bo delal. Nobenih gonilnikov, updatov, bolnih protipiratskih zaščit in nekompatibilnosti. Brezžični kontroler, da lahko v miru igaš zleknjen na kauč.
Daleč največja prednost pa je Coop (split screen). Špilov, ki kaj taga podpirajo na PC preprosto ni, na konzoli pa to nudi vsak drugi. To odtehta vsakršno razliko v grafiki in kontrolerju.
Zadnnji argument pa so preprosto boljši špili. Ekskluzive za PC so redkejše od nedolžnih škotskih ovc. Preprosto jih ni. Trenutno edina omembe vredna mi na pamet pade Shogun2. Za mmmorge nimam časa, FPSje pa igram zaradi zgodbe/vzdušja v singel player in ne zaradi online komponente. Špili za konzole za ceno malenkost slabše grafke prinesejo igralne elemente, vzdušje predvsem pa zgodbo, ki jo je užitek spremljat, česar pc praktično ne pozna. Igre kot so Uncharted, Metal Gear solid 4, Heavy Rain, LA Noir, Yakuza, Bayonetta preprosto nimajo primerljivih zadev na PC.
In še tako poveličevanje PCja kot ultimativnega igralnega stroja tega ne more spremenit.
Kot sme že v drugem postu napisal. Edini argument v prid PCja je grafična superiornost. Kontrolna shema je stvar odločitve in zvrsti. Tudi na konzolah se da usposbit miško in tipkovico. Tekmovanje med PC in Konzolami v online gaminigu je nemnost, ker ne gre za pc vs. konzolo ampak priemrjavo med kontroelrji. Probaj z igrat fps na PCju z volanom pa boš videl če si konkurenčen gamepadu.
miš+ tipkovnica je v prednosti dokler govorimo o hardcore muliplayer igrah. Online FPS, kjer se dolžina epenisa meri v milisekundah pač ne igraš na gamepadu. Kot Ferrai challaneg ne igraš na tipkovnici ampak volanu.
Prednost konzole jaz vidim v ceni. Za 300€ niti pod razno ne dobiš PCja, ki bi omogočal igranje up to date iger, stremanje HD vsebin, Bluray predvajalnik...
100% kompatibilnost. Igra, kontroler, itd. ki je delan za določeno konzolo bo delal. Nobenih gonilnikov, updatov, bolnih protipiratskih zaščit in nekompatibilnosti. Brezžični kontroler, da lahko v miru igaš zleknjen na kauč.
Daleč največja prednost pa je Coop (split screen). Špilov, ki kaj taga podpirajo na PC preprosto ni, na konzoli pa to nudi vsak drugi. To odtehta vsakršno razliko v grafiki in kontrolerju.
Zadnnji argument pa so preprosto boljši špili. Ekskluzive za PC so redkejše od nedolžnih škotskih ovc. Preprosto jih ni. Trenutno edina omembe vredna mi na pamet pade Shogun2. Za mmmorge nimam časa, FPSje pa igram zaradi zgodbe/vzdušja v singel player in ne zaradi online komponente. Špili za konzole za ceno malenkost slabše grafke prinesejo igralne elemente, vzdušje predvsem pa zgodbo, ki jo je užitek spremljat, česar pc praktično ne pozna. Igre kot so Uncharted, Metal Gear solid 4, Heavy Rain, LA Noir, Yakuza, Bayonetta preprosto nimajo primerljivih zadev na PC.
In še tako poveličevanje PCja kot ultimativnega igralnega stroja tega ne more spremenit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Berserker ::
+1
Kako rad bi pokazal pc- igralcem te igre. Dvomim da bi potem še kdo omenjal razne Desus Ex pa only pc igre vzhodnjaškega porekla.
Kako rad bi pokazal pc- igralcem te igre. Dvomim da bi potem še kdo omenjal razne Desus Ex pa only pc igre vzhodnjaškega porekla.
PARTyZAN ::
Fanboy.
"Ekskluziv" za PC je veliko. Začni gledat MMOje in RTSe. (OMFG OMFG, WoW, Lineage 2, Aion, Starcraft II ... "Špilov, ki kaj taga podpirajo na [vstavi svojo poljubno konzolo] preprosto ni, na PCju pa to nudi vsak drugi." Miške in tipkovnice pa ne moreš v konzolastičnih igrah uporabljati kar tako. Skoraj nobena FPS igra tega ne omogoča, ker bi to bila pač prevelika prednost v multiplayerju.
Važno, da zaradi konzol trpi FPS gaming na PCju z bednimi porti in poenostavljenemi igrami do amena.
"Ekskluziv" za PC je veliko. Začni gledat MMOje in RTSe. (OMFG OMFG, WoW, Lineage 2, Aion, Starcraft II ... "Špilov, ki kaj taga podpirajo na [vstavi svojo poljubno konzolo] preprosto ni, na PCju pa to nudi vsak drugi." Miške in tipkovnice pa ne moreš v konzolastičnih igrah uporabljati kar tako. Skoraj nobena FPS igra tega ne omogoča, ker bi to bila pač prevelika prednost v multiplayerju.
Važno, da zaradi konzol trpi FPS gaming na PCju z bednimi porti in poenostavljenemi igrami do amena.
ABX ::
Sam potem pa odpade EDNI argument PCja - grafična superironost.
Ne pozabit na computing, storage, ... superiornost.
V online igrah konzole kažejo pravo omejenost. NE verjamem da je kakšna zmožna prikazovat več kot 16 igralcev istočasno.
Win XP, je iz tehnološkega vidika še vedno leta pred današnjimi konzolami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
XsenO ::
NE verjamem da je kakšna zmožna prikazovat več kot 16 igralcev istočasno.
MAG - 256 igralcev
Battlefield 1943 - 24 igralcev
Fifa - 22 igralcev
itd.
Win XP, je iz tehnološkega vidika še vedno leta pred današnjimi konzolami.
WinXP - operacijski sistem, Konzola - Nameska naprava za igranje iger in predvajanje multimedijskih vsebin.
Ja no sej tudi jaz mislim, da je ananas iz vidika okusnosti leta pred kumaricami
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
St235 ::
ABX - samo 4 črke - ROFL
Število igralcev online pri recimo MAG 128, pa bi iskal še druge sam je za take idiotzime skoda časa.
Če so to argumenti... Konkretno kakšno prednost pri igranju iger ponuja "computing" in "storage"?
Število igralcev online pri recimo MAG 128, pa bi iskal še druge sam je za take idiotzime skoda časa.
Ne pozabit na computing, storage, ... superiornost.
Če so to argumenti... Konkretno kakšno prednost pri igranju iger ponuja "computing" in "storage"?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
ABX ::
Online:
Glede MAG, nisem vedel, hvala za link.
Sem pa nazadnje igral F1 2010 in BFBC2, v obeh primerih konzole so podpirale občutno manj online igralcev.
Možnosti.
Kolikor avtorji znajo izkoristit te možnosti je druga debata.
Glede MAG, nisem vedel, hvala za link.
Sem pa nazadnje igral F1 2010 in BFBC2, v obeh primerih konzole so podpirale občutno manj online igralcev.
Če so to argumenti... Konkretno kakšno prednost pri igranju iger ponuja "computing" in "storage"?
Možnosti.
Kolikor avtorji znajo izkoristit te možnosti je druga debata.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
St235 ::
Patyzan,
ŽE 100x opisno v tej temi. na kvaliteto igranja FPS vpliva nadzorna shema, ne pa pc/konzola. Ker je miš + tipkovnica privzeta shema na PC, je za competitive multiplayer ta platforma bolj primerna. Se pa strinjam, da je omejevanje mipke in tipkovnice na konzolah neumno. Pri recimo GT5 nihče ne vpraša ali imaš volan. Če hočeš bit konkurenčen ga moraš imet. Ampak tukaj pridemo do druge točke.
O nebulozah, zaradi konzol trpi igranje na konzolah pa smo že precej pvoedali. Igre postajajo enostavne zaradi casual playerjev ne zaradi konzol. PCje v koni faz iše na najslabšem, ker ravno za PC izdajajo najbolj ziheraške špile (z izjemo indie scene), ker je tam prodaja na svetovnem nivoju daleč najmanjša. Špil kot je Deamon souls je zaguljen do amena, pa nima to nič z nadzorno shemo ali platformo. Izdali pa so ga za konzole, ker je tam kritična masa hardcore igralcev, ki je upravičila ivnesticijo. Gran turismo 5 brezkompromisno zahteva volan in stotine ur igranja. Poenostavljanje?
Vsak se sam odloči katere igre mu sedejo in kaj želi igrat. Online FPS in MMORG so trenutno domena PCjev. Interaktivne poglobljene izkušnje, kjer prešvican izpustiš volan, začuden strmiš v iztekajoče oglase pa so domena konzol. Lahko si še tak fan boy ampak tega ne moreš zanikat.
ŠE vedno pa stojijo moji argumenti:
Konzola:
Cena,
Kompatibilnost,
Kvaliteta iger, kjer šteje vse drugo kot milisekundni odzivi
Split screen
PC:
Grafična superiornost, ki jo drago plačaš
MMORG in online FPS
Vsak se pa sma odloči kaj od tega pretehta.
ŽE 100x opisno v tej temi. na kvaliteto igranja FPS vpliva nadzorna shema, ne pa pc/konzola. Ker je miš + tipkovnica privzeta shema na PC, je za competitive multiplayer ta platforma bolj primerna. Se pa strinjam, da je omejevanje mipke in tipkovnice na konzolah neumno. Pri recimo GT5 nihče ne vpraša ali imaš volan. Če hočeš bit konkurenčen ga moraš imet. Ampak tukaj pridemo do druge točke.
O nebulozah, zaradi konzol trpi igranje na konzolah pa smo že precej pvoedali. Igre postajajo enostavne zaradi casual playerjev ne zaradi konzol. PCje v koni faz iše na najslabšem, ker ravno za PC izdajajo najbolj ziheraške špile (z izjemo indie scene), ker je tam prodaja na svetovnem nivoju daleč najmanjša. Špil kot je Deamon souls je zaguljen do amena, pa nima to nič z nadzorno shemo ali platformo. Izdali pa so ga za konzole, ker je tam kritična masa hardcore igralcev, ki je upravičila ivnesticijo. Gran turismo 5 brezkompromisno zahteva volan in stotine ur igranja. Poenostavljanje?
Vsak se sam odloči katere igre mu sedejo in kaj želi igrat. Online FPS in MMORG so trenutno domena PCjev. Interaktivne poglobljene izkušnje, kjer prešvican izpustiš volan, začuden strmiš v iztekajoče oglase pa so domena konzol. Lahko si še tak fan boy ampak tega ne moreš zanikat.
ŠE vedno pa stojijo moji argumenti:
Konzola:
Cena,
Kompatibilnost,
Kvaliteta iger, kjer šteje vse drugo kot milisekundni odzivi
Split screen
PC:
Grafična superiornost, ki jo drago plačaš
MMORG in online FPS
Vsak se pa sma odloči kaj od tega pretehta.
ABX ::
Dodaj še loading time kot en velik + za PC.
Za igre imaš še simulacije, RTS, ...
Jaz offline igre skoraj da ne igram več, edino kak dober RPG. In RPG so na PC-ju popolna drugačni od konzol, ne boljši ne slabši, ampak nekaj drugega.
Za igre imaš še simulacije, RTS, ...
Jaz offline igre skoraj da ne igram več, edino kak dober RPG. In RPG so na PC-ju popolna drugačni od konzol, ne boljši ne slabši, ampak nekaj drugega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
XsenO ::
Dodaj še loading time kot en velik + za PC.
Odvisno od igre do igre, tako da plus ali minus za PC to ne more biti.
Primer: Mass effect 2 na konzoli - normalni nalagalni časi; na PCju astronomski, dokler nisem odkril trik za preprečiti nepopravljen bug z dualcore sistemi nato so bili časi normalni.
Večina iger, ki igram razen save/load v praksi sploh nima nalagalnih časov
1 + 1 = 1
XsenO ::
Ne mi zdaj iskat igre z bugi za biti pameten.
Troll
Ti pa ne posplošuj!
Troll
Oziroma sploh ne posplušuješ, kar iz klobuka nekaj streljaš...
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
ABX ::
Kako lahko DVD nalaga z isto hitrost kot SSD disk?
Ok nekatere konzole imajo disk, ampak se ne more primerjat z high end PC raid/SSD rešitvi.
Da PC je drag, ampak za top tehnologijo plačaš.
Ok nekatere konzole imajo disk, ampak se ne more primerjat z high end PC raid/SSD rešitvi.
Da PC je drag, ampak za top tehnologijo plačaš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
def0r ::
Ne vem malce smo pozabil vsteti k PC igram:
- Cenejse igre kakor na konzolah (govorim o isti igri)
- Ja na konzole lahko das tipkovnico pa misko, samo v igri ni moznost nastavljan accela in sensitivtija in je najbrz vecini igralcev zelo nerodno igrat.
- STEAM oz. digital download (zal na konzolah ni spletnega servisa tako konkurencnega da bi imel tako super akcije)
- Cenejse igre kakor na konzolah (govorim o isti igri)
- Ja na konzole lahko das tipkovnico pa misko, samo v igri ni moznost nastavljan accela in sensitivtija in je najbrz vecini igralcev zelo nerodno igrat.
- STEAM oz. digital download (zal na konzolah ni spletnega servisa tako konkurencnega da bi imel tako super akcije)
XsenO ::
Če je software slabo napisan, ti tudi SSD ne bo dosti pomagal.
Označiti pa kot VELIKI plus, hitrejše nalaganje pa je komično.
Da ne omenjamo, da SSDji s uporabnimi velikosti te pridejo trenutno skoraj tolko kot konzola sama...
Če pa še vedno meniš, da je to veliki plus pa prosim ven s primerjavami po nalagalnih časi za konzole vs pc
No vsaj nekdo, ki ne kvasi le neumnosti in pove taprave prednosti
Označiti pa kot VELIKI plus, hitrejše nalaganje pa je komično.
Da ne omenjamo, da SSDji s uporabnimi velikosti te pridejo trenutno skoraj tolko kot konzola sama...
Če pa še vedno meniš, da je to veliki plus pa prosim ven s primerjavami po nalagalnih časi za konzole vs pc
- Cenejse igre kakor na konzolah (govorim o isti igri)
- Ja na konzole lahko das tipkovnico pa misko, samo v igri ni moznost nastavljan accela in sensitivtija in je najbrz vecini igralcev zelo nerodno igrat.
- STEAM oz. digital download (zal na konzolah ni spletnega servisa tako konkurencnega da bi imel tako super akcije)
No vsaj nekdo, ki ne kvasi le neumnosti in pove taprave prednosti
1 + 1 = 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: XsenO ()
St235 ::
- Cenejse igre kakor na konzolah (govorim o isti igri)
Samo dokler govorimo o nakupu v Bigbangu. Zunaj so razlike v ceni dosti manjše. So pa igre v povprečju dražje.
- Ja na konzole lahko das tipkovnico pa misko, samo v igri ni moznost nastavljan accela in sensitivtija in je najbrz vecini igralcev zelo nerodno igrat.
Kot že povedano, za moje pojme nepotrebna neumnost razvijalcev konzole da omemjujejo specifičen tip kontrolerja. Z pretvorniki (frag) in podobno se da večino teh težav izognit.
- STEAM oz. digital download (zal na konzolah ni spletnega servisa tako konkurencnega da bi imel tako super akcije)
Steam zna imet poceni zadeve, samo tudi xbox in PS3 imata solidno trgovino. Pri steamu me bolj moti to, da je večina stvari istih kot jih kupiš na plošku pa tu di cena ni nujno nižja. xbox in ps imata v trgovini veliko večino iger, ki drugače niso dosegljive.
Abx, mi znaš povedat kak res dober rpg/frp, ki je izšel ekskluzivno za PC?
Samo dokler govorimo o nakupu v Bigbangu. Zunaj so razlike v ceni dosti manjše. So pa igre v povprečju dražje.
- Ja na konzole lahko das tipkovnico pa misko, samo v igri ni moznost nastavljan accela in sensitivtija in je najbrz vecini igralcev zelo nerodno igrat.
Kot že povedano, za moje pojme nepotrebna neumnost razvijalcev konzole da omemjujejo specifičen tip kontrolerja. Z pretvorniki (frag) in podobno se da večino teh težav izognit.
- STEAM oz. digital download (zal na konzolah ni spletnega servisa tako konkurencnega da bi imel tako super akcije)
Steam zna imet poceni zadeve, samo tudi xbox in PS3 imata solidno trgovino. Pri steamu me bolj moti to, da je večina stvari istih kot jih kupiš na plošku pa tu di cena ni nujno nižja. xbox in ps imata v trgovini veliko večino iger, ki drugače niso dosegljive.
Abx, mi znaš povedat kak res dober rpg/frp, ki je izšel ekskluzivno za PC?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
def0r ::
- Cenejse igre kakor na konzolah (govorim o isti igri)
Samo dokler govorimo o nakupu v Bigbangu. Zunaj so razlike v ceni dosti manjše. So pa igre v povprečju dražje.
- Ja na konzole lahko das tipkovnico pa misko, samo v igri ni moznost nastavljan accela in sensitivtija in je najbrz vecini igralcev zelo nerodno igrat.
Kot že povedano, za moje pojme nepotrebna neumnost razvijalcev konzole da omemjujejo specifičen tip kontrolerja. Z pretvorniki (frag) in podobno se da večino teh težav izognit.
- STEAM oz. digital download (zal na konzolah ni spletnega servisa tako konkurencnega da bi imel tako super akcije)
Steam zna imet poceni zadeve, samo tudi xbox in PS3 imata solidno trgovino. Pri steamu me bolj moti to, da je večina stvari istih kot jih kupiš na plošku pa tu di cena ni nujno nižja. xbox in ps imata v trgovini veliko večino iger, ki drugače niso dosegljive.
Abx, mi znaš povedat kak res dober rpg/frp, ki je izšel ekskluzivno za PC?
Po resnici povedano so igre drazje v vseh primerih ni odvisno od drzave glede na to da gre 15$ ali 15€ direktno k Sony ali Microsoft.
Upam da bo Onlive kaj bolje uspel, ki deluje preko PC iger (imam Amnesio free gor:))
P.S. Upam da se bo ta flame war kmalu koncal. Vsaka ima svoje prednosti, ceprav raje pocakam kaksen bo Sony Vita v praksi :) Ker bi raje imel kaksen handheld konzolo kakor pravo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: def0r ()
ABX ::
Abx, mi znaš povedat kak res dober rpg/frp, ki je izšel ekskluzivno za PC?
http://www.gamespot.com/reviews.html?pl...
Kaj ima veze ekskluzivnost? Tudi če je na razpolago za konzolo si ne bom šel pokvarit okus.
PS3 in Xbox za primerjavo ne napolnijo ene strani, PC jih 4.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
St235 ::
ROFL, ker nisi našel nobene že od Baldurs gate in NVW naprej potem linkaš take poste?
za PC jih najde 4 strani, za vse paltforme jih najde 16 strani.
IMO je PC v manjšini:)
Tole ma veze z ekskluzivami. Razen nadzorne sheme med veliko večino RPG ni razlike ker izidejo za vse sisteme. Kdaj je bil na PC kak dober JRPG?
Lej saj si dokazal svoje. Si zaplankan Fanboy, ki bo ustrajal na kremasti škatli do nezavesti. Ostali pa bomo pač igrali tisto kar nam sede na tistem sistemu, kej to pač bo. Če bo uncharted 3 ali gran turismo 6 na voljo samo za pc bom z veseljem prešaltal. Dokler je pa edina prednost mmorg in rts, pa ne vidim enega razloga na planetu.
za PC jih najde 4 strani, za vse paltforme jih najde 16 strani.
IMO je PC v manjšini:)
In RPG so na PC-ju popolna drugačni od konzol
Tole ma veze z ekskluzivami. Razen nadzorne sheme med veliko večino RPG ni razlike ker izidejo za vse sisteme. Kdaj je bil na PC kak dober JRPG?
Lej saj si dokazal svoje. Si zaplankan Fanboy, ki bo ustrajal na kremasti škatli do nezavesti. Ostali pa bomo pač igrali tisto kar nam sede na tistem sistemu, kej to pač bo. Če bo uncharted 3 ali gran turismo 6 na voljo samo za pc bom z veseljem prešaltal. Dokler je pa edina prednost mmorg in rts, pa ne vidim enega razloga na planetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
ABX ::
Troll alert!
Če ti je igra dobra, boš pač izbral sistem ki ti to omogoča igrat. To je jasno 5 letnemu otroku, le da konzolaši to ponavljajo non-stop.
Jaz poskušam držat debato na theničnem nivoju. Vi Trolli pa primerjate hruške in jabolke.
Če ti je igra dobra, boš pač izbral sistem ki ti to omogoča igrat. To je jasno 5 letnemu otroku, le da konzolaši to ponavljajo non-stop.
Jaz poskušam držat debato na theničnem nivoju. Vi Trolli pa primerjate hruške in jabolke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
BigWhale ::
Kako lahko DVD nalaga z isto hitrost kot SSD disk?
Ok nekatere konzole imajo disk, ampak se ne more primerjat z high end PC raid/SSD rešitvi.
Da PC je drag, ampak za top tehnologijo plačaš.
Kako to mislis nekatere? Dve od treh high-end konzol imata disk.
V bistvu delas povsem napacno primerjavo. Primerjas high end PC in konzolo. Primerjati moras pa price/performance ratio. V tem trenutku trdis, da je Ferrari boljsi za prevoz potnikov kot kombi in da je sicer res, da s kombijem nardis sam eno furo, sam s Ferarijem nardis tri fure v krajsem casu in si na koncu pridobil.
Krajsi nalagalni casi ti ne pomagaja prav nic, ker medtem, ko ti cakas na Windows Update in reboot racunalnika in instalacijo same igre, nek uporabnik konzole igro ze veselo igra.
Jest sem sicer v glavnem PC gamer, a vseeno, konzole imajo na precej mestih kar nekaj prednosti pred PCjem in za casual vsakdanjega gamerja so te prednosti precej vec vredne kot tisto kar ti nudi tvoj PC. Trg pa tako ali tako govori sam zase.
PARTyZAN ::
Konzole niso cenejše od PC platforme. To je samo mit, ali pa si pirat.
Vsi dodatki za konzole so dragi (gamepadi, Move/Kinect, BT slušalke, ostale malenkosti) in igre so tudi precej dražje. Torej, če kupuješ originale si do konca življenjske dobe konzole plačal verjetno veliko več razlike med PC/Konzolaško verzijo kot za en gaming PC.
Miši in tipkovnice pa ne moreš v konzolaških FPSih uporabljat, ker je razlika enostavno VELIKO večja kot med tipkovnico/gamepadom in volanom. Z gamepadom si v FPSu invalid proti svobodi, ki ti jo ponujata miš in tipkovnica.
Competitive play je tudi ena izmed stvari, ki za moje pojme na konzolah nima kaj počet. Sonyevga skoraj 1-mesečnega izpada PSN sploh omenjal ne bom, k sreči takih izpadov na PCju ni.
Aja, probaj pri Falloutu 3/New Vegas imeti enako izkušnjo kot na PCju z modifikacijami.
Vsi dodatki za konzole so dragi (gamepadi, Move/Kinect, BT slušalke, ostale malenkosti) in igre so tudi precej dražje. Torej, če kupuješ originale si do konca življenjske dobe konzole plačal verjetno veliko več razlike med PC/Konzolaško verzijo kot za en gaming PC.
Miši in tipkovnice pa ne moreš v konzolaških FPSih uporabljat, ker je razlika enostavno VELIKO večja kot med tipkovnico/gamepadom in volanom. Z gamepadom si v FPSu invalid proti svobodi, ki ti jo ponujata miš in tipkovnica.
Competitive play je tudi ena izmed stvari, ki za moje pojme na konzolah nima kaj počet. Sonyevga skoraj 1-mesečnega izpada PSN sploh omenjal ne bom, k sreči takih izpadov na PCju ni.
Aja, probaj pri Falloutu 3/New Vegas imeti enako izkušnjo kot na PCju z modifikacijami.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup Xbox One X ali PS4PRO! (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 18801 (15765) | kevin55 |
» | PS3 - XBOX 360 (strani: 1 2 )Oddelek: Konzole | 9301 (7730) | mgermo |
» | PlayStation 4 že v razvoju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Konzole | 23251 (20889) | St235 |
» | Po težavah z EC2 zdaj nedosegljiv še PlayStation NetworkOddelek: Novice / Ostalo | 8303 (7199) | 3furious |