Novice » Znanost in tehnologija » Boeing 737 Max 9 lahko spet leti, krivec za incident proizvajalec
Jazon ::
....Boeing je trenutno na tapeti...
....Boeing sales tumble as the company gets no orders for the 737 Max for the second straight month....
....Medtem pegasus: it's all fine...
/no comment
Za omejene ljudi, da. Algoritmi vedo, kdo trza na clickbait in jim ga z veseljem servirajo.
....Boeing sales tumble as the company gets no orders for the 737 Max for the second straight month....
....Medtem pegasus: it's all fine...
Indeed it is ... trg deluje.
/no comment
pegasus ::
https://www.nytimes.com/2024/06/14/us/p... ... evo, nekaj za prebrat, preden spet klikov željni novinarji pripravijo limanice za škandalov željne ...
Jazon ::
Livin' in a bubble. Mimo tebe se vsak dan stekajo eksabajti podatkov, a šele sredi leta 2024, na podlagi časopisnega članka, prideš do spoznanja, da se dogaja ponarejanje dokumentacije o izvoru.
Še alternativni vir:
https://www.wral.com/story/counterfeit-...
Nič novega ni to. Za razliko od slabe kontrole delavcev in procesov, ko se sestavlja slabo načrtovano letalo, kar trenutno tare Boeing, so tisti, ki izdelujejo in obnavljajo kose za letala podvrženi strogi vertikali kontroli, v življenski dobi kosa.
In ta kontrola očitno deluje.
Razlog za paniko bi bil, če bi dol padla dva aviona, in bi šele nato ugotovili, da ni bilo kontrole in da so nekako uspeli kupiti, izdelati in vgraditi neustrezni material.
Lani je bil na tapeti novic CFM, ko se je ugotovilo, da jim je britanski dobavitelj zrihtal šraufe in lopatice s ponarejeno dokumentacijo.
https://fortune.com/2023/09/08/fake-com...
Nepovezano z letalstvom so podobni problemi npr. s polimeri, v proizvodnjah kjer se zahteva nerecikliran material.
Pa pri hrani...
Še alternativni vir:
https://www.wral.com/story/counterfeit-...
Nič novega ni to. Za razliko od slabe kontrole delavcev in procesov, ko se sestavlja slabo načrtovano letalo, kar trenutno tare Boeing, so tisti, ki izdelujejo in obnavljajo kose za letala podvrženi strogi vertikali kontroli, v življenski dobi kosa.
In ta kontrola očitno deluje.
Razlog za paniko bi bil, če bi dol padla dva aviona, in bi šele nato ugotovili, da ni bilo kontrole in da so nekako uspeli kupiti, izdelati in vgraditi neustrezni material.
Lani je bil na tapeti novic CFM, ko se je ugotovilo, da jim je britanski dobavitelj zrihtal šraufe in lopatice s ponarejeno dokumentacijo.
https://fortune.com/2023/09/08/fake-com...
Nepovezano z letalstvom so podobni problemi npr. s polimeri, v proizvodnjah kjer se zahteva nerecikliran material.
Pa pri hrani...
pegasus ::
Livin' in a bubble. Mimo tebe se vsak dan stekajo eksabajti podatkov, a šele sredi leta 2024, na podlagi časopisnega članka, prideš do spoznanja, da se dogaja ponarejanje dokumentacije o izvoru.Napačne predstave imaš o meni. Tematika fake rezervnih delov je stara že tako dolgo kot so stare dobavne verige zanje. Še celo ACI ima eno epizodo o crashu, ki se je zgodil zaradi ponarejenih šraufov. Toliko o bubblih.
Link pa sem objavil zato, da se ne bodo spet razni kamikazoti zaletavali s senzacionalnimi novicami o "boeing boing boing".
PersonaRuda ::
paradajzos ::
Boeing pred regulatorji skrival pokvarjene dele, končali naj bi v letalih
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...
A je sploh še luč na koncu tunela za tele brezveznike iz Boeinga? Sam ne nameravam nikoli več leteti s tem sranjem.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
pegasus ::
Seveda je. Ekonomiste morajo linčat in v katran in perje povaljat ter v vodstvo spet postavit inžinerje. To plus ene 10 let za menjavo kulture po celi hierarhiji, pa bodo spet sposobni kaj zanimivega sestavit.
paradajzos ::
Samo če bojo preživeli to.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zimonem ::
Seveda je. Ekonomiste morajo linčat in v katran in perje povaljat ter v vodstvo spet postavit inžinerje. To plus ene 10 let za menjavo kulture po celi hierarhiji, pa bodo spet sposobni kaj zanimivega sestavit.
Ne prijeti je treba inžinirje in tehnični kader. Nosijo vso odgovornost.
TESKAn ::
Ne prijeti je treba inžinirje in tehnični kader. Nosijo vso odgovornost.
Če so oni odločili, da je treba denar dat delničarjem in v stock buybacke na račun r&d in varnosti, potem zagotovo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Maxlos ::
Ali naj v naslednjih dneh pričakujemo, da bo žvižgač umrl v "skoraj sumljivih okoliščinah"?
Boeing CEO heads for Senate grilling as new whistleblower alleges company hid bad airplane parts
The hearing and new whistleblower claims are further complicating matters for Boeing. The company already faces potential U.S. prosecution after the Justice Department said last month that the plane-maker violated a 2021 settlement tied to 737 Max crashes in 2018 and 2019 that claimed 346 lives. That agreement, which protected the company and its executives from facing criminal charges tied to the crashes, would have expired just days after the blowout of the Alaska Airlines door panel in January. The Justice Department has until July 7 to decide whether to prosecute
Boeing CEO heads for Senate grilling as new whistleblower alleges company hid bad airplane parts
The hearing and new whistleblower claims are further complicating matters for Boeing. The company already faces potential U.S. prosecution after the Justice Department said last month that the plane-maker violated a 2021 settlement tied to 737 Max crashes in 2018 and 2019 that claimed 346 lives. That agreement, which protected the company and its executives from facing criminal charges tied to the crashes, would have expired just days after the blowout of the Alaska Airlines door panel in January. The Justice Department has until July 7 to decide whether to prosecute
Barking up the wrong tree
tikitoki ::
Seveda je. Ekonomiste morajo linčat in v katran in perje povaljat ter v vodstvo spet postavit inžinerje. To plus ene 10 let za menjavo kulture po celi hierarhiji, pa bodo spet sposobni kaj zanimivega sestavit.
Ne prijeti je treba inžinirje in tehnični kader. Nosijo vso odgovornost.
Nope. V tem primeru ocitno glavni del krivde pripade vodstvu, katerega vodenje podjetja je pripeljalo do trenutnega stanja.
Zimonem ::
Tehnični kader je podpisan pod odgovornost in naj jo nosi. Bil je plačan za to , da skrbi za kvaliteto, če je popustil pod težo bonusov in s tem kršil zakonodajo je še vedno odgovoren.
Obsodba mora biti , da si ne o več drznili popuščat vodstvu v primeru pretirane optimizacije.
Obsodba mora biti , da si ne o več drznili popuščat vodstvu v primeru pretirane optimizacije.
tikitoki ::
Bonusov? Prej grozenj, da bo izgubil sluzbo in koncal na cesti.
Ja, vodstvo je treba strpati v zapor, da si ne bodo upali izvajati tovrstnih pritiskov na podrejene.
Ja, vodstvo je treba strpati v zapor, da si ne bodo upali izvajati tovrstnih pritiskov na podrejene.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Jure14 ::
Tehnični kader je podpisan pod odgovornost in naj jo nosi. Bil je plačan za to , da skrbi za kvaliteto, če je popustil pod težo bonusov in s tem kršil zakonodajo je še vedno odgovoren.
Obsodba mora biti , da si ne o več drznili popuščat vodstvu v primeru pretirane optimizacije.
Tehnični kader je vodstvu predstavil situacijo:
"za znesek X lahko zagotovimo največ eno nesrečo na 1.000.000 poletov, za znesek 10*X pa največ eno nesrečo na 10.000.000 poletov"
In vodstvo se je odločilo.
Tako kot v računalništvu.
"Hočeš 99% dostopnost strežnika? Plačaj 1.000€/ mesec"
"Hočeš 99,9% dostopnost strežnika? Plačaj 10.000€/ mesec"
"Hočeš 99,99% dostopnost strežnika? Plačaj 100.000€/ mesec"
In vodstvo potem naenkrat ugotovi, da dostopnost le ni tako kritičen faktor, pa arhivi tudi ne.
Zimonem ::
Rešitve so ponudili inžinirji. Ekonomisti se ne gredo dizajna letal. In rešitve niso bile primerne. Konec debate. Neko prelaganje odgovornosti je precej p****ko. Kakor gospod Erjavec kateri ni vedel nič o podlagi s patrijo na katerih je bil njegov podpis. Z svojim delom moraš stat. In ja napake se dogajajo.
Ampak vpletenost vodstva se ugotavlja sekundarno , primarno še pa polovi "slabe" tehnike, da se taki več ne pojavljajo v procesu in si tudi ne drznemo ubirat bližnic.
Ampak vpletenost vodstva se ugotavlja sekundarno , primarno še pa polovi "slabe" tehnike, da se taki več ne pojavljajo v procesu in si tudi ne drznemo ubirat bližnic.
paradajzos ::
Bonusov? Prej grozenj, da bo izgubil sluzbo in koncal na cesti.
Ja, vodstvo je treba strpati v zapor, da si ne bodo upali izvajati tovrstnih pritiskov na podrejene.
Imaš prav - do neke mere. Uprava je najbolj odgovorna, vendar se tudi neposredni izvajalci ne morejo izmazati z “izpolnjeval sem ukaze”, če so oziroma bi zaradi svoje funkcije morali vedeti, da to ni prav in da so "ukazi uprave" v nasprotju s predpisi in/ali standardi.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Invictus ::
Rešitve so ponudili inžinirji. Ekonomisti se ne gredo dizajna letal. In rešitve niso bile primerne. Konec debate. Neko prelaganje odgovornosti je precej p****ko. Kakor gospod Erjavec kateri ni vedel nič o podlagi s patrijo na katerih je bil njegov podpis. Z svojim delom moraš stat. In ja napake se dogajajo.
Ampak vpletenost vodstva se ugotavlja sekundarno , primarno še pa polovi "slabe" tehnike, da se taki več ne pojavljajo v procesu in si tudi ne drznemo ubirat bližnic.
Če bi malo bral zgodbe okoli Boeinga, se je management šel nižat cene proizvodnje za lasten dobiček in bonuse.
Tako so dobili podizvajalce brez izkušenj v letalstvu, katzere dele so Boiengovi inženirji zavrnilki, ampak jim je management ukazal, da jih morajo vgraditi.
Poleg tega je šolstvo šlo v kurac v ZDA, pa sploh ne morejo dobiti dovolj tehnično/obrtniško izobraženega kadra, ter zaposlujejo folk, ki je prej pekel v McDonaldsu. Kako bo tak znal uporabljati orodje, nimam pojma. Plus kratki roki, in če mu ne uspe zašraufat vseh vijakov ali zabiti vseh kovic, jih pač ne.
Tehnična kultura je šla pod MBA managementov v 3PM.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
paradajzos ::
Tako so dobili podizvajalce brez izkušenj v letalstvu, katzere dele so Boiengovi inženirji zavrnilki, ampak jim je management ukazal, da jih morajo vgraditi.
In na tej točko inženir reče managementu, da naj odj..e in da odpoved, ne pa da izpolni takšen ukaz ali pa je soodgovoren za posledice.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Invictus ::
paradajzos je izjavil:
Tako so dobili podizvajalce brez izkušenj v letalstvu, katzere dele so Boiengovi inženirji zavrnilki, ampak jim je management ukazal, da jih morajo vgraditi.
In na tej točko inženir reče managementu, da naj odj..e in da odpoved, ne pa da izpolni takšen ukaz ali pa je soodgovoren za posledice.
Ja, seveda, teoretik javne uprave...
On ima plačo, kredite, družino, službe se pa tudi po ZDA ne valjajo ravno v državah, kjer ima Boeing svoje tovarne...
In management folk je dostikrat pravi psihopat... Kdo se hoče jebat z njimi...
Meni bi se zdaj že dalo, in tudi se, sam si lahko to privoščim... Ampak šele v zadnjem času, pa še to večinoma s temi glupimi Indijci... In v situaciji, kjer mojega kalibra inženirjev (tako znanje kot področje) sploh ni na trgu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Utk ::
Itak je bilo to zakamuflirano v neko grupno prelaganja odgovornosti. Vsak je svoj del naredil, tudi če malo slabše, "sej bojo drugi to pol porihtali". In vsak posamezen del morda ni bil tako zanič, samo ko združiš male napake nastane cela štala, tam jih je bilo pa par na vrhu, ki so dobili big fat bonuse, da so to poštempljali.
Invictus ::
Da ne govorimo o FAA, ki je dal oceno ali je 737 MAX primeren, v izdelavo kar Boeingu .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
paradajzos ::
paradajzos je izjavil:
Tako so dobili podizvajalce brez izkušenj v letalstvu, katzere dele so Boiengovi inženirji zavrnilki, ampak jim je management ukazal, da jih morajo vgraditi.
In na tej točko inženir reče managementu, da naj odj..e in da odpoved, ne pa da izpolni takšen ukaz ali pa je soodgovoren za posledice.
Ja, seveda, teoretik javne uprave...
On ima plačo, kredite, družino, službe se pa tudi po ZDA ne valjajo ravno v državah, kjer ima Boeing svoje tovarne...
In management folk je dostikrat pravi psihopat... Kdo se hoče jebat z njimi...
Meni bi se zdaj že dalo, in tudi se, sam si lahko to privoščim... Ampak šele v zadnjem času, pa še to večinoma s temi glupimi Indijci... In v situaciji, kjer mojega kalibra inženirjev (tako znanje kot področje) sploh ni na trgu...
Dej ne bodi butast. On ima plačo, kredite…a to bo lažje servisiral iz zapora? Čist možno da je tako butast, da se ne zaveda svoje odgovornosti, ampak ga bojo podučili tožilci.
Poleg tega, kako moraš biti butast, da greš podpisovat neke stvari, zaradi katerih lahko ljudje umrejo, čeprav se zavedaš, da je to, kar podpisuješ, narobe?
Tudi če bi se v nekem paralelnem vesolju lahko pravno izmazal, te ljudi boš imel vedno na svoji vesti. Kako lahko s tem živiš, če seveda nisi psihopat, tudi ne razumem.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Utk ::
Sej teh 5-10 ta glavnih bo morda prišlo kdaj na sodišče, ampak ti so vedeli kaj delajo in zakaj (kolk bojo imeli od tega).
Ne bo pa tam 2000 navadnih inženirjev, ne ga lomit.
Ne bo pa tam 2000 navadnih inženirjev, ne ga lomit.
paradajzos ::
Sej teh 5-10 ta glavnih bo morda prišlo kdaj na sodišče, ampak ti so vedeli kaj delajo in zakaj (kolk bojo imeli od tega).
Ne bo pa tam 2000 navadnih inženirjev, ne ga lomit.
Vsi inženirji, ki so zavestno kršili zakone in standarde, bi morali (in po mojem bojo) igrati klavir.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Magic1 ::
Se prav vidi, kdo ni inženir in nabija v tri krasne. A se zavedate kako kompleksne so to zadeve? Na vsaki zadevi na letalu dela x oddelkov in poljubno veliko ljudi. Ni enega inžinerja, ki bi pokrival cel modul od zažetka do konca. To vodstvo uspešno izkorišča in pritiska na vsakem členu v verigi, da se naredi hitreje in ceneje. Na koncu se pa seveda vse pomankljivosti seštejejo. Kdo bo odgovarjal, ko se interne programske inženirje odpustili in so dali za razvijat Indijcem za drobiž? A tist HV inženir, ki je dobil black box softvare iz x vira, ki ga naloži na modul za katerega je zadolžen? Problem Boinga je, da je postavil menegment kader na vse pozicije odločanja. Njih pa zanima zgolj ena stvar in to ni varnost.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
paradajzos ::
Kako je to v nasprotju z
?
Vsi inženirji, ki so zavestno kršili zakone in standarde
?
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Jazon ::
Greste se kaj je bilo prej, kura ali jajce?
Poleg tega izhajate iz predpostavk:
- da inženirji niso nikoli skorumpirani.
- da so vsi sistemi enostavni, končni.
Bistvo je: Da je Boeing lahko dosegel znižanje standardov, so na podlagi blesteče preteklosti dosegli, da jim je FAA predala funkcijo kontrolnega organa. Potem so lahko počeli kar so hoteli.
Ko sta, kot posledica padla dol dva aviona, se je spet vzpostavil kontrolni mehanizem, ki zdaj izpostavi vsak, še tako majhen odklon.
Itak je zdaj raste število takih, ki govorijo, da so opozarjali. Nekateri so zavohali kri, in bi radi kaj iztržili, nekaterim gre za publiciteto. Tisti, ki so opozarjali pisno, pa že dolgo niso več pri Boeingu, imajo za seboj tožbo Boeinga ali pa so 2m pod rušo.
Še ena paralela (povedana po domače):
V Evropi, v gradbeništvu, veljajo evrokodi. V Sloveniji zdaj velja, da se pri rekonstrukciji obstoječih objektov, potresna varnost upošteva 100%. Torej podobno, kot za novograjen objekt. To povzroča sive lase lastnikom obstoječih stavb, ker vodi v visoke stroške.
Npr. na Hrvaškem so to "rešili" tako, da se lahko potres za obstoječe objekte upošteva, 50%, 25%,... Odločitev je v domeni statika.
Nekateri statiki pri nas, so šli tako daleč, da potres pri rekonstrukcijah, upoštevajo v manjši meri (tudi 25%), če se s tem pisno strinja tudi investitor.
Folk vedno najde način, kako obvoziti problem z visokimi stroški. Najebe pa tretji (eden na 100k).
Poleg tega izhajate iz predpostavk:
- da inženirji niso nikoli skorumpirani.
- da so vsi sistemi enostavni, končni.
Bistvo je: Da je Boeing lahko dosegel znižanje standardov, so na podlagi blesteče preteklosti dosegli, da jim je FAA predala funkcijo kontrolnega organa. Potem so lahko počeli kar so hoteli.
Ko sta, kot posledica padla dol dva aviona, se je spet vzpostavil kontrolni mehanizem, ki zdaj izpostavi vsak, še tako majhen odklon.
Itak je zdaj raste število takih, ki govorijo, da so opozarjali. Nekateri so zavohali kri, in bi radi kaj iztržili, nekaterim gre za publiciteto. Tisti, ki so opozarjali pisno, pa že dolgo niso več pri Boeingu, imajo za seboj tožbo Boeinga ali pa so 2m pod rušo.
Še ena paralela (povedana po domače):
V Evropi, v gradbeništvu, veljajo evrokodi. V Sloveniji zdaj velja, da se pri rekonstrukciji obstoječih objektov, potresna varnost upošteva 100%. Torej podobno, kot za novograjen objekt. To povzroča sive lase lastnikom obstoječih stavb, ker vodi v visoke stroške.
Npr. na Hrvaškem so to "rešili" tako, da se lahko potres za obstoječe objekte upošteva, 50%, 25%,... Odločitev je v domeni statika.
Nekateri statiki pri nas, so šli tako daleč, da potres pri rekonstrukcijah, upoštevajo v manjši meri (tudi 25%), če se s tem pisno strinja tudi investitor.
Folk vedno najde način, kako obvoziti problem z visokimi stroški. Najebe pa tretji (eden na 100k).
tikitoki ::
paradajzos je izjavil:
Bonusov? Prej grozenj, da bo izgubil sluzbo in koncal na cesti.
Ja, vodstvo je treba strpati v zapor, da si ne bodo upali izvajati tovrstnih pritiskov na podrejene.
Imaš prav - do neke mere. Uprava je najbolj odgovorna, vendar se tudi neposredni izvajalci ne morejo izmazati z “izpolnjeval sem ukaze”, če so oziroma bi zaradi svoje funkcije morali vedeti, da to ni prav in da so "ukazi uprave" v nasprotju s predpisi in/ali standardi.
Kolikor vem so pred tem tudi populili zobe regulatorju in je Boeing sam sebe reguliral. To niso izvedli grunti. Torej problem presega sam Boeing, ker je celoten sitem tam nedelujoc. Ce ljudje za volanom niso krivi in ne odgovajrajo, bodo nadaljevali. K je problem pa kaksnega grunta k zrtveno jagnje ponucajo.
Invictus ::
Sej teh 5-10 ta glavnih bo morda prišlo kdaj na sodišče, ampak ti so vedeli kaj delajo in zakaj (kolk bojo imeli od tega).
Ne bo pa tam 2000 navadnih inženirjev, ne ga lomit.
Sploh pa ne proizvodnih delavcev, ki delajo pod pritiskom glupega psihopatskega managerja...
paradajzos je izjavil:
Sej teh 5-10 ta glavnih bo morda prišlo kdaj na sodišče, ampak ti so vedeli kaj delajo in zakaj (kolk bojo imeli od tega).
Ne bo pa tam 2000 navadnih inženirjev, ne ga lomit.
Vsi inženirji, ki so zavestno kršili zakone in standarde, bi morali (in po mojem bojo) igrati klavir.
Inženirji niso kršili standardov, kršili so jih vodilni, ki so to delali namenoma za svoje večje bonuse...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Magic1 ::
Sploh pa v letalski industriji so vsi sistemi vsaj podvojeni. Torej posamezen inženir lahko zagotovi neko % zanesljivosti le enega sistema (nič ni 100%), torej nekdo višje more ocenit ali je skupek večih sistemov zadosti ziher. Pa tudi v inženirskih vodah se dobijo primeri, ki so bolj menedžerski, kot pa praktični. Polna usta pa nič pojma. Idealni za kakšno delovno mesto, ki potrjuje. Pa imaš še letalsko agencijo, ki bi morala dodatno preverjat. Vendar vemo kako so to zmučkal, zaobšli so inženirje in regulatorja. To bi morale glave vodilnih v Boingu dobesedno letet (fizično), a kaj ko imajo taki ljudje preveč vez in ni bilo nič.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
avani12 ::
Ta me malce spominja na tisto zgodbo od Ryanair... A ste opazili, kako piloti na trdo pristajajo? Enkrat je management ugotovil, da ima podvozje pufer, tako da lahko preživi pristanek v sili. To so takoj dali v njivoh flight policy, da naj piloti ne izgubljajo časa s počasnim in mehkim spuščanjem. Čimprej dol, se obrnit in nazaj v zrak. Podvozje sicer trpi, a ital kupujejo nova letala in jih zadržijo le nekaj let. Mimogrede, oni trenutno kupujejo ogromno 737 Max.
Maxlos ::
paradajzos je izjavil:
Kako je to v nasprotju z
Vsi inženirji, ki so zavestno kršili zakone in standarde
?
Vire pa za to nimaš ?
Podaj kak vir, kako je inženir za male pare podpiral neustrezno opravljeno delo. Pustimo da inženir itak ni udeležen pri blagoslovu izdelanega letala, ki se ga preda končnemu kupcu.
Se pa lahko vsi sprenevedamo, da nismo vedeli, ker po papirjih, sem prepričan da vse štima. ČE temu nebi bilo tako, se šef boinga zanje čase resnično nebi toliko opravičeval.
Tele Astronavti se pa verjetno resnično sprašujejo, če se je splačalo, kot pri letalih.
Two US astronauts will be left on the International Space Station (ISS) for almost two weeks longer than planned because of faults with the Boeing spacecraft designed to return them to Earth.
Nasa said Barry "Butch" Wilmore and Sunita Williams would not return to Earth on board the Boeing Starliner until June 26.
Barking up the wrong tree
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Maxlos ()
paradajzos ::
Vir je to, da so o tem govorili žvižgači Boeinga. Se pravi ljudje so bili na položajih, ko so videli in vedeli stvari.
Tudi če ti outsourcaš 1000 podizvajalcem, je inženirska ekipa, ki vse to integrira. In ki postavi pogoje podizvajalcem in ki konteolira podizvajalce. Itd. Na koncu je vedno kompetenten človek, ki se podpiše. In če mu kravatar reče, da naj podpiše, da je kup dreka v resnici propeler in to podpiše, potem pač ni izgovorov.
Tudi če ti outsourcaš 1000 podizvajalcem, je inženirska ekipa, ki vse to integrira. In ki postavi pogoje podizvajalcem in ki konteolira podizvajalce. Itd. Na koncu je vedno kompetenten človek, ki se podpiše. In če mu kravatar reče, da naj podpiše, da je kup dreka v resnici propeler in to podpiše, potem pač ni izgovorov.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Magic1 ::
Če malo pogledaš, kaj se je dogajalo v Boeingu v zadnjih dveh desetletjih, se je načrtno spodkopovalo inženirski kader iz strani menegmenta. Lahko se reče, da je večino kompetentnega inženirskega kadra že davno odšlo. Ostanejo manj kompetentni, ki niti nimajo znanj, da bi znali pravilno ocenit, koliko je nekaj kvalitetno in kaj ne (znanja so se pozabila). Oziroma nek kompetenten inženir reče nekaj kar ne ustreza menegmentu, takoj se javi en kekec, ki niti nima pojma, da lahko to izpelje hitreje/bolje. Sedanji menegment sploh ne zanima več kvaliteta, le kaj bo najhitreje in izberejo tistega, ki najbolj ustreza njihovi časovnici. Na koncu se seveda nekdo podpiše in se niti ne zaveda, da ni glih najbolj primerno narejeno. Sej se od nikogar ne more zahtevat, da je zadeva 100%, ker ne more bit. In na koncu je od inženirja odvisno, kakšen je ta %, ki pa ni nikjer fiksno določen. Dostikrat je zadosti, da smo en podatek nevedno zanemariš od stotih in gre lahko vse narobe. Prenos znanj je pa tudi nikakvo v zadnjem času, praktično vsak odkriva toplo vodo.
Magic
paradajzos ::
To je vse dobro znano, kako so se stvari odvile v Boeingu po združitvi z McDonnell Douglasom. Kljub temu pa nekompetentnost inženirja ne odvezuje odgovornosti, sploh če ima formalno vse pildke in štemplje, da je uradno kompetenten.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Magic1 ::
Tebi osnove niso jasne. Kot prvo se nikoli ne podpiše le en, temveč se še nadrejeni. Kot drugo v letalstvu je vse podvojeno, potrojeno,... iz razloga, da nobena zadeva ni 100%. Da se nesreča zgodi, mora odpovedat več stvari, za kar je relativno malo možnosti. Seveda dokler ni pol aviona narejeno dost nezanesljivo. Pa to nikoli ni 1 ali 0, vedno je nekaj vmes, koliko na katero stran je pa malo v zraku. Dve desetletji so sekali in zdaj se je začelo prikazovat v bistvenem povečanju % težav. Sploh v obdobju od 2000-2018 so inženirjem rekli, da lahko grejo, če ne mislijo delat po nareku in marikateri so šli. Jaz predvidevam, da se težave Boinga šele začenjajo, saj je preveč kompetentnega kadra odšlo in s sabo odnesli znanje/izkušnje.
Magic
paradajzos ::
Ne mi zamerit, ampak ne da se mi več. Mislim, da sem jasno napisal, kar sem imel namen napisati. Se bomo brali na temo kazni za odgovorne, ko bodo postopki končani.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()
Zimonem ::
Pa to nikoli ni 1 ali 0, vedno je nekaj vmes, koliko na katero stran je pa malo v zraku.
Če so predpisani 4 vijaki, ni ena , da ali tri. Ampak 4 , vseeno koliko jih je potrebno lahko sta potreba samo dva pa je še varnostni faktor v igri, kdor je pregledal zadevo je odgovoren. Tu ni nekih bližnic in izmotavanj.
Zimonem ::
Sicer je pa za boeing najbolje da povpraša caac za pomoč saj so povezave z faa očitno premočne. Če jih caac takrat nebo prizemljil , bi njbrž še vedno naprej pobijali ljudi. seveda bi ,za odgovorne morali uvesti tudi kazni primerljive z kitajsko afero z melaminom v kondenziranem mleku. Kolikor se že kruto sliši. Ampak to se v Ameriki ne bo zgodilo.pri J&j ni nihče pretirano najebal zaradi azbesta v pudru. Ampak življenje v ZDA je malo vredno, bistven je profit.
Magic1 ::
Pa to nikoli ni 1 ali 0, vedno je nekaj vmes, koliko na katero stran je pa malo v zraku.
Če so predpisani 4 vijaki, ni ena , da ali tri. Ampak 4 , vseeno koliko jih je potrebno lahko sta potreba samo dva pa je še varnostni faktor v igri, kdor je pregledal zadevo je odgovoren. Tu ni nekih bližnic in izmotavanj.
Meša se malo razvoj, proizvodnjo in servis. Vse so tehnične smeri, kjer je povsod manjko trenutno. Vendar vodstvo bolj skrbi za finančne rezultate, kot pa da bi bilo dovolj kadra. Pač se špar na kadru in zdaj vidimo posledice.
Če folk dela po 12 ur dnevno neprostovolno, se glih ni za čudit, da se pozabi kakšne vijake.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
tony1 ::
Kako je že pisal en v sosednji IT temi? Plače se prilagaja zahtevam kadra, tj. "sistem deluje"...
Zimonem ::
Če folk dela po 12 ur dnevno neprostovolno, se glih ni za čudit, da se pozabi kakšne vijake.
Zato pa imaš kontrolorje v pav vsaki fabriki. Zavrnjena serija nekih vijakov je pač strošek.
Za panoge kjer se pa igraš s človeškimi življenji ali zdravjem pa stoji cela mašinerija , da naj bi do napak ne prihajalo. Isoti , qa, qc standardi etc.. ampak treba jih je izvajat in naročnik ter regulator morata tudi izvajat eksterni nadzor, ker se strmo zagotovi , da se postopki izvajajo in niso le prazna črka na papirju.
Invictus ::
Nov fiasko Boeinga...
https://insajder.com/slovenija/nasa-sun...
Na koncu jih bodo reševali Rusi, ali SpaceX...
https://insajder.com/slovenija/nasa-sun...
Na koncu jih bodo reševali Rusi, ali SpaceX...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
Če folk dela po 12 ur dnevno neprostovolno, se glih ni za čudit, da se pozabi kakšne vijake.
Zato pa imaš kontrolorje v pav vsaki fabriki. Zavrnjena serija nekih vijakov je pač strošek.
Za panoge kjer se pa igraš s človeškimi življenji ali zdravjem pa stoji cela mašinerija , da naj bi do napak ne prihajalo. Isoti , qa, qc standardi etc.. ampak treba jih je izvajat in naročnik ter regulator morata tudi izvajat eksterni nadzor, ker se strmo zagotovi , da se postopki izvajajo in niso le prazna črka na papirju.
Sej to je problem. Premalo je vsega tehničnega kadra. Postopki so že, samo če podjetje nima kadra, da bi jih primerno izvajali, pač niso glih polno efektivni. Jaz opažam, da regulative sploh nima več tehnični kader čez, ker jih preprosto ni dovolj. Zaposli se kar ene ljudi, ki se napiflajo regulativo. In potem se netehnične osebe pogovarjajo (tako s strani podjetij, kot regulatorjev), kako morajo postopki potekat brez tehničnega znanja... Zdej bo šele žur, ko bo folk AI uporabljal za pisanje papirologije. Ko se bo 1000 stranski dokument naredilo v 10min, ki bo super lepo in po regelcih spisan, a tehnično bo imel bolj malo smisla.
Magic
Maxlos ::
paradajzos je izjavil:
Ne mi zamerit, ampak ne da se mi več. Mislim, da sem jasno napisal, kar sem imel namen napisati. Se bomo brali na temo kazni za odgovorne, ko bodo postopki končani.
Ti si pa bolan ali pa psihopat. Verjetno ko ti pokažejo sliko tvojih otrok in družine in ti dajo na izbiro metek v glavo ali pa tvoja družina, boš pri takem konglomeratu globoko vezan s politiko in vlado verjetno imel izbiro le metek v glavo. ČE pa nimaš družine se ti pa lahko v najboljšem primeru dogodi nekaj podobnega kot Assange.
Boeing CEO admits company has retaliated against whistleblowers during Senate hearing: ‘I know it happens’
The CEO of Boeing has admitted the company retaliated against whistleblowers who have spoken out against alleged production malpractices, telling a special Senate hearing: “I know it happens.”
Dead Boeing whistleblower’s family says company may not have ‘pulled the trigger’ but it’s responsible
John Barnett, 62, a quality control engineer at Boeing for 32 years, found dead at a hotel in March
Če pa gremo še za zagotovo ne pomoč države nekomu ki je prevelik da pade, ok imajo kongresniki umazane roke . Seveda se spodaj lahko smatra, po psihopatko, kot nikakršna pomoč, sploh ko govorimo da so F35 stlht future in 5 minutne vojne s strani retardiranih podpornikov Genocida = IN. Stanje na terenu pa kažejo hutiji.
Boeing wins massive US contract to turn ‘dumb’ bombs into guided weapons
The timeline for delivery by Boeing is end of February 2030.
The US Department of Defense has announced that Boeing has won a contract worth approximately $7.5 billion to build kits for turning bombs into guided weapons – commonly known as Joint Direct Attack Munition (JDAM) for the Air Force.
Barking up the wrong tree
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Inšpektorat bo preveril nadzor pri proizvodnji Boeinga 737 in 787Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 3174 (2512) | nekikr |
» | Kongres: za nesreči Boeingov 737 Max odgovorna Boeing in FAAOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6962 (4731) | tony1 |
» | Leto dni kasneje Boeing 737 Max še vedno na tlehOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8090 (5792) | fikus_ |
» | Zaradi nove napake se vzlet Boeinga 737 Max spet odmika (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19949 (14650) | jernejl |
» | Odkrita nova napaka na Boeingu 737 Max (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19347 (13702) | Cr00k |